Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Olen todella huolissani mieheni terveydestä, alkaako hän voida paremmin? Entä ovatko äitini asiat kunnossa?
Hei. Minkälaisena näkyy tulevaisuuteni, tuleeko lapsia vielä..ikääkin alkaa olla. Missä asun esim vuoden päästä? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Saako kumppani juomisen hallintaan vai odottaako kostea eläkeaika?
Ei saa. Tämä on tieto miehesi henkioppaalta. Tämä on hänen karminen taakkansa. Et voi parantaa häntä. Voin kuitenkin rukoilla hänen puolestaan.
Näetkö Löydänkö parisuhdetta? Entä työt?
Innaaa kirjoitti:
Muutanko pian ulkomaille ja milloin tapaan sen oikean rakkauden? Näihin haluan vastauksen, kiitos!
Ensi vuonna. Voimat taustallasi järjestelevät jo asioita. Kohtaat rakkauden useiden synkronisien tapahtumien seurauksena ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, jos katsot vielä niin minulla olisi kysymys. Elämäni on ihan sekaisin, kohtaan kotonani väkivaltaa ja mitätöintiä melkein joka päivä. Näetkö, kannattaako minun hakea omaa asuntoa? Jos kyllä, niin saanko asunnon nopeasti? Kiitos jos voit katsoa.
Tämä on otettava. Anteeksi muille.
Kyllä, huomenna alat toimimaan. Ei ole aikaa viivytellä. Olet henkisesti repaleilla. Saat asunnon pian. Asuntohelppi (google) on paikka mistä löydät sen.
Olen surullinen puolestasi. Voimia kulta.
Kiitos paljon sinulle. Olen todella repaleilla ja mietin jo itsemurhaakin. En ollut kuullutkaan tuosta Asuntohelpistä ennen. Täytyy ryhtyä tuumasta toimeen, toivon että saisin asunnon pian. Kiitos sinulle, annoit vähän toivoa ja tunteen, että edes joku välittää.
Jos olet "oikea" näkijä, niin tiedät varmaan vastauksia näihin asioihin, sillä kyse ei ole vain minusta. Mitä on tapahtumassa ja mitä minun pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä elämäni näyttää viiden vuoden päästä? Mietin muutoksia joka elämän alueella.
Näen paljon hyvää. Asut uudella paikkakunnalla, teet töitä hyvässä työpaikassa. Mies tähtien takaa tulee rakastamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko raha-asioihini parannusta? Kiitos jos katsot!
Tulee parannus. Tämä on yllättävä asia joka realisoituu. Muista että rahaa voi tulla muutenkin kuin työskentelemällä.
Kuulostaa hyvältä. Kiitos! Toivottavasti tuo on jokin positiivinen asia joka realisoituu ettei kyse ole perinnöstä tms. Eräs näkijä ennusti minulle lottovoittoa joitain vuosia sitten, en tiedä näetkö mahdollisesti saman...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, jos katsot vielä niin minulla olisi kysymys. Elämäni on ihan sekaisin, kohtaan kotonani väkivaltaa ja mitätöintiä melkein joka päivä. Näetkö, kannattaako minun hakea omaa asuntoa? Jos kyllä, niin saanko asunnon nopeasti? Kiitos jos voit katsoa.
Kyllä, huomenna alat toimimaan. Ei ole aikaa viivytellä. Olet henkisesti repaleilla. Saat asunnon pian. Asuntohelppi (google) on paikka mistä löydät sen.
Olen surullinen puolestasi. Voimia kulta.Kiitos paljon sinulle. Olen todella repaleilla ja mietin jo itsemurhaakin. En ollut kuullutkaan tuosta Asuntohelpistä ennen. Täytyy ryhtyä tuumasta toimeen, toivon että saisin asunnon pian. Kiitos sinulle, annoit vähän toivoa ja tunteen, että edes joku välittää. <3
EI itsemurhaa missään nimessä. Kadut sitä heti rajan takana kun ymmärrät miksi kaikki on näin. Laita sinne ilmoitus niin viikon kuluttua saat asunnon. En voi kuin meditoida ja yrittää kontaktoida miehesi henkiopasta tänään puolestasi. Älä päästä miestä lähellesi. SOITA POLIISI jos näyttää liian pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudelleen. Olen rakastunut, mutta en tiedä hänen tunteistaan. Onko niitä, ja kertooko hän niistä koskaan minulle, jos on?
On tunteita. Ei kerro koska ei uskalla. Ole rohkea asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen puolestasi. Voimia kulta.Kiitos paljon sinulle. Olen todella repaleilla ja mietin jo itsemurhaakin. En ollut kuullutkaan tuosta Asuntohelpistä ennen. Täytyy ryhtyä tuumasta toimeen, toivon että saisin asunnon pian. Kiitos sinulle, annoit vähän toivoa ja tunteen, että edes joku välittää. <3
EI itsemurhaa missään nimessä. Kadut sitä heti rajan takana kun ymmärrät miksi kaikki on näin. Laita sinne ilmoitus niin viikon kuluttua saat asunnon. En voi kuin meditoida ja yrittää kontaktoida miehesi henkiopasta tänään puolestasi. Älä päästä miestä lähellesi. SOITA POLIISI jos näyttää liian pahalta.
Kiitos taas sinulle! Kaikki apu mitä haluat antaa otetaan kiitollisuudella vastaan täällä päässä. Kiitos vielä
40vn kirjoitti:
Löydämmekö uutta kotia ja järjestyykö työmatkani? Olemme etsineet kauan...
Uusi koti löytyy kun rentoudutte ja annatte luovan energian kiertää. Pakottava energia ei toimi juuri mihinkään. Kokeile hiljentymistä päivittäin. Kun heräät, älä nouse heti vaan meditoi 15 min. Työmatka asia selviää samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä elämäni näyttää viiden vuoden päästä? Mietin muutoksia joka elämän alueella.
Näen paljon hyvää. Asut uudella paikkakunnalla, teet töitä hyvässä työpaikassa. Mies tähtien takaa tulee rakastamaan sinua.
Suurkiitokset ja kaikkea hyvää sinulle toivotan 💕
Ektoplasmat loppu tältä päivältä.
Öitä mussukat.
T: Voi
Saammeko tyttäreni kanssa pian uuden asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Saanko ensi kesäksi kesätöitä? Jos saan, niin miltä alalta?
Miten on? :)
Päättyykö elämäni lyhyeen, kuten olen suunnitellut sen päättyvän?