Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Minä jäin miettimään yhtä juttua: jos Ap on henkisesti ja fyysisesti niin vahva, miksi hänen edellinen suhteensa päättyi pettämiseen? Eikö hän olisi voinut vain kohauttaa treenattuja olkapäitään tai analysoida kumppaninsa pettämisstrategiaa? Oliko se kerrasta poikki, kun kumppani jäi kiinni? Ihmettelen vain.
Äh, ei hän halua oikeasti löytää miestä. Hän haluaa tuntea itsensä poikkeusnaiseksi. Istuu yksin nuotion ääressä ja tuntee olonsa erityisen taitavaksi ja vahvaksi, eikä huomaa kaikkia niitä muita eräileviä naisia, kun ne vaan "naiseräilee".
Ap, olisit voinut keksiä jonkun selityksen mikset mennyt armeijaan. Esimerkiksi opiskelut/ lähes kukaan nainen ei käynyt tms. Harmi että hyvä provo kärähti näin.
Toki jos olet +52 niin voit senkin sanoa. Tosin harva täällä haluaa henkilöllisyyden paljastuvan, joten ihan ymmärrettävää vähän muokata.
Tsrmppiä kuitenkin, jos osa oli totta :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, olisit voinut keksiä jonkun selityksen mikset mennyt armeijaan. Esimerkiksi opiskelut/ lähes kukaan nainen ei käynyt tms. Harmi että hyvä provo kärähti näin.
Toki jos olet +52 niin voit senkin sanoa. Tosin harva täällä haluaa henkilöllisyyden paljastuvan, joten ihan ymmärrettävää vähän muokata.
Tsrmppiä kuitenkin, jos osa oli totta :)
Ap tässä vielä. En ole koskaan halunnut armeijaan, muistelen että kun kirjoitin ylioppilasksi niin sinä vuonna ei vielä otettu nsisia armeijaan. Kävin tarkostamassa asian ja olen muustanut väärin, luulin että eka erä otettiin -99 mutta se olikin loppuvuosi 96.
No enivei, lukiko kukaan sen vertaa, että EN ole sotahullu tai armeijafanaatikko? SotaHISTORIA on eri asia kuin militanttifanitus. Nuorena olisin voinut mennä armeijaan mutten myöhemmin.
Olen valmistunut tekniikan puolelta yliopistosta, en sano tarkemmin ettei tunnisteta, työskentelen teknologia-alalla. Varmaan liian miehistä tämäkin....
Lusäksi eräjormailusta joku sanoi että ammun hirven ja suolistan sen. Korostan: en metsästä. Eräjormailu on mulle lintubongausta ja retkeilyä.
Mutta siis en ole todellakaan 52v enkä 60 :)
Mutta sen alan hyväksyä että sinkuksi jään, en nimittäin ala muuttamaan itseäni kodin hengettäreksi. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äh, ei hän halua oikeasti löytää miestä. Hän haluaa tuntea itsensä poikkeusnaiseksi. Istuu yksin nuotion ääressä ja tuntee olonsa erityisen taitavaksi ja vahvaksi, eikä huomaa kaikkia niitä muita eräileviä naisia, kun ne vaan "naiseräilee".
Kyllä huomaan naiseräjormat, niitä on lintuhommissa (bongareina) paljonkin! Ap
Miten löysit sen edellisen miehen, Ap? Ja kuinka kauan se suhde kesti?
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin miettimään yhtä juttua: jos Ap on henkisesti ja fyysisesti niin vahva, miksi hänen edellinen suhteensa päättyi pettämiseen? Eikö hän olisi voinut vain kohauttaa treenattuja olkapäitään tai analysoida kumppaninsa pettämisstrategiaa? Oliko se kerrasta poikki, kun kumppani jäi kiinni? Ihmettelen vain.
Kyllä oli. Olen itse uskollinen ja aina viimeiseen asti luottamuksen arvoinen. En oikein hyväksy sitä että kumppani ei olisi. Ap
Bläääggh, sotahistoriaharrastajista tulee kyllä niin tylsä fiilis. Näkee silmissään sellaisen besserwisser-arkkityypin vouhottamassa joistain panssarivaunuista :D (ap ei ehkä kuulosta sellaiselta). Silti, erittäin epäseksikäs harrastus sekä naisella että miehellä. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyi töistä (eri toimipiste kylläkin) ja kesti 6v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Ma wife... Mennään vaeltamaan pariksi viikoksi ja n a i d a a n juka ilta teltassa paljakalla. Lupaan nuolla ;}.
En jaksa lukea koko ketjua mutta onko ap:n edellytys parisuhteelle se että puolisolla samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet? Tietty etäjormailu olisi kiva yhteinen harrastus mutta ei kaikkien juttujen tarvitse olla yhteisiä ja samoja minun mielestä vaikka pari suhteessa eletäänkin. Uskomatonta jos nuo on tuen off miehille.
Vierailija kirjoitti:
Bläääggh, sotahistoriaharrastajista tulee kyllä niin tylsä fiilis. Näkee silmissään sellaisen besserwisser-arkkityypin vouhottamassa joistain panssarivaunuista :D (ap ei ehkä kuulosta sellaiselta). Silti, erittäin epäseksikäs harrastus sekä naisella että miehellä. Ei voi mitään.
Ymmärrän kyllä tän mielikuvan, kun joskus jossain leffassa ollut satavuotias pappa pölyisessä kirjastossa tutkimassa karttoja :)
Ja se ei ehkä kovin monen mielestä ole jännää että leikitään taistelua kartalla ja nappuloilla ja suunnitellaan miten hyökätään! Minusta se siis on jännää, mutta ymmärrän sentään sen että useimmat muut kuolis tylsyyteen :). Ap
Ps. En olisi pakottamassa kumppania näihin pappojen iltamiin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua mutta onko ap:n edellytys parisuhteelle se että puolisolla samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet? Tietty etäjormailu olisi kiva yhteinen harrastus mutta ei kaikkien juttujen tarvitse olla yhteisiä ja samoja minun mielestä vaikka pari suhteessa eletäänkin. Uskomatonta jos nuo on tuen off miehille.
No luepas ketju, jotkut raivoaa ja uhittelee ja käy ”manspleinaamaan” asioista eli näyttää olevan tosi raju turn-off. Kuulemma astuin miesten kentälle tai jotain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyi töistä (eri toimipiste kylläkin) ja kesti 6v. Ap
No, jos yksi yksisarvinen on löytynyt, niin miksei toinenkin? Optimistina ajattelisin näin. Soveltaisin niitä sotastrategioita deittailuun. Toki olet niistä jotakin oppinut?
Ihme keskustelu. Olen 51, eikä minunkaan nuoruudessa edes ajateltu että olisi tulossakaan naisten asepalvelus. Varmaan lähes kolmekymppisenä sit olisi ehtinyt, mutta olihan se nyt jo myöhäistä siinä. Eiköhän sitä yleensä ajatella siinä 18-19-vuotiaana.
Ja miksi tankeista pitävän tulisi edes haluta armeijaan? Tuskin niitä ajamaan silti pääsisi.
Olen itsekin hurahtanut vähän tuohon sotahistoriaan, aion vielä päästä Bovingtoniin katsomaan kun Tiger on radalla, ja Kotkanpesässä olisi hieno käydä. Olen myös keskijohdossa, ja tykkään lautapeleistä ja strategiapeleistä.
En näitä yhtään salaillut, kun hain miestä netistä (ei tinder) koska mitä teen kumppanilla, jonka kanssa en voi olla oma itseni?
Olen myös naisellinen ja tykkään korkkareista, ja koko tämä paketti kelpasi hyvin nykyiselle miehelleni.
Olemme olleet avoimia toistemme harrastuksille, ja oppineet kumpikin uusia.
Minunkin ensimmäinen mies taisi kokea minut uhkana, nykyinen vain hymyilee ja kannustaa. Kyllä sellaisiakin on, eikä edes tarvitse ottaa isänsä ikäistä.
Olen hurjan iloinen ja onnellinen siitä että ketjussa on esiintynyt muutama muukin naispuolinen sotahistoriaa harrastava! Ja asioista selkeästi paljon tietäviä. Tsempit teille kaikille!
Musta on hienoa että yhä useampi nainen uskaltaa harrastaa tätäkin ”miehistä” lajia. Mulle on ollur järkytys miten kilpailuhenkisen aggressiivisia ja ylimielisiä miehet ovat kun ”heidän alueelle” naisia tunkeutuu. Miehille tekis hyvää oukeasti tajuta että naisia on ERILAISIA. On enemmän ja vähemmän älykkäitä, eri asioita harrastavia, eri tavoin kunnianhimoisia, erilaisia fyysisesti, erilaisia persoonaltaan. Jotenkin tuntuu että miehet ajattelee naisista yhden unelmastereotypian mukaan, Kaikkien pitäisi olla alistuva ja nöyrä kotivaimo.
No kaikki ei ole. Ja jos miehille ei kelpaa niin sitten pärjätään ilman. Onneksi mun sotahistoriapappakaverit ovat paljon ennakkoluulottomampia ja tasa-arvoisempia kuin nykyajan miehet. Ihan kuin joku uus-sovinismin aalto olisi pyyhkäissyt tsunamin lailla ylitseni tässä ketjussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko millaiset tissit AP? Ja meneekö muukin, kuin lähetyssaarnaaja kerran viikkoon saunan jälkeen?
Voi hyvänen aika. Tämä jos onnistuu niin sittenkö nää miehiset harrastukset ei enää olekaan ongelma? Miehet ovat kyllä epäloogista sakkia :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko millaiset tissit AP? Ja meneekö muukin, kuin lähetyssaarnaaja kerran viikkoon saunan jälkeen?
Voi hyvänen aika. Tämä jos onnistuu niin sittenkö nää miehiset harrastukset ei enää olekaan ongelma? Miehet ovat kyllä epäloogista sakkia :) Ap
Ongelma taitaa olla siinä, ettet osaa oikein toimia kuten deittipalstojen R...mel. Korostamalla asemaasi ja harrastuksiasi olet valinnut väärän taktiikan. Muuta sitä, niin pääset tavoitteeseesi. Ei se tarkoita sitä, että sinun pitäisi ryhtyä miksikään kodin hengettäreksi. Ole pikkuisen ovelampi, niin pääset eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina olla”parempi”? Miksi pitää kaikessa käyttäytyä aggressiivisesti? Miksi itsetunto ei kestä itseään parempaa naista ( oli mittari sitten ura, äly, urheilu, mikä tahansa).
Itsetunto kestää kyllä, mutta naisonni ei.
Eikä se auta, että naiset sanoo yhtä, koska kuitenkin valitsette toisin.
Sotahistoria kuulostaa tosi mielenkiintoiselta mutta muuten ei elämäntyylit natsaa. Kaksi kolmesta noista on semmoista aika sporttihenkistä joten semmoisen "salil eka ja vika"-tyylisen tyypin sinun kannattaa etsiäkin.