Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
861/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtisitkö vastata vielä minulle? Miten pääsemme sopuun poikani kanssa? Miltä lapsenlapseni elämä ja terveys näyttää? Miten osaisimme tukea häntä?

Ainoa vaihtoehto kestävään sopuun on anteeksi pyytäminen ja anteeksianto. Se on molempien tehtävä täydestä omasta halusta.

Lapsenlapsen elämänpolku näyttää olevan täynnä hyviä asioita. Hän pääse pitkälle elämässä. Elää hyvin terveen elämän. Kaikki apu on tärkeää, tukekaa rahallisesti jos teillä on siihen mahdollisuus. Pyydä hänet luoksenne vierailulle ja puhukaa yhdessä. Hän arvostaa teitä.

Vierailija
862/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaanko me löytämään toivomaamme ja tarvitsemaamme asuntoa, toivotuilta alueiltamme, jos tullaan niin milloin, entä onko se asunto se lopullinen missä me viihdytään vai tuleeko meille vielä monta muuttoa eteen? Entä lapset, kuinka monta lasta me viellä saamme vai tuleeko enään, ollenkaan, entä meidän parisuhde, miten meillä tulee menemään samaan malliin? Ero? paremmin? Entä rahatilanne? Tai miehen työ? Jatkuuko koe ajan jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako mieheni minua vielä?

Vierailija
864/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen itsevalaiseva kirjoitti:

Hei,

Tämä vuosi on ollut hämmentävä. Olen kokenut yliluonnollisia asioita jotka muuttivat hetkellisesti elämää.. vieden taakan ja meille ominaisen häpeän. Asiat sujuivat ja olin kosketuksissa kaikkeen ympärillä, kuin tyyni virta. Mutta kamalia tapahtui. Romahdin. Enkä ollut valmis astumaan henk. Vapauteen. Ego teki paluun. Nyt saanut keräiltyä voimia takaisin. Mutta suuntavaisto hieman hukassa. Olen taiteellinen ihminen ja se tuo mukanaan tuskansa. En ole varma olenko ihan oikeassa ajassa tai varsinkaan paikasssa?. Pitäisikö kurottautua ihmisten pariin vai vetäytyä pois? Olenko oikean ihmisen vierellä? Lähetän sinulle lämpöä ja hyviä ajatuksia ja toivon että vastaat, sillä en ole kirjoittanut palstoille. Kiitos!!

Henkisellä tiellä tulee lähes väistämättä takapakkeja. Älä lannistu. Olet taiteellinen kuten minäkin. Pystyn hyvin samaistumaan sinuun. Olet oikeassa ajassa mutta paikka on väärä. Vetäytyminen kuulostaa varmasti houkuttelevalta mutta mielestäni se ei ole hyvä ratkaisu. Toisinaan haluaisin myös erakoitua. Valikoi kenen kanssa olet tekemisessä. Ei kurjien ihmisten kanssa ole palkko olla.Tee mahdollisimman paljon sitä luovaa työtä mistä nautit.

Näen ihmisen olevan oikea sinulle.

Voimia sinne, ja lämmin halaus.

Vierailija
865/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tänään hirveästi sitä miestä joka minua osaisi rakastaa. Olen vähän väsynyt ja tuntuu vaikealta uskoa että joku voisi osata nähdä minussa hyvää. Työasiatkin näyttää olevan entistä pahemmassa sotkussa taas. Muista rukouksella jos jaksat. Jatkan itse meditointiharjoituksia (teidän kanssa) kun taas kotiudun viikonloppuna.

Vierailija
866/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtaako tämä työpätkä vakinaiseen työhön? Arvostetaanko minua?

Kyllä johtaa. Sinua kyllä arvostetaan. Huoli pois.

Vierailija
867/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tänään hirveästi sitä miestä joka minua osaisi rakastaa. Olen vähän väsynyt ja tuntuu vaikealta uskoa että joku voisi osata nähdä minussa hyvää. Työasiatkin näyttää olevan entistä pahemmassa sotkussa taas. Muista rukouksella jos jaksat. Jatkan itse meditointiharjoituksia (teidän kanssa) kun taas kotiudun viikonloppuna.

Tunnen tuskasi. Se on raskasta. Voit aloittaa visualisoimalla meditaatiossa tulevaa miestäsi. Ajattelet tarkasti millainen hänen pitää olla, miltä hän näyttää ja miltä tuoksuu. Kuvittele miltä suudelmat tuntuisivat jne. Tämä auttaa ehdottomasti. Näen sinussa paljon hyvää, ja tietenkin löydät sellaisen miehen itsellesi.

Laitan rukouksen puolestasi.

Vierailija
868/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ihmisten tietoisuuden laita?

Vierailija
869/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Se on raskasta. Voit aloittaa visualisoimalla meditaatiossa tulevaa miestäsi. Ajattelet tarkasti millainen hänen pitää olla, miltä hän näyttää ja miltä tuoksuu. Kuvittele miltä suudelmat tuntuisivat jne. Tämä auttaa ehdottomasti. Näen sinussa paljon hyvää, ja tietenkin löydät sellaisen miehen itsellesi.

En mä halua tehdä visualisointeja ulkoisista asioista. Jossain vaiheessa näit minulle tulevan vielä sopivan miehen ja uskon siihen. Pelkään että visualisoinnilla tietynlaisesta miehestä ohjaisin itseäni jollain tavalla vikaan.

Vierailija
870/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeassa parisuhteessa? Saanko töitä lähitulevaisuudessa? Kiitos! :)

Vierailija
871/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on ihmisten tietoisuuden laita?

Maailman tilanteesta näkee että keskimääräinen ihmisten tietoisuus on yhä hyvin matalalla tasolla.

Oikeasti tietoinen ihminen ei kykene vahingoittamaan mitään elävää olentoa eikä ihmistä. Tietoinen ihminen tekee ratkaisuja epäitsekkäästä lähtökohdasta silti nöyristelemättä.

Vierailija
872/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
873/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua tehdä visualisointeja ulkoisista asioista. Jossain vaiheessa näit minulle tulevan vielä sopivan miehen ja uskon siihen. Pelkään että visualisoinnilla tietynlaisesta miehestä ohjaisin itseäni jollain tavalla vikaan.

Ymmärrän pointin, ja ajatuksesi on kyllä hyvin perusteltu.

Vierailija
874/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
875/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullaanko me löytämään toivomaamme ja tarvitsemaamme asuntoa, toivotuilta alueiltamme, jos tullaan niin milloin, entä onko se asunto se lopullinen missä me viihdytään vai tuleeko meille vielä monta muuttoa eteen? Entä lapset, kuinka monta lasta me viellä saamme vai tuleeko enään, ollenkaan, entä meidän parisuhde, miten meillä tulee menemään samaan malliin? Ero? paremmin? Entä rahatilanne? Tai miehen työ? Jatkuuko koe ajan jälkeen?

Kyllä, asunto on tulossa. Tämä ei kuitenkaan ole ns. lopullinen asunto. Pitkäaikainen tosin.

Näen kaksi lasta. Sinulla on kyllä aikamoiset energiat :) Suhde menee parempaan suuntaan ehdottomasti.

Miehen työ jatkuu koeajan jälkeen.

Rukoilen teille hyvää elämää miehesi kanssa.

Vierailija
876/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten pitäisi minun toimia kun eksäni kanssa asumme eri maissa? Sovittiin, että pidämme kuitenkin yhteyttä nämä vuodet ja niin olemme tehneet, mutta enempi hänen taholtaan. Näkyykö meillä tulevaisuutta?

Vierailija
877/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, miten pitäisi minun toimia kun eksäni kanssa asumme eri maissa? Sovittiin, että pidämme kuitenkin yhteyttä nämä vuodet ja niin olemme tehneet, mutta enempi hänen taholtaan. Näkyykö meillä tulevaisuutta?

Ei näy tulevaisuutta yhdessä.

Vierailija
878/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Voitko katsoa mitä näkyy?

Vierailija
879/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko elämääni vielä mies?

Tulee kyllä. Komea herkkä sieluinen mies näkyy. On sinua vähän nuorempi.

Kiitos vastauksesta. 🌞

Tuleeko suhteesta parempi kuin edellisistä miessuhteistani.

Ovat olleet todella hankalia.

Missä tapaan miehen?

Vierailija
880/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, koska elämäntilanteeni helpottuu vai helpottuuko koskaan?