Kenellä nykyään on sisustustikkaat ja sisustustekstejä kotona? Live Love Laugh...
Kommentit (18)
Varmaan sillä samalla ku on ne muumimukit ja tuikkukipot. <3
50+ sinkkunaisilla jotka pitää meikkikutsuja
Ne jotka asuvat kauempana landella, sisustaa kotinsa noin! Karvamatto vielä siihen ja valoketju tv:n tai vartalopeilin ympärillä.
Mulla on ja tällä tyylillä jatkan elämäni loppuun saakka. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ja tällä tyylillä jatkan elämäni loppuun saakka. Aamen.
Kiva kuulla! Voidaan sit arvostella sinun huonoa makuasi täällä av:lla
Sisustustikkaat on kyllä kätevät...
Mielenterveyskuntoutujilla! Ovat sen verran jäljessä. Myös alkoholisteilla jotka pitävät asunnon tip top ja sisustaa ne noin!
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyskuntoutujilla! Ovat sen verran jäljessä. Myös alkoholisteilla jotka pitävät asunnon tip top ja sisustaa ne noin!
Varsinkin heinäseipäistä tehdyt tikkaat!
Kauppiaat huolehtii kotisi sisustuksesta. Ensin pannaan kaikki samaan muottiin, sitten kun on tuotteet myyty kaikille lampaille vaihdetaan muoti. Ja taas tulee hölmöjen rahaa tilille. Sitten taas uusi kierros.
Suurin osa vielä jakaa instassa näitä sisustuskuvia tikkaista, valoista, metallitarjottimella olevista tuikuista. Seinällä vielä ihana hempeä unisieppari!
Kenellä on nykyään mustat olohuonekeittiöt? Se vasta mautonta onkin.
On. Jos haluaa maalaisromanttista sisustusta, sitä saa ihan hyvälläkin maulla ja uudetkin ruusut kelpaa, ei tarvitse olla mummunaikainen. Se että tikas toimisi "hyllynä", vaatii parempaa asettelua ja leveät portaat. Eikä ole pakko olla kokovalkoinen tai kolkko pelkistetty.
Minulla on noin 30 vanhat kalusteet. Ei olen sisustustauluja, ei sisustustyynyjä eikä muutakaan sen kaltaista turhaa pikkuroinaa. Toki ymmärrän, että kukin sisustaa tyylillään. Kuinka ihmisillä on varaa ostaa jatkuvasti uutta
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sillä samalla ku on ne muumimukit ja tuikkukipot. <3
Ei samaa porukkaa. Muumit ja tuikut on keskiluokkaa. Sisustustaulut ym on WT.
Lähiöparturikampaajilla!