Vuoden suhteen jälkeen mies kommentoi ikävästi miten syön
Loukkaantuisitko? Itse olen ihan rakastunut häneen, niin loukkaa että hän voi sanoa jotain sellaista ja ikävään sävyyn.
Olen siis todella hoikka, kommentti ei liittynyt siihen.
Kommentit (25)
Käske häntä pitämään turpa kiinni. Jos tottelee, voit antaa anteeksi. Jos ei, miksi pitäisit sellaista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Maiskutat?
Ei vaan syön nopeasti.
Juu, einstein, pyydä vaan täältä neuvoja ja jätä kertomatta se kommentti. Varmaan syöt kuten ajattelet...
Voisitko avata vähän, niin olisi helpompi ottaa kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Juu, einstein, pyydä vaan täältä neuvoja ja jätä kertomatta se kommentti. Varmaan syöt kuten ajattelet...
Kiitos kyllä vain. Teen monia asioita nopeasti.
Vähän riippuu mistä asiasta tarkalleen ottaen.
Riippuu ihan mitä sanoi. Kerro mitä sanoi niin arvioidaan sitten kumpi teistä on ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan mitä sanoi. Kerro mitä sanoi niin arvioidaan sitten kumpi teistä on ääliö.
Vastasin jo!
No pilaako sun hotkiminen ruokahetket?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kyllä vain. Teen monia asioita nopeasti.
Monesti nopeasti ajattelu on vain huono asia, ei tule ajateltua asioita kokonaisvaltaisesti. Nopeasti syöminen on asia mistä voi asiallisesti huomauttaa, se ei ole hyvä tapa ihan ruuansulatuksenkaan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi pilata. Syön myös paljon vähemman kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiskutat?
Ei vaan syön nopeasti.
Hänkö sanoi pelkästään, että syöt nopeasti? Minun mielestäni tuo ei ole mitenkään pahasti sanottu. Minä loukkaantuisin vasta, jos minulle sanottaisiin, että maiskutan, tai ahmin liikaa. Varmaan sinä syöt häntä nopeammin ja hän vain totesi sen.
Onhan toi ärsyttävä piirre. Jos menee ravintolaankin ja toinen on jo syönyt kun toisella suurin osa jäljellä . Ja nopeasti syöminen on epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiskutat?
Ei vaan syön nopeasti.
Hänkö sanoi pelkästään, että syöt nopeasti? Minun mielestäni tuo ei ole mitenkään pahasti sanottu. Minä loukkaantuisin vasta, jos minulle sanottaisiin, että maiskutan, tai ahmin liikaa. Varmaan sinä syöt häntä nopeammin ja hän vain totesi sen.
Mutta kun se kuulosti vihaiselta ja halveksivalta. Mikähän muu minussa jo ärsyttää.
Toki loukkaannut ensin etkä mieti olisiko miehen sanoilla jotain perää. Hotkiminen on rumaa ja seurassa moukkamaista.
Oletko se joka myös kiiruhtaa siivoamaan astiat heti syötyään?
Sulla on nopea temperamentti. Käveletkö myös nopeasti, siivoat niin että kulmat paukkuu, siitä tulee ongelmia, jos et ala rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies pilaa muita hetkiä ajassa 3 minuuttia.
Maiskutat?