Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 300 euroa sinulle iso raha? Jos vaikka

Vierailija
03.09.2023 |

joku huijaisi sinulta tuon summan rahaa, miten paljon se harmittaisi? Tai laittaisitko johonkin turhaan tavaraan, jolla ei olisi mitään arvoa? tms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaataisi mun yksineläjän talouttani, mutta todellakin harmittaisi pitkään jos huijatuksi tulisin.

Vierailija
2/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso raha. Joillekin voi olla puolen kuun budjetti, toiselle päivän käyttöraha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ruokaraha eläkeläistaloudessa. Mieti tältä pohjalta.

Vierailija
4/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois iso raha, en laittais mihinkään turhan päiväseen, enkä kyllä edes mistään hyvästä vaatteestakaan maksaisi niin paljoa

Vierailija
5/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton huolto maksoi toi summa x 3 😖

Vierailija
6/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minulle suunnilleen kuukauden käyttörahat pakollisten laskujen jälkeen. En tiedä, millaisella huijauksella olisin siitä valmis luopumaan, mutta kyllä varmasti harmittaisi, jos niin pääsisi jotenkin käymään.

Vierailija
7/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahamäärällä minun pitää pärjätä kuukausi. Muutamiin laskuihin ja ruokaanhan se menee, uusia vaatteita ei tarvitse edes miettiä  kun nälkä on etusijalla, saati jotain muuta useimmille ihmisille aivan tavallista josta voisi nauttia.

Vierailija
8/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kun kasvaa, niin juuri ostettiin syysvaatteita. Ulkotakit oli satasen ja ulkohousut viiskymppiä. Eli 300 meni siinä, kun kahdelle ostin. (Oli muuten tarjouksessa kaikki).

Onneksi on varaa.

Vierailija
9/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jo 50€ on iso raha.

Vierailija
10/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran Orpo leikkaa meikäläisen kuukausituloista. Ollaan köyhyysrajalla jo valmiiksi eli kyllähän se on henkilökohtainen katastrofi.

Vierailija
11/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Silloin on iso raha jos joku huijaa sen minulta, tai jos se menee johonkin ihan turhaan. Eli jos menetän sen niin että en saa jotain arvoistansa vastinetta. Jos olen huonekaluostoksilla tai autoa ostamassa niin silloin se ei ole. Ei varmaan auton huollossakaan. Tai jossain erikoislääkärillä käynnissä. Tai lomamatkan hinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän