Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O
Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.
Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)
Kohtalotovereita?
Kommentit (329)
Meillä sama. Mies myös läpsii itseään poskille ja kieltää itseltään lauantain oluet. Sitten välillä on pihalla tupakalla vaikkei tupakoi ja kiroilee huitoen käsillä ilmaan...
Pelottavaa. Kuulen välillä että ei kavereit ja poistin kaverit pois puhelimen listalta ei hararstuksia ei mitään.
Tuskin mies sinun ääntäsi käyttää, taitanee olla vaan mielikuvitusta.
Mitä te naiset alituiseen valitatte miehistänne. Itse olette miehenne valinneet.
Suomalainen mies on hyvä mies, vaimo voisi olla nalkuttamatta miehelleen.
Kuinka te kehtaatte miehiänne moittia. Näkisitte hänessä hyvät puolet.
On taakka olla nalkuttavan muijan kanssa.
Seonnut lopullisesti. Kannattiko nalkuttaa jatkuvasti?
Pilkkaa sinua matkimalla. Tajuatko?
26.8.2018
nyt 25.5.2026
miten liitto voi? kumpi matkii kumpaa? iso heh
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaa sinua matkimalla. Tajuatko?
Käsittäisin myös näin. Jos matkii toisen ääntä nalkuttamalla itselleen on melko varmaa, että vaimo on kova nalkuttamaan ja huomauttelemaan asioista. Silloin mies pilkkaa tai ainakin yrittää, että vaimo tajuaa hänen osoittelevan omaa käytöstään.
Monet pitään yhdessä olleet pariskunnat osoittavat mieltään toisilleen matkien toistensa ilmeitä ja puhetyyliä kun toinen tai toisen joku tapa ärsyttää toistuvasti. Tämähän on ihan tuttua ja ilmiselvää toimintaa.
Jossain vanhassa sananlaskussa sanotaan, että nalkuttava vaimo on kuin vettä sisälle tiputtava katto.