Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O
Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.
Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)
Kohtalotovereita?
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää saada päättää kuinka astiat on kaapissa?? Siis kodissa jossa asuu kaksi tasavertaista ihmistä😅
Jos haluaa kuppiensa olevalla tietyllä tavalla niin laittakoon itse.Ohis
Tämä :D miksi naisen päättämä järjestys olisi se oikea?
Ilmeisesti miehellä ei ole mitään järjestystä vaan laittaa astiat miten vaan. Jos mies on keksinyt toimivan järjestyksen, tottakai se otetaan käyttöön. Miehet harvemmin osaavat ajatella näitä taloudenhoitoon liittyviä asioita koska naiset tekevät kaiken poikalastensa puolesta ja vain tyttöjen täytyy siivota ja ottaa vastuuta keittiöstä ja siivouksesta.
Jos ne astiat kuivuvat siellä kaapissa ’mitenvaan’ niin mitä merkitystä sillä on missä järjestyksessä ne ovat?
Huomaan, että sinulle ne vain kuivuvat siellä, etkö käytä niitä ruuanlaitossa tai viikon ruokatarpeiden valmistelussa. Yleensä autotallissakin työkaluilla on oma paikkansa. Tämä helpottaa sitä kuka niitä käyttää ja on huomioivaa laittaa tavarat siihen järjestykseen.
Mitä? Käytän tietysti. Otan sieltä kaapista mitä tarvitsen silloin kun tarvitsen? Kuin iso kuivauskaappi teillä on jos oikeasti joudut kaivamaan sieltä oikein jotain etkä löydä jos ne eivät ole samassa järjestyksessä kuin viimeksi?? Yleensä niissä on noin 3 hyllyä jotka näkee heti kaikki kun oven avaa.
En ole ap, mutta minulla on astioita kuivauskaappien lisäksi kolmessa vetolaatikossa+ kahdessa pienemmässä laatikossa ja vitriinissä 😄 Eri sorttisille tavaroille on omat paikat ja löytyvät tarvittaessa helposti. On olemassa eri kokoisia keittiöitä, kun on erikokoisia perheitäkin.
Kuivumassa vitriinissä? Toivottavasti ei puuta ainakaan ole se vitriini.. nythän puhuttiin siitä missä astiat kuivuu, ei niiden säilytyspaikoista jotka toki ovat aina samat.
Niin, astianpesukoneesta nostelen tavarat joko vetolaatikkoihin tai mukit ja lasit kuivauskaappiin. Osa tavaroista menee koneesta vitriiniin. En ajatellut, että ap:n mies pesee astioita käsin, vaan luulin, että hän tyhjentää astianpesukoneen miten sattuu. En tiennyt, että av:lla vielä tiskataan käsin😒
Hetkooonen. Onko joissain huusholleissa siis vaatimuksena nostaa astiat *astianpesukoneesta* ensin kuivauskaappiin ja sieltä myöhemmin astiakaappiin/vitriiniin? Siis että astiat eivät saa jäädä loppukuivumaan koneeseen, koska heti täytyy olla valmiudessa alkaa täyttää konetta likaisilla astioilla (jotka eivät tietenkään saa jäädä sekunniksikaan "lojumaan" tiskipöydälle)? :O
Harmi, että miehen mielestä mitään järjestystä ei oo kiva ylläpitää. Ei sittenkään kun hän etsii omia työkalujaan ja muita aarteitaan puolituntia/koko päivän ja hokee samalla "aina sama, vttu, missä, voitko auttaa!!?" Yleensä en auta kun ei ukkokulta osaa edes auttavasti arvata, että mistä päin 200neliön talosta alottais etsinnät. Saatan vahingonilosena muistuttaa miten hyvä olis ku ois järjestys, nytkii oisit jo työntouhussa.
Joten kyllä sillä vaan on munkin mielestä vähän väliä, et miten kaikki kodin aarteet on aseteltu, vähentää stressiä!
Mies parka, nalkutettu hulluksi :(
Onneksi olkoon, koirakoulu suoritettu kympin arvoisesti.
Tää on ihan parasta parisuhdehuumoria ja suurta rakkautta :D Mies saa mut nauramaan ihan hervottomasti kun "minun äänelläni" kertoo elämää suuremmista ongelmista... Kyllähän hyvin toteutettu parodia imartelee :D
Vierailija kirjoitti:
Hetkooonen. Onko joissain huusholleissa siis vaatimuksena nostaa astiat *astianpesukoneesta* ensin kuivauskaappiin ja sieltä myöhemmin astiakaappiin/vitriiniin? Siis että astiat eivät saa jäädä loppukuivumaan koneeseen, koska heti täytyy olla valmiudessa alkaa täyttää konetta likaisilla astioilla (jotka eivät tietenkään saa jäädä sekunniksikaan "lojumaan" tiskipöydälle)? :O
Niin meillä tyhjennetään mukit ja lasit kuivauskaappiin säilytettäviksi. Muut astiat laatikoihin, vitriiniin ja kaappiin. Saavat kyllä rauhassa kuivahtaa ennen koneen tyhjentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan parasta parisuhdehuumoria ja suurta rakkautta :D Mies saa mut nauramaan ihan hervottomasti kun "minun äänelläni" kertoo elämää suuremmista ongelmista... Kyllähän hyvin toteutettu parodia imartelee :D
Miehesi on todella huumormiehiä😁😁
Vierailija kirjoitti:
Teen tuota samaa. Joskus vain mielessäni, usein puoliksi ääneen. Tyttöystävän typeriä nalkutuksia toistelen kun oikein suututtaa.
Eroamassa ollaan jo...
Olen samaa mieltä.
Jokaisella miehellä on oikeus elää likaisena, pesemättömissä vaatteissa, polvia myöten pölyssä ja saastassa sekä syödä lautaselta, joka on tahmainen.
Jokaisen suomalaisen miehen pitäisi lukea viikon verran tätä miesvihapalstaa ennen kuin edes harkitsee suomalaisen naisen kanssa suhteeseen ryhtymistä.
Minkä ikästä porukkaa täälä pyörii? Hirveän naurettavia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen suomalaisen miehen pitäisi lukea viikon verran tätä miesvihapalstaa ennen kuin edes harkitsee suomalaisen naisen kanssa suhteeseen ryhtymistä.
Tämä palsta on todellakin avannut nuoren miehen silmät. Taidan vapaaehtoisesti siirtää perheen perustamiset sinne hopeakettuvuosiin ja nauttia elämästäni, kun vielä voin! :D
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta lähes kaikki nalkuttavien naisten miehet haaveilevat uudesta kumppanista. Itse asiassa näin nalkuttavan äidin lapsena, voin kertoa, että ne lapsetkin pitävät aamukampaa siitä, että koska pääsevät tästä kodista pois.
Siinähän haaveilevat :D
Pääosin kämpässäni on täyssiivo, eli pölyt on tip top poissa, vessa ja keittiö siisti, eikä vaatteita loju missään. Mutta välillä voi olla laiskempi viikko, ettei yksinkertaisesti kiinnosta onko lattialla vaatteita ja keittiössä kaaos. Tuntuu jotenkin.kivemmalta kun saa siivota täyskaaoksen ja näkee lopputuloksen :D
Mies
Tämän vuoksi meillä on omat asunnot vaikka yhdessä oltu 5 vuotta ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Minun kotona minun söäännöillä ja hänen kotonaan hänen. Toimii eikä tarvitse riidellä eikä nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt tietoisen päätöksen olla nalkuttamatta. Sanon kerran ja sen pitää riittää paitsi erittäin tärkeässä asiassa voin mainita kolmannenkin kerran.
Mutta esim. sitten kun lukiolaisen läppäriä ei ole vielä koulun alkaessa hankittu tmv. niin sanon erittäin vittumaisesti.
Kumpi lie parempi.
Mikset hanki itse.
Oli miehen vuoro. Hankin pöytäkoneen kolme vuotta sitten ihan itse lapselle joululahjaksi. Ja oletin että mieskin siihen kykenee.
Virhe tietysti oli että en tajunnut, että mies ei kertasanomisella osannut yhdistää koulu alkaa+läppäri tarvitaan. Ja lapsi itse ei halunnut miestä hämmentää vaatimuksillaan kun miehellä oli vaativa mopohankintakin meneillään.
Kuivauskaappi on sanansa mukaisesti kuivauskaappi, ei siellä säilytetä astioita, vaan annetaan kuivua, ja sitten siirretään muihin kaappeihin omille paikoilleen.
Minulla on erikoinen mies, sillä hän tykkää pitää järjestystä. Jos esim. vihjaisen hänelle jostakin epäjärjestyksessä olevasta kaapista tai jostakin muusta tilasta, niin eipä aikaakaan, kun paikka on hyvässä järjestyksessä ❤.
Niimpä... Itse haaveilen että vaimo pettäisi uudestaan että voisin jättää sen, lapsia vituttaa äidin jatkuva nalkutus, mikään ei koskaan ole hyvin... Tokihan voisin jättää vaimon muutenkin, mutta pelottaa kuinka asiat sitten siitä etenisi, lapset kumminkin on minulle kaikki kaikessa...