Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Kommentit (177)
Onko sun kuvat filteröityjä ja sellaisista kuvakulmista, ettei sun kroppaa ( painoa) näe kunnolla? Eli ei saa selvää sun oikessta ulkonäöstä. Sit ne haluaa tarkistaa sun todellisen ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nähdä heti miltä oikeasti näytät. Niin paljon varmaan törmänneet siihen, ettei nainen muistuta profiilikuviaan irl.
Miten olisi vaikka videopuhelu? Onkohan se muuten epätavallista, kun tutustuu netin/tinderin kautta, voisi säästää monta pettymystä, kun saisi paremman kuvan toisen olemuksesta jo ennen treffejä.
Se on totta että naiset kyllä muokkaavat kuvansa aivan eri näköiseksi kuin ovat oikeassa elämässä. Mutta ainakaan tuntemistani naisista kukaan ei ole luonnossa ruma vaikka muokatussa kuvassa on eri näköinen.
Videopuhelu voisi olla ihan järkevä. Eikös nykyään tinderin voi kuvata videoesittelyt vai olikohan se joku muu sovellus. En kyllä itse kuvaisi videoesittelyä deittisovellukseen kun joku voi tehdä pilaa. En kyllä käyttäisi mitään drittisovellusta muutenkaan :D
Vaikuttaa siltä et sua halutaan vain hetken sängynlämmitäjäks. Kun ei käy niin delete ja siirrytään seuraavaan.
Monet naiset kenellä on : ei yhden yön jutuille, ovatkin kuiteskin valmiita heti petiin jos joku hyvännäköinen ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi kirjoittaa tinder profiiliisi tätä?? "Haluan tutustua kunnolla ennen tapaamista. Haen jotain vakavaa."
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Urpot? Kuulostatpa kivalta tyypiltä 😂 ei ihme, et kaikki poistaa sut matcheista.
No jos ihmisen profiilissa lukee, että hän haluaa tutustua kunnolla ennen tapaamista, ja toinen ehdottaa tapaamista muutaman minuutin chattailyn jälkeen, niin onhan se tyyppi aika urpo. Miksi edes alkaa chattailemaan kyseiselle henkilölle jos itse nimenomaan ei halua tutustua ensin viestien välityksellä?
Toinen on sitten nämä seksin vonkaajat, vaikka profiilissa lukee etten harrasta irtoseksiä. Siitä huolimatta aina löytyy näitä urpoja, jotka malttaa sen kymmenen minuuttia max chattailla ennen kuin alkavat ehdottelemaan.
Millä sanalla sinä tällaisia tyyppejä kutsuisit, jos termi urpo on liian rumasti sanottu? (Varsinkin kun eihän sitä yleensä sille miehelle kuitenkaan sano.)
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tuon käytöksen että haluaa nähdä nopeasti ymmärtää hyvin koska moni nainen ei ole tosimielellä tinderissä, miehet yrittävät seuloa nopeasti tapaamishalukkaat matchit toisistaan.
Itse ainakin olen tehnyt sellaisen havainnon että vaikka yrittäisit puhua naiselle pitempään niin ei sitä tapaamista ole tulossa myöhemminkään.
Ehkä olet tylsä. Kyllä itse olin tosimielellä ja tapasin vasta kun olin jutellut. Monen kanssa tuli tunne että en halua tavata. Ei ollut kiinnostava kun juttelin tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta kertaa lähtenyt seuraavana päivän ekasta viestistä treffeille (kukaan ei oo samalle päivälle ehdottanut) ja se on musta ihan ok. Mutta äskettäin otti kyllä todella paljon aivoon, kun todella mukavan ja fiksun oloinen mies ehdotti vajaan viikon kirjottelun jälkeen treffejä tietylle päivälle, mutta mä en silloin päässyt, niin mies lopetti heti kirjottamisen. Ilmeisesti vaan se yks päivä olis hänelle sopinut 🤦♀️
Mies tuskin sitten oli hirveän kiinnostunut. Sinä varmaan kuitenkin yritit oma-aloitteisesti ehdottaa sopivampaa päivää?
Koska naiset ei ikinä puhu suoraan niin miesten pitää yrittää tulkita että milloin nainen antaa epäsuorat pakit ja milloin ei..
Joo, ehdotin mä, mutta vastaus oli jotain ympäripyöreää, josta tulin juuri siihen tulokseen, että olis voinut sillon haluamanaan ajankohtana tavata, mutta ei ollut niin kiinnostunut, että olis muulloin jaksanut vaivautua. Tuntui vaan oudolta, kun ennen tuota juttua viestiteltiin tosiaan melkein viikko päivät läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies joka haluaa sopia tapaamisen muutaman viestin jälkeen.
Jos ehdotan esim tapaamista viikonlopulle ja nainen vastaa siihen vain että "viikonloppu on jo täyteen buukattu" niin jätän naisen rauhaan koska nainen ei itse ehdottanut sopivampaa päivää. En halua kerjätä niitä treffejä ehdottamalla monta kertaa uutta ajankohtaa, ei voi olla noin yksipuolista.
Vähän aika sitten kävi niin että nainen ehdotti näkemistä heti ekassa viestissä, se oli aivan loistavaa.
Ei sitten tullut mieleesi, että se nainen ei oikeasti tiedä, koska ehtisi tapaamaan. Minulla esimerkiksi oli vuorotyö ja lapset ja kaiken lisäksi asun metsässä, joten treffeihin ei riitä tunti, vaan niihin menee koko ilta tai jopa päivä. Onneksi tapasin miehen, jolla samankaltainen elämäntilanne, joten ymmärsi hyvin eikä tuskastunut ensi viestien jälkeen. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdotan esim tapaamista viikonlopulle ja nainen vastaa siihen vain että "viikonloppu on jo täyteen buukattu" niin jätän naisen rauhaan koska nainen ei itse ehdottanut sopivampaa päivää. En halua kerjätä niitä treffejä ehdottamalla monta kertaa uutta ajankohtaa, ei voi olla noin yksipuolista.
Vähän aika sitten kävi niin että nainen ehdotti näkemistä heti ekassa viestissä, se oli aivan loistavaa.
Ei sitten tullut mieleesi, että se nainen ei oikeasti tiedä, koska ehtisi tapaamaan. Minulla esimerkiksi oli vuorotyö ja lapset ja kaiken lisäksi asun metsässä, joten treffeihin ei riitä tunti, vaan niihin menee koko ilta tai jopa päivä. Onneksi tapasin miehen, jolla samankaltainen elämäntilanne, joten ymmärsi hyvin eikä tuskastunut ensi viestien jälkeen. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta.
Jos ei tiedä niin sitten se on hyvä kertoa sille miehelle suoraan että ei tiedä mutta on kuitenkin halukas tapaamaan.
Miehet saa niin paljon epäsuoria pakkeja joista naiset luulee miesten ottavan onkeensa, että miehet tulevat helposti vainoharhaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tiedä niin sitten se on hyvä kertoa sille miehelle suoraan että ei tiedä mutta on kuitenkin halukas tapaamaan.
Miehet saa niin paljon epäsuoria pakkeja joista naiset luulee miesten ottavan onkeensa, että miehet tulevat helposti vainoharhaiseksi.
Minä olen sanonutkin. Käsitin tuosta aiemmasta viestistäsi, että naisen pitää heti ehdottaa jotain ajankohtaa.
Itse koin kiusalliseksi sen, kun jollekulle sanoin, että haluan tavata, mutta sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän. Ei se ole sille kiireisellekään kivaa, kun tietää, että toinen odottaa treffejä eikä voi oikein luvata mitään muutamaan viikkoon.
Vajaa pari kuukautta on tullut Tinderiä selailtua ja kyllä on saanut ihmetellä erilaisia käyttäytymismalleja.
Oletan, että naiset puntaroivat paljon tarkemmin kenestä tykkäävät, koska matscheja tulee jatkuvasti. Nyt kun tämä valinta sitten on tehty ja osuma tulee, näyttää siltä, että sitten vain odotellaan josko se mies aloittaa keskustelun ja pitää sitä yllä tavalla tai toisella.
Tässä muutama esimerkki.
Tulee match, aloitan keskustelun, nainen ei vastaa, koskaan. Kuukauden päästä poistaa matchin.
Tulee match, aloitan keskustelun, nainen ei vastaa, mutta on roikkunut jo yli kuukauden.
Tulee match, keskustellaan pidemmän aikaa kunnes nainen ei enää vastaa.
Tulee match, en aloita keskustelua. Viikon päästä nainen poistaa matchin.
Tulee match, en aloita keskustelua. Roikkuu edelleen.
Tämän lisäksi toki on ollut mukavia keskusteluja ja useampia treffejä. Ehkä tämä vain kertoo siitä, että kun otanta on tarpeeksi suuri, niin mukaan mahtuu kaikenlaista. Silloin varmasti harmittaa jos osumia tulee vähän, jolloin se paskan määrä tuntuu korostuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa pari kuukautta on tullut Tinderiä selailtua ja kyllä on saanut ihmetellä erilaisia käyttäytymismalleja.
Oletan, että naiset puntaroivat paljon tarkemmin kenestä tykkäävät, koska matscheja tulee jatkuvasti. Nyt kun tämä valinta sitten on tehty ja osuma tulee, näyttää siltä, että sitten vain odotellaan josko se mies aloittaa keskustelun ja pitää sitä yllä tavalla tai toisella.
Tässä muutama esimerkki.
Tulee match, aloitan keskustelun, nainen ei vastaa, koskaan. Kuukauden päästä poistaa matchin.
Tulee match, aloitan keskustelun, nainen ei vastaa, mutta on roikkunut jo yli kuukauden.
Tulee match, keskustellaan pidemmän aikaa kunnes nainen ei enää vastaa.
Tulee match, en aloita keskustelua. Viikon päästä nainen poistaa matchin.
Tulee match, en aloita keskustelua. Roikkuu edelleen.
Tämän lisäksi toki on ollut mukavia keskusteluja ja useampia treffejä. Ehkä tämä vain kertoo siitä, että kun otanta on tarpeeksi suuri, niin mukaan mahtuu kaikenlaista. Silloin varmasti harmittaa jos osumia tulee vähän, jolloin se paskan määrä tuntuu korostuvan.
Tuota se on, pelkkää pään hakkaamista seinään.
Sukupuolten välillä on tolkuton ero, siinä missä nainen joutuu vain päättämään kenet vie treffeille niin miesten rooli on olla vain yksi sadoista naisen mätseistä jonka seurausta tuo esimerkkisi on.
Aika kiire näillä ukoilla tuntuu olevan. Yksi oli muuttamassa luokseni minua ja kuvaani näkemättä (toinen deittisivusto, ei Tinder) 230 km:n päästä kaksi päivää sen jälkeen kun olin luonut profiilin. Ja sitä ennen tietenkin kysyi, saako lähettää kikkelikuvan. Kieltäydyin. Varmaan olisi ollut tosi hieno kikkeli, vaan kun se ei minua sytytä. Ja ukon ÄO tipahtaa 20 pistettä moisen tempun takia. Tykkään älykkäistä ja käytöstaitoisista. Ja sellaisista, jotka edes vähän harkitsevat siirtojaan eivätkä manian kourissa (?) ratkaise elämän isoja kysymyksiä arpomalla vartissa.
Moni mies viis piittaa pitkän tähtäimen suunnittelusta. Tähtäin on tasan yhtä kaukana navasta kuin terskan pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonutkin. Käsitin tuosta aiemmasta viestistäsi, että naisen pitää heti ehdottaa jotain ajankohtaa.
Itse koin kiusalliseksi sen, kun jollekulle sanoin, että haluan tavata, mutta sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän. Ei se ole sille kiireisellekään kivaa, kun tietää, että toinen odottaa treffejä eikä voi oikein luvata mitään muutamaan viikkoon.
Jos ei ole aikaa muutamaan viikkoon, nin mitä järkeä koko Tinderissä on? Itse ehdin esim. ruokisella tai heti töiden jälkeen on joskus tunti aikaa. Siinähän jo selviää se, että kannattaako alkaa siirtämään menojaan vai ei.
Miehen on vaikea tietää onko nainen kiireinen vai "kiireinen".
Esim mulle nainen vastasi, että "kuulostaa kivalta, mutta mun seuraava viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"
Tajusin "yskän"...
Vierailija kirjoitti:
Miehen on vaikea tietää onko nainen kiireinen vai "kiireinen".
Esim mulle nainen vastasi, että "kuulostaa kivalta, mutta mun seuraava viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"
Tajusin "yskän"...
Nämä voisivat laittaa profiiliinsa: "olen jatkuvasti kiireinen ja toivottavasti olet sinäkin"
Parempi vaan, kun ei tapaisi koskaan, kun on niin kiire aina 24/7*365
Aloittaa sen tapailun sitten kun on enemmän aikaa ,esim silloin kun on eläkeläinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koin kiusalliseksi sen, kun jollekulle sanoin, että haluan tavata, mutta sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän. Ei se ole sille kiireisellekään kivaa, kun tietää, että toinen odottaa treffejä eikä voi oikein luvata mitään muutamaan viikkoon.Jos ei ole aikaa muutamaan viikkoon, nin mitä järkeä koko Tinderissä on? Itse ehdin esim. ruokisella tai heti töiden jälkeen on joskus tunti aikaa. Siinähän jo selviää se, että kannattaako alkaa siirtämään menojaan vai ei.
Samaa mäkin mietin. En todellakaan ala odottelemaan, että JOSKO matchilla olis sitten aikaa joskus nähdä. Parempi pyyhkiä tuollaiset pois. Ei mua kiinnosta kirjoitella, vaan haluan oikeasti nähdä pian.
Vedättäjänaiset on katsos jo nähty.
Jos ei tule vastausta tai kahvittelua heti niin ei sitä kyllä ole tulossa viidestoista päiväkään.
Ihan normaalia ainakin meidän #tavallistenmiesten parissa. Me olemme onnellisia kun pääsemme keskustelemaan yhden kiinnostavan naisen kanssa, niin se nainen siellä keskustelee, tai siis heittelee "joo,ei, hehe ehkä" juttuja kymmenen miehen kanssa samaan aikaan. Eihän se nyt millään voi muistaa kuka oli poliisi ja kuka opettaja.