Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O

Vierailija
26.08.2018 |

Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.

Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)

Kohtalotovereita?

Kommentit (322)

Vierailija
201/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sdfgsdgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on trauma ettei voi olla kodissaan kuin kodissaan. Aina pitää varoa menevätkö asiat oikein.

Oman miehen kanssa puhuttiin asia halki ja nyt korjaustoimeet menossa. Se onkin kinkisempää.

Ei ole ainoa mies. Vasta nyt kun aikuisillä (+30) asun yksin, niin olen oppinut mikä koti on. Perus siisteys, leikkivät lapset ja iloinen ilmapiiri saa paikan tuntumaan kodilta. Tietysti omat henkilökohtaiset tavarat kuuluvat kotiin. Edellisissä suhteissa kotona on asunut diktaattori esim juurikin tavaroiden ja niiden järjestyksen suhteen. Olen pahoillani jos joku pahoittaa tästä mielensä, mutta minun kokemus naisista on sellainen että koti on heitä varten. Jos kotityöt menevät tasan, niin tasan tulee mennä myös kaikki sisustuselementit ja käytännön asiat. Esimerkiksi haluan että minulla on yksi mukava tuoli, josta minä pidän. Onko se liikaa vaadittu? Tähän asti se on ollut, mutta nyt kotonani saa olla mukava ja pehmeä tuoli. Tämä vain pienenä esimerkkinä miehen paikasta naisen kotona.

Juu, eikä se naisen oikea ja miehen väärä rajoitu pelkästään kotitöihin, vaan kaikki elämässä pitäisi tehdä naisen päähänpistojen mukaan. Siksi harrastankin vain kevytsuhteita, muuten menisi järki.

Näin minäkin olen päätynyt tekemään. Liian kauan meni tämän tajuamiseen. Onneksi nyt saan elää omaa elämääni, ilman älyttömiä rajoituksia, esim kielto käydä kerran viikossa salilla. Elämänlaatu on parantunut niin paljon että sitä ei edes vielä ymmärrä. Erostakin jo kaksi vuotta.

Nautin joka kerta kun laitan astianperukoneen pyörimään, vaikka se ei ole viimistä sijaa myöten täynnä. Kolme vuotta omassa kodissa! Entisessä yhteisessä käyn aina välillä asioita hoitamassa ja kirjottelen vessan lavuaarin paskoihin puumerkkejä ;) ja pölyyn nimikirjaimia.  Hyvissä väleissä ollaan. 

Vierailija
202/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee että miehet oppivat parisuhteissaan kaikenlaista. Nyt keski-ikäisenä sujuu ruoanlaitto ja kotityöt helposti. Siis sen lisäksi että fiksaan kodit ja kulkuneuvot. Vielä ei ole tullut vastaan naista, joka olisi parisuhteissaan mieheltä oppinut taitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilaisten marssi . Pori on myös entinen ruotsi Suomi . Borg tarkoittaa lääniä . Porissa oli aikanaan kartanoita missä oli hevostallit , viljapellot ja paljon työntekijöitä sekä katolisen kirkon rukoushuoneita . Oli ihan kivilinnoja joista on raunioita jäljellä . Tallinnan linna on myös entistä ruotsia Linn kaupungin keskustaa ,ruotsin rakentamaa paljon ennen muita . Tuli vaan mieleen kommentista porilaisten marssi . Stad stadi on kaupunki kaupunki keskusta ruotsiksi . YouTube porilaisten marssi.

Vierailija
204/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle miehelle ei kannata nalkuttaa. Jos se tekee ruokaa hoitaa auton ja maksaa puolet asumisesta se on jo hyvä mies .

Vierailija
205/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
206/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ettei tellä kellään ole miestä, keskenkasvuisia poikia taitaa olla, oikea mies ei edes kuuntele mitään nalkutuksia vaan laittaa semmoisen muijan kävelemään tai sitten joutuu ymmärtämään ettei omalle rakkaalle tarvitse eikä voi nalkuttaa, ja miksi pitäisi? jos pitää niin suosittelen etsimään sen oikean rakkauden ja miehen

Vierailija
207/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D

Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa. 

N46

Juu ei ole miehellä helppoa koska meillä mies on se joka nipottaa astioiden paikasta ja paljon muusta. En vaan tajua miksi joku viitsii tuhlata elämäänsä merkiryksettömiin asioihin. On sitten ne oikeat ongelmat vuorta suurempia. Kai nalkutus on vaan tunareiden tapa päteä kun ei heistä muuhun ole.

Vierailija
208/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavan tilalle aletaan katsella toista.

Vierailija
209/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hän pidä sinua täysin naurunalaisena matkimalla sinua. Ymmärrät kai itsekin miten lapsellista vallankäyttöä nalkutus on. Ei aikuista ihmistä voi opettaa ja muuttaa kuin lasta. Ei parisuhteessa voida elää vain sinun tahdon mukaan, on sillä miehelläkin tarpeet ja halut elää miten itse parhaaksi näkee.

Tarpeet? Onko sotkun tekeminen tarve? Tai tuollainen toisen matkiminen? Nalkutus on seuraus siitä, että ei tule kuulluksi. Jos puolisolle siisteys on omaa hyvinvointia parantava asia, niin miksi sitä pitää jatkuvasti särkeä?

Vierailija
210/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vihkisormus toimii älysormuksena. Muistutus mm. roskapussin viemisestä tulee kuin apteekin hyllyltä.

Ukkomies

Vierailija
211/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä miehiä, jotka tykkää, että tavaroille on oma paikka? Ja, että koti on kivan näköinen, kun on järjestys kunnossa?

Yläpeukku = juu, se on mukavaa ja pidän kämpän siistinä.

Alapeukku = ei väliä, haluan elää kuin rönsseli ja etsiä sitten esim. kiireessä autonavaimia tai vaikka saksia ympäri huushollia.

Vierailija
212/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi että mies soittaisi pieremällä porilaistenmarssia?

Meidän mies "luukutti" Daruden Sandströmiä täydellisesti - tuplatempolla!

Selvästi taipumuksia petomaaniksi. Onko harkinnut alalle ryhtymistä?

Vierailija
213/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa tapahtuukin niin se on sulle "kohtalo"....   On sulla tylsä elämä. Ei ihme että ukkosikin sekoaa.

Vierailija
214/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa äänenmuunnin, johon  miesäänellä latelet miehesi käyttämiä latteuksia ja fraaseja.

Vierailija
215/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutuksesi on alistanut miehesi hulluksi. Hänestä ei ole kun miehen riekale jäljellä. Ansaitsisi eutanasian.

Vierailija
216/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttajat ovat kamalia. Minulla on työkaveri, joka nalkuttaa kahvihuoneen kuppien värijärjestyksestä ja voirasian paikasta jääkaapissa yms. "tärkeästä". Hänen lomien aikana kukaan ei ole osannut tehdä mitään oikein. Ekat päivät kuluvat siirrellen kippoja oikeaan järjestykseen helvetinmoisen kiroilun ja paiskomisen kera. Kuulen mielessäni jatkuvasti työkaverin narisevan äänen sanovan, että "Tyttö, ei noin!! Tuo kuppi kuuluu ylähyllyn vasempaan laitaan!!"

Olisi painajaismaista asua tuollaisen nalkuttajan kanssa yhdessä.

Vierailija
217/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta lähes kaikki nalkuttavien naisten miehet haaveilevat uudesta kumppanista. Itse asiassa näin nalkuttavan äidin lapsena, voin kertoa, että ne lapsetkin pitävät aamukampaa siitä, että koska pääsevät tästä kodista pois.

Mielestäsi ilmeisesti ratkaisu olisi vain lopettaa se ”nalkuttaminen”? Mutta mitä silloin kävisi nalkutuksen aiheuttaneille tekemättömillr kotitöille? Nehän jäisivät kaiketi kokonaan tekemättä. Ovatko ne kaikki turhia hommia? Ilmankin pärjää? Kuinka kauan?

Ette kai vain vihjaa, että juuri äidin pitäisi yksin tehdä kaikki työt vaivaamatta muuta perhettä?

Vierailija
218/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aika usein lauseen: en ole Kerttu ja enkä tiskaa pimeässä ja laitan valot. Mieheni on pihi ja sammuttelee valoja yhtenään ja tykkää kovasti Harjakaisesta ja sen vitseista. ( Jos joku ei tiedä niin Harjakainen oli Putous hahmo , rääväsuinen rakennusmestari).  Eli nalkutan itselleni mieheni äänellä. 

Vierailija
219/322 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kestä se kuin mies",  suurimmasta osasta miehiä tuleekin kyllä-kulta-miehiä he vain kestävät snagutuksen jotta Rauha ja suuri Tyyneys säilyy. Mies joka saa tehtyä naisestaan seksikkäämmän näköisen sitten parisuhteen alun on kova urho, mutta mies jonka nainen pitää parisuhteessa edelleen pierukollegeja ja hupparia koko ajan on merkki kyllä-kulta-miehestä.

Miksi miehen pitäisi olla karvanaamainen kopio kumppanistaan tavoiltaan?  Miksi miehiä alistetaan muuttamaan käytännön tapojaan jotta nainen on tyytyväinen? Toki pienin marginaali% miehistä omaa statuksen muovata naistaan niin ulkonäöltään kuin käytökseltään. 

Nalkutushan on yleistä silloin kun neuroosin omaava nainen huomaa että hänen neuroosin aihe ei tapahdu kuten Hänen oikea tapa on. Asia voi olla aivan typeräkin käytännössä kuten vessapaperin asettaminen siihen paikalleen. Se on joko oikein tai väärin. 

Tuo toisen ihmisen matkinta on metka juttu, sitä kuulee lasten suusta mutta harvoilta aikuisilta. Todella harvoilta. Usko vain. Yleensä matkijat ovatkin taiteellisesti suuntautuneempia ja ehkä omaavat lahjakkuutta jossain ilmaisua vaativassa asiassa. Se ei tarkoita loukkausta.

Vierailija
220/322 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä miehiä, jotka tykkää, että tavaroille on oma paikka? Ja, että koti on kivan näköinen, kun on järjestys kunnossa?

Yläpeukku = juu, se on mukavaa ja pidän kämpän siistinä.

Alapeukku = ei väliä, haluan elää kuin rönsseli ja etsiä sitten esim. kiireessä autonavaimia tai vaikka saksia ympäri huushollia.

Haluaisin elää kuin Rönsseli. Kuulostaa ihanan stressittömältä, vaikken tiedä, mitä tarkoittaa.

Puolison kanssa molemmat matkimme toisiamme ja saamme aina mahtavat naurut... se onkin varmaan yksi liima suhteessamme. Tuo nauraminen. Yhdessä. Moni pikku riitakin loppunut alkuunsa, kun jompikumpi alkaa matkia. Hauskaa tosiaan.

Terveisin Doris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi