Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O
Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.
Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)
Kohtalotovereita?
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta lähes kaikki nalkuttavien naisten miehet haaveilevat uudesta kumppanista. Itse asiassa näin nalkuttavan äidin lapsena, voin kertoa, että ne lapsetkin pitävät aamukampaa siitä, että koska pääsevät tästä kodista pois.
:-Dootko terve:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta lähes kaikki nalkuttavien naisten miehet haaveilevat uudesta kumppanista. Itse asiassa näin nalkuttavan äidin lapsena, voin kertoa, että ne lapsetkin pitävät aamukampaa siitä, että koska pääsevät tästä kodista pois.
:-Dootko terve:-D
Ehkä sen tosiaankin pitäisi jo muuttaa sieltä äidin peräkammarista omilleen. Äidillä on varmaan oma aamukampansa - ehkä jo kolmaskymmenes?
Ei kukaan mies kaipaa nalkuttavaa ämmää.. Naisissa on tiukkapipoa, jotka nalkuttaa kaikesta, ihan kaikesta.
Joku nainen kuvittelee, että mies puhuu hänen äänellään. Luulotautisen kuvittelua.
Kaiken aivopesun "(T)he Mother" tämä. 😅
Muuten : Monster ja Mother...
Moonikset eli kuukautiset, kuukautishirviö😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D
Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa.
N46
Naisten turhista niuhottaminen on ennemmin sääntö kuin poikkeus.
Sitten seuraa kaikenlaista hauskaa, kuten nalkuttamista, pihtaamista, anteeksi, naisella on kupin paikasta kaapissa niin paha mieli ettei seksi kiinosta ja lopulta sitä sitten kasvetaan erilleen.
Samalla logiikalla se, ettei miehet viitsi kuunnella vaimojaan ja kuittaa kaiken sanomisen turhana nalkuttamisena on enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja kas, kommunikaatio ei toimi ja suhde menee pilalle.
Kyllähän tuossa molemminpuolinen negatiivinen kierre saadaan pyörimään, joka vain syvenee ja syvenee.
Jos sanoo vain isosta asiasta ja unohtaa pikkumaiset huomauttelut lillukanvarsista niin voisi ehkä olla helpompi ottaa ne harvat vakavat asiat kuuleviin korviin?
Tai jos opettelisi puhumaan suoraan istumalla alas keskustelemaan: "minusta meillä kotityöt eivät jakaudu oikeudenmukaisesti, voidaanko katsoa jakoa ajatuksella yhdessä?", sen sijaan että harrastaa tunnepurskuttelua tyyliin: "miksi meillä aina on kuivauskaapissa kulhot väärällä hyllyllä, ei saa pestä pyykkejä lisähuuhtelulla, nyt joku on käyttänyt kaksi palaa talouspaperia vaikka yksi olisi riittänyt, yhyyy!"
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vaimo, joka ei nalkuttanut. Mieskin sina kehui muille ylpeänä kuinka hänen vaimonsa ei nalkuta. Seuraus: mies elää kuin pellossa, kaiken voi jättää hoitamatta kun vaimo sitten lopulta kuitenkin hoitaa. Kysehän on vain pikku jutusta. Valitettavasti niitä pikku juttuja kertyi liikaa.
Toinen vaihtoehto on pariutua sellaisen kumppanin kanssa, jota kunnioittaa ja arvostaa ihan itsenäiseen toimintaan kykenevänä ihmisenä. Silloin ei kummankaan tarvitse nalkuttaa eikä muutenkaan mikään ärsytä.
En tajua tuota, että vapaaehtoisesti ollaan jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jota halveksitaan ja pilkataan. Niinku miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vaimo, joka ei nalkuttanut. Mieskin sina kehui muille ylpeänä kuinka hänen vaimonsa ei nalkuta. Seuraus: mies elää kuin pellossa, kaiken voi jättää hoitamatta kun vaimo sitten lopulta kuitenkin hoitaa. Kysehän on vain pikku jutusta. Valitettavasti niitä pikku juttuja kertyi liikaa.
Minua huomattavasti vanhempi sisareni on täysin pro tuossa nalkutuksessa. Niinpä päätin jo teininä, etten ala samaan. Enkä ole alkanut. Mutta, mutta... yllättäen mieheni nalkuttaa välillä varsin ansiokkaasti.
Huomautin vaimolle nalkuttamisesta. Vastasi että voin tehdä samoin. Hän kyllä kestää sen, vaikka minä en.
No, aloin nalkuttaa. Seuraus: vaimo paniikissa ja lopulta lähdin veke.
Norman Bateskin nalkutti äitinsä äänellä...
Käy sääliksi miestä. Toivottavasti asian voi vielä korjata, että mies puhuu kauniisti ja hyvällä tavalla itselleen, välittää itsestään, ei toista muiden nalkutusta. Itkettää melkein kun ajattelee miesparkaa itseään kotitöihin piiskaamassa. Eikö asia hoituisi jotenkin toisin.
Heh. Onhan se hupaisaa lukea parisuhteiden anatomiaa ja kertomuksia siitä, miten toisiaan rakastavasta ja kunnioittavasta parista tuli toisiaan vihaava, kiusaava, halveksiva, vähättelevä, piikittelevä taistelupari. Usein parit ei taida sitä itsekään heti huomata. Siihen vain valutaan, seksi ja lapset voivat pitää yhdessä.
Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni
Kiitos päivän nauruista ja terveiset miehelle😂😂😂!!
Minulla taas akka suuttuu jos tekee noin. Menee makkariin vollottamaan xD
Anteeksi ap, mutta kiitos nauruista!
Teitä ei naurata, jos saatte lapsia, ja perheessänne on 2 vanhaa kakaraa...
Vierailija kirjoitti:
Heh. Onhan se hupaisaa lukea parisuhteiden anatomiaa ja kertomuksia siitä, miten toisiaan rakastavasta ja kunnioittavasta parista tuli toisiaan vihaava, kiusaava, halveksiva, vähättelevä, piikittelevä taistelupari. Usein parit ei taida sitä itsekään heti huomata. Siihen vain valutaan, seksi ja lapset voivat pitää yhdessä.
Juu. Tuskin tytön halveksuva käytös poikaystäväänsä kohtaan & pojan outo tapa selvitä siitä nauratta tosipaikan tullen, jos jputuvat joskus ottamaan yhdessä vastuuta yhtään mistään...
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D
Hirveän hauska 🙂
Parodia sinun käytöksestäsi, etkö bonjaa?
Ei tää nalkutus oo sukupuolikysymys vaan kyse on siitä, kuka on päävastuussa hommien toimimisesta.
Mun mies alkoi nalkuttaa kun jäi työttömäksi ja siirtyi kotiasioiden vastuuhenkilöksi. Ei ole päivää, ettei mulle tulisi sarjatulella ohjetta, muistutusta, käskyä ja ukaasia alkaen siitä kun saan silmäni auki ja päättyen siihen kun nukahdan.
Toki tunnustan myös, että täysin surutta olen heittäytynyt ns. lap(a)sen asemaan kodin pyörittämisen suhteen, kun voin luottaa siihen että toinen hoitaa jos minä en.
Kokeile samaa? Tee sen äänellä jotain sen nalkutusta. Mut pienenä vinkkinä, noi tapaukset yleensä räjähdysherkkiä ni tee myös omat suunnitelmat loppupäiväksi 😃