Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O

Vierailija
26.08.2018 |

Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.

Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)

Kohtalotovereita?

Kommentit (322)

Vierailija
321/322 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D

Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa. 

N46

Kysyin tekoälyltä oikeaoppista tapaa käyttää kuivauskaappia: "Astioita ei aseteta kuivauskaappiin, vaan ne kuivataan joko astianpesukoneessa tai käsin pesun jälkeen. Kuivauskaappia käytetään pyykin tai kenkien kuivaamiseen, ei astioiden.

En, kun kuulun siihen koulukuntaan joka laittaa astiat kuivauskaapissa siihen kohtaan mihin sattuvat mahtumaan. Tämä oli "oikeaoppinen" ohje, mustaa valkoisella,  kuivauskaapin neuroottiselle täyttäjälle, niin ei tarvitse väitellä puolison kanssa.

Vierailija
322/322 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Mies myös läpsii itseään poskille ja kieltää itseltään lauantain oluet. Sitten välillä on pihalla tupakalla vaikkei tupakoi ja kiroilee huitoen käsillä ilmaan...

Pelottavaa. Kuulen välillä että ei kavereit ja poistin kaverit pois puhelimen listalta ei hararstuksia ei mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla