Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
onko eräs jätkä ihastunut minuun?
Näen kolme jätkää...kaikki ovat ihastuneet sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Olenko yhdessä sen oikean kanssa? Eräs toinen mies pyörii ajoittain mielessäni vaikka välillämme ei koskaan tapahtunut mitään. Entä miltä näyttää tulevaisuus opiskelujen/työn kannalta?
Olet yhdessä väärän henkilön kanssa. Tämä on hyvin yksiselitteistä.
Opiskelut vaativat huomiotasi. Näen hyvin kateellisen naisen taustallasi, hän ei halua että onnistut.
Vierailija kirjoitti:
Voi oletkin jatkanut ketjua. Koitan jos katsoisit tänne asti. 😊
Raskasta aikaa on ollut viime kuukausina, joten pyytäisin sinua katsomaan, että näkyykö mitään valopilkkuja! Kerro mitä näkyy rakkauteen, työhön tai mitä halutaan minulle viestiä. Kiitos. 😊🙏
Näkyy todella ihania aikoja 2020 jälkeen. Teet silloin uutta työtä ja rahatilanne kohenee.Täydellinen mies löytyy silloin myös. Oletpa tosiaan hieman väsynyt nyt. Annan sinulle energisoivaa hoitoa sinulle klo 22 jälkeen.
Henkioppaasi on vanha mies hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minun tulevaisuuteen?
Helpottaako ongelma näössäni, jos niin miten/milloin?
Voi että, tilanne on vaikea. Nyt en voi kuin rukoilla puolestasi. Pyydän korkeampia olentoja tekemään näkösi puolesta kaiken mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
Ihossa on tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi.
Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle.
Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.
Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.
Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...
Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.
Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan miehestä jota en saa mielestäni. Tapahtuuko välillämme mitään vai ei?
Tapahtuu. Huh, ihanan romanttista on luvassa. Energiasi on niin ihanaa tällä hetkellä. Tämä johtuu tästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle päädyn? Tällä hetkellä arvon tulevaisuuttani, niin ennustaja on yhtä pätevä kuin muutkin tavat. :D
Röntgenhoitaja tai fysioterapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut kahta miestä monta vuotta. Miten minun kannattaisi toimia? Onko jompikumpi sopiva elämänkumppani vai tulisiko minun unohtaa molemmat? Olen jumissa ja tilanne masentaa jatkuvasti.
Olet sekaantunut vääriin miehiin. Kumpikin on sinulle epäsopiva. Masennus johtuu tästä. Korkein minäsi ei ymmärrä tätä tilannetta ja haluaa päättää tämän luvun elämässäsi. Et voi löytää sielunkumppaniasi jos roikut näissä kahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan kumppania rinnalleni?
Kyllä. Vaihda paikkakuntaa koska hän ei ole nyt lähelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Työasiat ja valmistuminen? Kiitos!
Olisi olennaisen tärkeää uhrata vielä enemmän valmistumisesi puolesta. Näen sinulle upean työmahdollisuuden lähes heti valmistumisen jälkeen.
Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
Ihossa on tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi.
Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle.
Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.
Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.
Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...
Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.
Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.
Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.
Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...
Kiitos! 🙏
a2 kirjoitti:
olenko nyt oikealla alalla? miten sujuu töiden, parisuhteen ja opintojen tasapainotus?
Olet oikealla alalla. Näen huonoja energioita koskien parisuhteesi...Tämä on vakavaa.
Näetkö minulla erään kyvyn? Olen saanut ylempää vihjeen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mikä on syynä järkyttäviin selkäkipuihini?
Sakraalichakran epätasapainotila. Tunteista vastaava keskus voi olla vaativa. Voin käsitellä energiakenttääsi tänään. Yritän asettaa sen tasapainoon.
Miten mun pätkätyön käy? Tuleeko jatkopätkä vai jokohan mut vakinaistettaisiin?
Voisitko vielä minulle katsoa? Aina myöhästyn näistä...
Miten rakkaus?
Jotain vastausta sain jo aiemmin mutta... Olen ihan jumissa, en saa asioita aikaiseksi. Ihana mies, ihana lapsi löytyy onneksi. Meneekö tulevaisuudessa paremmin itseni suhteen, onko oma tie löytynyt? Löytyykö terveydestä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen on ollut perhe-elämässämme kolme vuotta hirveästi harmia aiheuttanut, mitä näet meille yleisesti?
Nainen pyrkii rikkomaan perheesi. Tämä pitää saada loppumaan. Kuitenkin näen että sinulla odottaa uusi elämä lähivuosina...se ei ole huono asia.
Olen tapaillut ikäistäni miespuolista henkilöä jo muutaman vuoden. Emme aio muuttaa yhteen, mutta niin toivoisin että elämä antaisi mukavia hetkiä vielä pitkään. Voisiko tämä kantaa?
Eläkkeellä olevia.