Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.

Vierailija
18.09.2018 |

Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.

Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!

Ja olen siis nainen.

Kommentit (310)

Vierailija
121/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aiemmalle kysyjälle: en vaadi akateemista koulutusta, toivon vain että on fiksu ja älykäs ja haluaa lähteä kotkanpesään ja sudenpesään kanssani. Ja tietää mitkä noi paikat on :) Ap

Norjassa on hienoja paikkoja missä vastarintaliike piileskeli nassukoiden miehityksen aikana.

Vierailija
122/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että oikasti olet ylilauta jonne. Sillä eihän natsisaksan aikaiset sotajutut oikeasti kiinnosta kuin alaikäisiä teinipoikia. Puhumattakaan jostain panssarivaunuista. Olisit verhoillut historian kiinnostuksesi vähän paremmin.

Jonnet eivät harrasta sotahistoriaa, koska sen harrastaminen on työlästä ja ”vaikeaa”. Olen itse tavannut vain vanhempia miehiä kaikki yli 50v näissä piireissä. En yhtään jonnea. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.

Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!

Ja olen siis nainen.

Käytätkö lisäravinteita?

Kyllä d-vitamiinisuihketta ja rautalisää :) Ap

Tarkoitit tietenkin näitä ”mitään en oo ottanu” -aineita :)

Vierailija
124/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oot mun unelmien mies! ;)

Vakavasti ottaen, en usko että nuo on negatiivisia piirteitä kaikille miehille, etenkään jos oot vähänkään sievä. Jotkuthan oikein tykkää maskuliinisista naisista. Mut joo harvassa ovat sellaiset... :/

No mutta kun en ole maskuliininen. Pitkät hiukset, korkkarit ja hame jne. Hyväkuntoinen ja vahva kyllä olen. Ap

On tullut selväksi joo. Olet hyväkuntoinen, vahva, osaat tapella, tiedät kaikkien panssarivaunujen speksit pilkuntarkasti ja osaat koko euroopan sotahistorian ulkoa. Lisäksi tykkäät käydä metsällä ja nylkeä kaatamasi hirven itse ja paistaa sen lihat grillissä, tai ehkä vaan syödä raakana. Lisäksi olet johtaja ja akateeminen älykkö.

Millään noista ei ole juuri väliä kun mies sinua arvioi, vaan sillä, oletko:

1) Nuori

2) Hyvännäköinen

3) Mukava

4) Huomaavainen

5) Luotettava

6) Kodin hengetär

Mikään ei estä ap:ta olemasta hyvännäköinen, mukava, huomaavainen ja luotettava. Ainakin sellaisen kuvan hänestä  on tässä ketjussa saanut. 

Kodin hengettäreksi suostuisin vain miehelle, joka elättää minut. Toki pyrin olemaan siinä mielessä kodin hengetär, että haluan kotona olevan lämmin ja rakastava tunnelma vailla turhia riitoja ja nipotusta ja pidän miehestä kyllä henkisesti huolta. 

Veikkaan, että nipotus, turhat riidat ja miehen henkinen tuhoaminen alkaisi välittömästi, kun asiat eivät mene niin, kuin sinä oletat.

Oluesta ainakin tulisi nipotusta, turhaa riitaa ja henkistä alistamista.

Eikös olekkin nämä paradoksit ihmeellisiä.

Tuo nyt oli siinä mielessä huono esimerkki, että olen raitis ja mies myös. Ne ovat arvovalintoja, joiden pitää kohdata, jotta yhteiselo voisi toimia. 

Vierailija
125/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että oikasti olet ylilauta jonne. Sillä eihän natsisaksan aikaiset sotajutut oikeasti kiinnosta kuin alaikäisiä teinipoikia. Puhumattakaan jostain panssarivaunuista. Olisit verhoillut historian kiinnostuksesi vähän paremmin.

Jonnet eivät harrasta sotahistoriaa, koska sen harrastaminen on työlästä ja ”vaikeaa”. Olen itse tavannut vain vanhempia miehiä kaikki yli 50v näissä piireissä. En yhtään jonnea. Ap

No voisitko ottaa jonkun niistä 50+ miehistä vai ovatko kaikki jo pariutuneet?

Vierailija
126/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisin olla sinun kanssa korsussa. Kenttälampun liekin valossa rakastelisimme flecktarnin päällä, kunnes maa alkaisi järistä alallamme kuin olisimme tykistökeskityksessä. Lopetettuamme pyyhkisimme korsun katosta tippuneen tomun hikisiltä ja alastomilta vartaloiltamme ja laittaisimme kypärät päähämme... niin joo, vaatteet myös.

Vaikka tää oli ehkä vitsi niin siitä huolimatta aivan ihanasti kirjoitettu!

Vierailija
127/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisitko ottaa jonkun niistä 50+ miehistä vai ovatko kaikki jo pariutuneet?

Ne 50-60v on naimisissa mutta muutama 70+ on kyllä sinkku luontaisen poistuman kautta. Ehkä mun pitää alkaa niitä katselemaan nyt tosissaan ja uusin silmin! :) Ap

Vierailija
128/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisin olla sinun kanssa korsussa. Kenttälampun liekin valossa rakastelisimme flecktarnin päällä, kunnes maa alkaisi järistä alallamme kuin olisimme tykistökeskityksessä. Lopetettuamme pyyhkisimme korsun katosta tippuneen tomun hikisiltä ja alastomilta vartaloiltamme ja laittaisimme kypärät päähämme... niin joo, vaatteet myös.

Vaikka tää oli ehkä vitsi niin siitä huolimatta aivan ihanasti kirjoitettu! <3 Ap

Niin ja näköjään miehet osaa olla romanttisia! Ap

Vierailija
129/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Olen ulkonäöltäni kuitenkin huoliteltu ja naisellinen (työssä dress code), mutta jotenkin tuosta ilmeisesti tulee miehille mieleen villapaitainen deodoranttia käyttämätön tukevarakenteinen justiina...

Ap

Ei, vaan ne pelkää, että olet parempi kuin ne.

Ne pelkää, että olet parempi taistelulajeissa, ne pelkää, että olet fiksumpi ja tiedät enemmän kuin ne (sotahistoria), ja ne pelkää, että pärjäät paremmin kuin ne eräilyssä ja ne nolaa itsensä metsässä sun silmissä.

Nyt oon varmasn tyhmä kyn en ymmärrä että miksi tää on ongelma? Onko miehillä sellainen kilpailu että niiden pitää olla kaikessa paras? Ap

On, niillä on aina sellainen kilpailu, miesten maailma on kilpailua, ne hakee sillä hierarkiaa ja ne haluaa, että naiset ei ole niitä parempia, jotta ne ei "nolaa" itseään naisten silmissä, se on kauheaakin kauheampaa tavismiehelle.

Sulla on hyvä itsetunto ja olet nainen, niin et varmaan ymmärrä tuota.

No joo, en ymmärrä oikein. Kun siis eihän kukaan ole sellainen ”uomo universale”, yleisnero, joka voi olla kaikessa paras, päteä parhaimpana, esittää tietävää. Niin miksi joka rivijamppa alkaa tällaista kisaa edes käymään?

Ap

No ensinnäkin, eihän ne huippujen kanssa mittelekään, vaan omassa viiteryhmässään. Karvalakkimallin sovinismiin kuitenkin kuuluu usko jokaisen miehen ylemmyyteen jokaiseen naiseen nähden. Tästä sitten seuraa kaikenlaista raivoa, kun akat eivät ymmärrä paikkaansa vaan ohittelevat oikealta ja vasemmalta.

Ahaa.. nyt ymmärrän. Eli onko siis niin että huonokuntoisin, tyhmin, juntein urpo mieskin on aina mielestään parempi kuin hyväkuntoisin, älykkäin ja menestyvin nainen? En ymmärrä, tai ehkä ymmärrän, tai no sittenkään en. :) Ap

Miehillä on tapana samaistaa itsensä niihin oman sukupuolensa huippuihin, tosi monet miehet on mielestään joku william sidis, ja kroppana joku ronaldon kroppa jne. vain koska nekin on miehiä.

Kuinka moni nainen ajattelee olevansa kuin marilyn vos savant jne. ei kukaan.

Täälläkin ne hokee päivästä toiseen rakentaneensa sivilisaatiot, vaikka ne juo kaljaa käsi housuissa jossain kärsämäellä, mutta miehet rakensi sivilisaatiot joten kärsämäen jonnekin on ne rakentanut...miehistä logiikkaa....

Muuten ihan jees, mutta kuka hitto tää sidis on, ja eikö ronaldo ole vain joku potkupalloilija? Ei se kroppa nyt kyllä vielä mikään alfakroppa ole. Laiha, joo.

Vierailija
130/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps. Mitä minä teistä jonneista tiedän, niin teillähän se historiantaju kateissa on... terkuin 38vee.

Vierailija
131/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn ongelma on asenne.

Ei se vaan mene niin, että ”kun harrastat sitä tai tätä, teet työksesi sitä tai tätä, kun pukeudut silleen ja tälleen” niin rakkaus tulee.

Rakkaus ei ole mikään matemaattinen yhtälö, joka toimii loogisesti joka ikinen kerta.

Apn täytyy luopua ajattelumallista, jossa määritellään kriteereitä kelpaamiseen.

Vierailija
132/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni melkein kaikilla naisjudokoilla on judoka poikakaverina. Eräs varmimmista tavoista saada poikakaveri on judon harrastaminen. Tae-Kwon-do:ta voisi puolestaan suositella nuorelle miehelle, joka haluaa tavata naisia.

Vierailija
133/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oot mun unelmien mies! ;)

Vakavasti ottaen, en usko että nuo on negatiivisia piirteitä kaikille miehille, etenkään jos oot vähänkään sievä. Jotkuthan oikein tykkää maskuliinisista naisista. Mut joo harvassa ovat sellaiset... :/

No mutta kun en ole maskuliininen. Pitkät hiukset, korkkarit ja hame jne. Hyväkuntoinen ja vahva kyllä olen. Ap

On tullut selväksi joo. Olet hyväkuntoinen, vahva, osaat tapella, tiedät kaikkien panssarivaunujen speksit pilkuntarkasti ja osaat koko euroopan sotahistorian ulkoa. Lisäksi tykkäät käydä metsällä ja nylkeä kaatamasi hirven itse ja paistaa sen lihat grillissä, tai ehkä vaan syödä raakana. Lisäksi olet johtaja ja akateeminen älykkö.

Millään noista ei ole juuri väliä kun mies sinua arvioi, vaan sillä, oletko:

1) Nuori

2) Hyvännäköinen

3) Mukava

4) Huomaavainen

5) Luotettava

6) Kodin hengetär

Mikään ei estä ap:ta olemasta hyvännäköinen, mukava, huomaavainen ja luotettava. Ainakin sellaisen kuvan hänestä  on tässä ketjussa saanut. 

Kodin hengettäreksi suostuisin vain miehelle, joka elättää minut. Toki pyrin olemaan siinä mielessä kodin hengetär, että haluan kotona olevan lämmin ja rakastava tunnelma vailla turhia riitoja ja nipotusta ja pidän miehestä kyllä henkisesti huolta. 

Veikkaan, että nipotus, turhat riidat ja miehen henkinen tuhoaminen alkaisi välittömästi, kun asiat eivät mene niin, kuin sinä oletat.

Oluesta ainakin tulisi nipotusta, turhaa riitaa ja henkistä alistamista.

Eikös olekkin nämä paradoksit ihmeellisiä.

Tuo nyt oli siinä mielessä huono esimerkki, että olen raitis ja mies myös. Ne ovat arvovalintoja, joiden pitää kohdata, jotta yhteiselo voisi toimia. 

"Mun arvot on oltava myös sun arvot , että MINÄ tulen sinun kanssasi toimeen"

:D Ai että, ihmiset on vit"tu tyh"miä. :D

Ei vaan kaukaa viisaita. Ihan jokaisella on rajat siinä, millaisten arvojen ympäröivänä voi elää hyvinvoivana ja mitä paremmin ne tunnistaa ja ennakoi parinvalinnassa, sitä harmonisempaa on yhteiselo.

Vierailija
134/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Apn ongelma on asenne.

Ei se vaan mene niin, että ”kun harrastat sitä tai tätä, teet työksesi sitä tai tätä, kun pukeudut silleen ja tälleen” niin rakkaus tulee.

Rakkaus ei ole mikään matemaattinen yhtälö, joka toimii loogisesti joka ikinen kerta.

Apn täytyy luopua ajattelumallista, jossa määritellään kriteereitä kelpaamiseen.

Luitko edes mun ”vaatimukset”?ap

Vierailija
135/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimuusikkona on vaikea tapailla muita kuin toisia ammattimuusikoita/ammattitaiteilijoita. Minulle on lukuisia kertoja käynyt niin että kun miehelle paljastuu treffeillä että olen ammattimuusikko, niin häntä alkaa ahdistaa oma taitamattomuus musiikin saralla. Siis miksi ihmeessä? Enhän minäkään osaa vaikkapa ajaa autoa, ei kaikki voi osata kaikkea. 

Vierailija
136/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aiemmalle kysyjälle: en vaadi akateemista koulutusta, toivon vain että on fiksu ja älykäs ja haluaa lähteä kotkanpesään ja sudenpesään kanssani. Ja tietää mitkä noi paikat on :) Ap

Ehkä ongelma onkin siinä, että haluat miehen, jonka mielenkiinnon kohteet ovat samanlaisia kuin omasi? Rajaat aika paljon jengiä veke.

Yksi juttu voi olla myös se, että jos harrastat liian innokkaasti ja äänekkäästi (=tuot harrastuksiasi jatkuvasti esiin), voi se tuntua muista vähän luotaantyöntävältä.

Vierailija
137/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Apn ongelma on asenne.

Luin kaksi ensimmäistä sivua enkä löytänyt vaatimuksia.

Missä/mitkä ne ovat?

Vierailija
138/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miestä pakko kiinnostaa samat asiat?

Olen saanut mieheni tykkäämään viinistä, juustoista, lapista ja uimisesta. Mies ei pitänyt mistään noista alkujaan.

Ihan hyvin voisin lähteä panssarivaunumuseoon tms tai lukea aiheesta, jos mies halusisi. Historia on aina jollain tasolla kiinnostavaa, ja avaa uusia ajatuksia.

Meitä ei alussa yhdistänyt kuin intohimo. Nyt jo moni muukin asia.

Vierailija
139/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Apn ongelma on asenne.

Luin kaksi ensimmäistä sivua enkä löytänyt vaatimuksia.

Missä/mitkä ne ovat?

Pointti taisi olla se, ettei niitä ollut. 

Vierailija
140/310 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma onkin siinä, että haluat miehen, jonka mielenkiinnon kohteet ovat samanlaisia kuin omasi? Rajaat aika paljon jengiä veke.

Yksi juttu voi olla myös se, että jos harrastat liian innokkaasti ja äänekkäästi (=tuot harrastuksiasi jatkuvasti esiin), voi se tuntua muista vähän luotaantyöntävältä.

Jep, ap tuntuu etsivän ihmistä joka on kiinnostunut juuri samoista asioista.

Lisäksi ap on jo 40v, eli siinä lähti kaikki ulkonäkökeskeiset ja/tai lapsiperhettä kaipaavat miehet.

Ap:n pitäisi etsiä yksisarvistaan jostain alan foorumilta tai tapahtumista.