Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Olen kysynyt jo kerran terveydestäni ja tulevaisuudestani. Jos haluaisit katsoa näkyykö mitään hyvää tulevaksi, tuntuu että elämä on pysähtynyt. Olisitko kiltti ja katsoisit?
Onko enään kukaan katsomassa??? Jatkuuko nämä?
Vierailija kirjoitti:
Onko enään kukaan katsomassa??? Jatkuuko nämä?
No justhan täällä eilen illallakin oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulenko eroamaan lähitulevaisuudessa? Tuleeko tähän tilanteeseen luonteva ratkaisu? Saanko kumppanin, joka on minulle sopivampi? Kiitos.
Lisään vielä että tämä jumitustilanne on jatkunut jo melko kauan. Tuleeko tähän tilanteeseen ratkaisu ja miten pian, onko parisuhteessa vielä jotain kesken? Ja entä lapset, kärsiikö ne?
Olen todella kiitollinen jos ennätät vielä vastata.
Tulet eroamaan. Asia ratkeaa ennen ensi kesää. Löydät uuden kumppanin 2019 lopussa.
Lapset ovat hieman hukassa alussa mutta kaikki menee lopulta hyvin. Voi että sinulla on ihana energia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mulle elämässä? Tapahtuuko mitään käänteentekevää? Työ vai sairaseläke?
Ei valitettavasti mitään isoa ihan lähitulevaisuudessa. Kuitenkin taloudellinen tilanne piristyy.
Vierailija kirjoitti:
On eräs mies jota ajattelen jatkuvasti. En ole varma hänen tunteistaan tai ajatuksistaan. Mitä tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan?
Hän on hieman myös ihastunut, mutta ei ole palavaa rakkautta ainakaan vielä. Tee siirtosi. Tästä voi kehkeytyä iso tarina. Energiasi on hyvässä tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös!
Näen matkan ajoittuen kesä 2019. Tällä matkalla ihastut palavasti. Ensi vuosi on rahallisesti erittäin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Juhlinko syntymäpäiviäni seuraavina vuosina?
Kyllä, ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö hakemaani kouluun?
Joudut yrittämään uudelleen. Älä luovuta.Se onnistuu vielä.
Katsoisitko myös minulle, yleisesti mitä näet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minulle puolisoa vai saanko seuraavankin lapseni yksin?
Toteutuuko haaveeni ulkomaille muutosta ja itsenäisestä työstä siellä vai löydänkö vastaavaa Suomesta? Vai viekö työelämä ihan muuhun kuin toivomaani?
Nyt yritän selvittää onko tämä haave lähtöisin egosta, vai korkeammasta minästä. Olen vahvasti sitä mieltä että se on korkeamman minäsi projektio ja ulkomaille muutto olisi ehkä parasta mitä voisi tapahtua. Tämä siksi , koska rakastava puolisokin löytyy sieltä.
Kiitos tästä. Oli pakko vielä kommentoida kun näit niin osuvasti.
Minulle tämä haave on ollut vahvana mielikuvana olemassa jo viitisentoista vuotta. En ole kuitenkaan ottanut kovin konkreettisia askeleita sen eteen - toki kouluttautunut eteenpäin mutta muuten poljen paikallani. Se tuntuu niin mahdottomalta koska pitäisi muuttaa tuntemattomaan maahan minkä kieltä en juuri osaa ja se vaatisi pääomaa, uskallusta, kontakteja. Toistaiseksi olen jäänyt Suomeen. Mutta pari vuotta sitten eräs intuitiivinen kommentoi tätä samaa haavetta kertomalla että löydän tuosta maasta myös puolisoni. Kiehtovaa siis että olet jo toinen joka näkee näiden asioiden liittyvän yhteen. Tuo unelma on selkeä mielikuva minulle mutta samalla tuntuu liian isolta asialta.
Jos vielä näet tähän liittyen niin kysyn että mitkä olisivat ensiaskeleet tämän haaveen käyntiin polkaisemiseksi? Ja onko maa nimenomaan tuo mikä se on aina mielikuvissani ollut, vai joku samankaltainen? Joka tapauksessa suuret kiitokset, jään taas pohtimaan tätä unelmaa ja mistä kohtaa lähteä sitä toteuttamaan.
Ensi viikolla aloitat kielenopiskelun. Se on lähtökohta. Maa on oikea sinulle. Rukoilen sinulle voimia tätä varten. Sinun on aloitettava, tee joka päivä vähän asian eteen. Älä pelkää...se kutistaa energiaasi.
Minä vuonna saan lapsen, ja kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mun kysymys ??? Mitä näät mulle?? Olen niin epätoivoinen. Vastaathan. Tulevaisuus askarruttaa ja terveys.
Älä kulta ole epätoivoinen, se ei ole sinua. Terveys kohenee, aloitat liikunnallisen uuden harrastuksen.
Yritän poistaa pahimpia tukoksiasi energioistasi tänään kello 22:00 jälkeen.Älä pelkää jos vähän kihelmöi. Näen myös paikkakunnan vaihdoksen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Missä tapaa tulevan puolisoni ja millainen hän on? Mikä päivä saan vihdoin ajokortin? Kiitos, jos vastaat.
Naapuri kaupungista. Tumma kihara pää. Hyvin fiksu ja älykäs. Melko herkkä.
Ajokortti tulee hyvin pian. Päivä on maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ensi kesäksi kesätöitä? Jos saan, niin miltä alalta?
Seurakunta palkkaa sinut. Ole ajoissa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän muuttaa mahdollisimman pian, vai katsoa rauhassa?
Saako minua kohtaan rikkonut henkilö ansionsa mukaan?
Nyt on järkevää olla rauhassa. Ajatuksenne eivät ole nyt selkeitä. Karman koneisto on jo käynnistynyt, hän saa ansionsa mukaan. Mutta tärkeää....Et saa tuntea vahingoiloa tästä, muuten se kääntyy sinua vastaan. Itseasiassa sinun pitäisi toivoa sydämessäsi surua hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin päädyn yhteen elämäni miehen kanssa?
Oih, taas niin ihana energiainen ihminen. Mies loppuelämäksi löytyy 2020. Malta odottaa, se on todella sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko ensi kesäksi kesätöitä? Jos saan, niin miltä alalta?
Seurakunta palkkaa sinut. Ole ajoissa liikkeellä.
Kiitos!
Jos oikeasti ymmärtäisit näkemisestä yhtään mitään, et jankkaisi täällä yo-arvosanoistasi. Kannattaa tutustua vähän asioihin eikä tehdä itsestään pelleä. Mene johonkin kotiäitiketjuun siitä häsläämästä.