Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen on ollut perhe-elämässämme kolme vuotta hirveästi harmia aiheuttanut, mitä näet meille yleisesti?
Nainen pyrkii rikkomaan perheesi. Tämä pitää saada loppumaan. Kuitenkin näen että sinulla odottaa uusi elämä lähivuosina...se ei ole huono asia.
Kiitos paljon. Voisitko vielä kertoa, että jatkammeko yhdessä avioliitossa ja tällä paikkakunnalla. Minkälaisena näet muuten perheemme tulevaisuuden. Kiitos paljon vastauksestasi!
Millaisia ohjeita voisit antaa minulle elämäni ja tuskailuni kanssa? Mikä on perimmäinen ongelmani ja mihin minun pitäisi nyt keskittyä?
Mitäs minun tulevaisuuteen kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?
Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?
Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla.
Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä.
Kaikkea hyvää..
Voi kiitos! Olen hyvin liikuttunut.
Ehkä vähän hassu kysymys, mutta onko sinulla omaa sivustoa/toiminimeä?
Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.
Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.Olet oikeassa. Hän on aiheuttanut paljon murhetta monille ihmisille..
Hänessä on jotain syvää pimeyttä.
Monesti olen halunnut nähdä hyvää, auttaa, mutta se on valitettavan itsetuhoista.
Onneksi minä ja siskoni olemme päässeet sopivalle etäisyydelle hänestä. Nyt eheytyminen käynnissä molemmilla..
Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.
Chakra meditaatioita olen myös tehnyt, tiibetiläiset kulhot koen omaksi.Sinua ajatellessa on erikoinen tunne. Olet lämmin ja lähellä :)
Kiitos.
Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.
Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla.
Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä.
Kaikkea hyvää..
Ei ole valitettavasti. Mukava kuulla että herätti tunteita. Kyyneleet ja liikutus on lähes aina merkki korkeammasta.
Äitisi energia on hyvin omituinen. Laavan punainen juurichakra ja lähes täysin avoin kolmas silmä. Ei ihme että hän on sellainen kuin on. Energia virtaus on lähes pysähtynyt pelkästään juuren alueelle.Olet oikeassa. Hän on aiheuttanut paljon murhetta monille ihmisille..
Monesti olen halunnut nähdä hyvää, auttaa, mutta se on valitettavan itsetuhoista.
Onneksi minä ja siskoni olemme päässeet sopivalle etäisyydelle hänestä. Nyt eheytyminen käynnissä molemmilla..
Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.
Chakra meditaatioita olen myös tehnyt, tiibetiläiset kulhot koen omaksi.Sinua ajatellessa on erikoinen tunne. Olet lämmin ja lähellä :)
Kiitos.Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.
Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.
Mukavaa, toivoin itseasiassa että kysyisit.
Klo.22:30 olen valmiina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.
Älä kulta ole epätoivoinen, se ei ole sinua. Terveys kohenee, aloitat liikunnallisen uuden harrastuksen.
Yritän poistaa pahimpia tukoksiasi energioistasi tänään kello 22:00 jälkeen.Älä pelkää jos vähän kihelmöi. Näen myös paikkakunnan vaihdoksen sinulle.
Hauskasti vastasit. Itse olet kultapieni .O) Toivottavasti toi muutto ei ole heti koska äskettäin vaihdoin paikkakuntaa.. Kiitos kultainen.
Tällä hetkellä uutta tulossa työelämässä, lasta piinaa vaikeudet ja avioliitossa skismaa. Oma terveyskin reistaa. Miten näet tilanteiden selviävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää..
Kiitos.Kiitos kauniista sanoista. Paras olisi jos voisit antaa äidillesi anteeksi henkisellä tasolla. Ei tarvi olla tekemisissä mutta anna anteeksi.
Haluatko meditoida kanssani tänään 22:30? Voisin vähän vauhdittaa ja tasapainottaa keskuksiasi. Tunnet ehkä tämän aikana virtauksia ja kihelmöintejä. Koin oman henkisen heräämisen noin 10 vuotta sitten. Kundaliini heräsi spontaanisti meditaatiosession jälkimainingeissa. Se oli kulminaatiopiste minulle. Tämän jälkeen on tapahtunut monenlaista.Mukavaa, toivoin itseasiassa että kysyisit.
Klo.22:30 olen valmiina!
Kiva juttu. Katotaan mitä tapahtuu : )
Hei, jos jaksat katsoa vielä....kysyisin että saanko koskaan parisuhdetta? Entä lapsen? Kiitos jos katsot! :)
Minä vaan 123 kirjoitti:
Olisin todella kiitollinen jos voisit kertoa mitä näet minulle. Rakastan miestäni paljon mutta rakastaako hän minua oikeasti? Ja pääsenkö aloittamaan opinnot?
Mies rakastaa sinua mutta ei ymmärrä sitä aina tarpeeksi osoittaa. Kerro rehellisesti miehelle toiveitasi. Hän ei täysin ymmärrä että olet parasta mitä hän voi saada.Kyllä, näen opinnot tulevaisuudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Heippa, minua kiinnostaa vielä mistä löydän sen oikean miehen?
Ilmailun parista.
Saanko koskaan elämääni kuntoon? terveys, lapset, raha, työ...
Vierailija kirjoitti:
Päättyykö elämäni lyhyeen, kuten olen suunnitellut sen päättyvän?
Ei. Aikasi ei ole vielä pitkään aikaan. Sinulle on luvassa suurempia suunnitelmia.
Energiatyö alkaa. Ennustukset jatkuu huomenna. Hyvää yötä mussukat.
T:Voi
Josko ehtisit vastata minulle huomenna, kannattaako minun hakea erästä osa-aikaista työtä, joka liittyy opiskeluuni? Olisiko mahdollisuutta työllistyä siihen? Se olisi melkein unelmatyö, sellainen paikka jota varten opiskelenkin? Kiitos!
Meillä margariini ennustaa muille. Se on terveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Energiatyö alkaa. Ennustukset jatkuu huomenna. Hyvää yötä mussukat.
T:Voi
Hyvää yötä ja kiitos kun jaksat katsoa näin monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mikä on syynä järkyttäviin selkäkipuihini?
Sakraalichakran epätasapainotila. Tunteista vastaava keskus voi olla vaativa. Voin käsitellä energiakenttääsi tänään. Yritän asettaa sen tasapainoon.
Hei, uskomatonta, mutta totta, kävin tänään erikoislääkärillä ja ongelma olikin just täällä eikä varsinaisesti selässä eikä jalassa, missä kipu oli!!!! Saan nyt apua vihdoinkin.
Mikä on tulevan mieheni horoskooppimerkki? Menenkö koskaan naimisiin? Onko mieheni ulkomaalainen? Olen kiitollinen jos annat vastaukset näihin - kiitos. :)
Olet oikeassa. Hän on aiheuttanut paljon murhetta monille ihmisille..
Kumpa voisin auttaa enemmän siskoani. Välillä tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi.
Erikoista että otit chakrat puheeksi. Olen hankkinut pari kirjaa aiheesta menneinä kuukausina ja mm kristallit kiinnostavat kovasti. Ruusukvartsi, sateenkaari kvartsi, vuorikristalli ja ametisti löytyvät jo kotoa.
Chakra meditaatioita olen myös tehnyt, tiibetiläiset kulhot koen omaksi.
Sinua ajatellessa on erikoinen tunne. Olet lämmin ja lähellä :)
Kiitos.