Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleisiä pimppipierut?

Vierailija
23.02.2006 |

Mulla ainakin oli jo ennen synnytystä. Onko jotain jolla ei ole koskaan tullut moisia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole löysyydestä, mutta usein synnytyksen jälkeen ilmaa menee pimppiin helpommin.

Kun esim. rakastelee ja mies työntää pippelin sisään sitten ulos ja takaisin sisään niin ilmaa voi tulla väliin niin, että kuuluu pieruääni.

Vierailija
2/39 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovat suhtautuneet ymmärtäväisesti. Kai niilläkin on useita kokemuksia niistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuukin mahaan, jos sitä menee.

Ekalla pörinäkerralla mies nauroi aina vaan, meinasin jo suuttua. Enää ei ole tohtinut hirnua tai jää leikki sikseen.

Vierailija
4/39 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pumppaa minuun ilmaa!

Ei tarvii nolostua :)

Vierailija
5/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on niin ihmeellistä?

Aina kun emännän kanssa ajellaan "takaa päin" niin tulee ääntä. Miehenä kiihottaa kun tiedän sen itse tehneeni! :P

Vierailija
6/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu, kuinka tiukka olen, joillekin liiankin tiukka, vaikka yhden lapsen olen synnyttänyt. Miehelläni ei ole mikään pieni vaan järkyttävän suuri, esileikki todella on tarpeen, että kostuu tarpeeksi. Ja takaa päin työnnettäessä minultakin tulee näitä kuuluisia pimppipieruja.

Vierailija
7/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu, kuinka tiukka olen, joillekin liiankin tiukka, vaikka yhden lapsen olen synnyttänyt. Miehelläni ei ole mikään pieni vaan järkyttävän suuri, esileikki todella on tarpeen, että kostuu tarpeeksi. Ja takaa päin työnnettäessä minultakin tulee näitä kuuluisia pimppipieruja.

näitä tuli voimistellessanni. Eikä tosiaan oltu munaa silloin nähtykään. Ehkä ne jotka niivät ei ole kokeneet eivät ole paljon muuta tehneet kuin sohvalla maanneet.

Vierailija
8/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muistoja mieleen..

Vahingossa näitä ei ole tullut, mutta yläasteella pukuhuoneessa "piereskeltiin" kilpaa tyttöjen kesken xD paras ääni tulee, kun menee silta-asentoon mutta niska maassa, nosta lantiota ylös, ja vedä sivuttaisia vatsalihaksia sisään ja sixpäkkiä ulospäin. Nyt ilma tulee sisään. Kun jännität koko vatsan lihakset äkkiä, niin pörähtää! Ilman housuja saattaa kuulua jopa hengitysääntä..

T. Pro

Vierailija
9/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunsin olevani löysä. Sitten kun kävin pimpin pienennysleikkauksessa, hävisi ne pierut pimpistä ihan kokonaan. Ei niitä enää tule, ihan sama missä asennossa panee ja miten kuiva tahansa olen. Eli kyllä minä olen sitä mieltä, että se johtuu pimpin suuresta koosta tai pippeli on liian pieni.........

Vierailija
10/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja juttuja jo vuosien ajan. Juu, takaapäin niitä ilmenee eniten. Joskus puuhailu tuntuu ikävältä, jos sinne on "pumpattu" ilmaa. Ikävä ilmiö se oli joskus kyllä uuden ihmisen kanssa, mutta kumppanuuden ikääntyessä ne vain naurattavat vaikka eivät mitään hurjan säksyjä olekaan.

Vierailija
11/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalla ei ole mahdollisuutta karata emättimestä jos pippeli on tarpeeksi paksu. Ei sinne sellaista painetta synny pippelin työntyessä mikä purkautuu jos pimpero on oikein tiukka tai pippeli paksu. Ongelma on vain pienimunaisilla tai väljäpimperoisilla. Tunnistitko itsesi kun niin kovasti kiellät väljyyden tai pienen munan?

niin eihän se ilma sitten karkaa. Mutta varsinkin takaapäin pantaessa syvillä, pitkillä, KUNNON työnnöillä, muna lipsahtelee välillä ulos ja emättimeen menee ilmaa, kun kunnolla survaistaan muna takaisin sisälle. Vai kuvittelitko emättimen olevan jossain tyhjiössä? Meillä on pimppipieruja, ja miehellä on normikokoinen muna ja minulla kuulemma tiukka alapää.

En tunnista itseäni, mutta tunnistan kyllä säälittävän munannitkuttajan.

Vierailija
12/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole löysyydestä, mutta usein synnytyksen jälkeen ilmaa menee pimppiin helpommin.

Kun esim. rakastelee ja mies työntää pippelin sisään sitten ulos ja takaisin sisään niin ilmaa voi tulla väliin niin, että kuuluu pieruääni.

Jos miehen pippeli täyttää täysin naisen emättimen niin siinä ei ole sellaista rakoa mistä ilma pääsisi sisään. Eli pippeli on pieni kohteeseen tai pimpula liian isohalkaisijainen käytössä olevalle pippelille.

Vierailija
13/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jossain asennossa pinnistäessä "hörppää" ilmaa joka sitten purkautuu. Ei siis millään tavalla liity löysyyteen tms kuten usein väitetään.

Nykyään kaksi synnytystä kokenena vain takaapäin vähän huonossa asennossa voi tulla.

Vierailija
14/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnolla puristusta niin ei pääse hörppäämään ilmaa rakastellessa.

Vierailija
15/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on todella ärsyttävää, jos seisoo käsillään ja levittää jalat sivuille, ja ilmaa menee sisään :/ siinähän sitten istut alas ja piereskelet kaikkien kuullen :D

Vierailija
16/39 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin on pörähtänyt, ja se on aina tosi ärsyttävää, oma tunnelma meinaa vähän latistua.

Minulla se liittyy aina siihen, että hommat alkaneet minun ollessa liian kuiva vielä. Vaikka siinä tohinassa paikat olisivatkin kostuneet, niin jossain vaiheessa pörisee ne kuivana sinne pumpatut ilmat ulos. Ikinä ei siis ole tullut silloin pimppipierua, jos olen ollut alusta asti mukavan "liukas".

Ennen mies vähän naureskeli niille, nykyisin paremminkin nolostuu huomatessaan, että olis pitänyt lämmitellä mut vähän paremmin alkujaan ;)

Vierailija
17/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla joskus on niitä, nykyään vähemmän kun osaan varoa tiettyjä asentoja, ja toinen mikä auttaa niin kun pyydän ettei mies vetäisi ihan ulos kun silloin hän voi tulla työntäneeksi ilmaa sisään taas. ei tuossa muuta mutta latistaa kyllä tunnelmaa. ja yksi kikka vielä on kiristää niitä pimppilihaksia, siitä mies tykkää myös.

kamalampaa on kyl pieraisee, ja ilma menee pakaroiden välin sijasta edespäin ja helposti siis sisään pimppiin!! en ole kuullut että kellään muulla olisi tätä ongelmaa, ikinä. no, ei ole tietty kahvipöytäkeskusteluaihe. mutta siis mulla voi esim. yön aikana kerääntyö sinne ilmaa pieruista ja aamulla kun herään ja nousen ja vatsalihakset tms kiristyy niin kauhee lörähdys. siinä on meinannu mennä orastavat suhteet pilalle. ja se kuulostaa samalta kuin oikea pieru niin mites selität sen sitten....

Vierailija
18/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tähän ikään mennessä tullut.

t. tiukkapilluinen nelivitonen

Vierailija
19/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällä henkilöllä oli muutenkin todella löysä. Ensimmäisen työnnön huomasi mutta sen jälkeen täytyi alkaa katselemaan onko se vielä siellä kun ei tunnu miltään.Pierupilluja tuli tosiaan ainakin takaapäin hommatessa joka kerta.

Tämän jälkeen en ole vastaavaan ilmiöön törmännyt kymmenien kokemuksella niin voin todeta omalta kohdaltani tälläisten pierupillujen olevan melkoinen vähemmistö.

Vierailija
20/39 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole löysyydestä, vaan siitä, että mies panee pitkillä työnnöillä ja välillä kalu lipsahtaa ulos ja työnnetään reippaasti takaisin sisään... ihanaa :) Pimppipierut ovat valitettava sivuvaikutus, mutta osaamme kuitata sen naurulla, kuten aikuisten kuuluukin.