Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä käyttäydyn juuri tolleen. Ei minua kiinnosta pälättää tinderissä tai whatsappissa. Naisten kanan keskittymiskyky on sellainen että jokaisen viestin jälkeen on 5-10% riski että ne jättää vastaamatta. Joku 10min keskustelu ja ollaan jo lähemmäs sataa. Tuon takia kannattaa sopia treffit heti.
Sitten vielä noi fotoshoppailijat jotka ovat kauniita kuvissa ja rumina livenä. Ne kyllä haluu keskustella koska luulevat että saavat miehen ihastumaan hienoon personaansa. Juu, eipä tuu tapahtumaan. Kyllä hekin sen tietävät ja sen takia aina empivät tulla treffeille. Tuon takia keskustelu senkun venyy ja venyy eikä niitä treffejä koskaan tuu. Tai sitten joskus suuren ruinaamisen jälkeen ne tuleekin ja loppuvat nolosti. Joskus aiemmin kun nämä kuviot olivat uusia minulta meni viikkojakin hukkaan noitten huijareitten takia.
Kun niitä mätchejä tulee minulle 1-5 päivässä niin ei ole yhtään syytä käyttäytyä muulla tavalla. Nytkin on jotain 30 naista jolle en vielä ole jaksanut kirjoitella. Antakaa mätchejä niille viidelle kavereilleni jotka saavat 0-2 mätchiä kuukaudessa. Ne varmaan iloisesti keskustelisivat päivät pitkät.
Juu ne kaverisi ovat kuitenkin samanlaisia pinnallisia harrastelijoita niin ei kiitos. Kaveriporukka yleensä tuppaa jakamaan samankaltaisen ajatusmaailman.
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä käyttäydyn juuri tolleen. Ei minua kiinnosta pälättää tinderissä tai whatsappissa. Naisten kanan keskittymiskyky on sellainen että jokaisen viestin jälkeen on 5-10% riski että ne jättää vastaamatta. Joku 10min keskustelu ja ollaan jo lähemmäs sataa. Tuon takia kannattaa sopia treffit heti.
Sitten vielä noi fotoshoppailijat jotka ovat kauniita kuvissa ja rumina livenä. Ne kyllä haluu keskustella koska luulevat että saavat miehen ihastumaan hienoon personaansa. Juu, eipä tuu tapahtumaan. Kyllä hekin sen tietävät ja sen takia aina empivät tulla treffeille. Tuon takia keskustelu senkun venyy ja venyy eikä niitä treffejä koskaan tuu. Tai sitten joskus suuren ruinaamisen jälkeen ne tuleekin ja loppuvat nolosti. Joskus aiemmin kun nämä kuviot olivat uusia minulta meni viikkojakin hukkaan noitten huijareitten takia.
Kun niitä mätchejä tulee minulle 1-5 päivässä niin ei ole yhtään syytä käyttäytyä muulla tavalla. Nytkin on jotain 30 naista jolle en vielä ole jaksanut kirjoitella. Antakaa mätchejä niille viidelle kavereilleni jotka saavat 0-2 mätchiä kuukaudessa. Ne varmaan iloisesti keskustelisivat päivät pitkät.
Mutta kiinnostaa päästä pälättämään livenä? Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Ne on tuhlanneet siellä aikaa naisiin, kenen kanssa kirjoittelee viikkotolkulla ja sit se kuivuu kokoon. Olen itse nainen ja haluan tavata heti. Kun liityin Tinderiin minäkin tykkäsin kirjoitella ensin pitkään. Nyt en jaksa kuulla enää yhtäkään elämäntarinaa tyypiltä, jota en tule koskaan tapaamaan. Tai jaksa kertoa omaani.
Tinder kuulostaa muutenkin ajatuhlaukselta. Miksi siellä roikutte vuodesta toiseen mutta kumppania ei löydy? Kysymys kuuluukin "what´s wrong with you?" Koska pakko olla jokin pielessä jos ei kumppania löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siementä. Jos naiset haluaa jutella ja rauhassa tutustua persoonaan kirjoittelemalla, niin kannattaa hankkiä mätchejä niiden vähän vaatimattomampien miesten kanssa, kun kerta ulkonäöllä ei ollutkaan merkitystä. Niillä on aikaa kirjoitella rauhassa ja pitkään eivätkä katoa minnekään. Sitten nainen voi itse päättää parin kuukauden päästä, että pyytääkö sitä miestä treffeille vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Yh, ällötys. Ole mun puolesta vaikka kiiltokuva, en lähtis treffeille ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siementä. Jos naiset haluaa jutella ja rauhassa tutustua persoonaan kirjoittelemalla, niin kannattaa hankkiä mätchejä niiden vähän vaatimattomampien miesten kanssa, kun kerta ulkonäöllä ei ollutkaan merkitystä. Niillä on aikaa kirjoitella rauhassa ja pitkään eivätkä katoa minnekään. Sitten nainen voi itse päättää parin kuukauden päästä, että pyytääkö sitä miestä treffeille vai ei.
Miehillä on ylikorostuneen positiivinen käsitys omasta ulkonäöstään minkä näköisiä ovatkaan
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomat 1-5 mätsiä päivässä? Ooo, ootkin varmaan tosi "komea" mies.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä muuten moni treffeille nopeasti haluava vahvistaa sitä mielikuvaa mitä miehessä en arvosta eli pinnallisuus! Täytyy nähdä onko kaunis tai laiha ennen kuin voi tutustua. Se on vaan noloa aikuisilta miehiltä. Sellaiset ”miehet” (ei kyllä voi sanoa mieheksi vaan pojaksi) onneksi karsiutuu pois ihan itsestään.
Oman tinderöinnin perusteella voin sanoa, että 80% naisista ei lue profiilissa mitään. Ei siinä pysty paljon kuin kuvien perusteella sitten laittamaan sydäntä tai ruksia.
Toisekseen on kyllä ihan turha sanoa, että naiset ei välittäisi miehen ulkonäöstä. Kai minullakin olisi mätsejä enemmän jos olisi ulkonäköä. Profiiliteksistä on tainnut olla itselle enemmän haittaa kuin hyötyä. Pitäisi kokeilla melkein ilman.
Kyllä molemmat välittävät ulkonäöstä, varsinkin Tinderissä jossa se painaako sydäntä perustuu ulkonäköön. Mutta jos jutellessa se söpö mies onkin epäkiinnostava niin ei se kiva ulkonäkö riitä. Monista mielestäni kivan näkösistä sai aika huonon vaikutelman kun juttelin joskus, enkä sen takia kiinnostunut näkemään edes. Sain matcheja myös vähemmän komeiden kanssa koska yritin tutustua myös ilman ulkonäkökeskeisyyttä. Yhdestä joka ei miellyttänyt silmää yhtään kiinnostuin ja tavattiin muutaman kerran. Ei vaan ollut kiinnostusta miehen puolelta jatkaa.
Jos sulla ei ulkonäkö riitä saamaan matcheja niin pahoittelen! Tinder voi olla sulle huono vaihtoehto tutustua naisiin. Jos oot mukava niin ehkä live-elämässä olis parempi flaxi. Joku harrastus vaikka jossa on miehiä ja naisia ja pääsee tutustumaan. Silloin se ulkonäön merkitys pienenee paljon.Mun harrastukset on vähän sellaisia yksin puuhastelua suurimmalta osin. En ala harrastamaan asioita parisuhteen löytämisen takia, kyllä se harrastus pitää kiinnostaa muutenkin. Baarit yms on testattu jo niin moneen kertaan. Ei mulla ainakaan riitä pokka mennä kadulla tai kaupassa vaan jotain häiriköimään. Parempi kai vaan olla näin eikä vaivata asialla päätään.
Se on kyllä hyvä ettet sen takia ala mitään harrastamaan että tapaisit naisia. Baarit on kyllä omastakin kokemuksesta aika huono paikka tutustua. Kadulla ja kaupassa, juu ei. Ehkä siinä tapauksessa jos olet jo jotenkin tuttu jonkun kadulla tapaamaan naisen kanssa. Esimerkiksi joku puoli tuttu jota moikkaat kadulla, vaihdat pari sanaa ja laitat myöhemmin Facebookissa viestiä. Näin mua on mies lähestynyt ja se oli tosi mukava tapa :) olisin lähtenyt treffeille mutta meillä ei koskaan ollut samaan aikaan vapaata.
Olen tähän asti onnistunut pysymään poissa facebookin ihmeellisestä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla yleensa min 5 v ja 5 kg sitten otettuja kuvia tinderissä. Ihan turhaa haaskata aikaa kirjoittelemiseen. Parempi nähdä nopeasti ja varmistaa laatu.
M
Sori mut jos 5 kg on ongelma niin ei ehkä kannata deittailla ollenkaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Kyse voi olla myös siitä, että tällainen mies saa 90 prosentilta vastauksen katsellaan myöhemmin, en ehdi tänään/huomenna/tällä viikolla, vaikka oikeasti nainen ei ole aikomuksissaankaanlähdössä treffeille livenä, kunhan tykkää vähän viestitellä. Siksi miehen on kätevämpi poistaa tällaiset treffien venyttäjät, ja nämä miehet jotka poistavat mätsin heti, ovat sellaisia joiden ei tarvitse odotella milloin nainen suvaitsee armahtaa treffeillä, vaan voivat siirtyä seuraavaan. Eli heille riittää kyllä halukkaita naisia treffeille ilman sinun venyttelyjäsi.
Jos ei kestä sitä että parin tunnin tai edes parin päivän päästä ei pääse heti treffeille niin ei oo kovin vaikee arvata minkä perässä sellainen mies on. Kyllähän aidosti kiinnostunut mies voi nyt odottaa sen verran ja tutustua paremmin etukäteen eikä mennä kuin liukuhihnalla.
Kuinka moneen voit olla samanaikaisesti "aidosti kiinnostunut"? Koska jos sulle nainen toisensa perään sanoo että nyt ei sovi mutta ehkä joskus, niin odotteletko aina kohteliaasti viikon kellekkään kirjottelematta ennen kuin palaat toteamaan että nainen poistaa sut ekan viestin jälkeen koskat et ole tajunnut "hiljaisia pakkeja". Riippumatta aloitusviestistä iso osa naisista ei joko vastaa (koska heillä on mielenkiintoisempi tapaus meneillään) tai on kiinnostunut tasan niin kauan kun ei tarvitse tavata tai avausviesti ei ole vain koskettanut heitä tai on tullut väärällä hetkellä ja hukkunut muiden viestien sekaan tms. Tämän vuoksi on erittäin epätodennäköistä että saat siihen viestiin mitään vastausta ja monet laittavat viestin vaikkapa 5-10 tyypille ja jos yksi niistä vaikuttaa sekä mielenkiintoiselta että kiinnostuneelta, niin seuraava steppi on luonnollisesti tavata oikeassa elämässä. Harva mies rakastuu mihinkään tinder-profiiliin tai mielikuvaan. Kyllä se nainen on ensin nähtävä ihan ilmielävänä.
Siis aidosti kiinnostunut eli kiinnostunut tapaamaan ja juttelemaan etukäteen? Kyllä nyt mielestäni kannattaisi se viikko-pari odotella ja jos sitten viimeistään nainen ei lähde treffeille niin sitten poistaa. Kyse oli näistä ketkä poistaa heti kun ei samana päivänä tai huomenna pääse heti treffeille tai jos haluaa jutella paremmin ennenkuin mennä treffeille. Eikö ole parempi että on monta rautaa tulessa kuin poistaa heti joku vaikka et olisi pakkeja oikeasti saanutkaan? Vai onko näin että nainen ei edes miellytä kauheasti kuvien perusteella kun niin nopeasti valmis poistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla yleensa min 5 v ja 5 kg sitten otettuja kuvia tinderissä. Ihan turhaa haaskata aikaa kirjoittelemiseen. Parempi nähdä nopeasti ja varmistaa laatu.
M
Sori mut jos 5 kg on ongelma niin ei ehkä kannata deittailla ollenkaan 😂
Huomaako tuollaista 5kg eroa edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hyvännäköisillä ei ole persoonaa ollenkaan? :'D voi huhhuh.. onneksi on ihmisiä keiltä löytyy ihan molemmat.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä muuten moni treffeille nopeasti haluava vahvistaa sitä mielikuvaa mitä miehessä en arvosta eli pinnallisuus! Täytyy nähdä onko kaunis tai laiha ennen kuin voi tutustua. Se on vaan noloa aikuisilta miehiltä. Sellaiset ”miehet” (ei kyllä voi sanoa mieheksi vaan pojaksi) onneksi karsiutuu pois ihan itsestään.
Oman tinderöinnin perusteella voin sanoa, että 80% naisista ei lue profiilissa mitään. Ei siinä pysty paljon kuin kuvien perusteella sitten laittamaan sydäntä tai ruksia.
Toisekseen on kyllä ihan turha sanoa, että naiset ei välittäisi miehen ulkonäöstä. Kai minullakin olisi mätsejä enemmän jos olisi ulkonäköä. Profiiliteksistä on tainnut olla itselle enemmän haittaa kuin hyötyä. Pitäisi kokeilla melkein ilman.
Kyllä molemmat välittävät ulkonäöstä, varsinkin Tinderissä jossa se painaako sydäntä perustuu ulkonäköön. Mutta jos jutellessa se söpö mies onkin epäkiinnostava niin ei se kiva ulkonäkö riitä. Monista mielestäni kivan näkösistä sai aika huonon vaikutelman kun juttelin joskus, enkä sen takia kiinnostunut näkemään edes. Sain matcheja myös vähemmän komeiden kanssa koska yritin tutustua myös ilman ulkonäkökeskeisyyttä. Yhdestä joka ei miellyttänyt silmää yhtään kiinnostuin ja tavattiin muutaman kerran. Ei vaan ollut kiinnostusta miehen puolelta jatkaa.
Jos sulla ei ulkonäkö riitä saamaan matcheja niin pahoittelen! Tinder voi olla sulle huono vaihtoehto tutustua naisiin. Jos oot mukava niin ehkä live-elämässä olis parempi flaxi. Joku harrastus vaikka jossa on miehiä ja naisia ja pääsee tutustumaan. Silloin se ulkonäön merkitys pienenee paljon.Mun harrastukset on vähän sellaisia yksin puuhastelua suurimmalta osin. En ala harrastamaan asioita parisuhteen löytämisen takia, kyllä se harrastus pitää kiinnostaa muutenkin. Baarit yms on testattu jo niin moneen kertaan. Ei mulla ainakaan riitä pokka mennä kadulla tai kaupassa vaan jotain häiriköimään. Parempi kai vaan olla näin eikä vaivata asialla päätään.
Se on kyllä hyvä ettet sen takia ala mitään harrastamaan että tapaisit naisia. Baarit on kyllä omastakin kokemuksesta aika huono paikka tutustua. Kadulla ja kaupassa, juu ei. Ehkä siinä tapauksessa jos olet jo jotenkin tuttu jonkun kadulla tapaamaan naisen kanssa. Esimerkiksi joku puoli tuttu jota moikkaat kadulla, vaihdat pari sanaa ja laitat myöhemmin Facebookissa viestiä. Näin mua on mies lähestynyt ja se oli tosi mukava tapa :) olisin lähtenyt treffeille mutta meillä ei koskaan ollut samaan aikaan vapaata.
Olen tähän asti onnistunut pysymään poissa facebookin ihmeellisestä maailmasta.
kaikki ei sitä tosiaan käytä. Ei tarvitse siihen Facebookiin takertua. Perinteinen, kaverin välityksellä viesti tai numeron pyytäminen toimii myös, kunhan mimmillä on jotain käryä kuka, mikä, missä, milloin. Tai jos jotain samaa kiinnostavan tuntuista naista moikkaa oikeassa elämässä usein, niin tikusta asiaa vaan. Eli kunnon alku lämmittely ennen kuin kylmiltään pyytää ketään puolituttua treffeille. :)
Ennen ajattelin niin, että haluan tavata miehen pian, koska jos viestittelee pitkään, alkaa omassa päässä kehitellä mielikuvia siitä toisesta ja yleensähän ne mielikuvat eivät pidä paikkaansa. Nykyään ajattelen, että haluan vähän aikaa tutustua viestittelemällä, että miten se mies kirjoittaa, että kirjoittaako se asialliseen sävyyn vai alkaako se kirjoitella törkyviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryin ulkomaille. Mulla on mahdollisuus valita, joten miksi pahoittaisin mieltäni elämäänsä tympääntyneiden perunanenien seurassa?
Eli sulla on treffejä ja matcheja ja haluat nähdä miltä nainen näyttää. Keskustelutaitosi ovat huonot sen perusteella että naiset ei jaksa puhua 10 min pidempää saati tavata sen perusteella mitä sanot sen 10 min aikana.
Joku pinnallinenon hupakko (filtterikuvat kertoo vaan pinnallisuudesta) sitten on ihastunut ulkonäköäsi ja elättelee toiveita ettet ole niin k-pää miltä vaikutat viesteissäsi.
Vaikutat pinnallisella. Tuskin susta muut kiinnostuukaan kuin ne ulkonäköösi ihastuvat. Oma vika.