Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O

Vierailija
26.08.2018 |

Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.

Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)

Kohtalotovereita?

Kommentit (322)

Vierailija
181/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi on sanansa mukaisesti kuivauskaappi, ei siellä säilytetä astioita, vaan annetaan kuivua, ja sitten siirretään muihin kaappeihin omille paikoilleen.

Onks se ihan erikseen kielletty jossain, ettei niitä astioita saa säilyttää siellä? Meillä ja monella kaverillakaan ei vaan yksinkertaisesti ole keittiössä niin paljoa kaappitilaa, että saisi astiat erikseen johonkin kaappiin. Ja jos tiskaa käsin niin olis kyllä todella ärsyttävää ensin laittaa ne astiat sinne kuivauskaappiin ja sitten vielä vähän ajan päästä latoa johonkin säilytyskaappiin.

Vierailija
182/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju.

Meillä mies nalkutti minulle. Minulla on joskus tapana jättää tavaroita vähän puolitiehen sen sijaan että laittaisin ne oikeille paikoilleen. Laitoin kuulemma kulhot väärin kaappiin (koska minusta ne joita käytetään useimmin kuuluu olla päällimmäisenä, mies sen sijaan järjesti ne sitkeästi koon mukaan joten jouduin aina kaivamaan isomman kulhon sieltä alta...) ja ripustin kuulemma pyykitkin väärin - miehen tavalla ne "kuivuisivat tehokkaammin". Kyllä mulle tuli sellainen tunne, etten osannut tehdä mitään oikein.

(Miestä ei taas kiinnostanut vessan pesu tai imurointi, silloinkaan kun oli kotona työttömänä.)

Olemme eronneet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.

Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)

Kohtalotovereita?

Miksi olet äänesi antanut miehellesi.

Kaipaat selvästi apua, joten mene lähimpään psyk.polille. Pitkähihaisessa paidassa olet kuin kapaloissa. Ja lääkkeet vie ongelmat.

Vierailija
184/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota samaa. :D

Omasta mielestänihän mä en edes nalkuta, mutta joskus saatan neuvoa miestä tekemästä tyhmyyksiä. Mä tunnen ukkokultani jo niin hyvin, että osaan usein jo ennakoida mitä se hassua se aikoo tehdä seuraavaksi, eli lasken jo pari siirtoa eteenpäin. Mies on joskus nauranutkin ihmeissään, että mistä mä tiesin mitä se aikoo seuraavaksi tehdä. Eli olen kieltänyt ennen kuin ehtii mitään tehdä. Usein luen sen ajatuksetkin jo puolesta sanasta. Juu, ollaan pidetty seuraa toisillemme jo yli 15 vuotta. :D

Vierailija
185/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tuota samaa. Joskus vain mielessäni, usein puoliksi ääneen. Tyttöystävän typeriä nalkutuksia toistelen kun oikein suututtaa.

Eroamassa ollaan jo...

Olen samaa mieltä. 

Jokaisella miehellä on oikeus elää likaisena, pesemättömissä vaatteissa, polvia myöten pölyssä ja saastassa sekä syödä lautaselta, joka on tahmainen.

Joo, koska nehän ne on ne ainoat vaihtoehdot että joko noudataan kirjaimelleen ocd-niuhottajan oikkuja tai sitten eletään kuin siat pellossa. Ihanan mustavalkoista.

Vierailija
186/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D

Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa. 

N46

Se, että asioilla on tietyt paikkansa ei ole nipottamista vaan tehokkuutta. Kun kaikki noudattavat järjestystä , ei tarvitse mitään koskaan etsiä ja hakea. Tämähän on aivan alkeellisia taloudenhoitotaitoja. -eri

Ei kotona tarvitse olla tehokas. Pieni sekamelska on viehättävää. Tehokkuudesta tulee liukuhihna mieleen ja ihminen sen hammaspyöränä.

Sekamelska ei viehätä. Ei pieni eikä varsinkaan iso. Mielestäni taloustyöt ovat vain välttämätön paha, joka hoidellaan mahdollisimman nopeasti alta pois, jotta voi sitten tehdä mielenkiintoisempia ja mukavampia juttuja.

Paino sanalla "MIELESTÄSI". Minun mielestäni ne mielenkiintoiset ja mukavat jutut voi tehdä ensin, ja taloustyöt eli se välttämätön paha hoidetaan sellaisella "tehokkuudella" kuin aikaa ja tarmoa jää. En haluaa elää elämääni taloustyöt edellä vaan nimenomaan päinvastoin.

Toki aikuiset ihmiset voivat elää kuin pellossa. Kun perheessä on lapsia ja lemmikkieläimiä tietyt pakolliset jutut nyt vaan on hoideltava tiettyinä aikoina. Ei voi lusmuta. Eikä se tietty rytmi elämässä muillekkaan pahitteeksi olisi.

Vierailija
187/322 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten kukaan on tuollaisten päällepäsmärinalkuttajien kanssa parisuhteessa päivääkään, saati että perustaa vielä yhteisen kodin, jossa ei ole sananvaltaa ja tulee kohdelluksi kuin lapsi?

Niinpä. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi mies alkaa kuherrruskuukausivaiheen jälkeen käyttäytyä "kuin vastuuton lapsi". Nalkuttava nainen ajaa miehen siihen.

Mikäli se mies uskoisi kerta sanomisella, ei kenenkään tarvitsisi nalkuttaa. Jos on joku perusteltu mielipide , miksi jokin asia pitäisi tehdä toisin tai ei tehdä ollenkaan, niin luulisi että aikuinen ihminen saa suunsa auki ja sanoo siitä. Miehillä vaan on passiivisagressiivinen tapa olla kuulematta ja välteltä sekä keskustelua että pyydetyn asian tekemistä viimeiseen asti. Vaimosi/kumppanisi ei ole äitisi joka passasi miesvauvansa. Kyllä miehenkin pitäisi tajuta ihan ilman nalkutusta tehdä osansa kotitöistä. Jos näin ei tapahdu, niin se nainsen mittä tulee jossain vaiheessa täyteen. Hän hakee eron ja taas rassukat pääsee valittämään maisten pahuutta, vaikka oli ihan oma vika.

Vierailija
188/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli se mies uskoisi kerta sanomisella, ei kenenkään tarvitsisi nalkuttaa.

Mikäli se nainen ei nalkuttaisi, ei kenenkään tarvitsisi kuunnella nalkuttamista.

Vierailija
189/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko naimisissa papukaijan kanssa?

Vierailija
190/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suhde kohta ohitse. Voimia miehelle.

Vierailija
191/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli se mies uskoisi kerta sanomisella, ei kenenkään tarvitsisi nalkuttaa.

Mikäli se nainen ei nalkuttaisi, ei kenenkään tarvitsisi kuunnella nalkuttamista.

Tietyt asiat nyt vaan on jonkun tehtävä. Syytä äitiäsi jos hän ei ole koskaan sinulta mitään vaatinut ja opettanut, mitä perhe-elämään kuuluu. Voit syyttää myös omaa typeryyttäsi jos sinulle nalkutetaan. Tuskinpa kukaan tuollaisia perässä vedettäviä kiviriippoja kauan viitsii kodissaan katsella.

Vierailija
192/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Sinun äänelläsi? Onko hän siis imitaattori?

Vierailija
193/322 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä äitiäsi jos hän ei ole koskaan sinulta mitään vaatinut ja opettanut, mitä perhe-elämään kuuluu.

Äitini se siivoamisesta aina nalkuttikin! Yritti kyllä hyvälläkin, yritti maanitella, hermostuttuaan nalkutti. Hirveä kotityö-ocd päällä. Aina imuri kädessä häsläämässä.

Vierailija
194/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saattaa olla demonisen riivauksen alainen jos puhuu sinun äänelläsi. Vie mies kristalliterapiaan.

Vierailija
195/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet nalkuta. Se on naisten vaiva. Tietysti jos miehesi on neiti/ämmä.....

Vierailija
196/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta lähes kaikki nalkuttavien naisten miehet haaveilevat uudesta kumppanista. Itse asiassa näin nalkuttavan äidin lapsena, voin kertoa, että ne lapsetkin pitävät aamukampaa siitä, että koska pääsevät tästä kodista pois.

Paskapuhetta. Moni mies on täysin valmis kuuntelemaan nalkutusta, koska vaihtoehto (parisuhteesta lähteminen) pelottaa liikaa. Mies tietää, että uuden kumppanin löytäminen on miehelle paljon vaikeampaa kuin naiselle.

Moni lapsi jää tahallaan asumaan kotiin pitkäksi aikaa (eräs nörttipoika asui kotona 30-vuotiaaksi) koska he tietävät, että äidin nalkutuksen voi kätevästi jättää huomiotta. Siellähän sitten nalkuttaa yksin, kunnes helvetti jäätyy.

Vierailija
197/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ylipäätään nalkuttaa? Kuulostaa kamalalta.

Se on naisilla geeneissä. Ei sille mitään voi.

Vierailija
198/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli mieleen Norman Bates ja äitinsä..

Vierailija
199/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä vanhoja ketjuja kaivaa nykyisin esiin lähes päivittäin?

Vierailija
200/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! 

Hyvä aloitus! 

MINÄ teen tuota samaa. Nalkutan itselleni mieheni äänellä, kun tiedän, että kohta hän kumminkin sanoisi ko. asiasta. Säästän hänen vaivaansa. Vastaan siihen vielä omalla äänelläni, että "joo, joo...."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän