Naama kuin hiekkapaperia vaikka rasvaa.
Kommentit (16)
Kasvoöljyä! Itse käytän talvisin Essen öljyä, eikä enää hilseile naama irti.
Vedä sitä nivean paksua rasvaa naamaan
apteekin perusvoide Orionin oranssi, Hydran. Taatusti rasvaista. Ainoa joka auttaa mulla kuivaan talviatooppiseen ihoon. Laitan vain niihin kuiviin kohtiin, muualle jotain midompaa perusvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoöljyä! Itse käytän talvisin Essen öljyä, eikä enää hilseile naama irti.
Minua atooppiselle iholleni ei oikein mikään öljy sovi.
Happokuorinta pari kertaa viikossa ja sopiva, kevyehkö kasvovoide, toisinaan silmien ympärille rasvainen Bepanthen ovat minun keinoni.
Vierailija kirjoitti:
apteekin perusvoide Orionin oranssi, Hydran. Taatusti rasvaista. Ainoa joka auttaa mulla kuivaan talviatooppiseen ihoon. Laitan vain niihin kuiviin kohtiin, muualle jotain midompaa perusvoidetta.
Kiitos, tämä vaikuttaa lupaavalta!
Ja aiemmalle, on kokeiltu seerumit ja kaikki, silti kasvot jo yön jälkeen ihan kuivat. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aiemmalle, on kokeiltu seerumit ja kaikki, silti kasvot jo yön jälkeen ihan kuivat. -ap
Muistatko juoda riittävästi nestettä päivisin? Minulla alkaa heti olla kasvot ja kroppa kuin Saharan autiomaa, jos en juo tarpeeksi (kivennäis)vettä. Kylmä ja kuiva talvi-ilma poistaa yllättävän paljon nestettä kehosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aiemmalle, on kokeiltu seerumit ja kaikki, silti kasvot jo yön jälkeen ihan kuivat. -apMuistatko juoda riittävästi nestettä päivisin? Minulla alkaa heti olla kasvot ja kroppa kuin Saharan autiomaa, jos en juo tarpeeksi (kivennäis)vettä. Kylmä ja kuiva talvi-ilma poistaa yllättävän paljon nestettä kehosta.
Pyrin juomaan paljon, mutta ilmeisesti kuitenkin liiam vähäiseksi jää :/ -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasva ei auta jos ihosta puuttuu kosteus. Pitää olla noiden yhdistelmä, eli kosteuttavaa kasvovettä ja seerumia, päälle rasvaisempaa tuotetta joka lukitsee kosteuden alleen eikä laske sitä haihtumaan ihosta pois. Jos käyttää nyt niin suosittuja suosittua hyaluronia sisältävia kosteuttavia seerumeita, on sen alle hyvä laittaa joku perus kasvovesi. Hyaluroni kyllä sitoo kosteutta ihoon, mutta se voi toimiakin niin, että se imee sen vähäisenkin ihossa olevan kosteuden itseensä ja mennään ojasta allikkoon eli iho kuivuu lisää. Lisänä laitettava kasvovesi varmistaa että hyaluroni saa sen kosteuden ns ulkopuolelta eikä ime sitä ihosta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aiemmalle, on kokeiltu seerumit ja kaikki, silti kasvot jo yön jälkeen ihan kuivat. -apRasva ei auta jos ihosta puuttuu kosteus. Pitää olla noiden yhdistelmä, eli kosteuttavaa kasvovettä ja seerumia, päälle rasvaisempaa tuotetta joka lukitsee kosteuden alleen eikä laske sitä haihtumaan ihosta pois. Jos käyttää nyt niin suosittuja suosittua hyaluronia sisältävia kosteuttavia seerumeita, on sen alle hyvä laittaa joku perus kasvovesi. Hyaluroni kyllä sitoo kosteutta ihoon, mutta se voi toimiakin niin, että se imee sen vähäisenkin ihossa olevan kosteuden itseensä ja mennään ojasta allikkoon eli iho kuivuu lisää. Lisänä laitettava kasvovesi varmistaa että hyaluroni saa sen kosteuden ns ulkopuolelta eikä ime sitä ihosta itsestään.
Sama ihan itse koettuna täällä: mikään rasvainen voide ei auta, ellei ihoa kosteuta ensin.
Tärkeätä on myös muistaa koko vartalon ihon riittävä kosteutus. Kuiva vartalon iho näkyy myös kasvoissa.
Kun aloin laitaa lautselle jugurtin kanssa eri marjoja syöden pivtäin ja juoman vettä 1,5 l. päivässä.Lopetin kaiken missä sokeria ja ylihoidon kasvojen. Kuivus lopui sihen kun viellä vaihdoin rasvani naamaan ,koko kehon saman .Iso sininen muovi pullo Nivea.Naamani pesen liv saipua. Sama niveä merkki on dödöni.En haise koskaan hielle,kun puhtalle ihle sitä laitan. ps.apteekin rasvat kuivalle iholleni ei autanut,ei iho öljyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aiemmalle, on kokeiltu seerumit ja kaikki, silti kasvot jo yön jälkeen ihan kuivat. -apRasva ei auta jos ihosta puuttuu kosteus. Pitää olla noiden yhdistelmä, eli kosteuttavaa kasvovettä ja seerumia, päälle rasvaisempaa tuotetta joka lukitsee kosteuden alleen eikä laske sitä haihtumaan ihosta pois. Jos käyttää nyt niin suosittuja suosittua hyaluronia sisältävia kosteuttavia seerumeita, on sen alle hyvä laittaa joku perus kasvovesi. Hyaluroni kyllä sitoo kosteutta ihoon, mutta se voi toimiakin niin, että se imee sen vähäisenkin ihossa olevan kosteuden itseensä ja mennään ojasta allikkoon eli iho kuivuu lisää. Lisänä laitettava kasvovesi varmistaa että hyaluroni saa sen kosteuden ns ulkopuolelta eikä ime sitä ihosta itsestään.
Sama ihan itse koettuna täällä: mikään rasvainen voide ei auta, ellei ihoa kosteuta ensin.
Siksi sanoinkin, että seerumi ja kosteusvoide. 1
Kuorinta ja kosteusnaamio. Jatkossa pesu, seerumi ja kosteusvoide. Kysy apteekista.