Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
901/1071 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö vielä miehen, jonka kanssa saisi pitkän ja mukavan parisuhteen?

Vierailija
902/1071 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!

Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️

Anteeksi että kestänyt. Niin mahdoton määrä viestejä. Oletko huomenna vapaalla illalla. Voitaisiin kokeilla katsella niitä edellisiä elämiä ja muuta sellaista sinulle :) 

Olen vapaalla. Ei haittaa yhtään, ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänskättää tää tämän iltainen.. Olen puolelta valmiina ja kiitän jo etukäteen kaikkia jotka osallistuvat.

Tv. Kivuista kärsivä

Mitä tuntemuksia meditaatio herätti? MUkava olisi kuulla myös ryhmän kokemuksia. 

T: Voi

Vierailija
904/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielessä alanvaihto. Mikä ala olisi minulle sopiva?

Ja vielä, jos näkisit jotain mun entisistä elämistä, niin olisin tosi kiitollinen <3 paljon miettinyt kaikenlaista..miten mun elämä on tämmöinen ja tuleeko joskus muutosta. Toiveikas silti olen.

Hei, en sittenkään halua tietää entisistä elämistä, koska en ole vielä valmis siihen, mutta tuo "työ asia", alanvaihto kiinnostaa, jos ehdit joskus katsoa sen, mutta ei mitään kiirettä :) Olen jo saanut sulta vastauksen yhteen kysymykseen ja olen siitä kiitollinen. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
905/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskättää tää tämän iltainen.. Olen puolelta valmiina ja kiitän jo etukäteen kaikkia jotka osallistuvat.

Tv. Kivuista kärsivä

Mitä tuntemuksia meditaatio herätti? MUkava olisi kuulla myös ryhmän kokemuksia. 

Minulla taitaa olla aika heikkoa tämä energiansiirto, mutta yritin parhaani mukaan lähettää hänelle parantavia ja lämpimiä ajatuksia. En nähnyt mitään värejä tms. mutta otsassa tuntui yhdessä vaiheessa painoa. Ajatus siitä, että yhdessä autettaisiin kivusta kärsivää oli minusta niin kaunis, että halusin osallistua. Voimia sinulle!

Vierailija
906/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Kivuista kärsivä

Minä jouduin aloittamaan meditaation vähän kiireellä, mutta pääsin siihen kuitenkin ihan hyvin mukaan. Näin itseni ja muutaman muun henkilön seisomassa tämän kivuista kärsivän ihmisen (naisen?) ympärillä ja pitämässä hänelle parantavaa tilaa yllä. Itse työskentelin pääasiassa kurkkuchakran kohdalla, syytä siihen en tiedä. Yritin olla tekemättä mitään "mieleni mukaan" ja kokeilin vain intuitiivista parantamista. Jossain vaiheessa tunsin kipuja omassakin fyysisessä kehossani, erityisesti oikeassa hartiassa, mistä kipu säteili käteen. En tiedä, oliko tämä kipu heijastus parannettavan kivuista vai joku oma hetkellinen juttuni, mutta se meni ohi, kun visualisoin valoa noille alueille. Jouduin lopettamaan meditaation kesken 10 minuuttia tarkoitettua aiemmin, kun lapseni heräsi kesken yöunien.

Vierailija
907/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistuin myös meditaatioon. Keskityin siirtämään energiaa ja pyysin apua sinulle. Tunsin myös päässä painetta. Myös tunsin tunnetiloja, ehkä jotain sen hetkistä tai vanhaa itkua purkaantui. Lisäksi tuli mielikuva sinusta makaamassa sängyllä. Onko sinulla n. Niskapituiset hiukset? Tälläisiä mielikuvia ja tuntemuksia tuli. En tiedä pitääkö paikkansa mitkään, olisi kiva kuulla:) minulla ei myöskään ole hirveästi kokemusta näistä. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
908/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuuko tammikuuksi miesystäväni kanssa suunniteltu matka vai ei?

Vierailija
909/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen lohduttavia sanoja viime vuonna kuolleesta isästäni. Poismeno oli yllättävä ja tapa todella surullinen. Haluaisin erityisesti kuulla jotain henkimaailman puolelta...

Hei. Jos vielä vastaat tähän, niin haluan tarkentaa että pyydän asiaa siksi, että se helpottaisi asian käsittelyssä. Jos häneltä olisi jotain viestejä, niiden kuuleminen olisi minulle äärettömän tärkeää. Olen tapahtuneen jälkeen miettinyt meediolla käymistä, mutta jokin saa minut ajattelemaan että ehkä ei pitäisi. Suhtautuminen henkimaailmaan on minulle vähän ristiriitaista, vaikka mitään pelottavaa en ole ikinä kokenutkaan. Oikeastaan en ikinä mitään, kunnes jonkin aikaa kuoleman jälkeen näin joitain asioita, jotka yrittivät selkeästi viestittää juuri hänestä. Ne toivat siihen hetkeen kyllä paljon lohtua.

Tavallaan toivon että jos osaisit jotain kertoa, saisin ikäänkuin rauhan asialle.

Vierailija
910/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiltti, näenkö mä vielä joskus sen yhden ihanan, ihanan, ihanan? Ja jos, niin missä?

Vierailija
911/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä kun on liian outo ihmiseksi? Olen sellainen tylsä, ankea, hiljainen möllöttäjä joka jää aina ulkopuoliseksi. Mä en jaksa jutella ihmisten kanssa kuten normaalit ihmiset. Kevyt muutaman lauseen small talk onnistuu mutta siihen se jää, en halua tai mulla ei ole mitään annettavaa itsestäni vuorovaikutuksessa. Mä ymmärrän ihan äärimmäisen hyvin sen että kukaan ei kiinnostu tällaisesta muuta kuin pinnallisella tasolla ja seksiseuramielessä. Miksi kiinnostuisikaan kun ei minussa mitään ole mistä kiinnostua.

Vierailija
912/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?

nosto

En vieläkään ole saanut vastausta tähän joten siitä jo voinkin päätellä asioiden laidan. Ties kuinka monta kertaa oon kysynyt.

Vierailija
913/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan illalla asiaan kun nyt olen lähdössä töihin. Äkkiseltään kun noita viestejä luin niin nappiin meni tuntemukset paljonkin.

Tv. Kivuista kärsivä

Vierailija
914/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

stm kirjoitti:

Kannattaisiko muuttaa ulkomaille? Miten luovuuden kanssa kannattaisi menetellä? Kuinka saisin terveyttäni maksimoitua?

Kyllä se on hyvä vaihtoehto. Luovuus, se herää kukkaan kun mieli on rauhoitettu. Kun tämä tapahtuu, olet avoinna uuden luomiselle. Ideat alkavat pursuta. 

Saat maksimoitua terveyytesi kahden komponentin yhdistelmällä. Henkinen ja fyysinen puoli. Jos toinen on heikko, toinenkaan ei voi toimia täysimääräisenä. Syö puhdasta ravintoa, ja monipuolisesti. Kasvikset, ja kaikki vihreä ovat aina hyväksi. Liiku päivittäin. Tämä on toinen puoli ja toinen on henkisten harjoitteiden aloittaminen. Meditaatio, tai jooga ovat hyviä lähtökohtia  ihan kaikille. 

Vierailija
915/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noomiii77 kirjoitti:

Onko miun uran huippu edessä vai jo takana? Työttömyys uuvuttaa.

Edessä ehdottomasti.

Vierailija
916/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielessä alanvaihto. Mikä ala olisi minulle sopiva?

Ja vielä, jos näkisit jotain mun entisistä elämistä, niin olisin tosi kiitollinen <3 paljon miettinyt kaikenlaista..miten mun elämä on tämmöinen ja tuleeko joskus muutosta. Toiveikas silti olen.

Hei, en sittenkään halua tietää entisistä elämistä, koska en ole vielä valmis siihen, mutta tuo "työ asia", alanvaihto kiinnostaa, jos ehdit joskus katsoa sen, mutta ei mitään kiirettä :) Olen jo saanut sulta vastauksen yhteen kysymykseen ja olen siitä kiitollinen. Kaikkea hyvää sinulle!

Selvä, ei katsota jos tuntuu ettet ole valmis. Hyvä että tiedostat sen.

Näen väkisin pintaan tulevan diakoniatyön, tai tätä alaa sivuavan ammatin.

Vierailija
917/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?

nosto

En vieläkään ole saanut vastausta tähän joten siitä jo voinkin päätellä asioiden laidan. Ties kuinka monta kertaa oon kysynyt.

Näkeminen ei aina nouse heti, välillä käy näin ja palaan viesteihin kun tunnen että vastaus tulee pakottamatta. En halua antaa sellaisia vastauksia jotka tulevat minun pakottaessa niitä tulemaan. On vaarana että mieleni luo vastauksen joka ei ole oikein.  

Vierailija
918/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nosto

Näkeminen ei aina nouse heti, välillä käy näin ja palaan viesteihin kun tunnen että vastaus tulee pakottamatta. En halua antaa sellaisia vastauksia jotka tulevat minun pakottaessa niitä tulemaan. On vaarana että mieleni luo vastauksen joka ei ole oikein.  

ok. eli odottelen siis

Vierailija
919/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nosto

ok. eli odottelen siis

niin ja kii kun reagoit viestiin :)

Vierailija
920/1071 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä kun on liian outo ihmiseksi? Olen sellainen tylsä, ankea, hiljainen möllöttäjä joka jää aina ulkopuoliseksi. Mä en jaksa jutella ihmisten kanssa kuten normaalit ihmiset. Kevyt muutaman lauseen small talk onnistuu mutta siihen se jää, en halua tai mulla ei ole mitään annettavaa itsestäni vuorovaikutuksessa. Mä ymmärrän ihan äärimmäisen hyvin sen että kukaan ei kiinnostu tällaisesta muuta kuin pinnallisella tasolla ja seksiseuramielessä. Miksi kiinnostuisikaan kun ei minussa mitään ole mistä kiinnostua.

Eikö se ole juuri hienoa, että meitä on monenlaisia. Olisi äärimmäisen väsyttävää jos me kaikki olisimme yltiösosiaalisia. Monesti riittää että kuuntelee mitä toinen haluaa sanoa. Se on ehkä arvokkaimpia taitoja. Kuuntele mitä muut puhuvat, ei sinun ole pakko olla äänessä jos se ei tunnut hyvältä. Hankkiudu ihmisten seuraan joiden jutut ovat sellaisia mitkä kiinnostavat myös sinua. 

Jokaisessa ihmisessä on kiinnostavia puolia 

Katselen energiakenttääsi. Siellä näkyy tukoksia juuri, sydän ja kurkkuchakrassa. Moni ongelmasi on lisäksi kytkössissä itsetuntoon. Et arvosta itseäsi, vaan pidät itseäsi huonompana kuin muut, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. On tärkeää että alat kehittämään tätä puolta itsestäsi. Ole armelias itsellesi. 

Rukoilen sinulle muutosta ongelmiisi.