Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Sotahistoria ei ole ollenkaan tylsää! Se ei ole siis ”sotahulluutta” enkä ihannoi sotaa. Vaan tutkin sitä arvioidakseni strategioita, etenemissuunnitelmia, upeaa tuotantokoneistoa, logistiikkaprosesseja jne, eli niitä hienoja suorituksia! Se tappaminen ei kuulu niihin hienoihin sodan puoliin... Ap
Allekirjoitan. Voi harrastaa kamppailulajeja tai sotapelejä, ahmia dekkareita ja poliisisarjoja eikä silti haaveile vastaantulijoiden listimisestä tai oikeasta sodasta. Hassua ajatella noin yksioikoisesti.
Olen myös kiinnostunut sotahistoriasta ja Pohjoismaiden historiasta yleensä, monien muiden kiinnostuksen kohteiden lisäksi. Ja olen nainen.
Tsemppiä kumppanin etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontainen tarve on pitää naisesta huolta. Jos nainen osaa puolustaa itseään, se vähentää miehen silmissä tarvetta huolehtimiselle. Joten ymmärrän miehiä, jotka eivät suhteeseen kanssasi halua.
Mutta siis jos nainen ei tarvitse huolenpitoa eikä edes halua huolenpitoa niin onko miehen pakko sitä tuputtaa ollakseen mies?
Mun ex miesystävä kyllä odotti että minä puolustan häntä/meitä väkivaltauhkatilanteissa, ja niin tein (hän ei kyllä kokenut tällaista miehistä suojeluviettiä) ap
Hahaa, hilpeää kuvitellakin tilannetta missä vapiseva betamies menee maastohousuihin pukeutuneen matamin taakse piiloon.
Onneksi ette joutuneet oikeaan väkivaltatilanteeseen, siinä olisi käynyt molemmille köpelösti.
Mitä väliä sillä on mitä harrastaa ,jos harrastus ei ole jotain toimin IKL:ssä tyyppistä.
Eihän parisuhteessa tarvitse samoja juttuja harrastaa.Homman on toki hyvä pysyä kohtuuden rajoissa.Suhde tuskin toimii,jos toinen samoilee metsässä tai golfkentällä kaiken vapaa-aikansa.
En lue samoja kirjoja tai katso samoja tv-ohjelmia kuin mieheni ,samaa ruokaa kyllä syödään.Ei kaikkea tarvitse tehdä käsikädessä edes suhteen alussa.
Mitä harrastuksesi kenties kertovat sinusta naisena? En tiedä mitä miesten päässä liikkuu,minulle nuo kertovat laatikkon ulkopuolellekin katsovasta ihmisestä ja hyvä niin.Mä aina innostun naisista nosturin ,rekan puikoissa ,hitsarina,it -guruna jne. ainaisten hoiturien sijaan.
jeesusonherra kirjoitti:
Vaikutat niin itsenäiseltä, vahvalta ja itse toimeentulevalta naiselta että mihinpä tuota miestä sitten enää tarvitsee? (ellei itsetyydytyksessä ole ongelmia...)
Kyllä nyt oikeasti miehissä on vikaa jos eivät näe mitään muuta kuin suojelun parisuhteen tärkeimpänä asiana! Mites ne ukot jotka hakkaa vaimojaan? Ei niitäkään suojelu kiinnosta.
Haluaisin kumppanin ihan muuta tekemään kun suojelemaan. Suojelen itseäni oikein hyvin. Ja kunppaniakin tarvittaessa. Ap
Uuh, tollaset harrastukset olis melkoinen turn-off miehelläkin, jos siis multa kysyttäis. Tai ei se eränkäynti, mutta kamppailulajit. Harrastin tosin itsekin jonkin aikaa nyrkkeilyä, mutta totesin melko pian, että aikaansa voi käyttää paremminkin kuin pyrkimällä vahingoittamaan kanssaihmisiä urheilun nimissä.
Kamppailulajeja lukuunottamatta samat harrastukset. Olen myös ajautunut päällikköhommiin.
Et ole minun tyyppiäni kylläkään. Etsin vähän pehmeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontainen tarve on pitää naisesta huolta. Jos nainen osaa puolustaa itseään, se vähentää miehen silmissä tarvetta huolehtimiselle. Joten ymmärrän miehiä, jotka eivät suhteeseen kanssasi halua.
Oletko itse mies? Koetko itse tarvetta pitää huolta?
Olen. Ja kyllä. Miehen tehtävä on suojella naista.
Miksi ja miten miehen tehtävä on suojella naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis jos nainen ei tarvitse huolenpitoa eikä edes halua huolenpitoa niin onko miehen pakko sitä tuputtaa ollakseen mies?
Mun ex miesystävä kyllä odotti että minä puolustan häntä/meitä väkivaltauhkatilanteissa, ja niin tein (hän ei kyllä kokenut tällaista miehistä suojeluviettiä) ap
Hahaa, hilpeää kuvitellakin tilannetta missä vapiseva betamies menee maastohousuihin pukeutuneen matamin taakse piiloon.
Onneksi ette joutuneet oikeaan väkivaltatilanteeseen, siinä olisi käynyt molemmille köpelösti.
Olen joutunut väkivaltatilanteeseen eikä käynyt ollenkaan köpelösti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamppailulajeja lukuunottamatta samat harrastukset. Olen myös ajautunut päällikköhommiin.
Mutta mistä sinä tiedät olenko pehmeä vai en? Teitkö johtopäätelmät harrastuksista? Ap
Ala harrastamaan lautapelejä! Niistähän löytyy paljon strategisia sotapelejä, joiden kautta varmasti pääsisit tutustumaan miehiin joille tuo ei ole ongelmallista. Tässähän oli juuri Lautapelaamaan tapahtuma, mutta varmasti on muitakin vastaavia joihin voi vain mennä rohkeasti etsimään pelisauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä sinä tiedät olenko pehmeä vai en? Teitkö johtopäätelmät harrastuksista? Ap
Rom_melin ja Göh_ringin fanittaminen toimivat ehkä hienovaraisina vihjeinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut väkivaltatilanteeseen eikä käynyt ollenkaan köpelösti. Ap
Onneksi ei käynyt.
Tuo varmaan tarkoitti kuitenkin, että miesten voima on sen verran isompi, esim. keskimääräisellä miehellä on 400% yläkropan voima kuin naisella, että yleensä käy huonosti sille naiselle, jos nainen ja mies ottaa yhteen.
Sen takia naisten pitää aina käydä esim. silmien kimppuun, jalkoväliin jne. jos on tosi kyseessä, mutta tämän varmasti tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyypillinen ns. pehmeä nainen ja fanitan myös romme-lia, luulin sen olevan ihan yleistä, ehkä yksi historian parhaita sotilaita.
Ei se tee naisesta ei-pehmeää, jos fanittaa jotain romme-lia.
No joo ketjun anti kyllä vahvistaa sen että taitaa olla treffirintamalla hiljaista jatkossakin. Harmi että ennakkoluulot ovat näin vahvat, sillä minusta olisi saanut hellän, lempeän ja uskollisen kumppanin - ihan näistä harrastuksista huolimatta.
Olen ehkä vähän yllättynyt miten kivikautista ajattelu vielä tällä vuosikymmenellä on. ”Miehen pitää suojella avutonta naista” jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala harrastamaan lautapelejä! Niistähän löytyy paljon strategisia sotapelejä, joiden kautta varmasti pääsisit tutustumaan miehiin joille tuo ei ole ongelmallista. Tässähän oli juuri Lautapelaamaan tapahtuma, mutta varmasti on muitakin vastaavia joihin voi vain mennä rohkeasti etsimään pelisauraa.
Tämä oli hyvä idea! Kiitos! Ap
jeesusonherra kirjoitti:
Vaikutat niin itsenäiseltä, vahvalta ja itse toimeentulevalta naiselta että mihinpä tuota miestä sitten enää tarvitsee? (ellei itsetyydytyksessä ole ongelmia...)
Eikö ole hieman ongelmallista ajatella, että nainen tarvitsee miestä vain jonkin konkreettisen ongelman ratkaisuun eikä mihinkään muuhun? Päin vastoin, jos nainen on kanssasi vaikka ei rahallisesti tai turvallisuuden vuoksi ole pakko, niin sittenhän tiedät että nainen ei pyri vain hyötymään sinusta! Luulisi tuon olevan imartelevaa, eikä päin vastoin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, vai sotahistoriaa. Mistä aikakaudesta olet kiinnostunut, mielenkiintoisin taistelu, mielenkiintoisin historiallinen hahmo, suosikkisaittisi?
Ihan vain uteliaisuudesta.
M.
Ww2, eritoten laivasto ja tankit, suosikkihahmo ehkä Rom_mel ja Göh_ring (vaikkei tämä strategi olekaan), saksasta fanitan tuotantoprosesseja ja laitoksia! Suosikkimatsi ehkä Kursk heinäkuu -43 tankkien ultimate yhteenotto.
Nuo nimet oli pakko kirjoittaa alaviivalla kun muuten menee sensuuriin! Ap
Sama, II maailmansota, erityisesti itärintama Saksan perääntymisvaiheessa, Harkovan 3 & 4 taistelu, Narva 1944, Model, Balck, Gille. Pari kirjavinkkiä: Koala julkaisi Otto Kretschmeristä uuden teoksen sekä Hannu Valtosen MESSERSCHMITT BF 109 ja Saksan sotatalous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) no mutta ihailen heidän strategista suunnittelua ja ajattelua, intohimoa turkimustyöhön, en siis heidän julmuuttaan tai heitä henkilökulttina. Äh, parempi ehkä etten selittele, en tule ymmärretyksi kuitenkaan :) Ap
Vierailija kirjoitti:
No joo ketjun anti kyllä vahvistaa sen että taitaa olla treffirintamalla hiljaista jatkossakin. Harmi että ennakkoluulot ovat näin vahvat, sillä minusta olisi saanut hellän, lempeän ja uskollisen kumppanin - ihan näistä harrastuksista huolimatta.
Olen ehkä vähän yllättynyt miten kivikautista ajattelu vielä tällä vuosikymmenellä on. ”Miehen pitää suojella avutonta naista” jne.
Ap
Itse saan sinusta kuvan älykkäänä, uskollisena ja lempeänä ihmisenä, sellainen tyypillinen älykkö ja energinen ihminen.
Uskon, että tarvitset vain jonkun hyvän paikan tavata hieman samanhenkisiä miehiä, tuo lautapeli ehdotus oli mielestäni hyvä.
Eli sun teesi on se että työn ulkopuolella muutun rumaksi, lihavaksi j hieltä haisevaksi? Ookke :) Ap