Korkeakoulutettujen pullistelu on hauskaa katsottavaa
Olen kai juntti, kun tienaan heitä enemmän pelkällä amiksella, kun koodaamisen osaamalla saa paremmin töitä kuin sukupuolentutkimuskella.
Kommentit (132)
Niin, sinulle raha on tärkeää. Jollekin toiselle muut asiat. Kuten vaikkapa se koulutus.
No kai sukupuolentutkimusta opiskelleiden pullistelu on hauskaa katseltavaa, ihan sama onko amis vai korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Koodaajatkin on ihan korkeakoulutettuja :/
En ole.
-ap
itseänihän taas naurattaa kun amiksilla käy aina niin itsetunnon päälle kun joku on käynyt kouluja
"Sukupuolentutkimuskella"?
Toivottavasti koodaat paremmin kuin kirjoitat :D
Mikä pullistelu? Kuulostaa siltä, että sinulla on alemmuuskompleksi tuloistasi huolimatta.
Ei akateemisessa työttömyydessä ole mitään pullisteltavaa, voin kokemuksesta kertoa. Huipputuloja en koskaan ole tosin tavoitellutkaan, mielekästä keskituloista työtä lähinnä.
Mun mielestä on junttia elvistelemässä palkalla, oli sitten tohtori tai vain esikoulun käynyt..
Itseäni hieman huvittaa se, että joillekin korkeakoulutetuille se koulutus on koko elämää määrittävä tekijä. Koko elämän viitekehys rakennetaan sen muodollisen tutkinnon ympärille, ystävät valikoidaan puhtaasti koulutustaustan perusteella, parisuhteesta puhumattakaan. Eihän nyt korkeakoulutettu nainen vain voi seurustella minkään amiksen kanssa. Eletään mukavassa punavuorelais- tai Espookuplassa niiden muiden korkeakoulutettujen kanssa, puuhataan kaupunginosayhdistyksissä sun muissa juonia rehtorien päänmenoksi, arvotetaan kaikkea koulutuksen perusteella. Tärkeintä on se, että ihmisellä on korkea koulutus ja vakituiset tulot, mielellään julkiselta puolelta, jostain kivasta virasta hyvillä työsuhde-eduilla ja pitkillä lomilla.
Luetaan hesaria ja paheksutaan kaikkea kriittisyyttä joka uhkaa sitä omaa ja "oman ryhmän" hegemoniaa. Sellaisia ovat korkeakoulutetut pääsääntöisesti.
Ap on amis, joka pullistelee tuloillaan. Mikä voisi olla huvittavampaa? Pai pai.
T: tietojenkäsittelyn FM, kk-tulot 4,5 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on amis, joka pullistelee tuloillaan. Mikä voisi olla huvittavampaa? Pai pai.
Osaatko edes listaa linkittää? Tuskin, teikäläisiä on töissä jossain tunaattorilla väsäämässä epäonnistuneita terveydenhuollon tietojärjestelmiä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
-Huutista 4k5 tuloille!
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hieman huvittaa se, että joillekin korkeakoulutetuille se koulutus on koko elämää määrittävä tekijä. Koko elämän viitekehys rakennetaan sen muodollisen tutkinnon ympärille, ystävät valikoidaan puhtaasti koulutustaustan perusteella, parisuhteesta puhumattakaan. Eihän nyt korkeakoulutettu nainen vain voi seurustella minkään amiksen kanssa. Eletään mukavassa punavuorelais- tai Espookuplassa niiden muiden korkeakoulutettujen kanssa, puuhataan kaupunginosayhdistyksissä sun muissa juonia rehtorien päänmenoksi, arvotetaan kaikkea koulutuksen perusteella. Tärkeintä on se, että ihmisellä on korkea koulutus ja vakituiset tulot, mielellään julkiselta puolelta, jostain kivasta virasta hyvillä työsuhde-eduilla ja pitkillä lomilla.
Luetaan hesaria ja paheksutaan kaikkea kriittisyyttä joka uhkaa sitä omaa ja "oman ryhmän" hegemoniaa. Sellaisia ovat korkeakoulutetut pääsääntöisesti.
Itse olen tällä hetkellä yliopistossa, ja vaikkei se minua ihmisenä määrittelekkään, niin olen, silti siitä ylpeä. Enkä ymmärrä, miksi en saisi olla, sillä yliopistoon sisään pääsy oli itselleni suuri saavutus. Erityisesti parisuhteessa, mutta myös lähimmissä kaverisuhteissa, "valikoin" ihmisiä, joilla on samat kiinnostuksen kohteet kuin minulla, ja omat kiinnostuksen kohteeni ovat ehkä hieman nörtimpiä, ja parhaiten tällaisia henkilöitä löytyy omasta yliopistostani. Arvostan silti juuri esim. amispohjalta tulevia työläisiä yhtä paljon kuin korkeasti koulutettuja, mitä maailma oikeasti olisi ilman rekkakuskeja, lähihoitajia tai raksamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Sukupuolentutkimuskella"?
Toivottavasti koodaat paremmin kuin kirjoitat :D
En koodaa puhelimella.
-ap
Nautin, kun amikset kiemurtelevat kateudesta. Kuten ketjussakin kävi ilmi, haastavat hommat jätetään meidän ammattilaisten haltuun ja amikset linkittelevät jotain listoja.
T: se tietojenkäsittelyn FM
Vierailija kirjoitti:
Mikä pullistelu? Kuulostaa siltä, että sinulla on alemmuuskompleksi tuloistasi huolimatta.
Ei akateemisessa työttömyydessä ole mitään pullisteltavaa, voin kokemuksesta kertoa. Huipputuloja en koskaan ole tosin tavoitellutkaan, mielekästä keskituloista työtä lähinnä.
Kokeilin tinderissä kuinka paljon vastauksia saan enemmän kertomalla työpaikan kuin olemalla amis.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tinderissä kuinka paljon vastauksia saan enemmän kertomalla työpaikan kuin olemalla amis.
-ap
Niin siis naisia kiinnostaa enemmän äly kuin raha? Onko se sinusta jotenkin väärin?
Koodaajatkin on ihan korkeakoulutettuja :/