Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako Elixian jäsenyyden ostaa? Lueskelin nimittäin vähän nettiä

Vierailija
15.11.2025 |

Ja siellä on kaikilla keskustelupalstoilla haukuttu ja jopa varoitettu Elixiasta. Sama käy ilmi google-arvosteluista.

Jos Elixialle ei pidä mennä, mitä kuntosalia suosittelisitte sen sijaan? Paikkakunta Helsinki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreverilla on nykyään hyvä nettisysteemi, missä voi itse säätää jäsenyyttään ja irtisanoa tai tauottaa itse jos niin haluaa. Ei tarvitse enää mennä sen ananastukkapojan kanssa juttelemaan elämänvalinnoistaan ja miksi haluaisi irtisanoa salijäsenyyden.

Olen käynyt vuosia ja tykännyt.

Vierailija
2/3 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foreverilla on nykyään hyvä nettisysteemi, missä voi itse säätää jäsenyyttään ja irtisanoa tai tauottaa itse jos niin haluaa. Ei tarvitse enää mennä sen ananastukkapojan kanssa juttelemaan elämänvalinnoistaan ja miksi haluaisi irtisanoa salijäsenyyden.

Käytkö Forever Töölössä? Häiritseekö remppa ja onko siitä tulossa parempi kuin ennen? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö Forever Töölössä? Häiritseekö remppa ja onko siitä tulossa parempi kuin ennen? Ap

En ole käynyt kuin joskus aikanaan aiemmin kun oli se vierailupassi ja kävin siellä pari kertaa uimassa. Mut nyt kaikilla on jäsenyys missä saa käydä 4x kuussa jollain toisella Foreverilla, voisikin käydä katsomassa siellä menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä