Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Onko vinkkejä esim. meditaatioon liittyen miten herkkä ihminen voisi suojata itseään muiden ihmisten energioilta?
Tyhjentyä nopeammin kaikenlaisista vaikutuksista?
Aikaa palautumiseen menee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vielä minulle katsoa? Aina myöhästyn näistä...
Miten rakkaus?
Rakkaus, 2022 tajunnanräjäyttävä vuosi sinulle.
Kiitos paljon.
Kamalan pitkä aika odottaa... Näetkö kuka/millainen mies on? Onko mies se, jota nyt haluan ja kaipaan?
Näetkö tulevaisuuttani tarkemmin?
Minulle joskus ennustettiin, että tulee niskaongelmia sekä sitten sairaus. Se oli joko MS-tauti tai Parkinsonin tauti. Naureskelin tuolloin mielessäni, että ei tule varmasti pitämään paikkansa ja jätin mielestäni koko asian. No nyt sitten vuosia, vuosia myöhemmin asia on ajankohtainen. On oireita ja aletaan tutkimaan. Olen yrittänyt muistalla kumman sairauden selvännäkijä sanoi olevan kyseessä, mutta en millään muista, koska en asiaan tuolloin uskonut. Voitko auttaa, että kummasta suunnasta tutkimukset kannattaa aloittaa? Aikainen hoidon aloittaminen lienee hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkejä esim. meditaatioon liittyen miten herkkä ihminen voisi suojata itseään muiden ihmisten energioilta?
Aikaa palautumiseen menee paljon.
Voit meditoida esimerkiksi koko kehon ympäröivän valopallon ympärillesi. Olen huomannut myös erittäin tehokkaaksi meditoida itsensä elementin sisään missä on peilimäiset ulkoseinät. Ohjelmoi tämä heijastamaan kaikki negatiiviset energiat takaisin alkulähteeseensä. On tehokas, ja olen huomannut että esimerkiksi energiaimurit menevät hyvinkin hiljaisiksi tämän suojauksen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa palautumiseen menee paljon.Voit meditoida esimerkiksi koko kehon ympäröivän valopallon ympärillesi. Olen huomannut myös erittäin tehokkaaksi meditoida itsensä elementin sisään missä on peilimäiset ulkoseinät. Ohjelmoi tämä heijastamaan kaikki negatiiviset energiat takaisin alkulähteeseensä. On tehokas, ja olen huomannut että esimerkiksi energiaimurit menevät hyvinkin hiljaisiksi tämän suojauksen edessä.
Kiitos!
Mä luulen, että tämä on monenkin herkän ihmisen ongelma.
Oma varsa kirjoitti:
Oma varsa kirjoitti:
Tiinehtyykö hevoseni ensi kesänä hyvin ja saako terveen jälkeläisen.
Saako tähän vastauksen. On tärkeä asia minulle...
Kyllä, terve hevosen alku.
Nii-An kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kokeilen onneani :) Miltä ammatilliset asiat näyttävät jatkossa? Entä miesasiat, näkyykö mitään ns. "vakavampaa" suhdetta? Kiitos, jos vastaat :)
Nostan tämän kysymykseni ja laitan vielä tähän tarkennusta, jos ehtisit vastata. Myös "en näe mitään" vastaus kelpaa :) Minulla on itsellänikin intuitiivisia kykyjä, mutta olen niistä todella epävarma enkä tiedä, miten lähteä asiaa kehittämään. Pystytkö lukemaan energiakenttääni, näkyykö siinä mitään suuria tukoksia? Miten pystyisin hyödyntämään intuitiotani tulevassa ammatissani paremmin? Toiveenani olisi päätyä sinne, missä minua tarvitaan, mutta vaihtoehtoja on liikaa enkä osaa valita niistä vain yhtä.
Näkyy kyllä hyvinkin vakavampi suhde. Tämä suhde tuo onnea elämääsi. Ei tule ihan lähikuukausina mutta ensi vuosi todennäköisin.
Energiakenttä näyttää melko tasapainoiselta kaikkien chakrojen osalta, paitsi kruunu ja kurkku on hieman supussa. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sitä intuitiota voit kehittää osallistumalla vaikka tänään meditaatioon. Tiedät kun se intuitiivinen ajatus tulee tietoisuuten...tunnehan on ihan erilainen kuin tavallisessa ajatuksessa. Liiallinen analysointi pilaa intuition.
Kivuista kärsivä vastaa eilisiltaan liittyen.
Mä en tosiaankaan tiedä näistä asioista oikeastaan mitään. Menin sängylle makaamaan (niinkuin joku oli ajatellutkin) ja odotin ja ihmettelin, että mitäs sitten. Vähän pelästyin ku heti aluksi vastemmalla puolella päätä, otsan kohdalla, alkoi kovastikin tuntumaan sellainen viiltävän sorttinen kipu. Sitä kesti hetken aikaa ja sitten se meni ohi eikä enää palannut. Joku taas kertoi kurkusta ja siinäkin mulla on viime aikoina ollut ongelmia. Samoin oikea hartia/olkapää ja koko oikea käsi on ollut alkuvuodesta asti lähes toimimaton. Nyt vähän alkaa helpottaa ja olenkin vasta tämän viikon ollut töissä.
Joku näki niskapituiset hiukset ja sellaiset minulla on. Eli monta oikeaan osunutta asiaa oli.
En oikein muuta tuntenut, mutta sitten pari kolme kertaa tuli sellainen olo, että laittoiko joku valot huoneeseen... Pidin nimittäin silmiä kiinni ja tuli jotenkin valoisaa mikä kuitenkin hävisi kun avasin silmät.
Kiitoksia kaikille jotka auttoivat minua ♡
Olen halukas tai suorastaan himokas, mutta ennustukset ovat huuhaata.
Vastaileeko Voi enää kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Miten näet tämän Hopeaketun tulevaisuuden? Lähinnä minua kiinnostaa löydänkö itselleni mielitiettyä ja millainen se mielitietty sitten on? Nuori/vanha/luonne/varallisuus/lahna/ varakas/tuleeko lapsia jne seikkoja :)
No nyt on niin charmikasta energiaa että on olen lähes sanaton. Näen hopeaketulle aika nuoren naishenkilön tulevaisuudessa. Korkeintaan 25 vuotias. Tämä nainen on myös hyvin menestyvä ja varakas. Näillä energioilla lapsia on luvassa hyvin monta. Ainakin neljä.
Kaikkea hyvää myös kaikille Hopeaketuille :)
T: Voi
Lämmin kiitos ennustuksesta :) Ainoa mikä mietityttää ja jää hivenen kohtalon hopeisen usvan peittoon, on se, mistä löydän tämän tulevan mielitiettyni? Nykyistä tilannettahan kuvastaa ehkäpä parhaiten vanha sananlasku: "Ei nukkuvan kissan suuhun hiiri juokse"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Nii-An kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kokeilen onneani :) Miltä ammatilliset asiat näyttävät jatkossa? Entä miesasiat, näkyykö mitään ns. "vakavampaa" suhdetta? Kiitos, jos vastaat :)
Nostan tämän kysymykseni ja laitan vielä tähän tarkennusta, jos ehtisit vastata. Myös "en näe mitään" vastaus kelpaa :) Minulla on itsellänikin intuitiivisia kykyjä, mutta olen niistä todella epävarma enkä tiedä, miten lähteä asiaa kehittämään. Pystytkö lukemaan energiakenttääni, näkyykö siinä mitään suuria tukoksia? Miten pystyisin hyödyntämään intuitiotani tulevassa ammatissani paremmin? Toiveenani olisi päätyä sinne, missä minua tarvitaan, mutta vaihtoehtoja on liikaa enkä osaa valita niistä vain yhtä.
Näkyy kyllä hyvinkin vakavampi suhde. Tämä suhde tuo onnea elämääsi. Ei tule ihan lähikuukausina mutta ensi vuosi todennäköisin.
Energiakenttä näyttää melko tasapainoiselta kaikkien chakrojen osalta, paitsi kruunu ja kurkku on hieman supussa. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sitä intuitiota voit kehittää osallistumalla vaikka tänään meditaatioon. Tiedät kun se intuitiivinen ajatus tulee tietoisuuten...tunnehan on ihan erilainen kuin tavallisessa ajatuksessa. Liiallinen analysointi pilaa intuition.
Kiitos paljon! Olen kokenut isoja pettymyksiä suhteissa aiemmin, joten mukava kuulla, että jotain kestävääkin on tulossa :) Osaan olla onnellinen ilman suhdettakin, mutta kyllä olen oikeaa rakkaussuhdetta kaivannut, ei sitä voi kieltää.
Näinhän se on, että kyllä sen intuition sitten oppii tunnistamaan. Minulla on taipumusta ylianalysointiin, joten pitää koettaa muistaa tässä asiassa vain luottaa tuntemuksiin. Osallistun meditaatioon tänään. Olen kokenut nämä ryhmämeditaatiot todella arvokkaiksi itselleni juuri teidän kanssa, vaikka en teitä varsinaisesti tunnekaan. Jotenkin kotoisaa ja miellyttävää :)
Kivuista kärsivälle kaikkea hyvää, toivottavasti ryhmämeditaatiosta oli jotain hyötyä. En ole itsekään tehnyt aiemmin tuollaista ja oli jännittävää huomata, miten sain Sinuun yhteyden. Olit selvästi kuitenkin vastaanottavaisessa tilassa ja eihän näistä asioista varsinaisesti tarvitse kauheasti tietääkään, kun vain antaudumme sisimmän ohjaukselle. Jospa asiat sinullakin alkaisivat mennä parempaan suuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen lohduttavia sanoja viime vuonna kuolleesta isästäni. Poismeno oli yllättävä ja tapa todella surullinen. Haluaisin erityisesti kuulla jotain henkimaailman puolelta...
Hei. Jos vielä vastaat tähän, niin haluan tarkentaa että pyydän asiaa siksi, että se helpottaisi asian käsittelyssä. Jos häneltä olisi jotain viestejä, niiden kuuleminen olisi minulle äärettömän tärkeää. Olen tapahtuneen jälkeen miettinyt meediolla käymistä, mutta jokin saa minut ajattelemaan että ehkä ei pitäisi. Suhtautuminen henkimaailmaan on minulle vähän ristiriitaista, vaikka mitään pelottavaa en ole ikinä kokenutkaan. Oikeastaan en ikinä mitään, kunnes jonkin aikaa kuoleman jälkeen näin joitain asioita, jotka yrittivät selkeästi viestittää juuri hänestä. Ne toivat siihen hetkeen kyllä paljon lohtua.
Tavallaan toivon että jos osaisit jotain kertoa, saisin ikäänkuin rauhan asialle.
Onko ehkä näin ettet vastaile henkimaailman asioihin? Tai ehkä ei ole vain mitään sellaista sanottavana mitä haluaisin kuulla? Aloin vain pohtia, kun olen pari kertaa aiemminkin koittanut pyytää tähän asiaan vastauksia, ja syytä tai toisesta ei ole haluttu kertoa. Pahoittelen jos kuulostan painostavalta, mietityttänyt asia jo niin pitkään...
Ensimmäinen mielikuva mikä tuli kun aloin uppoutumaan tähän asiaan oli kiväärityyppinen ase. Isäsi on ollut jumissa välitilassa poismenon jälkeen, kuitenkin on päässyt nyt eteen päin tästä tilasta.
Rakas tyttäreni, kaikki on hyvin. Tulen elämään sydämessäsi ikuisesti vaikka olenkin poissa.
Seuraava joulu on tärkeä...näin minulle sanottiin. Kuuntele tämä kappale, se koskettaa sielua ja saa avautumaan kaiken olevaisuuden eri tasoille.
Tulee itkua vain jokena. En voi muuta.
Hei! Näetkö entisiin elämiini? Minkälaista karmaa kannan mukanani sieltä? Entä näetkö mitä henkioppaani haluausi minulle sanoa?
Kiitos kun autat ihmisiä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen lohduttavia sanoja viime vuonna kuolleesta isästäni. Poismeno oli yllättävä ja tapa todella surullinen. Haluaisin erityisesti kuulla jotain henkimaailman puolelta...
Hei. Jos vielä vastaat tähän, niin haluan tarkentaa että pyydän asiaa siksi, että se helpottaisi asian käsittelyssä. Jos häneltä olisi jotain viestejä, niiden kuuleminen olisi minulle äärettömän tärkeää. Olen tapahtuneen jälkeen miettinyt meediolla käymistä, mutta jokin saa minut ajattelemaan että ehkä ei pitäisi. Suhtautuminen henkimaailmaan on minulle vähän ristiriitaista, vaikka mitään pelottavaa en ole ikinä kokenutkaan. Oikeastaan en ikinä mitään, kunnes jonkin aikaa kuoleman jälkeen näin joitain asioita, jotka yrittivät selkeästi viestittää juuri hänestä. Ne toivat siihen hetkeen kyllä paljon lohtua.
Tavallaan toivon että jos osaisit jotain kertoa, saisin ikäänkuin rauhan asialle.
Onko ehkä näin ettet vastaile henkimaailman asioihin? Tai ehkä ei ole vain mitään sellaista sanottavana mitä haluaisin kuulla? Aloin vain pohtia, kun olen pari kertaa aiemminkin koittanut pyytää tähän asiaan vastauksia, ja syytä tai toisesta ei ole haluttu kertoa. Pahoittelen jos kuulostan painostavalta, mietityttänyt asia jo niin pitkään...
Ensimmäinen mielikuva mikä tuli kun aloin uppoutumaan tähän asiaan oli kiväärityyppinen ase. Isäsi on ollut jumissa välitilassa poismenon jälkeen, kuitenkin on päässyt nyt eteen päin tästä tilasta.
Rakas tyttäreni, kaikki on hyvin. Tulen elämään sydämessäsi ikuisesti vaikka olenkin poissa.
Seuraava joulu on tärkeä...näin minulle sanottiin. Kuuntele tämä kappale, se koskettaa sielua ja saa avautumaan kaiken olevaisuuden eri tasoille.
Ihanaa että linkkasit tuon kappaleen. Juuri tuon tyylistä musiikkia olen hakenut haikeisiin hetkiini, ja jos olisin löytänyt tuon ennen kuin lähetit, olisin varmasti kuunnellut jo monesti. Ihmeellistä.
Aseella ei ole tekemistä tämän kanssa, mutta vakava masennus johti kyllä tapahtuneeseen. Joskus mietin pääsenkö koskaan yli siitä mielikuvasta, että viimeset hetket olivat yksinäiset ja tuskalliset. Toivon vain ettei sitä kestänyt kauan. Vaikka olen itsenikin tuntenut monesti jotenkin "kuulumattomaksi", isän kuolema on saanut pohtimaan vielä enemmän kuinka yksinäinen ja tyhjä olo nyt on. Ei oikein ole ketään joka ymmärtäisi todellista sisintä, ja tuntuu että koirani on paras kuuntelija. Tunnen päivittäin kiitollisuutta sen olemassaolosta, joten melkein tuntuu kuin sillä olisi joku suurempikin tarkoitus.
Toivon todella että isälläni kaikki hyvin ja päässyt eteenpäin missä sitten onkin. Jos on kiinnostusta niin haluatko avata näkemystäsi edesmenneiden käymisestä omaisten luona? Pisti erityisesti miettimään ne asiat joita näin piakkoin kuoleman jälkeen, ja toivon edelleen että olisi elämässäni jollain tavalla läsnä, tietysti joulunakin <3 Kiitos sinulle ja mukavaa syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että linkkasit tuon kappaleen. Juuri tuon tyylistä musiikkia olen hakenut haikeisiin hetkiini, ja jos olisin löytänyt tuon ennen kuin lähetit, olisin varmasti kuunnellut jo monesti. Ihmeellistä.
Aseella ei ole tekemistä tämän kanssa, mutta vakava masennus johti kyllä tapahtuneeseen. Joskus mietin pääsenkö koskaan yli siitä mielikuvasta, että viimeset hetket olivat yksinäiset ja tuskalliset. Toivon vain ettei sitä kestänyt kauan. Vaikka olen itsenikin tuntenut monesti jotenkin "kuulumattomaksi", isän kuolema on saanut pohtimaan vielä enemmän kuinka yksinäinen ja tyhjä olo nyt on. Ei oikein ole ketään joka ymmärtäisi todellista sisintä, ja tuntuu että koirani on paras kuuntelija. Tunnen päivittäin kiitollisuutta sen olemassaolosta, joten melkein tuntuu kuin sillä olisi joku suurempikin tarkoitus.
Toivon todella että isälläni kaikki hyvin ja päässyt eteenpäin missä sitten onkin. Jos on kiinnostusta niin haluatko avata näkemystäsi edesmenneiden käymisestä omaisten luona? Pisti erityisesti miettimään ne asiat joita näin piakkoin kuoleman jälkeen, ja toivon edelleen että olisi elämässäni jollain tavalla läsnä, tietysti joulunakin <3 Kiitos sinulle ja mukavaa syksyä.
En taida pystyä antamaan enempää vastauksia tähän asiaan.
Voin rukoilla sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämäsi jatkoa ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä kun on liian outo ihmiseksi? Olen sellainen tylsä, ankea, hiljainen möllöttäjä joka jää aina ulkopuoliseksi. Mä en jaksa jutella ihmisten kanssa kuten normaalit ihmiset. Kevyt muutaman lauseen small talk onnistuu mutta siihen se jää, en halua tai mulla ei ole mitään annettavaa itsestäni vuorovaikutuksessa. Mä ymmärrän ihan äärimmäisen hyvin sen että kukaan ei kiinnostu tällaisesta muuta kuin pinnallisella tasolla ja seksiseuramielessä. Miksi kiinnostuisikaan kun ei minussa mitään ole mistä kiinnostua.
Eikö se ole juuri hienoa, että meitä on monenlaisia. Olisi äärimmäisen väsyttävää jos me kaikki olisimme yltiösosiaalisia. Monesti riittää että kuuntelee mitä toinen haluaa sanoa. Se on ehkä arvokkaimpia taitoja. Kuuntele mitä muut puhuvat, ei sinun ole pakko olla äänessä jos se ei tunnut hyvältä. Hankkiudu ihmisten seuraan joiden jutut ovat sellaisia mitkä kiinnostavat myös sinua.
Jokaisessa ihmisessä on kiinnostavia puolia
Katselen energiakenttääsi. Siellä näkyy tukoksia juuri, sydän ja kurkkuchakrassa. Moni ongelmasi on lisäksi kytkössissä itsetuntoon. Et arvosta itseäsi, vaan pidät itseäsi huonompana kuin muut, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. On tärkeää että alat kehittämään tätä puolta itsestäsi. Ole armelias itsellesi.
Rukoilen sinulle muutosta ongelmiisi.
Mun on aika vaikea uskoa että itsetuntoni voisi pahemmin tästä kehittyä/tervehtyä. Sitä vain väkisinkin jää ulkopuoliseksi kun ei osaa höpistä ja ihmisten vitseillekin jaksaa usein vain hymyillä, ei todellakaan nauraa. Ei tää edes muuten hirveesti häiritse mutta tuntuu todella pahalta tietää että todennäköisesti joutuu elämään koko ikänsä vastentahtoisesti yksin siksi että ei kummallisuutensa takia löydä yhteyttä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä kun on liian outo ihmiseksi? Olen sellainen tylsä, ankea, hiljainen möllöttäjä joka jää aina ulkopuoliseksi. Mä en jaksa jutella ihmisten kanssa kuten normaalit ihmiset. Kevyt muutaman lauseen small talk onnistuu mutta siihen se jää, en halua tai mulla ei ole mitään annettavaa itsestäni vuorovaikutuksessa. Mä ymmärrän ihan äärimmäisen hyvin sen että kukaan ei kiinnostu tällaisesta muuta kuin pinnallisella tasolla ja seksiseuramielessä. Miksi kiinnostuisikaan kun ei minussa mitään ole mistä kiinnostua.
Eikö se ole juuri hienoa, että meitä on monenlaisia. Olisi äärimmäisen väsyttävää jos me kaikki olisimme yltiösosiaalisia. Monesti riittää että kuuntelee mitä toinen haluaa sanoa. Se on ehkä arvokkaimpia taitoja. Kuuntele mitä muut puhuvat, ei sinun ole pakko olla äänessä jos se ei tunnut hyvältä. Hankkiudu ihmisten seuraan joiden jutut ovat sellaisia mitkä kiinnostavat myös sinua.
Jokaisessa ihmisessä on kiinnostavia puolia
Katselen energiakenttääsi. Siellä näkyy tukoksia juuri, sydän ja kurkkuchakrassa. Moni ongelmasi on lisäksi kytkössissä itsetuntoon. Et arvosta itseäsi, vaan pidät itseäsi huonompana kuin muut, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. On tärkeää että alat kehittämään tätä puolta itsestäsi. Ole armelias itsellesi.
Rukoilen sinulle muutosta ongelmiisi.
Mun on aika vaikea uskoa että itsetuntoni voisi pahemmin tästä kehittyä/tervehtyä. Sitä vain väkisinkin jää ulkopuoliseksi kun ei osaa höpistä ja ihmisten vitseillekin jaksaa usein vain hymyillä, ei todellakaan nauraa. Ei tää edes muuten hirveesti häiritse mutta tuntuu todella pahalta tietää että todennäköisesti joutuu elämään koko ikänsä vastentahtoisesti yksin siksi että ei kummallisuutensa takia löydä yhteyttä kenenkään kanssa.
Sen verran voin sanoa että aivan samanlaisten asioiden kanssa olen itse elänyt kauan. Olen myös melko introverttinen ihminen. Kestää aikaa ennen kuin alan avautua enemmän. Monesti myös jäänyt tietyllä tavalla ulkopuoliseksi asioista, mutta sitten ne muutamat hyvät ystävyyssyhteet ovat sitäkin syvempiä. Ei se määrä vaan laatu.
Oletko kokeillut kääntää kaikki kivet että löytäisit kumppanin jonka kanssa kokisit yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida pystyä antamaan enempää vastauksia tähän asiaan.
Voin rukoilla sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämäsi jatkoa ajatellen.
Käy sekin :) Haluaisin kysyä tarvitseeko minun olla niin huolissani elämästäni, mutta en taida haluta kuulla liikaa.
Ei ole. Tämä ei kohdistu keneenkään vaan on yleinen. Aloitetaan vaikka taas 22:30 ja lopetelaan siinnä 23:10 Kyllä, maadoitusta on hyvä tehdä toisinaan. Voit ajatella esimerkiksi juuret tai nauhan jalkoihisi jotka menevät maan ytimiin. Tapoja on monia.