Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontainen tarve on pitää naisesta huolta. Jos nainen osaa puolustaa itseään, se vähentää miehen silmissä tarvetta huolehtimiselle. Joten ymmärrän miehiä, jotka eivät suhteeseen kanssasi halua.
Mutta siis jos nainen ei tarvitse huolenpitoa eikä edes halua huolenpitoa niin onko miehen pakko sitä tuputtaa ollakseen mies?
Mun ex miesystävä kyllä odotti että minä puolustan häntä/meitä väkivaltauhkatilanteissa, ja niin tein (hän ei kyllä kokenut tällaista miehistä suojeluviettiä) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontainen tarve on pitää naisesta huolta. Jos nainen osaa puolustaa itseään, se vähentää miehen silmissä tarvetta huolehtimiselle. Joten ymmärrän miehiä, jotka eivät suhteeseen kanssasi halua.
Mutta siis jos nainen ei tarvitse huolenpitoa eikä edes halua huolenpitoa niin onko miehen pakko sitä tuputtaa ollakseen mies?
Mun ex miesystävä kyllä odotti että minä puolustan häntä/meitä väkivaltauhkatilanteissa, ja niin tein (hän ei kyllä kokenut tällaista miehistä suojeluviettiä) ap
Mihin suhteenne kaatui?
Vierailija kirjoitti:
'
Tämä on suoraan ylilaudalta jonnen tekstiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kannattaa miesten ja naisten muistaa, jotka haluaa parisuhteen, se toinen haluaa yleensä, että se on jotenkin hyödyllinen, tarpeellinen sun elämässä, joten kannattaa antaa sille paikka tavallaan, oli mies tai nainen.
No hitto, onhan se kumppani tietenkin tarpeellinen! En vain tarvitse sitä rahoittamiseen enkä suojelemiseen! Vaan ystäväksi, kumppaniksi jne kenen kanssa kokea kivoja juttuja jne. Ei se nyt VOI olla kiinni siitä että miehet ei kestä jos nainen on jossain parempi?! En kyllä tajua miehiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä en ole lainkaan kiihkomielinen.
Kiihkomielisyyttä toisen harrastuksia kohtaan tuntuu esiintyvän monesti enemmän niillä, jotka eivät itse juuri harrasta mitään. Etenkin kun kyseessä on liikunnallinen harrastus. Saa ihmiset tuntemaan itsensä huonommiksi, kun toinen osaa ja jaksaa ja itse eivät saa mitään aikaan. Kamppailu, eräily ja sotajutut mielletään niin suuresti miesten jutuiksi, että niitä harrastavan naisen seurassa mieheltä tarvitaan paljon suurempaa itsetuntoa kuin perustavikselta Suomessa löytyy.
Mutta älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin suhteenne kaatui?
Siihen kun mua petettiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heikot miehet ovat tuollaisia. Itselläni oli joskus painija tyttöystävänä, mutta ei se mua mitenkään haitannut, vaikka mulla ei olis ollut mitään saumoja sitä vastaan. Päin vastoin, se oli hienoa kun oli kova gimma kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies? Koetko itse tarvetta pitää huolta?
Olen. Ja kyllä. Miehen tehtävä on suojella naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä en ole lainkaan kiihkomielinen.
Kiihkomielisyyttä toisen harrastuksia kohtaan tuntuu esiintyvän monesti enemmän niillä, jotka eivät itse juuri harrasta mitään. Etenkin kun kyseessä on liikunnallinen harrastus. Saa ihmiset tuntemaan itsensä huonommiksi, kun toinen osaa ja jaksaa ja itse eivät saa mitään aikaan. Kamppailu, eräily ja sotajutut mielletään niin suuresti miesten jutuiksi, että niitä harrastavan naisen seurassa mieheltä tarvitaan paljon suurempaa itsetuntoa kuin perustavikselta Suomessa löytyy.
Mutta älä luovuta!
Kiitos tuesta :) lisään tähän että kamppailulajeissa on aika paljon naisia, eräjormailussakin on. Sen sijaan sotahistoriakokouksissa olen minä ja papparaiset :) eli siellä ei nuoria miehiä juuri näy. Ap
Hmm, vai sotahistoriaa. Mistä aikakaudesta olet kiinnostunut, mielenkiintoisin taistelu, mielenkiintoisin historiallinen hahmo, suosikkisaittisi?
Ihan vain uteliaisuudesta.
M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heikot miehet ovat tuollaisia. Itselläni oli joskus painija tyttöystävänä, mutta ei se mua mitenkään haitannut, vaikka mulla ei olis ollut mitään saumoja sitä vastaan. Päin vastoin, se oli hienoa kun oli kova gimma kainalossa.
Sinun mielestäsi suurin osa miehistä on heikkoja? Perustuen siis siihen, että miehet eivät halua deittailla ap:ta tämän asian takia? Kyllä sinä olet se poikkeus.
Olet vaan hakenut seuraa väärästä paikasta - mene hirvipeijaisiin!
Sovi-mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Ongelma ratkeaa sillä että ryhdyt lesboksi. Sellainen kuitenkin jo olet kuvaamasi perusteella vaikket itse myönnäkään.
:). Ehkä mulla on vielä self-denial -vaihe menossa kun vielä en ole huomannut lesbouttani itse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellähän on luontainen tarve viehättyä naisesta, joka tarvitsee huoltamista, mutta sen luontaisen huolehtimisen suhteen sitten onkin niin ja näin eli osalle miehistä ei tee pahaakaan jättää se nainen huolehtimatta, vaikka se "heikkous" häneen vetoaakin.
Ap, onko sulla edes aikaa suhteelle? Luulisi noiden harrastusten parista löytyvän aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi suurin osa miehistä on heikkoja? Perustuen siis siihen, että miehet eivät halua deittailla ap:ta tämän asian takia? Kyllä sinä olet se poikkeus.
Ohi meni taas.
Pointti oli siinä, että henkisesti heikot miehet eivät kestä itseään, tavalla tai toisella, vahvempi naisia. Näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Olen ulkonäöltäni kuitenkin huoliteltu ja naisellinen (työssä dress code), mutta jotenkin tuosta ilmeisesti tulee miehille mieleen villapaitainen deodoranttia käyttämätön tukevarakenteinen justiina...
Ap
Siinäpä se, olet huoliteltu ja naisellinen 8 h päivässä, kun miehesi ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni taas.
Pointti oli siinä, että henkisesti heikot miehet eivät kestä itseään, tavalla tai toisella, vahvempi naisia. Näin se vain on.
Eikä tosiaan tarvitsekaan. Minä olen nainen ja haluan, että minua suojellaan. Minulle henkisesti vahva mies sellainen, joka suojelee ja pitää huolta minusta.
Vaikutat niin itsenäiseltä, vahvalta ja itse toimeentulevalta naiselta että mihinpä tuota miestä sitten enää tarvitsee? (ellei itsetyydytyksessä ole ongelmia...)
Vierailija kirjoitti:
Hmm, vai sotahistoriaa. Mistä aikakaudesta olet kiinnostunut, mielenkiintoisin taistelu, mielenkiintoisin historiallinen hahmo, suosikkisaittisi?
Ihan vain uteliaisuudesta.
M.
Ww2, eritoten laivasto ja tankit, suosikkihahmo ehkä Rom_mel ja Göh_ring (vaikkei tämä strategi olekaan), saksasta fanitan tuotantoprosesseja ja laitoksia! Suosikkimatsi ehkä Kursk heinäkuu -43 tankkien ultimate yhteenotto.
Nuo nimet oli pakko kirjoittaa alaviivalla kun muuten menee sensuuriin! Ap
Oletko itse mies? Koetko itse tarvetta pitää huolta?