Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toistuvia painajaisia näet?

Vierailija
26.08.2018 |

Itsellä on toistunut aika usein uni, jossa huomaan että olen täysin unohtanut mennä töihin! Mulla on siis työpaikka, mutta yhtäkkiä tajuan että hupsis, en ole muistanut kahteen kuukauteen käydä työpaikalla. Toinen on se etten olekaan valmistunut koulusta, lopputentit on tekemättä, ja varsinkin matematiikan tentit, mulla on viikko aikaa lukea ja saada ne läpi. Mitä teillä luuraa unissa?

Kommentit (343)

Vierailija
341/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin viimeunessani koskessa, sitten mökillä ja sitten syytyy sota ja seuraavaksi mä oon miinakentällä. Uneni päättyi kun pääsin miinakentästä, mutta kaikki seuralaiseni eivät siitä selviytyneet.

Joskus aikaisemminkin olen nähnyt unia koskesta ja miinakentästä.

Mistäköhän nämäkin uneni tulee? 😂

M30

Voisiko olla tunteittesi ja ajatustesi ristiriitaa ne lento unet ?

En mä ole lentänyt unissani. Mä vaan unissani ilmestyn tyhjästä toiseen paikkaan.

M30

Vierailija
342/343 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin aikoinaan ja ne venähtivät neljännelle vuodelle jolloin tein osan tehtävistä etänä. Tuon jälkeen olen nähnyt pari kertaa unta että olen epävarma mitkä tehtävät ovat tekemättä ja kerkeänkö tehdä kaikki ajallaan ja se on todella ahdistavaa.

Toinen uni joka toistuu silloin tällöin on vessahätä uni jossa painelen asioille vessaan mikä on avoin alhaalta ja milloin mistäkin joku seinä puuttuu tai ylhäältä puuttuu seinää. Juuri kun olen asioimassa niin jotain porukkaa liikkuu lähistöllä ja olen ihan nolona että joku huomaa.

Toinen uni mikä toistuu myös tietyin väliajoin mutta harvoin on uni jossa olen jossakin työpaikalla ja mulla on jotenkin avuton, yksinäinen ja ahdistava olo ja kaikki muut tuntuu tosi etäisiltä enkä oikein uskalla ottaa kontaktia muihin. Näissä unissa ilmapiiri on synkkä ja harmaa.

Ei nämä varsinaisesti ole mitään herätyspainajaisia mutta ahdistavia kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/343 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa nukahtanutta ketjua. Viime yönä heräsin taas painajaiseen, joka noudatteli toistuvaa teemaa.

Ennestään tuntematon mies oli tunkeutunut kotiini ja odotti saavansa minulta seksiä. Minä koetin viivytellä ja miettiä, millä tekosyyllä pääsisin ulos ovesta ja kuinka kauas pääsisin pakenemaan lumessa sukkasillani, saisiko hän minut heti kiinni. 

Unissani toistuu usein se, että joku mies tai miesporukka jahtaa minua tai on vanginnut minut, ja aikoo tehdä minulle seksuaalista väkivaltaa. Koetan sitten aina harhauttaa ja paeta. En koskaan tappele tai ilmoita kuuluvasti etten aio suostua, vaan koetan olla mielinkielin ja mietin pakoreittiä.