Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää

Vierailija
28.08.2018 |

No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.

Näitä on ollut aivan hemmetisti.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota väitettä että naisilla olisi tosi paljon valinnan varaa Tinderissä... Ei minulla ainakaan ole. Minulla oli meikitön ja filtteröimätön kuva, ja olen sporttinen. Ei niitä miehiä ollut joka sormelle. Ja painoin lähes kaikki oikealle paitsi kuvattomat profiilit. Tuli täyteen ne tykkäysrajat...Hyvin vähän miehet vastaili kun aloitin keskustelun. Matcheja oli jotain 40 joista suurimmalle osalle laitoin viestiä. Niistä osa vastasi mutta ei jatkanut keskustelua tai kysynyt mitään. Osa poisti matchin heti. Pari aloitti itse keskustelun.

Oikeassa elämässä olen kyllä saanut paljon kehuja että olen kaunis ja ihana ihmisenä. Jätin koko Tinderin.

Vierailija
62/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä suurin osa deittailee vaan lähistöllä asuvia, itse on tullut tavattua myös yli 100 kilsan päässä asuvia, joten ei niitä tapaamisia tosta noin vaan järjestetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti täällä suurin osa deittailee vaan lähistöllä asuvia, itse on tullut tavattua myös yli 100 kilsan päässä asuvia, joten ei niitä tapaamisia tosta noin vaan järjestetä.

Miksi kukaan haluaisi välttämättä suhteen 100km:n välimatkalla?

Vierailija
64/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo taitaisi olla liikaa.

Jos tykkää toisesta niin häntä haluaa nähdä mahd usein ja 100km ajaminen ei oo mikään ihan pikkujuttu.

Tuota edestakas loputtomasti :S

Vierailija
65/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota väitettä että naisilla olisi tosi paljon valinnan varaa Tinderissä... Ei minulla ainakaan ole. Minulla oli meikitön ja filtteröimätön kuva, ja olen sporttinen. Ei niitä miehiä ollut joka sormelle. Ja painoin lähes kaikki oikealle paitsi kuvattomat profiilit. Tuli täyteen ne tykkäysrajat...Hyvin vähän miehet vastaili kun aloitin keskustelun. Matcheja oli jotain 40 joista suurimmalle osalle laitoin viestiä. Niistä osa vastasi mutta ei jatkanut keskustelua tai kysynyt mitään. Osa poisti matchin heti. Pari aloitti itse keskustelun.

Oikeassa elämässä olen kyllä saanut paljon kehuja että olen kaunis ja ihana ihmisenä. Jätin koko Tinderin.

Kuulostaa erikoiselta että nainen olisi noin epäsuosittu.

Voisitko laittaa kuvan ja iän ja sijainnin tähän ketjuun?

Vierailija
66/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo siitä millaisia miehiä ap halajaa.

Niitä komeita miehiä jotka:

A) haluavat vain seksiä

B) ovat niin paljon ap:ta tasokkaampia että haluavat ap:n kanssa vain seksiä

Vierailija
67/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään halua sellaista suhdetta välttämättä, mutta tuo välimatka ei olisi mulle vielä ongelma. Toisin kuin aina väitetään, niitä matchejä ei satele kaikille naisillekaan pilvin pimein, joten en anna välimatkan liikaa rajoittaa.

Vierailija
68/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sellaisia henkilöitä jotka ovat niin kiireisiä että eka tapaaminen menee yli viikon päähän.

Mulla olisi aikaa nähdä tyyliin millon vain töiden jälkeen, kalenteri ammottaa tyhjyyttään.

Vierailija
69/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieni kysymys. Eikö kukaan enää osaa soittaa puhelimella ja jutella puhelimessa. Tuollainen kirjoittelu ei vaan nappaa. Siihen voi kirjoitella vaikka Mitä

Vierailija
70/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään harvinaista. Kavereillani samanlaisia kokemuksia. Kaikki tosi upeita, mutta tinderissä on ehkä vaan tapana kerätä matcheja eikä oikeasti löytää seuraa.

Vierailija
71/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sellaisia henkilöitä jotka ovat niin kiireisiä että eka tapaaminen menee yli viikon päähän.

Mulla olisi aikaa nähdä tyyliin millon vain töiden jälkeen, kalenteri ammottaa tyhjyyttään.

Nämä kiireiset naiset ovat yksinhuoltajia. Ei ole paikkaa heti mihin tunkea lapset treffien ajaksi.

Vierailija
72/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on myös naisia, jotka etsivät vain juttuseuraa tylsiin iltoihin, ja mittailevat omaa "markkina-arvoaan", varattuja naisia siis.

M45

Vierailija
73/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään harvinaista. Kavereillani samanlaisia kokemuksia. Kaikki tosi upeita, mutta tinderissä on ehkä vaan tapana kerätä matcheja eikä oikeasti löytää seuraa.

Kuulostaa vahvasti siltä että valitsette tykätä vain niin komeista miehistä että heille te olette niin matalatasoisia että edes viestiä ei laiteta.

Vierailija
74/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä järkeä hommata nainen jonka elämään ei kuulu? :D

Heti tuntemattoman miehen vuoksi täytyy siirtää omia menoja?

joo jos haluaa tavata. toki voi ehdottaa sitten itselleen sopivaa aikaa. nt ei sovi tarkoittaa yleensä ettei sovi koskaan

Mistä sitä tietää haluaako tavata jos ei vielä ole ehtinyt saada toisesta selville mitään?

Vierailija
75/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä pyrin sopimaan treffit viiden päivän sisällä. Yli kolmekymppisenä kirjekaveruus ei vain kiinnosta. Ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia kohdata kasvotusten. Muutenkin tympii kertoa samat jutut 20. kertaa. Kiinnostaa lähinnä koulutus ja työ, kuinka kauan on ollut sinkkuna ja onko lapsia tai kotieläimiä. Nämä yleensä kertovat haluanko tavata. Missään näistä ei ole mitään kriteerejä, vaan se miten nainen näistä asioista kertoo. Ja kyllä, kaikki naiset eivät ole olleet sinkkuja tai eivät ole varmoja ovatko vapaita tai varattuja. Tällaisia en halua tavata enkä myöskään juuri eronneita. En ole hakemassa yhdenyönsuhdetta. Tykkään tutustua ensin, hiukan kaivata naista ja sitten vasta sänkyyn, jos siltä kummastakin tuntuu. Voi olla, että olen menettänyt hiukan passiivisen tyylin takia mahdollisuuksia. Tyylejä on monia.

Itseäni ihmetyttää joidenkin naisten passiivisuus. Eivät kysy mitään, mutta vastaavat kyllä aina kysymyksiin. Jos en ole kiinnostava, niin miksi enää edes roikottaa minua listalla. Se on vain Tinder, matchin voi poistaa milloin vain.

Vierailija
76/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä treffeillä myös kävellä pois sanomatta mitään jos ei kiinnosta?

Vierailija
77/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas naisen kanssa juttu luisti ja tuli treffit tuli sovittua ainakin 4 kertana, mutta aina tuli muka jokin este. Lopulta katsoin olleeni tarpeeksi kärsivällinen ja poistin. En sitten tiedä, mikä tuollaisille oikein on riittävinään että uskovat miehen olevan tosissaan. Tai saattoihan se vaan pelleilläkin ja köstaa minulle jotain yleistä miehiltä kokemaansa vääryyttä.

Vierailija
78/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voihan se olla, että menee tunteisiin, mutta voi olla, että miehet etsivät myös sellaista kokemusta, jossa tietävät olevansa aidosti naisen kiinnostuksen kohteena eikä "ehkä" osastoa.

Naisillehan tuo on itsestäänselvää; miehellä pitää olla juuri tietynlainen kuva, tietynlainen koulutus, pituus, vaatteet jne. Vasta parisuhteen käynnissä ollessa mies saa vähän rentoutua.

Muistan kun joskus kauan sitten olin video-omeglessa jonkun ruman ulkomaalaisen naisen kanssa ja kun vahingossa tein jonkun kirjoitusvirheen (ehkä laitteen jumittamisen takia), niin nainen katkaisi keskustelun.

Naiset ovat oppineet näkemään näitä asioita solipsismin kautta, jossa naisen toiveet ja arvot ovat myös miehen toiveita ja arvoja. Mies, jonka olemus ja toivomukset ovat erilaisia kuin naisella, on sitten nopeasti creepy, pervo, juntti ja milloin mitäkin. Täällä oli joku uutinenkin, missä nainen kertoi omalla naamalla ja nimellä karmeista Tinder-kokemuksista ja yksi kauhukokemus oli sellainen, missä mies kysyi, että voitaisiinkohan nyt kosketella toisiamme tms. Naisten kaikukammiossa tuo luonnollinen kysymys tietysti muuttuu awkwardiksi, creepyksi, pervoksi, tilannetajuttomaksi ja vaikka miksi, koska mies ei ajatellut samalla tavalla kuin nainen.

Jos taas naisen mielestä on seksikästä tulla treffeille ilman alusvaatteita tai tehdä sitä tai tätä, niin miehenkin mielestä sen pitää olla seksikästä, koska solipsismi.

Jos lähtee treffeille ennen tutustumista niin silloin on aina ehkä-osastolla.

Vierailija
79/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vahvasti siltä että valitsette tykätä vain niin komeista miehistä että heille te olette niin matalatasoisia että edes viestiä ei laiteta.

Meillä on kyllä hyvin erilaiset miesmaut. Yksi tykkää kookkaasta ja kaljusta, toinen pitkistä hiuksista ja hoikkuudesta, kolmas pukumiehistä ja neljäs röllipeikoista. No ehkä ollaan matalatasoisia :D ei se miehen saanti mikään pakko ole niin ei sillä ole väliä vaikka jäisin ilman.

Vierailija
80/177 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukinuskilla on kiire saada,mieskohteensa takaisin pikkuklanilaan mutta sitten meneekin pupu pöksyyn kun varataan aika toiseen parturiin, sellaiseen laadukkaampaan.

Mutta kun toinen nainen katselee..

Sitä ei edes pihan taukki kakara,pysty sisäistämään ennen selkäsaunoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan