Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti täällä suurin osa deittailee vaan lähistöllä asuvia, itse on tullut tavattua myös yli 100 kilsan päässä asuvia, joten ei niitä tapaamisia tosta noin vaan järjestetä.
Miksi kukaan haluaisi välttämättä suhteen 100km:n välimatkalla?
Jos asuu jollain pikkupaikkakunnalla, niin ei niitä sopivia sinkkuja ole joka oksalla?
Vierailija kirjoitti:
mitä järkeä hommata nainen jonka elämään ei kuulu? :D
Eihän sitä tiedä kuuluuko elämään, jos ei anna edes tilaisuutta ja tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sellaisia henkilöitä jotka ovat niin kiireisiä että eka tapaaminen menee yli viikon päähän.
Mulla olisi aikaa nähdä tyyliin millon vain töiden jälkeen, kalenteri ammottaa tyhjyyttään.
Nämä kiireiset naiset ovat yksinhuoltajia. Ei ole paikkaa heti mihin tunkea lapset treffien ajaksi.
Tai sitten meillä on vain kaikenlaista ennalta sovittua tekemistä. Kyllä minäkin haluaisin tavata kiinnostavan miehen mahdollisimman pian, vaikka muutaman viestin haluaisin vaihtaa ensin, että selviäisi onko meillä mitään yhteistä. Minulla on kuitenkin aika täysi aikataulu, työt (joskus matkoja, iltamenoja jne.) ja harrastuksia, ehkä jotain sovittuja tapaamisiakin. Luultavasti en siis olisi vapaa "huomenna", paitsi tietysti jos tyyppi sattuisi vaikka työskentelemään lähellä omaa työpaikkaa niin että voitaisin nähdä nopeasti lähikahvilassa. Jos minulle ei sovi niin voin kyllä tehdä vastaehdotuksen, vaikka ehdottaa treffit viikon päähän. Jos tyyppi on kiinnostunut ja tietää että minäkin olen niin kyllä hän sen viikon jaksaa odottaa. Ja jos ei niin sitten ei ollut kovin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon käytöksen että haluaa nähdä nopeasti ymmärtää hyvin koska moni nainen ei ole tosimielellä tinderissä, miehet yrittävät seuloa nopeasti tapaamishalukkaat matchit toisistaan.
Itse ainakin olen tehnyt sellaisen havainnon että vaikka yrittäisit puhua naiselle pitempään niin ei sitä tapaamista ole tulossa myöhemminkään.
Mistä se tapaamishalu ehtii tulla jos ei toiseen tutustu?
6 kuvasta ja hyvin täytetystä profiilista.
Muutaman viestin voi toki vaihtaa että selviää toisen kirjoitustaidot muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melkoinen turn off, jos naisen kanssa treffien sopiminen on yhtä vaikeaa kuin terkkariin ajan saaminen
Ketut. Niillä on kiire panemaan eikä aikaa odottaa edes seuraavaan päivään ---> poistoon.
Epätoivoista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melkoinen turn off, jos naisen kanssa treffien sopiminen on yhtä vaikeaa kuin terkkariin ajan saaminen
Ketut. Niillä on kiire panemaan eikä aikaa odottaa edes seuraavaan päivään ---> poistoon.
Epätoivoista settiä.
Tuota epätoivoahan se on. Itse en alentuisi sieltä hakemaan, kun taso on mitä on ja vielä epätoivoista.
Pitäkää hyvänänne 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi kirjoittaa tinder profiiliisi tätä?? "Haluan tutustua kunnolla ennen tapaamista. Haen jotain vakavaa."
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Kai tajuut, et ne on pelkän seksin perässä? Kaikki muut täällä näyttää tajunneen sen.
Ehkä et vaan oo gf matskua. Miten paljastavia sun kuvat on?
Mulla ei ainakaan ole yhtäkään paljastavaa kuvaa mutta silti miehet koko ajan ehdottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi kirjoittaa tinder profiiliisi tätä?? "Haluan tutustua kunnolla ennen tapaamista. Haen jotain vakavaa."
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Kai tajuut, et ne on pelkän seksin perässä? Kaikki muut täällä näyttää tajunneen sen.
Ehkä et vaan oo gf matskua. Miten paljastavia sun kuvat on?Mulla ei ainakaan ole yhtäkään paljastavaa kuvaa mutta silti miehet koko ajan ehdottelee.
Älä käy ehottelee.
T. Raisa Reikänaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta nuo miehet on niitä jotka haluavat vain seksiä. Eivät viitsi turhaan pelkän p*llun takia tuhlata energiaa päiväkausien viestittelyyn.
Miksi parisuhdetta haluavan miehen ei kannata tavata kiinnostavalta vaikuttavaa naista asap? Onko se sitten hyvä, että juttelee pari viikkoa netissä ja livenä huomaakin ettei kolahda?
No miten ehdit määritellä kiinnostavan naisen muutaman kymmenen minuutin "keskustelun" aikana? Mä en ainakaan naisena viitsi edes vaivautua epäkiinnostavien miesten kanssa treffeille, tekstailen ensin aikani että näen onko ylipäätään potentiaalia - ja miehellä tarpeeksi kiinnostusta minusta - tapaamiseen asti.
Heh, ihan kuin olisi menossa työpaikkahaastatteluun, näin miehen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti täällä suurin osa deittailee vaan lähistöllä asuvia, itse on tullut tavattua myös yli 100 kilsan päässä asuvia, joten ei niitä tapaamisia tosta noin vaan järjestetä.
Jos asuu jollain pikkupaikkakunnalla, niin ei niitä sopivia sinkkuja ole joka oksalla?
Jaa, no muuttaisin varmaan sitten Turkuun. Siellä on eniten sinkkuja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sellaisia henkilöitä jotka ovat niin kiireisiä että eka tapaaminen menee yli viikon päähän.
Mulla olisi aikaa nähdä tyyliin millon vain töiden jälkeen, kalenteri ammottaa tyhjyyttään.
Ei välttämättä kerro kiireestä vaan siitä ettet viikossakaan saa kerrottua itsestäsi mitään mikä saisi kiinnostumaan tapaamisesta kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
mitä järkeä hommata nainen jonka elämään ei kuulu? :D
Eli heti ensimmäisten viestien vaihdon jälkeen tulisi laittaa hynttyyt yhteen? Eipä ole mikään ihme, ettei nykysuhteet ja avioliitot kestä kun heti pitäisi olla valmis tiiviiseen tapailuun, ja mahdollisesti jopa suhteeseen. Mihin teillä hätäilijöillä on moinen hoppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies joka haluaa sopia tapaamisen muutaman viestin jälkeen.
Jos ehdotan esim tapaamista viikonlopulle ja nainen vastaa siihen vain että "viikonloppu on jo täyteen buukattu" niin jätän naisen rauhaan koska nainen ei itse ehdottanut sopivampaa päivää. En halua kerjätä niitä treffejä ehdottamalla monta kertaa uutta ajankohtaa, ei voi olla noin yksipuolista.
Vähän aika sitten kävi niin että nainen ehdotti näkemistä heti ekassa viestissä, se oli aivan loistavaa.
Ei sitten tullut mieleesi, että se nainen ei oikeasti tiedä, koska ehtisi tapaamaan. Minulla esimerkiksi oli vuorotyö ja lapset ja kaiken lisäksi asun metsässä, joten treffeihin ei riitä tunti, vaan niihin menee koko ilta tai jopa päivä. Onneksi tapasin miehen, jolla samankaltainen elämäntilanne, joten ymmärsi hyvin eikä tuskastunut ensi viestien jälkeen. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta.
Jos ei tiedä niin sitten se on hyvä kertoa sille miehelle suoraan että ei tiedä mutta on kuitenkin halukas tapaamaan.
Miehet saa niin paljon epäsuoria pakkeja joista naiset luulee miesten ottavan onkeensa, että miehet tulevat helposti vainoharhaiseksi.
Minä olen sanonutkin. Käsitin tuosta aiemmasta viestistäsi, että naisen pitää heti ehdottaa jotain ajankohtaa.
Itse koin kiusalliseksi sen, kun jollekulle sanoin, että haluan tavata, mutta sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän. Ei se ole sille kiireisellekään kivaa, kun tietää, että toinen odottaa treffejä eikä voi oikein luvata mitään muutamaan viikkoon.Jos ei ole aikaa muutamaan viikkoon, nin mitä järkeä koko Tinderissä on? Itse ehdin esim. ruokisella tai heti töiden jälkeen on joskus tunti aikaa. Siinähän jo selviää se, että kannattaako alkaa siirtämään menojaan vai ei.
No minulle oli kyllä Tinderissä järkeä. Löysin sieltä hyvän miehen, joka ei pelästynyt ja karannut, vaikken heti ehtinytkään tapaamaan. Olemme seurustelleet puoli vuotta ja edelleen tapaamme harvakseltaan, koska asumme eri paikkakunnilla ja molemmilla työt ja lapset. En todellakaan haluaisi edes miestä, joka ei ymmärrä, etten voi ruokatunnilla yhtäkkiä käydä useiden kymmenien kilometrien päässä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta nuo miehet on niitä jotka haluavat vain seksiä. Eivät viitsi turhaan pelkän p*llun takia tuhlata energiaa päiväkausien viestittelyyn.
Miksi parisuhdetta haluavan miehen ei kannata tavata kiinnostavalta vaikuttavaa naista asap? Onko se sitten hyvä, että juttelee pari viikkoa netissä ja livenä huomaakin ettei kolahda?
No miten ehdit määritellä kiinnostavan naisen muutaman kymmenen minuutin "keskustelun" aikana? Mä en ainakaan naisena viitsi edes vaivautua epäkiinnostavien miesten kanssa treffeille, tekstailen ensin aikani että näen onko ylipäätään potentiaalia - ja miehellä tarpeeksi kiinnostusta minusta - tapaamiseen asti.
Heh, ihan kuin olisi menossa työpaikkahaastatteluun, näin miehen kannalta.
Erona vain se, että työpaikkahaastattelusta on hemmetin paljon helpompi päästä jatkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan sitä välimatkaa sinänsä halua, mutta joskus se on ainoa vaihtoehto. Tervetuloa esim Etelä-Pohjanmaalle, jossa 60 säteellä löytyy ainoastaan peräkammaripoikia tai pettäjiä.
Jos ei matchin tulon jälkeisenä päivänä ole viimeistään saatu lyötyä lukkoon treffipäivää, menee poistoon.
Empiirisen kokemuksen mukaan, jos menee yli parin päivän, treffejä ei koskaan tule. Ainoa mitä tulee, on tekosyitä ja selityksiä.
Ja kyllä, tämän logiikan ansiosta tai siitä huolimatta, olen tänäkin vuonna ollut useilla kymmenillä tindertreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies joka haluaa sopia tapaamisen muutaman viestin jälkeen.
Jos ehdotan esim tapaamista viikonlopulle ja nainen vastaa siihen vain että "viikonloppu on jo täyteen buukattu" niin jätän naisen rauhaan koska nainen ei itse ehdottanut sopivampaa päivää. En halua kerjätä niitä treffejä ehdottamalla monta kertaa uutta ajankohtaa, ei voi olla noin yksipuolista.
Vähän aika sitten kävi niin että nainen ehdotti näkemistä heti ekassa viestissä, se oli aivan loistavaa.
Ei sitten tullut mieleesi, että se nainen ei oikeasti tiedä, koska ehtisi tapaamaan. Minulla esimerkiksi oli vuorotyö ja lapset ja kaiken lisäksi asun metsässä, joten treffeihin ei riitä tunti, vaan niihin menee koko ilta tai jopa päivä. Onneksi tapasin miehen, jolla samankaltainen elämäntilanne, joten ymmärsi hyvin eikä tuskastunut ensi viestien jälkeen. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta.
Jos ei tiedä niin sitten se on hyvä kertoa sille miehelle suoraan että ei tiedä mutta on kuitenkin halukas tapaamaan.
Miehet saa niin paljon epäsuoria pakkeja joista naiset luulee miesten ottavan onkeensa, että miehet tulevat helposti vainoharhaiseksi.
Minä olen sanonutkin. Käsitin tuosta aiemmasta viestistäsi, että naisen pitää heti ehdottaa jotain ajankohtaa.
Itse koin kiusalliseksi sen, kun jollekulle sanoin, että haluan tavata, mutta sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän. Ei se ole sille kiireisellekään kivaa, kun tietää, että toinen odottaa treffejä eikä voi oikein luvata mitään muutamaan viikkoon.Jos ei ole aikaa muutamaan viikkoon, nin mitä järkeä koko Tinderissä on? Itse ehdin esim. ruokisella tai heti töiden jälkeen on joskus tunti aikaa. Siinähän jo selviää se, että kannattaako alkaa siirtämään menojaan vai ei.
Samaa mäkin mietin. En todellakaan ala odottelemaan, että JOSKO matchilla olis sitten aikaa joskus nähdä. Parempi pyyhkiä tuollaiset pois. Ei mua kiinnosta kirjoitella, vaan haluan oikeasti nähdä pian.
No ei kai siinä mitään, jos naisia muutenkin tulee ovista ja ikkunoista. Usein sitä vain näkee näillä palstoilla ihan toisenlaisia kertomuksia. Tätä olen täällä ennenkin ihmetellyt, että kova kiire miehillä on poistaa mätseistä hitaasti lämpenevät naiset ja sitten kuitenkin itketään, kun mätsejä ei ole. Siinä tapauksessahan ongelmaa ei olekaan, jos karsintaa on varaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on myös naisia, jotka etsivät vain juttuseuraa tylsiin iltoihin, ja mittailevat omaa "markkina-arvoaan", varattuja naisia siis.
M45
Jaa, että jotkut naiset keräilevät vain match-saldoa. No voisiko joku nainen laittaa ne kovimmat match-lukemansa tänne meidänkin ihmeteltäväksi.
PS. En ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä pyrin sopimaan treffit viiden päivän sisällä. Yli kolmekymppisenä kirjekaveruus ei vain kiinnosta. Ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia kohdata kasvotusten. Muutenkin tympii kertoa samat jutut 20. kertaa. Kiinnostaa lähinnä koulutus ja työ, kuinka kauan on ollut sinkkuna ja onko lapsia tai kotieläimiä. Nämä yleensä kertovat haluanko tavata. Missään näistä ei ole mitään kriteerejä, vaan se miten nainen näistä asioista kertoo. Ja kyllä, kaikki naiset eivät ole olleet sinkkuja tai eivät ole varmoja ovatko vapaita tai varattuja. Tällaisia en halua tavata enkä myöskään juuri eronneita. En ole hakemassa yhdenyönsuhdetta. Tykkään tutustua ensin, hiukan kaivata naista ja sitten vasta sänkyyn, jos siltä kummastakin tuntuu. Voi olla, että olen menettänyt hiukan passiivisen tyylin takia mahdollisuuksia. Tyylejä on monia.
Itseäni ihmetyttää joidenkin naisten passiivisuus. Eivät kysy mitään, mutta vastaavat kyllä aina kysymyksiin. Jos en ole kiinnostava, niin miksi enää edes roikottaa minua listalla. Se on vain Tinder, matchin voi poistaa milloin vain.
Tympii kertoa samat jutut eli tympii tutustua uusiin ihmisiin toisin sanoen.
Mistä se tapaamishalu ehtii tulla jos ei toiseen tutustu?