Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että en saisi kysyä.. mutta toisaalta tiedän myös ettet pysty vastaamaan, ellei nyt ole oikea aika. Jos katsot tänne, niin kertoisitko jotain mikä saisi elämäni taas kukoistamaan.. Tai mitä minun pitäisi tehdä saavuttaakseni se? Kiitos etukäteen ja kaikkea hyvää.
Elämäsi puhkeaa kukkaan kun alat luottamaan itseesi kuin kallioon. Epävarmuus saa sinut epäilemään itseäsi ja valintojasi. Heittäydy täysillä siihen mitä haluat/olet päättänyt tehdä tehdä. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
Rukoilen sinulle tulevaksi ylimaalliset tahdonvoimat toteuttaa asioita.
Kiitos sinulle, kun vastasit. Kyyneleet tulvahti silmiini. Hyvällä tavalla.
Tiedät varmaan mitä haluaisin vielä kysyä. Liittyen elämääni elämään. Mutta onko kirjaimet J. L. se mikä liittyy voimakkaasti siihen entiseen? Tuleeko minusta vielä voimakas oma itseni? Saanko tehtäväni tehtyä?
Voi sinua, kyllä sinusta tulee voimakas oma itsesi. Ei epäilystäkään. Saat kaikki tehtäväsi tehtyä mitä sinulle on tarkoitettu.
Kun tarkastelen kirjaimia J.L. saan kummallisia tuntemuksia. En osaa tulkita näiden merkitystä.
Voimia sinulle.- Kiitos kaunis🌹 uskaltauduin tänään tutkimaan chakrojani.. Tai yritin, pelkään hieman meditaatiota. Sydämen kohdalla oli runsaasti punaista, kirkkaan valon välähdyksiä, pääni takana tunsin sähkönsinistä, valoa, pään yläpuolella valoa, ehkä hieman kultaan vivahtavaa ja se sieluchakra vaikutti sinisen ja valon välähdysten kaltaiselta.. En sitten tiedä mitä ne tarkoittavat.. Laitoin muuten myös kysymyksen tuonne..
Siinä kysymyksessä: kerron unesta joka on jäänyt kauheana mieleen, kysyn entisen elämän mahdollisuudesta, tai että jos on jokin entiteetti (?).. Eli olen sitten sama ihminen, jos ja kun vastaat. Kiitos sinulle olemassa olostasi. Olen pelännyt lähestyä tällaisia asioita, koska koen, että ne ovat pelottavia.
Ymmärrän pelkosi todella hyvin. Joskus pelkään itsekin. Muistan kun minulle ilmestyi ensimmäisen kerran olentoja keskellä yötä, järkytyin sydän juuriani myöten.Näin heidän kasvonsa. Korvissa vinkui ja he syöttivät ajatuksia päähäni. He kehottivat nostamaan äänen taajuutta minkä kuulin. Tein niin ajatuksissani ja se alkoi nousta. Sitten pimeni vintti. Se oli kyllä pelottavaa. Nyt osaan suhtautua erilailla.
Meditointi laajentaa tietoisuutta, monia asioita alkaa tapahtumaan muutaman viikon sisällä aloittamisesta. Pelot ovat monella osa tätä prosessia, niitä vapautuu ajan kuluessa. Vastaan myöhemmin muihin kysymyksiin.
Kiitoksia taas Voi! Kerron vielä vähän taustaa sinulle, kun mainitsit nuo hahmot. Joku varmaan ajattelisi, että nämä ovat unia, tai jo lapsena nähtyjä valveunia tai vaikka unihalvauksia.. Kuitenkin, näin sellaisia lapsena jo. Yhtä lukuunottamatta olivat äärettömän pelottavia, mutta se yksi oli kaunis. Siten kaunis, että koin kirkkauden kaltaisen sinisen valon, ei siis ole sähkönsininen tms., vaan oli rauhoittava, pehmeä sinertävä kirkkaus, joka ympäröi minut, ja jokin (minä yhä muistan tämän niin hyvin että se on kuulemma outoa, ja yleensä kuitataan just uneksi tai kuvitelmaksi) enkeliksi tuntemani olento nosti minut syliinsä sängystä keskellä yötä ja tunsin niin kaunista ja hohtavaa rauhaa, että ei ole todellista!
🤔
Ne pahat, pelottavat näyt muistaa myös, mutten halua puhua niistä..
Kiitos Voi, kun vastaat, ja myös kiitos jo etukäteen, sitten kun ehdit vastata sitä kuolemaunta käsittelevään kysymykseen. 🌹
Hei, kysyin Sinulta avioliitostamme ja kehotit meitä muuttamaan muualle. Myös mieheni kysyi ja neuvoit jättämään kyseisen naisen ja neuvoit olemaan yksin? Haluaisin kuitenkin ehjän perheen lapsen takia. Juuri vähän aikaa sitten muutimme tähän kotiin ja olemme viihtyneet hyvin kun neuvoit muuttamaan muualle. Myös naisasia jäi vähän kysymyksiä vaille, mieheni ei ole ilmeisestikään menossa yhteen ko. naisen kanssa. Pitäisikö vaan unohtaa ja aloittaa alusta perheen vuoksi? Tuo toinen nainen ei ole tuonut kuin onnettomuutta, tuntuu vähän absurdilta hajottaa koko perhe tuollaisen tavallaan häirikön takia. Mitä näet meidän perheelle, lapsi on hyvin fiksu ja toivon hänelle hyvää tulevaisuutta. Hänen vuokseen olen valmis panostamaan kaikkeni. Mitä jos eroamme niin miten näet meille, vietämmekö yksin vai jonkun toisen miehen / naisen kanssa elämäämme? Ehtisitkö vielä katsoa, kiitos.
Löydänkö enää uutta rakkautta elämääni ja miksi edelleen entisen vaikean suhteen mies yrittää pitää yhteyttä minuun? Entä työasiat?Minulla tällä paikkakunnalla vakituinen työ on, muutta en täällä lopun elämääni haluaisi asua. Olen täällä vain lasteni vuoksi.
Ikävöin yhtä miestä. Onko minulla yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan?
Onko hänellä telepaattisia kykyjä?
Vierailija kirjoitti:
Hei, kysyin Sinulta avioliitostamme ja kehotit meitä muuttamaan muualle. Myös mieheni kysyi ja neuvoit jättämään kyseisen naisen ja neuvoit olemaan yksin? Haluaisin kuitenkin ehjän perheen lapsen takia. Juuri vähän aikaa sitten muutimme tähän kotiin ja olemme viihtyneet hyvin kun neuvoit muuttamaan muualle. Myös naisasia jäi vähän kysymyksiä vaille, mieheni ei ole ilmeisestikään menossa yhteen ko. naisen kanssa. Pitäisikö vaan unohtaa ja aloittaa alusta perheen vuoksi? Tuo toinen nainen ei ole tuonut kuin onnettomuutta, tuntuu vähän absurdilta hajottaa koko perhe tuollaisen tavallaan häirikön takia. Mitä näet meidän perheelle, lapsi on hyvin fiksu ja toivon hänelle hyvää tulevaisuutta. Hänen vuokseen olen valmis panostamaan kaikkeni. Mitä jos eroamme niin miten näet meille, vietämmekö yksin vai jonkun toisen miehen / naisen kanssa elämäämme? Ehtisitkö vielä katsoa, kiitos.
Olen antanut kaiken voitavani informaation koskien perheenne tilanne. On olemassa satoja skenarioita miten tapahtumat voivat edetä riippuen mitä haluatte, tai ette halua tehdä itsenne ja perheenne eteen.
Jos halunne on jatkaa yhteistä perhe-elämää, naisesta eroon pääseminen on asia numero yksi. Jos tämä on mahdotonta, voitte tehdä sopimuksen missä molemmat tekevät mitä haluavat, mutta elätte kuten perhe lapsen takia. Tilanteenne on mitä monimutkaisin, ja parhaaseen lopputulokseen pääset keskustelemalla asiasta miehesi kanssa keskenään. Laittakaa vaikka lapulle ylös toiveenne ja halunne mitä odotatte elämältä. En näe missään nimessä järkeväksi lehteä ennustamaan lukuisien erilaisten skenarioiden lopputulosta.
Voimia tähän, ja rukoukset sinulle, miehellesi sekä lapsellenne.
Tulenko saamaan vielä tämän jälkeen lapsi n/lapsia? Kuinka monta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä niin väsynyt näihin jokapäiväisiin kipuihin. Onko niihin tulossa parannusta? Tuntuu välillä niin turvattomalta. Mitenkä jaksan töissä? Entä mies jota tapailen?
Voi sinua, olen surullinen puolestasi. Ei mitään hätää. Tämän viikon perjantaina olisi hienoa järjestää ryhmämeditaatio sinun kipujen helpottamkseksi. Uskon että moni henkilö haluaisi osallistua siihen. Jokainen voisi parhaan kykynsä mukaan lähettää parantavia energioita sinulle.Mitä ajattelet tästä ideasta?
Kaikki näyttää kääntyvän parempaan. Mies on sinulle hyväksi tällä hetkellä.
Työ asiat jatkuvat hieman haastavina, mutta ei kannata luovuttaa.
Voimia ja rukouksia sinulle.
Muistutus.
Tänään olisi ryhmämeditaatio tämän kivuista kärsivän henkilön puolesta kello 22:30-23:00 . Toivon mukaan mahdollisimman paljon osallistujia tähän tilaisuuteen . Tunne kontakti parhaasi mukaan kyseiseen henkilöön ja lähetä hänelle parantavia energioita oman kykysi mukaan. Tämä on hyvä tilaisuus oppia uutta meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?
Ei ole isoja pahoja näkymiä luvassa. Hän kyllä selviää. Olet hyvä äiti kun huolehdit.
Voimia sinulle.
Vastauksestasi jäi huoli. Niin kuin vaikeuksia olisi kuitenkin luvassa? Saako hän opiskelupaikkaa ja onko se eri paikkakunnalla? Entä muut lapset? Minun polkuni? Kiittäen.
Vierailija kirjoitti:
Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!
Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️
Lähettääkö ajattelemani mies minulle kaipaamani viestin tänään? Tai viikonloppuna?
Jos eroamme, niin näetkö minulle vielä uutta avioliittoa tai ihmissuhdetta tulevaisuudessa? Mitä näet lapselle ja minulle, olen niin epävarma kaiken suhteen ja haluaisin tehdä oikeita ratkaisuja. Myös terveysasiat kiinnostaa sekä työasiat. Kiitos paljon vastauksestasi.
Miten näet tämän Hopeaketun tulevaisuuden? Lähinnä minua kiinnostaa löydänkö itselleni mielitiettyä ja millainen se mielitietty sitten on? Nuori/vanha/luonne/varallisuus/lahna/ varakas/tuleeko lapsia jne seikkoja :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kertoisitko miten rakkauselämästä etenee.
Jäämmekö kaksin mieheni kanssa? Helpottaako ajanmyötä? Vieläkö löydän paikkani työelämässä? Kiitos mahdollisesta vastauksesta❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtisitkö vastata vielä minulle? Miten pääsemme sopuun poikani kanssa? Miltä lapsenlapseni elämä ja terveys näyttää? Miten osaisimme tukea häntä?
Ainoa vaihtoehto kestävään sopuun on anteeksi pyytäminen ja anteeksianto. Se on molempien tehtävä täydestä omasta halusta.
Lapsenlapsen elämänpolku näyttää olevan täynnä hyviä asioita. Hän pääse pitkälle elämässä. Elää hyvin terveen elämän. Kaikki apu on tärkeää, tukekaa rahallisesti jos teillä on siihen mahdollisuus. Pyydä hänet luoksenne vierailulle ja puhukaa yhdessä. Hän arvostaa teitä.
Kiitos sinulle! Yritän kaikkeni. Kiitos vielä!
Tuleeko musta kuuluisa ja rikas? Voitanko lotossa? Mitä peliä mun kannattais pelata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!
Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️
Anteeksi että kestänyt. Niin mahdoton määrä viestejä. Oletko huomenna vapaalla illalla. Voitaisiin kokeilla katsella niitä edellisiä elämiä ja muuta sellaista sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä niin väsynyt näihin jokapäiväisiin kipuihin. Onko niihin tulossa parannusta? Tuntuu välillä niin turvattomalta. Mitenkä jaksan töissä? Entä mies jota tapailen?
Voi sinua, olen surullinen puolestasi. Ei mitään hätää. Tämän viikon perjantaina olisi hienoa järjestää ryhmämeditaatio sinun kipujen helpottamkseksi. Uskon että moni henkilö haluaisi osallistua siihen. Jokainen voisi parhaan kykynsä mukaan lähettää parantavia energioita sinulle.Mitä ajattelet tästä ideasta?
Kaikki näyttää kääntyvän parempaan. Mies on sinulle hyväksi tällä hetkellä.
Työ asiat jatkuvat hieman haastavina, mutta ei kannata luovuttaa.
Voimia ja rukouksia sinulle.Muistutus.
Tänään olisi ryhmämeditaatio tämän kivuista kärsivän henkilön puolesta kello 22:30-23:00 . Toivon mukaan mahdollisimman paljon osallistujia tähän tilaisuuteen . Tunne kontakti parhaasi mukaan kyseiseen henkilöön ja lähetä hänelle parantavia energioita oman kykysi mukaan. Tämä on hyvä tilaisuus oppia uutta meille kaikille.
Hei,
En valitettavasti pääse mukaan, mutta pidän Sinulle "valon lähetys" meditaation heti kun mahdollista. Lähetän sinulle paljon rakkautta ja kirkkautta - Toivottavasti se auttaa kipuihisi.
Halaus myös sinulle Voi.
Jänskättää tää tämän iltainen.. Olen puolelta valmiina ja kiitän jo etukäteen kaikkia jotka osallistuvat.
Tv. Kivuista kärsivä
Kiltti Voi, katsoisitko mitä näet minulle rahaan, rakkauteen ja terveyteen?
Kiittäen :)