Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toistuvia painajaisia näet?

Vierailija
26.08.2018 |

Itsellä on toistunut aika usein uni, jossa huomaan että olen täysin unohtanut mennä töihin! Mulla on siis työpaikka, mutta yhtäkkiä tajuan että hupsis, en ole muistanut kahteen kuukauteen käydä työpaikalla. Toinen on se etten olekaan valmistunut koulusta, lopputentit on tekemättä, ja varsinkin matematiikan tentit, mulla on viikko aikaa lukea ja saada ne läpi. Mitä teillä luuraa unissa?

Kommentit (343)

Vierailija
321/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viimeunessani koskessa, sitten mökillä ja sitten syytyy sota ja seuraavaksi mä oon miinakentällä. Uneni päättyi kun pääsin miinakentästä, mutta kaikki seuralaiseni eivät siitä selviytyneet.

Joskus aikaisemminkin olen nähnyt unia koskesta ja miinakentästä.

Mistäköhän nämäkin uneni tulee? 😂

M30

Vierailija
322/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sellaisia unia, joissa olen vaarassa ja minua hakataan. Nämä unet eivät ole hirveän kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holokausti on palannut samalla kun persut ovat anastaneet vallan. 

Tunnusta vaan, että olet rakastunut persuihin kun kerran tulevat uniisi.

Vierailija
324/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin on painajainen, missä yritän puristaa finniä käsivarressa, ja nestettä vain tulee ja tulee ja joskus ihon alta tulee myös matoja, ja joskus käsivarsi tyhjenee kokonaan ja muuttuu tyhjäksi pussiksi.

Näen myös usein painajaista että asun vanhempieni luona tai olen vierailemassa, ja yritän lähteä sieltä pois mutta vanhemmat eivät päästä, ajavat takaa hakatakseen minut, varastavat autonavaimeni tai rikkovat autoni jne. 

Vierailija
325/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva uni on, et lukion uskonnon, historian ja englannin kurssit lähestyy. Olin päättäny et aloitan ajoissa vanhan kertaamisen ja lukemisen jo etukäteen. Sitte onkin jo edellinen viikko ja lukemista en o vielkää alottanu. Mikä ahdistus! 

Miten pääsen eroon tosta lukiopainajaisesta? Lukioajoista on kuitenkin jo vuoskymmenet.

Vierailija
326/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tätä unta miettiä. Suuri juhlasal. Ihmiset tummissa puvuissa, kaikki selin minuun. Tunnistan poisnukkuneen ukkini lähimmästä pöydästä-myös selin istuu. 

Sairastan syöpää niin onko tämä jokin enne jostakin....?

Vierailija
327/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku tätä unta miettiä. Suuri juhlasal. Ihmiset tummissa puvuissa, kaikki selin minuun. Tunnistan poisnukkuneen ukkini lähimmästä pöydästä-myös selin istuu. 

Se on merkki siitä että sinulla on paljon kuolema ja hautajaiset mielessä.

Vierailija
328/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö jäädä yksin sairauksinesi? Näin mä tulkitsisin unesi.

M30

Vierailija
329/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Tämä hyvä pointti. Loppuen lopuksi sitä on yksin vaikka  koko suku olisi ympärillä. Totta puhut 👍🏻

Vierailija
330/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, että luurangot tulivat käytävällä tanssien vastaan. Nyt olen jo tästä parantunut, mutta vaimo syöpäosastolla jätti tällaisen pitkäksi ajaksi. Hän ei selvinnyt. Huuuuuu

Vierailija
331/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jossain katolla ja en pääse mistään pois. Tikkaita ei ole.

Minulla saman tyyppinen uni, mutta jatkuen: olen ehkä viisikerroksisen talon katolla, ei tikkaita, ja päätän hypätä alas. Eikä edes pelota (normi elämässä pelkään korkeita paikkoja). Ihana tuulen vire! Ja se maahantulo, kuten mäkihyppääjät sillai niiaten! Halusin hypätä uudelleen.

Vierailija
332/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Tämä hyvä pointti. Loppuen lopuksi sitä on yksin vaikka  koko suku olisi ympärillä. Totta puhut 👍🏻

Mä tulkitsin, kun porukat ovat selin niin he eivät ole läsnä tämän syöpää sairastavan tukena. Ajattelin, että tunteeko hän tulevansa välitetyksi.

M30

Vierailija
333/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pahaa painajaista

1 Minulta katoaa löhöilysohva joudun töihin :(

2. Maailmasta ovat kadooneet kaikki muut naiset, vain Riikka-klooneja jäljellä ja hampaiden kiristelykitinä täyttää koko maanpiirin !  AAARGH !

Vierailija
334/343 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin painajaista ettei Alanya Market aukeakaan huomenna.

Vierailija
335/343 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina tuskallisia unia on tullut nähtyä. Oli toi sotaan liittyvä uni miinakenttäineen ja viime yönä näin unta, että mun käsi on täynnä pitkiä piikkejä jotka mä revin kädestäni irti ja oon tuskissani verta vuotavan käteni kanssa. 

Kivuliaat unet varsinkin jää hyvin mieleen. 

M30

Vierailija
336/343 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunne on, että kivuliaat uneni jatkuvat, kun kädessä ja jaloissani tuntuu nyt puuduttavilta.

Yksinkertaisesti sanottuna kivun tunteesta näen välillä unia erimuodoissa vaan.

Ihan hirveä tunne tämä on, kun tuntee jonkinlaista kipua ja tiedostaa sen kivun tunteen kumpuavan uniin.

M30

Vierailija
337/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen aika usein painajaista että mun hampaat lohkeaa ja irtoaa. Olen oikonut hampaani yksityisellä aikuisena, lysti maksoi melkein 7000 euroa. 

Vierailija
338/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten pysty liikuttamaan raajojani. Pysyvästi tai pitkän aikaa halvaantunut. On muuten hirveää

Vierailija
339/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toistuva painajaisteema on se, että suuni on täynnä jotain, yleensä tahmeaa ja venyvää, jota yritän saada pois. Se voi olla vaikka purkkaa tai toffeeta, jota syön normaalisti, mutta kun yritän sylkeä/niellä sen, se jää jumiin. Kun yritän saada sen revittyä pois suustani, se vain kasvaa ja kasvaa. Herään aina kun olo käy liian ahdistavaksi.

voisiko olla että kadut pieniäkin puheitasi, jota mielesi unessa suurentelee(kasvava möykky suussa)

Vierailija
340/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin viimeunessani koskessa, sitten mökillä ja sitten syytyy sota ja seuraavaksi mä oon miinakentällä. Uneni päättyi kun pääsin miinakentästä, mutta kaikki seuralaiseni eivät siitä selviytyneet.

Joskus aikaisemminkin olen nähnyt unia koskesta ja miinakentästä.

Mistäköhän nämäkin uneni tulee? 😂

M30

Voisiko olla tunteittesi ja ajatustesi ristiriitaa ne lento unet ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi