Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Ihmisiltä menee nyt hyvä kunto ja ulkonäkö sekaisin. Alhainen rasvaprosentti ei kerro hyvästä kunnosta kuten ei myöskään six-pack ts. eivät ole synonyymejä keskenään. Katseleeko ihmiset näitä fitness-urheilijoiden kisakuvia ja kuvittelevat, että tuollaiselta näyttää oikein hyväkuntoinen ihminen. Aivan maailman huippuluokan urheilijoilta, kestävyysurheilijoilta, jääkiekkoilijoilta, jalkapalloilijoilta voidaan ottaa paita pois eivätkä he kovin kummoisilta näytä (poikkeustapauksia kuten Ronaldo lukuun ottamatta).
Jokainen triathlonkisassa maaliin päässyt on hyväkuntoinen. Monikaan ei heistä ei ole kovin atleettisen oloinen. Toimittaja ja kova kestävyysurheilija Mikko Peltolalla ei ole erottuvaa six-packia lainkaan, jokainen voi käydä toteamassa sen hänen ohjelmistaan.
Tavallisen ihmisen ei edes pidä tavoitella huippu-urheilijoiden rasvaprosentteja, se voi olla suorastaan terveydelle haitallista. Miehille riittää hyvin n. 15% ja naisille 25%:n rasvat - saa olla vähän korkeammatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä me miehen kanssa ollaan oltu 19 vuotta yhdessä, kaksi lasta ja onnea ja rakkautta riittää. Ollaan ihan erilaisista yhteiskuntaluokista lähtöisin (inhoan jo tuota sanaakin!), mun vanhemmat korkeasti koulutettuja, itse myös huippuarvosanoin valmistunut ja koulujen mittapuulla "älykäs". Mun mies alkoholistiperheestä, on ollut todella vaikea nuoruus, mutta noussut sieltä kuitenkin kunnon kansalaiseksi äitinsä ja omien ponnistustensa ansiosta. Amispohjainen koulutus, mutta mieheni on todella fiksu ja pohdiskeleva ihminen. Voimme jutella mistä asioista tahansa.
Olemme perusluonteiltamme erilaisia, minä pitkäpinnainen ja mieheni kärsimättömämpi. Muitakin eroja löytyy, mutta myös paljon yhtäläisyyksiä. Intohimo ja yhteinen huumori veti meidät yhteen magneetin tavoin. Olemme myös molemmat erittäin perhekeskeisiä ja viihdymme kotona.
En ole koskaan ajatellut, että en voisi seurustella esim automekaanikon kanssa. Ihminen siellä ammattinimikkeen takana on tärkeintä. Itse karsastan ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin ylempänä muita ihmisiä vain sen takia, että ovat lukeneempia. Tuntuu, että tällaisia ihmisiä on valitettavan paljon.
Huikea humblebrag! :D
Niin on! Enkä usko, että kyseinen piilokerskailija puhuu TOTTA, keksitty tarina 😂😆
No, totta on ja mulle on ihan sama uskooko sitä kukaan vai ei. Me ihmiset ollaan erilaisia, ei kaikki ajattele samalla tavalla tästä elämästä ja parisuhteesta. Sitä paitsi, siinä vaiheessa kun näin miten komea, seksikäs ja hyvä sängyssä tää mieheni on, ammatilla ei enää ollut niin paljon väliä. Ja kun kaikki muutkin asiat kolahti, niin miksi olisi pitänyt jättää tää mies ihan vaan siltä varalta, jos nurkan takana olisikin Diplomi-insinööri...huoh, miten rajoittunutta ja kaavoihin kangistunutta ajattelua, ei voi muuta sanoa!
Tuolla kropalla irtosi nuorten kiekonheiton MM-hopeaa. Uskoaa nyt vain, että siellä on kovat ominaisuudet taustalla.
Voimaheittäjien ja työntäjien ominaisuudet ovat huikeita, esimerkiksi pomppu ja kaikki muukin räjähtävä voima.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kropalla irtosi nuorten kiekonheiton MM-hopeaa. Uskoaa nyt vain, että siellä on kovat ominaisuudet taustalla.
Voimaheittäjien ja työntäjien ominaisuudet ovat huikeita, esimerkiksi pomppu ja kaikki muukin räjähtävä voima.
Totta maar. Voimalajien urheilijoilla on paljon massaa yleensä. Kiekko, kuula, moukari ym lajeissa
Mielestäni Eetun vartalo näytti hyvältä. Minua hetkauttaa harva asia näköjään, kun vertaa palstan yleiseen mielipiteeseen... Heikin varpaankynnetkään ei aiheuttaneet mitään "hyi olkoon!" -reaktiota, ennemmin vain päättelin että ok, prioriteetit on hänellä muualla.
Jokainen keskittyy elämässään tiettyihin asioihin, jollekin se on huoliteltu ulkokuori, toiselle akateemisuus. Joku on kulinaristi, joku syö vain ajatellen terveyshyötyjä. Osalle aivot narikkaan -viihde sohvalla on tapa rentoutua, kun taas muiden mielestä rääkkitreeni tai ajatustyöskentely ajaa asian. Mieltymyksiä ja tapoja suuntautua elämässä riittää.
Äärimmäisyyksiin voi kaikessa mennä, mutta niin kauan kuin henkilö ei erityisemmin satuta itseään tai muita, mitä väliä? Toki jos vaikka ne varpaankynnet on deal breaker niin sitten on, kaikilla on omat kriteerit kumppanin valinnassa. Kaikkia ei voi miellyttää, joten on parempi elää oman vision mukaan ja miettiä, mikä olisi oman hyvinvoinnin kannalta paras tapa toteuttaa itseään.
Näin aiemman kauden pitkän hepun Pyynikin näkötornilla, oli nätin blondin kanssa. Piti melkoista monologia ilmeisesti appivanhempiehdokkaille. Hetken luulin, että siellä on opas turistiryhmän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa erään toisen kauden mieshenkilö vastaan tinderissä, kehoitti sinkkunaisia liittymään pyöräilysinkut ryhmään. Kyseinen henkilö painotti myös keskustelutaidon ja huumorintajun tärkeyttä. Kuka arvaa kenestä on kyse?
Mikko-sika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo Sinin kehon dissaus. Joo, se on lyhyt jne, mutta kiinteä ja hyvinvoivan näköinen. Käsivarretkin tiukkaa tavaraa, ja käsi ylös jokainen joka pystyis puhumaan sen porrasspurtin jälkeen noin vaivatta, itse ainakin olisin ihan raato... Parjattu peffakaan ei hylly yhtään. Ei liikunnan tarkoitus ole tehdä jokaisestia fitnessmisua, vaan ylläpitää terveyttä ja jaksamista ja Sini vaikuttaa siinä onnistuneen.
Tässä ketjussa on parjattu miesten kroppia ja ryhtiä
No kyllähän se Rosa näytti ihan pojalta siellä metsässä vaeltaessaan.
Vesan ja Sinin, sekä Rosan ja Eetun harrastuksista on puhuttu ja niitä on kuvattu, mutta mitä Miina ja Heikki harrastavat? Onko missään jaksossa näytetty heidän harrastuksiaan, vai onko se mennyt minulta ohi?
Vierailija kirjoitti:
Näin aiemman kauden pitkän hepun Pyynikin näkötornilla, oli nätin blondin kanssa. Piti melkoista monologia ilmeisesti appivanhempiehdokkaille. Hetken luulin, että siellä on opas turistiryhmän kanssa.
Aiemman kauden? Mikko?
Pyöräilysinkku on Petri.
Muita tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Avioituminen on sen verran iso päätös, että parempi jatkaa kuvauksien jälkeen ja katsoa mitä tulee. Ei pidä heittää pyyhettä kehään, 5 viikkoa on lyhyt kuin silmänräpäys! Ellei ole jotain ratkaisevaa estettä tullut vastaan. Sinissä ja Vesassa on potentiaalia, samoin Heikissä ja Miinassa.
Ja kuka tietää, ehkä kauden suurin yllätys on se, että parin vikan jakson aikana Rosan ja Eetun suhde saadaan kuntoon. Toisaalta palstalaiset tuntien meidän olisi vaikea unohtaa Rosan aiempi käytös, joka on näyttäytynyt erittäin huolestuttavana.
Sarjan perusteella on ylipäänsä melkoisen vaikeata sanoa mitään. Tämähän on filmaamista ja viihdettä. Suurin osa ei jaksaisi katsella sävyisää sohvalla nököttämistä.
Se on sitten eri asia, mitä kertoo ihmisistä se, että suostuu tuotantoyhtiön maskoteiksi, kun joutuu kuitenkin maksamaan siitä avioliiton hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "aiemman kauden pitkä heppu"?
Vierailija kirjoitti:
Miina on suloinen ihminen. Heikki on taipuvainen pieneen piikittelyyn ja vähän minua säälittää, kun Miina kuittaa kaiken huumorilla. Miina ei itse piikittele lainkaan. Itse kyllä en pystyisi olemaan noin kiltti. Heikki on nokkela, mutta turhan vaativainen. Kun ei itsekään ole täydellinen niin ei sitä voi toiseltakaan vaatia. Keskinäinen sanailunsa on kyllä tämän kauden parasta. Joku aikaisemmin sanoi näistä, että ovat ”päivänsäde ja menninkäinen”.
Tykkäsin aluksi Heikistä tosi paljon. Olin ihan Heikki-fani. Jee, sarkasmia ja mustaa huumoria.
En ole enää. Minusta ei myöskään ole hauskaa puhua mistään päivänsäteestä ja menninkäisestä eli jotenkin romantisoida toisen ilkeyttä. Heikin nokkeluus ei myöskään ole useimmiten nokkeluutta, vaan ilkeyttä. Mielestäni heidän keskinäinen sanailunsa perustuu pitkälti ilkeyteen, enkä näe siinäkään mitään hulvatonta. Vähän kuin nauraisi koulukiusaajan tekosille. Joo, ehkä hänestä on leikattu ilkimys, mutta saapa ainakin itselleen ohjelman myötä kavalkadin siitä, mitä kaikkea puhuu ihmisille.
Lieneekö Heikki ylipäänsä mennyt ohjelmaan joistain uskissyistä eli alttarille heti vaan? Vai hakee jotain tulevien lasten äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "aiemman kauden pitkä heppu"?
Aiemmalla kaudella mukana ollut pitkä mies. Onks tää jotenkin haastavaa ymmärtää?
Se oli varmaan Mikko, eikös se ollu aika pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vesan ja Sinin, sekä Rosan ja Eetun harrastuksista on puhuttu ja niitä on kuvattu, mutta mitä Miina ja Heikki harrastavat? Onko missään jaksossa näytetty heidän harrastuksiaan, vai onko se mennyt minulta ohi?
Älyköt eivät välttämättä esim. urheile harrastusmielessä. Uskoisin kummankin harrastavan lukemista, olivat kiinnostuneita historiallisista tapahtumista, yleistieto hyvä... monet fiksuimmista tutuistani eivät varsinaisesti harrasta mitään erityisesti, ajattelu ym. vie paljon aikaa ja omaa pohdiskeluaikaa ei haluta täyttää ylimääräisellä. Fiksuilla on harvoin tylsää, vaikka "tuijottaisivat kattoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on suloinen ihminen. Heikki on taipuvainen pieneen piikittelyyn ja vähän minua säälittää, kun Miina kuittaa kaiken huumorilla. Miina ei itse piikittele lainkaan. Itse kyllä en pystyisi olemaan noin kiltti. Heikki on nokkela, mutta turhan vaativainen. Kun ei itsekään ole täydellinen niin ei sitä voi toiseltakaan vaatia. Keskinäinen sanailunsa on kyllä tämän kauden parasta. Joku aikaisemmin sanoi näistä, että ovat ”päivänsäde ja menninkäinen”.
Tykkäsin aluksi Heikistä tosi paljon. Olin ihan Heikki-fani. Jee, sarkasmia ja mustaa huumoria.
En ole enää. Minusta ei myöskään ole hauskaa puhua mistään päivänsäteestä ja menninkäisestä eli jotenkin romantisoida toisen ilkeyttä. Heikin nokkeluus ei myöskään ole useimmiten nokkeluutta, vaan ilkeyttä. Mielestäni heidän keskinäinen sanailunsa perustuu pitkälti ilkeyteen, enkä näe siinäkään mitään hulvatonta. Vähän kuin nauraisi koulukiusaajan tekosille. Joo, ehkä hänestä on leikattu ilkimys, mutta saapa ainakin itselleen ohjelman myötä kavalkadin siitä, mitä kaikkea puhuu ihmisille.
Lieneekö Heikki ylipäänsä mennyt ohjelmaan joistain uskissyistä eli alttarille heti vaan? Vai hakee jotain tulevien lasten äitiä?
Tämä pikkuisen huolestuttava tapa suhtautua tvstä nähtyyn: joko fanitetaan täysillä tai inhotaan tosissaan. Aika monella meistä on niitä hyviä ja huonoja puolia, ja ominaisuuksien hyvyys ja huonouskin riippuu katsojasta. Täytyy voimakkaasti mennä aina toisen puolelle (esim. Miina tai Heidi) jolloin täytyy olla sitä toista vastaan. Sama irl-suhtautumisessa tuttavien/sukulaisten eroon: toinen on täysi possu, toinen syytön marttyyri. Ei kovin rakentava tapa ajatella ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyköt eivät välttämättä esim. urheile harrastusmielessä. Uskoisin kummankin harrastavan lukemista, olivat kiinnostuneita historiallisista tapahtumista, yleistieto hyvä... monet fiksuimmista tutuistani eivät varsinaisesti harrasta mitään erityisesti, ajattelu ym. vie paljon aikaa ja omaa pohdiskeluaikaa ei haluta täyttää ylimääräisellä. Fiksuilla on harvoin tylsää, vaikka "tuijottaisivat kattoa".
No tuskin ainakaan Heikki kerkeää paljon kattoon tuijotella, tekee kahta tutkintoa (teologian perustutk, tohtorintutk) yhtä aikaa. Ja Miina tekee kahta duunia plus viimeistelee gradua, eiköhän molemmilla vapaa-aika ole aika kortilla. Ja kyllä monet älyköt urheilevat, jo Spartan ajoista lähtien.
Sini on peruspullukka, joka on liikunnallinen. Liikunnallisuus ei välttämättä näy ulkomuodosta, kuten jo todettu. Kiinteältä hän ei näytä, mutta kuntoliikkujan ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiltä menee nyt hyvä kunto ja ulkonäkö sekaisin. Alhainen rasvaprosentti ei kerro hyvästä kunnosta kuten ei myöskään six-pack ts. eivät ole synonyymejä keskenään. Katseleeko ihmiset näitä fitness-urheilijoiden kisakuvia ja kuvittelevat, että tuollaiselta näyttää oikein hyväkuntoinen ihminen. Aivan maailman huippuluokan urheilijoilta, kestävyysurheilijoilta, jääkiekkoilijoilta, jalkapalloilijoilta voidaan ottaa paita pois eivätkä he kovin kummoisilta näytä (poikkeustapauksia kuten Ronaldo lukuun ottamatta).
Jokainen triathlonkisassa maaliin päässyt on hyväkuntoinen. Monikaan ei heistä ei ole kovin atleettisen oloinen. Toimittaja ja kova kestävyysurheilija Mikko Peltolalla ei ole erottuvaa six-packia lainkaan, jokainen voi käydä toteamassa sen hänen ohjelmistaan.
Tavallisen ihmisen ei edes pidä tavoitella huippu-urheilijoiden rasvaprosentteja, se voi olla suorastaan terveydelle haitallista. Miehille riittää hyvin n. 15% ja naisille 25%:n rasvat - saa olla vähän korkeammatkin.
Taidat kuulua body positive-porukkaan?
Itse en ole koskaan nähnyt maailman huippuluokan jalkapalloilijoita saatikka kestävyysurheilijoita jolla olisi löysää vartalossa. Hiihtäjä tai maratoonari kaljamahalla tai jenkkikahvoilla ei ole minulle tuttu näky. Sunnuntaiurheilijat ovat sitten asia erikseen.
Enkä kyllä suostu uskomaan että yhdellekään naiselle olisi hyväksi tavoitella korkeampaa kuin 25% rasvaprosenttia. Mitä hyötyä siitä olisi?
Avioituminen on sen verran iso päätös, että parempi jatkaa kuvauksien jälkeen ja katsoa mitä tulee. Ei pidä heittää pyyhettä kehään, 5 viikkoa on lyhyt kuin silmänräpäys! Ellei ole jotain ratkaisevaa estettä tullut vastaan. Sinissä ja Vesassa on potentiaalia, samoin Heikissä ja Miinassa.
Ja kuka tietää, ehkä kauden suurin yllätys on se, että parin vikan jakson aikana Rosan ja Eetun suhde saadaan kuntoon. Toisaalta palstalaiset tuntien meidän olisi vaikea unohtaa Rosan aiempi käytös, joka on näyttäytynyt erittäin huolestuttavana.