Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko katsoa, mitä pitää tehdä, kun on varttuneemmassa iällä löytänyt miehen ja olen naimisissa toisen kanssa. Ero tuntuu hankalalta pitkän liiton jälkeen. Kiitos jo etukäteen.
Kyseessä on täysin selvästi tuleva vastaus. Eroaminen olisi sinulle ehdottomasti hyväksi oman itsesi kannalta. En näe mitään syytä miksi et voisi astua ulos mukavuussalueeltasi vaikka se tuntuukin aluksi hankalalta.
enkelit taivaassa kirjoitti:
Mitä vain haluat kertoa minulle, olen kuuntelevana korvana ja otan ajatuksesi vastaan..siispä, kerro !
Ole hyvä. Tuo käskettiin lähettää. Lisäksi luvut 777
https://goodlucksymbols.com/wp-content/uploads/2014/09/Ankh.png
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!
Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️
Anteeksi että kestänyt. Niin mahdoton määrä viestejä. Oletko huomenna vapaalla illalla. Voitaisiin kokeilla katsella niitä edellisiä elämiä ja muuta sellaista sinulle :)
Olen vapaalla. Ei haittaa yhtään, ymmärrän.
Jos voisit vielä myös tähän katsoa: olen tutustunut kolmisen vuotta sitten erääseen ihmiseen netissä. Hän asuu ihan toisella puolen maailmaa. Emme ole voineet tästä syystä tavata, mutta meillä oli heti merkillinen yhteys. Tämä yhteys ei tunnu katkeavan, vaikka en edes aktiivisesti ole enää jaksanut pitää yhteyttä yllä. Hän ei vain lähde mihinkään Näetkö sinä tähän mitään? Onko hän mahdollisesti tulossa joskus luokseni, vai säilyykö läheisenä mutta kaukaisena ystävänä? Kiitos🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!
Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️
Anteeksi että kestänyt. Niin mahdoton määrä viestejä. Oletko huomenna vapaalla illalla. Voitaisiin kokeilla katsella niitä edellisiä elämiä ja muuta sellaista sinulle :)
Jos voisit vielä myös tähän katsoa: olen tutustunut kolmisen vuotta sitten erääseen ihmiseen netissä. Hän asuu ihan toisella puolen maailmaa. Emme ole voineet tästä syystä tavata, mutta meillä oli heti merkillinen yhteys. Tämä yhteys ei tunnu katkeavan, vaikka en edes aktiivisesti ole enää jaksanut pitää yhteyttä yllä. Hän ei vain lähde mihinkään Näetkö sinä tähän mitään? Onko hän mahdollisesti tulossa joskus luokseni, vai säilyykö läheisenä mutta kaukaisena ystävänä? Kiitos🙏
Säilyy kaukaisena ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä alanvaihto. Mikä ala olisi minulle sopiva?
Ja vielä, jos näkisit jotain mun entisistä elämistä, niin olisin tosi kiitollinen <3 paljon miettinyt kaikenlaista..miten mun elämä on tämmöinen ja tuleeko joskus muutosta. Toiveikas silti olen.
Hei, en sittenkään halua tietää entisistä elämistä, koska en ole vielä valmis siihen, mutta tuo "työ asia", alanvaihto kiinnostaa, jos ehdit joskus katsoa sen, mutta ei mitään kiirettä :) Olen jo saanut sulta vastauksen yhteen kysymykseen ja olen siitä kiitollinen. Kaikkea hyvää sinulle!
Selvä, ei katsota jos tuntuu ettet ole valmis. Hyvä että tiedostat sen.
Näen väkisin pintaan tulevan diakoniatyön, tai tätä alaa sivuavan ammatin.
Kiitos tästä! Kuulostaa ihan mahdolliselta valinnalta minulle :) Ihanaa syksyä kaikille tasapuolisesti!
Onko mulla jotain sukulaisia tuolla henkimaailmassa, jotka pitävät huolta meistä maanpinnalla olevista? Olen kerran nähnyt jonkun hengen enkä ole varma kuka hän oli. Pitkä huntu/hiukset hänellä oli. Lisäksi mulla on jokin outo muisto itsestäni tummaihoisena naisena selvittämässä jotain kahakkaa. Olen siis vaaleaihoinen mutta tuossa näyssä olen tummaihoinen nainen. Saan siinä iskun itseeni ja kaadun ja kaikki pimenee.
Onko opiskelu ulkomailla oikea päätös?
Löydänkö koskaan tosirakkautta? Mitä pitäisi tehdä nykyisen ihastuksen suhteen, voiko tästä tulla mitään vai pitäisikö jo luovuttaa?
Saanko joskus lapsia?
Lauantaita.
Jaksatko vielä syventyä entisiin elämiini, jos niin , milloin? Torstai ei toteutunut :)
Oma varsa kirjoitti:
Tiinehtyykö hevoseni ensi kesänä hyvin ja saako terveen jälkeläisen.
Saako tähän vastauksen. On tärkeä asia minulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtisitkö vastata vielä minulle? Miten pääsemme sopuun poikani kanssa? Miltä lapsenlapseni elämä ja terveys näyttää? Miten osaisimme tukea häntä?
Ainoa vaihtoehto kestävään sopuun on anteeksi pyytäminen ja anteeksianto. Se on molempien tehtävä täydestä omasta halusta.
Lapsenlapsen elämänpolku näyttää olevan täynnä hyviä asioita. Hän pääse pitkälle elämässä. Elää hyvin terveen elämän. Kaikki apu on tärkeää, tukekaa rahallisesti jos teillä on siihen mahdollisuus. Pyydä hänet luoksenne vierailulle ja puhukaa yhdessä. Hän arvostaa teitä.Kiitos sinulle! Yritän kaikkeni. Kiitos vielä!
Voi kulta! Helpotti kuulla lapsenlapseni elämän sujuvan hyvin. Ehditkö vielä katsoa miten poikani elämä tulee sujumaan? Entä kannattaako meidän pitää yhteyttä lapsenlapsen äitiin enää? Miten saisimme asiat sujumaan? Kunka hänen elämänsä tulee menemään?
Näin vanhana murehtii lapsiaan, toivottavasti ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyy kaukaisena ystävänä.
Näin minäkin uskon käyvän.
Olen illalla valmis jos meditointi sopii tänään?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kokeilen onneani :) Miltä ammatilliset asiat näyttävät jatkossa? Entä miesasiat, näkyykö mitään ns. "vakavampaa" suhdetta? Kiitos, jos vastaat :)
Nostan tämän kysymykseni ja laitan vielä tähän tarkennusta, jos ehtisit vastata. Myös "en näe mitään" vastaus kelpaa :) Minulla on itsellänikin intuitiivisia kykyjä, mutta olen niistä todella epävarma enkä tiedä, miten lähteä asiaa kehittämään. Pystytkö lukemaan energiakenttääni, näkyykö siinä mitään suuria tukoksia? Miten pystyisin hyödyntämään intuitiotani tulevassa ammatissani paremmin? Toiveenani olisi päätyä sinne, missä minua tarvitaan, mutta vaihtoehtoja on liikaa enkä osaa valita niistä vain yhtä.
Opinko koskaan hyväksymään ja rakastamaan itseäni? Milloin rakastun ja löydän aidon onnen ja rakkauden? Onko minulle koskaan tiedossa rakastavaa miestä, jota itsekin rakastan ja menenkö naimisiin? En jaksa tätä kivistä yksinäisyyttä enää. :(
Ulpukankukka kirjoitti:
Lauantaita.
Jaksatko vielä syventyä entisiin elämiini, jos niin , milloin? Torstai ei toteutunut :)
Maanaitai vois olla sopiva päivä. Tälle päivää olen miettinyt uutta ryhmämeditaatiota. Laitan siihen ohjeet pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen lohduttavia sanoja viime vuonna kuolleesta isästäni. Poismeno oli yllättävä ja tapa todella surullinen. Haluaisin erityisesti kuulla jotain henkimaailman puolelta...
Hei. Jos vielä vastaat tähän, niin haluan tarkentaa että pyydän asiaa siksi, että se helpottaisi asian käsittelyssä. Jos häneltä olisi jotain viestejä, niiden kuuleminen olisi minulle äärettömän tärkeää. Olen tapahtuneen jälkeen miettinyt meediolla käymistä, mutta jokin saa minut ajattelemaan että ehkä ei pitäisi. Suhtautuminen henkimaailmaan on minulle vähän ristiriitaista, vaikka mitään pelottavaa en ole ikinä kokenutkaan. Oikeastaan en ikinä mitään, kunnes jonkin aikaa kuoleman jälkeen näin joitain asioita, jotka yrittivät selkeästi viestittää juuri hänestä. Ne toivat siihen hetkeen kyllä paljon lohtua.
Tavallaan toivon että jos osaisit jotain kertoa, saisin ikäänkuin rauhan asialle.
Onko ehkä näin ettet vastaile henkimaailman asioihin? Tai ehkä ei ole vain mitään sellaista sanottavana mitä haluaisin kuulla? Aloin vain pohtia, kun olen pari kertaa aiemminkin koittanut pyytää tähän asiaan vastauksia, ja syytä tai toisesta ei ole haluttu kertoa. Pahoittelen jos kuulostan painostavalta, mietityttänyt asia jo niin pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Ulpukankukka kirjoitti:
Lauantaita.
Maanantai vois olla sopiva päivä. Tälle päivää olen miettinyt uutta ryhmämeditaatiota. Laitan siihen ohjeet pian.
Hei,
Kiitos, palataan.
Tänään olisi luvassa ryhmämeditaatio liittyen mielenkiintoiseen energiakaskukseen.
Otetaan käsittelyyn ensimmäinen kehon ulkopuolinen chakra.
Kahdeksas chakra sijaitsee noin 20 senttiä pääsi yläpuolella. Usein sitä kutsutaan myös nimellä "Seat of soul". Tämän keskuksen sisältö on mielenkiintoinen, ja avautuessaan saattaa antaa hyvin tarkkaa tietoa sielustasi ja entisistä elämistäsi. Tämä saattaa myös avata kanavia esimerkiksi selvänäköisyyteen, parantamiseen ja telepaattisiin kykyihin. Täältä on mahdollisuus päästä kosketuksiin oman korkeamman minän kanssa. Äärettömyyden kokemukset, ja ohikiitävä ymmärryksen välähdys äärettömyydestä.
Tee aluksi noin 15 minuuttia meditaatiota missä käyt alemmat keskuksesi 1-7 läpi. Tämän jälkeen siirrä tietoisuutesi pääsi yläpuolelle kahdeksanteen chakraan. Tunne tämä keskus pääsi yläpuolella, näe sen värit jos mahdollista. Jos et kykene, älä lannistu. Pelkkä tietoisuuden kohdistaminen alueelle auttaa.
Itse näen tämä alueen ultraviolettina renkaana jossa on vihreä sisus.
Jatka tätä 20 minuuttia. Tunne kuinka kirkas valo täältä keskuksesta lävistää kaikki alemmat chakrasi, ja saa ne tasapainoon.
Tämä olisi mielenkiintoinen harjoitus. Jos tunnet ylitse pääsemätöntä pelkoa tai tunnet ettet ole valmis tekemään harjoitusta, jatka työskentelyä seitsemän aleman chakran kanssa.
Eli onko tämä ryhmämeditaatio myöskin liitoksissa henkilöön, jolla on näitä kipuja vai ihan yleinen meditaatio? Tarvitseeko itseä mitenkään maadoittaa tai suojata tähän meditaatioon?
No nyt on niin charmikasta energiaa että on olen lähes sanaton. Näen hopeaketulle aika nuoren naishenkilön tulevaisuudessa. Korkeintaan 25 vuotias. Tämä nainen on myös hyvin menestyvä ja varakas. Näillä energioilla lapsia on luvassa hyvin monta. Ainakin neljä.
Kaikkea hyvää myös kaikille Hopeaketuille :)
T: Voi