Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
21901/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.

Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.

Ei siinä viestissä sanottu, että "katsojat ovat äänestäneet...." vaan varmaan niiden rannekkeiden antamien tulosten perusteella päätetty parhaat hoitajat.

Mihin olettaisit rannekkeen toimintatavan perustuvan?

https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/kehittamistoiminta/…

Vierailija
21902/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole epäselvää kuka tämän kisan ansaitsis voittaa. Anku ja Pate saanu koko kauden paskaa niskaan, ja nyt vielä saarelaisetkin taktikoi niitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21903/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö myös että ihminen voi olla kaunis ulkoisesti ja meikata vahvasti, mutta olla myös syvällinen ja sisältä kaunis? Täällä keskustellaan niin kuin nämä olisi kaksi toisensa poissulkevaa piirrettä.

Ei olekaan. Valitettavasti Ankun kohdalla sitä sisäistä maailmas ei ole hirveästi näkynyt. Tämä taisi olla ainoa asia, josta hänellä on koko tuona aikana todella harmittanut ja hän itse kertoi syyksi nimenomaan sen tälläytymisen eikä mitään muuta. Tämän perusteella tässä nyt keskustellaan. Katso sinäkin ohjelmaa, niin ymmärrät.

Vierailija
21904/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puutun nyt tuohon vauvanhoitokeskusteluun. Niin kysyn vielä, että mihin oletatte rannekkeiden toimintatavan perustuneen?

Vierailija
21905/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.

Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.

Missä katsojat äänesti Villen ja Pauliinan parhaiksi vanhemmiksi? Appin mukaan ei ainakaan äänestetty. 

Valitettavasti mun on vaikea löytää Pauliinasta juurikaan positiivisia asioita koko kauden perusteella. 

Vierailija
21906/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin puutun nyt tuohon vauvanhoitokeskusteluun. Niin kysyn vielä, että mihin oletatte rannekkeiden toimintatavan perustuneen?

Lue yllä. Se on harjoitteluvauvanukke, joka on tehty nimenomaan mittaamaan vanhempien kykyä selviytyä hoidosta. 

Vierailija
21907/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö myös että ihminen voi olla kaunis ulkoisesti ja meikata vahvasti, mutta olla myös syvällinen ja sisältä kaunis? Täällä keskustellaan niin kuin nämä olisi kaksi toisensa poissulkevaa piirrettä.

Ei olekaan. Valitettavasti Ankun kohdalla sitä sisäistä maailmas ei ole hirveästi näkynyt. Tämä taisi olla ainoa asia, josta hänellä on koko tuona aikana todella harmittanut ja hän itse kertoi syyksi nimenomaan sen tälläytymisen eikä mitään muuta. Tämän perusteella tässä nyt keskustellaan. Katso sinäkin ohjelmaa, niin ymmärrät.

Ahaaa eli nyt keskustellaankin jo ohjelman rakenteesta ja tuotannon tavasta leikata jaksoja.

Vierailija
21908/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ajan tykännyt Veerasta ja Jannesta ja olin myös innoissani Ankun ja Patrikin yhteen menosta, mutta eilen tuli tunne, että en voi äänestää ketään muuta kuin Auraa ja Jeffreytä. Näistä ovat kuitenkin aidoimpia.

Auralla ja Jeffreylllä ei kuitenkaan ole mitään edellytyksiä tosielämän hyvään parisuhteeseen, vaikka ovatkin ihan mielenkiintoisia persoonia ja pari tuossa ohjelmassa. 

Ei olekaan, mutta en näe noilla muillakaan pareilla edellytyksiä ja hämmästyin tätä havaintoa itsekin. En olisi muutama viikko sitten uskonut, että haluaisin Villen ja Pauliinan voittavan, mutta näin kuitenkin pääsi käymään .

Ville ja Pauliina on jotenkin kuin mallioppilaita. Ville tekee kaiken oikein, pyytää lopulta tyttöystäväksikin ekoilla ja vikoilla treffeillä. Ehkä hän vaan on niin täydellinen, mutta en voi sille mitään että jokin tässä kaikessa mua mättää - vaikka kuinka haluaisin uskoa tähän pariin.

Onko mun jotenkin mahdotonta uskoa että Ville haluaisi tunnustaa rakkautensa Pauliinalle myös vaikka tämä ei olisi kilpailu jossa panoksena 25000? Taitaa olla,

Juu, onhan tuossa paljon päälleliimattuja kliseitä, mutta pohjimmiltaan uskon, että nämä ovat ihan tosissaan. Onhan heillä ollut niitä yhteenottojakin ja ne kertovat ainakin minulle molemminpuolisesta kiintymyksestä.

Pauliina on ottanut yhteen Villen kans ja riidat lopulta päätyy siihen että Ville hiljaisesti hyväksyy Pauliinan kannan ja myöntyy mitä neiti ikinä pyytääkään. Mä todella toivon että Ville tajuaa ulkomaailmaan päästessään nostaa kytkintä ja pian. 

Vierailija
21909/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Aura, joka sanoi, että Pati ja Anku haluaa säästää seurusteluun liittyvät kysymykset ulkomaailmaan.

Se oli Veera.

Luulen että Aura ei ymmärrä ollenkaan mitään seurusteluun liittyviä asioita, joten sitä ei kiinnosta tollaiset jutut.

Vierailija
21910/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue yllä. Se on harjoitteluvauvanukke, joka on tehty nimenomaan mittaamaan vanhempien kykyä selviytyä hoidosta. 

Mihin sen toiminta perustuu? Mitä se mittaa?

Vierailija
21911/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te nyt vänkäätte noista äänistä? Lopussa sanottiin, että Patrik ja Anku saivat kaksi ääntä ja muut äänestyksen parit yhden. Sovelluksessa lukee muiden parien antamat äänet paitsi Auran ja Jeffreyn. Niissä kaikille pudotuksessa oleville pareille yksi ääni. Ohjelmassa sanottu toinen ääni Ankulle ja Patrikille tuli siis Auralta ja Jeffreyltä. Ihan sama, mitä Aura sanoi vaihtamisesta.

No ei täällä vänkää kuin tuo yksi.

On täällä jotkut muutkin kuin minä vänkäämässä.

No mutta kerro just sinä, että mistä se Pankun toinen ääni tuli 😂

No sitä ihmettelenkin 😂😂

Vierailija
21912/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä viestissä sanottu, että "katsojat ovat äänestäneet...." vaan varmaan niiden rannekkeiden antamien tulosten perusteella päätetty parhaat hoitajat.

Mihin olettaisit rannekkeen toimintatavan perustuvan?

Nuohan eivät olleet mitää perusbabybjörnejä, vaan melko kalliita robotteja. Eivät esim itke satunnaisesti vaan niitä todellakin pitää käsitellä oikein, että itku lakkaa.

Vierailija
21913/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa treffien tapahtumiin muuten, niin mikä halvatun älynväläys tuotannolta on järjestää viimeisiksi unelmatreffeiksi viininmaistajaiset AAMULLA ?!?

Voin sanoa, että ihan sama kuinka hyvin olisin nukkunut tai ehtinyt tälläytyä, niin punkku aamupäivällä ei oo se juttu. Näiden treffien olisi pitänyt kaiken järjen mukaan olla iltapäivällä tai illalla.

Odottelen osuuko jollekin parille esim. upeat ilotulitustreffit niin ikään aamulla klo 10. Tai sukellusta kirkkaissa rantavesissä klo 22 aikaan.

Tuotannon ajoituksen taju loistaa poissaolollaan. Tai sitten olikin ihan tarkoituksella näin... Mulla on omat epäilykseni, että jotain tällaista takana.

Vierailija
21914/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞Pauliina💘Ville💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Vierailija
21915/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.

Juu. Patrikkin taisi nähdä treffeistä vain leikatut pätkät, kun vielä villalla ihmetteli, miksi treffit menivä pilalle tälläytymisen takia.

Mun telkkarissa Patrick sanoi illalla, että heidän suhteensa on aito ja hän tietää, mitä tuntee. Ulkopuoliset voivat nähdä asian, miten haluavat.

Tämä voi tulla sulle yllätyksenä, mutta kuulut ulkopuolisiin.

Ja treffeilläkin puhuivat siitä että Patrick haluaa esitellä Ankun vanhemmilleen, jne. Siitäkin huolimatta että Ankulla oli huono fiilis. 

Vierailija
21916/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että Anku näkyy monissa kohdissa ohjelmaa lohduttamassa jota kuta ja halaamassa. Musta sekin kertoo aika paljon.

Vierailija
21917/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja janne sekä aura ja jeffry anto äänen pankulle

Vierailija
21918/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Aura, joka sanoi, että Pati ja Anku haluaa säästää seurusteluun liittyvät kysymykset ulkomaailmaan.

Se oli Veera.

Luulen että Aura ei ymmärrä ollenkaan mitään seurusteluun liittyviä asioita, joten sitä ei kiinnosta tollaiset jutut.

Minusta oli hienoa, että päättivät olla pelaamatta noilla yliövereillä tunnustuksilla.

Vierailija
21919/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa treffien tapahtumiin muuten, niin mikä halvatun älynväläys tuotannolta on järjestää viimeisiksi unelmatreffeiksi viininmaistajaiset AAMULLA ?!?

Voin sanoa, että ihan sama kuinka hyvin olisin nukkunut tai ehtinyt tälläytyä, niin punkku aamupäivällä ei oo se juttu. Näiden treffien olisi pitänyt kaiken järjen mukaan olla iltapäivällä tai illalla.

Odottelen osuuko jollekin parille esim. upeat ilotulitustreffit niin ikään aamulla klo 10. Tai sukellusta kirkkaissa rantavesissä klo 22 aikaan.

Tuotannon ajoituksen taju loistaa poissaolollaan. Tai sitten olikin ihan tarkoituksella näin... Mulla on omat epäilykseni, että jotain tällaista takana.

Tahalleen taisivat tuon tehdä,eihän tuossa mitään järkeä muuten olisi🤯

Vierailija
21920/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.

Juu. Patrikkin taisi nähdä treffeistä vain leikatut pätkät, kun vielä villalla ihmetteli, miksi treffit menivä pilalle tälläytymisen takia.

Mun telkkarissa Patrick sanoi illalla, että heidän suhteensa on aito ja hän tietää, mitä tuntee. Ulkopuoliset voivat nähdä asian, miten haluavat.

Tämä voi tulla sulle yllätyksenä, mutta kuulut ulkopuolisiin.

Ja treffeilläkin puhuivat siitä että Patrick haluaa esitellä Ankun vanhemmilleen, jne. Siitäkin huolimatta että Ankulla oli huono fiilis. 

Ehkä se oli niitä päiviä kun nousee väärällä jalalla ja vaikka mitä tapahtuisi jokin pikku asiakin vaan kalvaisi mieltä.

Ketju on lukittu.