Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Eikö mun kannattaisi jo kuitata tämä kierros elämää valmiiksi ja kirjautua ulos? Kun on tähän asti ollut toivottoman vaikeaa eikä mitään parempaa taida olla tulossakaan.
Joko se Voi hävisi kokonaan? Vai onko se vain pitkällä tauolla?
Se sai palkan kirjoitetuista sanoista ja on nyt tienaamassa toisessa keskustelussa
se on voi voi kirjoitti:
Joku halusi jo kirjautua ulos elämästä. Sinä kuolet satavarmasti joku päivä. Kirjaudu sitten. Elämällä ei ole paljoa annettavaa ellei ala itse tekemään asioille jotakin. Valittaminen ja luovuttaminen on helppoa. Katkerana voi kiristellä hampaitaan aameneen asti. Mitäpä jos itse kaikesta kurjuudestasi huolimatta alkaisit antamaan jotain ihmisille? On muitakin, kärsiviä. Vapaaehtoistöihin alkuun vai onko niin, että kun sinä olet jo niin paljon joutunut kokemaan, että paskat muista? Että maailma on surkea paikka eikä ansaitse enää sinulta mitään?
Katkeralta hampaiden kiristelijältä vaikutat sinäkin. Onko muiden paha olo sulta pois? Ei ole eikä se koskaan kieltämällä ja piiskaamalla helpota. Toivoa ihminen tarvitsee, ei haukkuja ja syyllistämistä. Sen voin luvata että ainakaan sinä et tuolla asenteellasi tee maailmasta yhtään parempaa paikkaa, päinvastoin.
Totta, en vaan tajua mitä lohtua olet vailla jos ennustajalta lähdetään kysymään lupaa kuolemiseen?
Tsemppiä!
Mies jota ajattelen jatkuvasti on outo käytökseltään. Kuulin tänään että hänellä on tyttöystävä. Onko hän kiinnostunut vai ei? Haluan vain unohtaa.
Vastataanko tähän ketjuun enää?
Hei Voi.
Jos vielä joskus luet näitä, ehkä voit selventää minulle viime aikaista henkistä avautumistani.
Olen kokenut viime aikoina suurta energiavirtausta ja esiin on tullut myös kyky auttaa muita tällä saralla.. Ehkä tiedätkin jo mistä puhun.
Näkemällesi noitamaiselle naiselle on tullut selitys, hän on myös eräänlainen näkijä, jonka koen käyttäneen voimiaan väärin lukutilanteessa. Se on hyvin pimeää. Olin puhdistamassa tuota fyysistä tilaa jossa hän oli työskennellyt , ja energia
virtaukseni ovat siitä vain voimistuneet.
Ehkä luulen sinusta vielä ja voit antaa minulle hieman suuntaa.
Minkälaisena näkyy ensi vuosi ja varsinkin missä asun ja kenen kanssa..onko nuorimmainenkin jo muuttanut kotoa?
Mites hänen opiskelut kun ei oikein kiinnosta? Entä löytääkö poika työtä jossa pysyisi vähän pitempään?
Raha-asiat mietityttää..kaikki tuntuu vaikealta kun yritän ajatella vähän eteenpäin.