Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
4901/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt kun kaikki täällä puhuu siitä "kemiasta" ja käyttää lainausmerkkejä, koska tietää että se on niin hömppää ettei halua itseään sanojensa puhujaksi, niin ketä lainaatte ja mitä se kemia nyt sitten on?

Tiedät mitä se on paitsi jos olet aseksuaali tai frigidi. Plus kyvytön henkiseen yhteyteen, kiintymiseen ja yhteisen sävelen löytämiseen toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
4902/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monen kiintymyssuhde ja luottamus on rikkoutunut jo pienenä (pahemmat syyt ja ihan vaikka vanhempien eron vuoksi), että eivät osaa/uskalla/pysty ihastumaan, kiintymään ja rakastumaan. Seksiä voivat osata harrastaa, mutta eivät rakentaa ihmissuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, seksi... Näkeekö sen naamasta ? Ei joka paikkaan tätä seksiä tuoda !!!449

Ei kyse ole vain seksistä jos kemiasta puhutaan. Siinä on sekä henkisiä että fyysisiä elementtejä. Ja jopa biologiaa vaikka feromonien ja siten geneettisen sopivuuden muodossa.

Vierailija
4904/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, seksi... Näkeekö sen naamasta ? Ei joka paikkaan tätä seksiä tuoda !!!449

Ei kyse ole vain seksistä jos kemiasta puhutaan. Siinä on sekä henkisiä että fyysisiä elementtejä. Ja jopa biologiaa vaikka feromonien ja siten geneettisen sopivuuden muodossa.

Ohjelman tekijät leikkivät ihmisten elämällä. Vai onko Dunder labratakki päällä tutkinut geneettisen yhteensopivuuden?

Vierailija
4905/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jaksossa Sini ja Vesa ei oikeen vakuuttanut :( Ne ei esim. ollenkaan koske toisiaan. Tai Vesa koskee, mutta Sini ei. Tuli vähän huonot fiilarit tästä. 

Saman olen huomannut että Sini ei ole innostunut Vesasta. Munusta molemmat vaikuttavat kivoilta tyypeiltä ja olisivat toisilleen ihan sopivia. Eikö city-sinkulle riitä tavallinen mies?

Kyl meistä jokainen tietää miltä tuntuu kun löytyy sopiva kumppani. Sen tuntee suht pian ja Vesalla tai Sinillä ei ole "sitä kemiaa ja tunnetta edes kipinään josta alkais kunnon roihu. Voi olla että molemmat tuntevat samoin ja aistivat toisistaan toisen " tunteet ".

Ei se pakkoliitto tuo pakolla esiin mitään kun kipinää ei synny eikä voi syntyä.

Siis miten niin jokainen tietää? Ei itselläni ainakaan ole mitään tuollaista kokemusta molemminpuolisesta hurahduksesta. Joskus 10-20v sitten olen yksipuolisesti kuvitellut jotain kemioita, mutta vääriksi nekin harhat osoittautuivat. Nykyään en enää tuollaisen aivokemian häiriötilan perusteella ratkaisujani tekisi.

Ei varmaan kaikilla ole samaa tunnetta mutta suurella osalla on. Tästä on juteltu tuttujen kesken ja kyllä onnelliseen parisuhteeseen päätyneet vannovat kemioiden kohtaamisesta.

Se on monen tekijän summa ja sen tuntee aika pian kun tapaa sen oikean.

Itsellä oli muutamia eri pituisia suhteita ja kun oikea tuli sattumalta kohdalle sen tunsi ja molemmat tunsivat. Nyt oltu 18 vuotta yhdessä.

Vierailija
4906/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rea listinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me yksin viihtyvätkin voidaan asua kimpassa, hankkia lapsia yms. Outo käsitys, et vaan jatkuvasti kyhnäävistä yhteiseloon

Jaa no en minä ainakaan introverttina vois, olisin ärsyyntynyt kokoajan jos eläisin toisen aikuisen kanssa, en tarvitse toista aikuista, vaan haluan tehdä asiat omalla tavalla ja rentoutua jne.

Miksei seurustelu muka riitä, jos haluaa vastakkaisen sukupuolen seuraa.

En ymmärrä mitä toi jo valmiiksi stressinen ja kiireinen Rosa on tunkenut itsensä ohjelmaan. Selvästi ei viihdy edes itsensä kanssa, kokoajan vaan miettii mitä pitäs suorittaa.

Täys pönttöjä noi "asiantuntijat" tossa ohjelmassa.

Ei oo pakko jos ei taho. Itse asuin 10 vuotta yhden miehen kanssa ja pari vuotta sinkkuiltuani muutin nyt toisen kanssa yhteen. Miehet myös vähän introvertimpejä, joten hyvin on saanut rauhassakin olla. Perhekin olisi toiveissa, ei sekään mahdoton introverteille. Toki jonkun sellaisen kanssa ois mahdotonta olla, joka koko ajan vaatii huomiota.

Tuntuu ihan uskomattomalta, että joku edes ajattelisi, että parisuhde ja perhe olisi mahdotonta tai edes hankalaa introverteille. Itse olen erittäin introvertti, joka ei muuten ole synonyymi eristäytyneelle ja ujolle, ja olen aviossa ja perheellinen. Kyllä parisuhteessa ja lapsiperheessäkin saa omaa tilaa, se on järjestelykysymys.

Joo tuo on huvittavaa, miten introverttiyttä pidetään nykyään melkein vammana, joka estää parisuhteen ja perheen hankkimisen, työelämän ja kaiken. Monet introvertit panostavat vähempään määrään ihmissuhteita, mutta panostavat sitten niihin kunnolla! Väitän, että ovat myös uskollisempia kumppaneita, kun eivät ole aina hakemassa virikkeitä ja uusia sosiaalisia kokemuksia muista ihmisistä.

Oikeat introvertit eivät todellakaan hingu parisuhde-elämää itselleen.

Nykyään kaikki sanovat itseään introverteiksi, koska se on muodikasta, ei ihminen ole introverttiyttä nähnytkään jos se haluaa elää parisuhteessa yhteisessä taloudessa toisen aikuisen kanssa. Introvertti voi seurustella korkeintaan, ei asua toisen aikuisen kanssa kimpassa, koska se ärsyttäisi joka päivä.

Oikea erakkotyyppi ei jaksa mitään iilimatoelämää jossa pitää kaikesta tehdä selvitys toiselle aikuiselle, ei niin millään.

Oikealle  ​​​​​​introvertille naimisiin meno on painajainen.

Höpöhöpö! Erakot tai asosiaaliset on eri asia kuin introvertit. Olen luonteeltani ja myös kaikissa testeissä aina ääri-introvertti, mutta silti olen onnellisesti naimisissa, on ihanat lapset ja nautin muutenkin täysillä rauhallisesta perhe-elämästä. Nautin ja haluan erittäin paljon olla ihmisten kanssa, mutta introvertilla tavalla. En halua olla huomion keskipiste ja sosiaalista päivää seuraavana päivänä pitää ottaa aikaa yksin.

Joo, siis eihän introvertti ole välttämättä ollenkaan epäsosiaalinen eikä mikään erakkoluonne! Se, että tarvitsee aikaa ladata akkuja sosiaalisten tilanteiden jälkeen, ei todellakaan ole sama asia minkään erakkotaipumksen kanssa! Sitä vaan menettää virtaa muiden kanssa seurustellessa, ei muuta. Menetetyn saa takaisin.

Itse asiassa moni introvertti onkin ambivertti. Luulevat olevansa täysin introverttejä. Siihenkin löytyy testejä. Joustava ambivertti on intron ja ekstron välimaastossa.

Itse tunnistaudun ambivertiksi.

Vierailija
4907/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo Sinin kehon dissaus. Joo, se on lyhyt jne, mutta kiinteä ja hyvinvoivan näköinen. Käsivarretkin tiukkaa tavaraa, ja käsi ylös jokainen joka pystyis puhumaan sen porrasspurtin jälkeen noin vaivatta, itse ainakin olisin ihan raato... Parjattu peffakaan ei hylly yhtään. Ei liikunnan tarkoitus ole tehdä jokaisestia fitnessmisua, vaan ylläpitää terveyttä ja jaksamista ja Sini vaikuttaa siinä onnistuneen.

Vierailija
4908/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo Sinin kehon dissaus. Joo, se on lyhyt jne, mutta kiinteä ja hyvinvoivan näköinen. Käsivarretkin tiukkaa tavaraa, ja käsi ylös jokainen joka pystyis puhumaan sen porrasspurtin jälkeen noin vaivatta, itse ainakin olisin ihan raato... Parjattu peffakaan ei hylly yhtään. Ei liikunnan tarkoitus ole tehdä jokaisestia fitnessmisua, vaan ylläpitää terveyttä ja jaksamista ja Sini vaikuttaa siinä onnistuneen.

Et ole kiinteää nähnyt jos pidät Sinin kroppaa kiinteänä. Sehän on kummaa kun kertoo käyvänsä salilla tms mutta silti kroppa ei näytä treenatulta.

Vierailija
4909/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinteää nähnyt jos pidät Sinin kroppaa kiinteänä. Sehän on kummaa kun kertoo käyvänsä salilla tms mutta silti kroppa ei näytä treenatulta.

Siehä puhut ihan niinkö sie aattelisit että jos käy salilla niin kroppa näyttää treenatulta. Ekkö sie tiiä että joillaki on semmoset geenit että vaikka kuinka käy salilla niin ei pysty saamaan lihasmassaa? Tiiäkkö sie ees sitä että joillaki on semmoset geenit että vaikka kuinka juoksee niin hapenottokyky ei kehity yhtään? Tiiäkkö sie mistään mittään? Tuuliko siun huulia heiluttaa?

Vierailija
4910/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän lihaksikkuus tarkoita välttämättä sitä, että rasvaprosentti olisi matala.

Vierailija
4911/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini kertoi hänelle olevan tärkeää pitää huolta vartalosta. Miten hänellä on niin iso perse ? Persekin pieneen, jos riittävän kovasti treenaa !

Etkö ole yhtään perillä nykymeiningeistä? Peppuahan nykyään juuri treenataan siellä salilla isommaksi!

Vierailija
4912/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siehä puhut ihan niinkö sie aattelisit että jos käy salilla niin kroppa näyttää treenatulta. Ekkö sie tiiä että joillaki on semmoset geenit että vaikka kuinka käy salilla niin ei pysty saamaan lihasmassaa? Tiiäkkö sie ees sitä että joillaki on semmoset geenit että vaikka kuinka juoksee niin hapenottokyky ei kehity yhtään? Tiiäkkö sie mistään mittään? Tuuliko siun huulia heiluttaa?

Sinillä on selvästi vahva lihaksisto. Ryhdistä näkee, on core- ja hartialihakset kunnossa, vaikka pehmeyttä löytyykin lihasten päältä. Sama peppuosastolla.

Vierailija
4913/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit Sinin kehosta kertovat sen, että aika yksioikoinen kuva on meillä terveydestä ja hyvästä kunnosta ja naisen ulkonäöstä.

Sukuni naiset on kaikki lyhyitä persjalkaisia emäntiä synnyttäjän lantiolla ja olalle vie -rinnoilla. Ja silti osallistutaan kestävyyskisoihin eikä olla viimeisiä, hiihdetään pitkiä vaelluksia, tehdään tehotreenejä salilla. Äitini, 67, päihitti kevytliikuntaa harrastavat vävypojat kevyesti, kun nostettiin sukuolympialaisissa 20 kg kilpaa sarjana. Mulla on löysää, mutta silti myös lihasta ja voimaa. Soluni ovat sellaiset, että en ole pikajuoksija mutta kestävyydessä pärjään ja voima tarttuu.

Että meitä on monenlaisia ja toivon, että ulkonäkökommentit jätetään sikseen. Eihän Vesakaan näytä stereotyyppisen suunnistajaluikun perikuvalta. Sini on selvästi hyväkuntoinen, joten hänen treeniään on aika turha kyseenalaistaa.

Kiinnostaa se Eetun laji, että millaista se on, kokemuksia?

Vierailija
4914/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa ohjelma pariin kertaan, niin pystyy kiinnittämään enemmän

huomiota pikkuseikkoihin (tosin näitä asiantuntijoiden löpinöitä jaksaisi kuunnella vaan kerran😒).

Miina on suloinen ihminen. Heikki on taipuvainen pieneen piikittelyyn ja vähän minua säälittää, kun Miina kuittaa kaiken huumorilla. Miina ei itse piikittele lainkaan. Itse kyllä en pystyisi olemaan noin kiltti. Heikki on nokkela, mutta turhan vaativainen. Kun ei itsekään ole täydellinen niin ei sitä voi toiseltakaan vaatia. Keskinäinen sanailunsa on kyllä tämän kauden parasta. Joku aikaisemmin sanoi näistä, että ovat ”päivänsäde ja menninkäinen”.

Osuvasti sanottu.

Sini ja Vesa siinä kävivät salilla. Mielestäni Sini on ihan simpsakka nainen. Vesasta kyllä näkyy, että on mukavuudenhaluinen ja taitaa olla luonteeltaan hieman jurottava. Sinin hihittäminen johtuu varmaan pienestä jännittämisestä. Mutta tästä parista on vaikea sanoa mikä on ihastuksen aste. Vesa varsinkin on sitä miestyyppiä, joka ei julkisesti mitään hellyydenosoituksia harrasta. Sanoisin että hiljaa hyvää tulee.

Rosan ja Eetun uintikohtaus oli hauskaa katsottavaa ja vau tuota Eetun kroppaa. Ihan silmä lepäsi, kun puki sitä märkäpukua päällensä. Nyt oli Rosallakin jo vähän hymyä huulessa. Mutta taitaa näillä olla sama kuvio kuin viime kaudella Esalla ja Aliisalla.

Vierailija
4915/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin vartalo on todellakin aika tyypillinen salilla käyvän, punttia nostavan, tavallisen naisen vartalo. Huom tavallisen, ei fitnessurheilijan, joka punnitsee kaurahiutaleetkin. Olisi "pienempi" jos ei kävisi salilla ja silloin tätä keskustelua tuskin käytäisiin. Peppu on pop ja Siniltä se löytyy.

Minuakin kiinnostaa tuo Eetun liikunta, koska hän ei taas erityisemmin näytä vartaloltaan työmatkaptöräilijää ihmeellisemmältä.

Vierailija
4916/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on parjattu miesten kroppia ja ryhtiä

Vierailija
4917/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin ja Vesan juttu ei voi kyllä tulla toimimaan. Vaikka pussaavat välillä, niin ovat silti selkeästi kaveritasolla tunteiden puolesta. En itse näe minkäänlaista ihastumista. Ihmettelen suuresti, jos he päättävät jatkaa yhdessä.

Vierailija
4918/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu paljon osallistujien vartaloista ja täytyy sanoa että kyllä ihmettyttää minuakin.

Vesa mainitsi harrastukseen maratoonit ja suunnistuksen, mutta vartalo on pehmeä.

Sini harrastaa kuntosalia, mutta vartalo on pehmeä.

Eetu harrastaa urheilua eri muodoissa, mutta kroppa on pehmeä.

Rosa treenaa triathlonia, mutta kroppa on pehmeä.

Joko tähän ohjelmaan sattunut nippu huonoilla geeneillä varustettuja ihmisiä tai sitten porukka vaan liioittelee omia harrastuksiaan.

Vierailija
4919/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä me miehen kanssa ollaan oltu 19 vuotta yhdessä, kaksi lasta ja onnea ja rakkautta riittää. Ollaan ihan erilaisista yhteiskuntaluokista lähtöisin (inhoan jo tuota sanaakin!), mun vanhemmat korkeasti koulutettuja, itse myös huippuarvosanoin valmistunut ja koulujen mittapuulla "älykäs". Mun mies alkoholistiperheestä, on ollut todella vaikea nuoruus, mutta noussut sieltä kuitenkin kunnon kansalaiseksi äitinsä ja omien ponnistustensa ansiosta. Amispohjainen koulutus, mutta mieheni on todella fiksu ja pohdiskeleva ihminen. Voimme jutella mistä asioista tahansa.

Olemme perusluonteiltamme erilaisia, minä pitkäpinnainen ja mieheni kärsimättömämpi. Muitakin eroja löytyy, mutta myös paljon yhtäläisyyksiä. Intohimo ja yhteinen huumori veti meidät yhteen magneetin tavoin. Olemme myös molemmat erittäin perhekeskeisiä ja viihdymme kotona.

En ole koskaan ajatellut, että en voisi seurustella esim automekaanikon kanssa. Ihminen siellä ammattinimikkeen takana on tärkeintä. Itse karsastan ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin ylempänä muita ihmisiä vain sen takia, että ovat lukeneempia. Tuntuu, että tällaisia ihmisiä on valitettavan paljon.

Huikea humblebrag! :D

Niin on! Enkä usko, että kyseinen piilokerskailija puhuu TOTTA, keksitty tarina 😂😆

Vierailija
4920/8881 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vahvoista kemioista lähteneitä suhteita tullut kokeiltua, mutta ne ovat loppuneet yhtä riehakkaasti kuin alkaneetkin.

Jossain vaiheessa arki kuitenkin tulee. Silloin pitäisi olla jotain, jonka avulla elää arkea eteenpäin ystävinä.

Ketju on lukittu.