Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
361/1071 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet työelämääni? Entä elämäntehtävääni liittyen? Tai edellisiin eläimiin? Onko jollain perheessäni ”yliluonnollisia” kykyjä? Kiitos tuhannesti vastauksissasi! Upeaa, arvokasta työtä teet <3

Vierailija
362/1071 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua vaivaa ja miksi, paranenko ikinä?

Pääsenkö naimisiin ja jäänkö leskeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1071 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö vastata minulle?Tulenko saamaan parisuhdetta tässä lähiaikoina? Minkälainen tulevaisuuteni on muuten, menenkö jatko-opiskelemaan, saanko lapsia? Kiitos vielä jos jaksat vastata minullekkin. :)

Vierailija
364/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä joskus jatkat näitä harjoituksia, niin kerrohan näetkö jotain mulle? Koenko joskus parisuhteen ja perhe-elämää ja jos niin millaisella "menestyksellä"? (Jos näyttää että ei, niin ehkä parempi ettet kerro sitä.) Miten työasiat järjestyy?

Vierailija
365/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko yhdessä sen oikean kanssa? Eräs toinen mies pyörii ajoittain mielessäni vaikka välillämme ei koskaan tapahtunut mitään. Entä miltä näyttää tulevaisuus opiskelujen/työn kannalta?

Olet yhdessä väärän henkilön kanssa. Tämä on hyvin yksiselitteistä.

Opiskelut vaativat huomiotasi. Näen hyvin kateellisen naisen taustallasi, hän ei halua että onnistut.

Kiitos! Tämä osui ja upposi. Kysyisin vielä tuosta mielessäni pyörivästä miehestä: törmäämmekö vielä joskus ja tuleeko välillämme olemaan mitään. Onko hän se oikea ja jos ei, milloin tapaan sielunkumppanini?

Vierailija
366/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että en saisi kysyä.. mutta toisaalta tiedän myös ettet pysty vastaamaan, ellei nyt ole oikea aika. Jos katsot tänne, niin kertoisitko jotain mikä saisi elämäni taas kukoistamaan.. Tai mitä minun pitäisi tehdä saavuttaakseni se? Kiitos etukäteen ja kaikkea hyvää.

Vierailija
367/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitanko tammikuussa opinnot?

Vierailija
368/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?

Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?

Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?

Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..

Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla. 

Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä. 

Kaikkea hyvää..

Voi kiitos! Olen hyvin liikuttunut.

Ehkä vähän hassu kysymys, mutta onko sinulla omaa sivustoa/toiminimeä?

Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.

Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.

Olet oikeassa. Hän on aiheuttanut paljon murhetta monille ihmisille..

Hänessä on jotain syvää pimeyttä.

Monesti olen halunnut nähdä hyvää, auttaa, mutta se on valitettavan itsetuhoista.

Onneksi minä ja siskoni olemme päässeet sopivalle etäisyydelle hänestä. Nyt eheytyminen käynnissä molemmilla..

Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.

Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.

Chakra meditaatioita olen myös tehnyt, tiibetiläiset kulhot koen omaksi.

Sinua ajatellessa on erikoinen tunne. Olet lämmin ja lähellä :)

Kiitos.

Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.

Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.

Mukavaa, toivoin itseasiassa että kysyisit.

Klo.22:30 olen valmiina!

Hei. Miltä eilinen sessio tuntui?

Mitä tunteita herättää tummatukkainen nainen jolla on punainen hiusdonitsi?

Eilen kohtasin myös vanhan naishenkilön kesken yhteisen session. Noitamainen nainen.

Vierailija
369/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kirjoitti:

Olen todella huolissani mieheni terveydestä, alkaako hän voida paremmin? Entä ovatko äitini asiat kunnossa?

Kyllä alkaa. Ole hänelle tuki ja turva. Äitisi asiat ovat kunnossa mutta häntä masentaa ajoittain. Olet hyvä ihminen. Voimia sinulle.

Vierailija
370/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Minkälaisena näkyy tulevaisuuteni, tuleeko lapsia vielä..ikääkin alkaa olla. Missä asun esim vuoden päästä? Kiitos!

Ei tule enää. Tämä on sinun sielullekin parempi vaihtoehto. Näen sinulle Lapin maisemia.

Vierailija
371/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö Löydänkö parisuhdetta? Entä työt?

Löydät. Tulet olemaan hyvin onnellinen. Kelpaako naimisiin meno ? : )

Vierailija
372/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.

Älä kulta ole epätoivoinen, se ei ole sinua. Terveys kohenee, aloitat liikunnallisen uuden harrastuksen.

Yritän poistaa pahimpia tukoksiasi energioistasi tänään kello 22:00 jälkeen.Älä pelkää jos vähän kihelmöi. Näen myös paikkakunnan vaihdoksen sinulle.

Hauskasti vastasit. Itse olet kultapieni .O) Toivottavasti toi muutto ei ole heti koska äskettäin vaihdoin paikkakuntaa.. Kiitos kultainen.

Heippa. Jos vielä näet jotain mulle niin saa laittaa.. Tämä on niin kivaa kun joku näkee elämää eteenpäin. Onko tuo paikkakunta missä mihin muutan? Häme vai pohjoisempi? Kiitos jos vielä joskus jaksat katsoa.

Vierailija
373/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä joku lupaa ennustaa, niin kysyn paljonko minulla on vielä aikaa? Vastausta en vielä ole saanut, paitsi lääkäriltä (kovin ympäripyöreää).

Paraneeko poikani?

Näetkö ympärilläni edesmenneitä?

Kiitos jos voit nähdä ja vastata ❤

Ei ole ihmisen psyykeelle terveellistä tietää päiviensä määrää.

Poikasi paranee täydellisesti. Elää hyvän elämän. 

Energiakentässäsi vaikuttaa edesmennyt  mies jolla on harmaata kiharaa hiusta. Päälaella on kaljua. tämä henkilö huokuu suurta "Einsteinmäistä" viisautta. 

Elämä ei ole tässä. Se jatkuu hyvin erilaisessa ympäristössä. Näen että tarvitset voimia. Omistan tänään rukouksen pojallesi ja sinulle. Kello 22:00. Jos kyyneleet alkavat virrata anna näin tapahtua. Hyvää jatkoa.

Kiitos sinulle.

Tiedän että tarkkaan ei kukaan halua päiviään ennustettavan. Lähinnä mietin onko aikaa täällä enää kauan vai joko tulisi alkaa valmistautua lähtöön. Asian kanssa olen ns.sinut.

Isä varmaan tuo "Einstein" lähelläni.

Ihana kuulla että poikani paranee, se tieto helpottaa.

Olen valmiina klo: 22.00.

Tuhannet kiitokset sinulle ❤

En vain saa tuota elinaika-asiaa mielestäni. Jollekin vastasitkin että -päiväsi eivät vielä ole luetut-.

Elämä toki jatkuu tämän maallisen loputtua, mutta jos näet kannattako minun alkaa valmistautumaan, niin olisin kiitollinen.

Vierailija
374/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vielä kerran, josko nyt olisi hyvä aika katsoa minulle?

Siis muutanko vielä Suomeen ja miten on taloudellisen tilanteeni kanssa? Kiitos, jos nyt vastaat.

Vierailija
375/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vielä kerran, josko nyt olisi hyvä aika katsoa minulle?

Siis muutanko vielä Suomeen ja miten on taloudellisen tilanteeni kanssa? Kiitos, jos nyt vastaat.

Muutat mutta palaat takaisin ulkomaille. Sinulle kehityksesi kannalta paljon parempi asua ulkomailla. Taloustilanne kokee hyviä asioita 2020 jälkeen. Anteeksi jos kesti. Vastasin nyt sinulle jonon ohi.

Voi omistaa tänään sinulle meditaatio ja rukoushetken.

Vierailija
376/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt kysyjä kirjoitti:

Jos olet "oikea" näkijä, niin tiedät varmaan vastauksia näihin asioihin, sillä kyse ei ole vain minusta. Mitä on tapahtumassa ja mitä minun pitäisi tehdä?

Näen ristiriitaisia energioita. Päälimmäisenä sain näyn jossa sinun pitäisi sekaantua asiaan mahdollisimman vähän tai ei ollenkaan, vaan toimia ulkopuolisena tarkkailijana.

Yritän nukkumaan mennessä porautua tähän ongelmaan syvemmällä tasolla. Vastaan huomenna mitä näin.

Vierailija
377/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saammeko tyttäreni kanssa pian uuden asunnon?

Saatte kyllä. Todella ihanan asunnon.

Vierailija
378/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!

Ihossa on  tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi. 

Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle. 

Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.

Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.

Lepää  ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon. 

Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.

Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi. 

Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.

Hyvää vointia.

Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.

Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...

Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.

Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.

Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.

Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...

Kiitos! 🙏

Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..

Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.

Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?

Vierailija
379/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustaisitko minulle?

Uusi energia astuu elämääsi ensi talvena. Sielusi on muutostilassa, ja kehitystä on luvassa. Ensi vuosi tuo mahdollisesti uuden työn sinulle.

Vierailija
380/1071 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mitään minulle ja läheisilleni? Kiitos sinulle ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi