Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O
Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.
Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)
Kohtalotovereita?
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi että mies soittaisi pieremällä porilaistenmarssia?
Minä tiedän yhden yrittäjän
lopputuloksena oli p..k.t housuissa.
YÄK!
Höyrähtänyt, mutta ei haitallisessa mielessä!
Hän kertaa mitä piti tehdä/ muistaa 😀 vi Jos tanssii samalla asiat jää paremmin mieleen.
Nalkutus on typerää, mutta tälle aloitukselle repesin. Hyvä että isäntä osaa nalkuttaa itselleen. :D
Järkyttävää paljon "miehet" suomessa sietää nalkutusta... uskomatonta miten vähän itsekunnoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää paljon "miehet" suomessa sietää nalkutusta... uskomatonta miten vähän itsekunnoitusta.
Minäkin siedän, koska tiedän että aiheesta sanoo. On hommia, jotka pitäis hoitaa, mutta kun ei vaan saa aikaisiksi. Eikä kumppanin kuulu kaikkea yksin hoitaa, tietenkään, mutta mukavuudenhalu ajaa monesti reiluuden ohi.. Itse tunnustan, että vikaa on minussakin. Moni ei näköjään tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ohjautuva aviomies
Minäkin haluan itseohjautuvan.
meillä kans naikkonen on alkanu ite vaihtaa autonrenkaan ja yhdyntäkin
on muuttunut tosi orgasmikeskeiseksi, mää en ite oikein kerkee saaha,
mutta pääasia että on yhdessä kivaa kumminkin..
oon ollu huomaavinani että käsikarvoja on hälle tullu lissää kans..
toivottavasti en joudu mihinkään anus-juttuihin pakotetuks,,
kohtalotovereita ?
Sun ääni joka sillä on nalkuttanut sen päässä päivästä toiseen korvamatona ja se on miettinyt miten sen sais valutettua ulos päästä.
Niin, ehkä peiliin vois katsoa....
Laulaa peräpäällään käärijälaulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vaimo, joka ei nalkuttanut. Mieskin sina kehui muille ylpeänä kuinka hänen vaimonsa ei nalkuta. Seuraus: mies elää kuin pellossa, kaiken voi jättää hoitamatta kun vaimo sitten lopulta kuitenkin hoitaa. Kysehän on vain pikku jutusta. Valitettavasti niitä pikku juttuja kertyi liikaa.
Toinen vaihtoehto on pariutua sellaisen kumppanin kanssa, jota kunnioittaa ja arvostaa ihan itsenäiseen toimintaan kykenevänä ihmisenä. Silloin ei kummankaan tarvitse nalkuttaa eikä muutenkaan mikään ärsytä.
En tajua tuota, että vapaaehtoisesti ollaan jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jota halveksitaan ja pilkataan. Niinku miksi ihmeessä?
Naisilla yleinen syy on raha.
Norman Bateskin nalkutti itselleen äitinsä äänellä...
Onneksi ikisinkkuna saa olla miten haluaa. Ainoa ehkä oma päänsisäinen nalkuttaja.
Itse nalkutan itselleni omassa päässäni vaimon äänellä. Se riittää. Samoin käyn parisuhderiidat omassa päässäni. Lopputulos on kuitenkin sama, eli mikään ei muutu. Elämä on sellaista vaimon suututtamisen välttämistä. Että miettikää naiset sitä tykönänne, kun ihmettelette miksi mies ei enää tuo kukkia ja yllätyslahjoja.
Vetääkö se myös hanskaan ja huutaa teikän äänellä?
Astiakaappi on yleensä pieni, kyllä sieltä pitäisi löytää haluamansa astiat vaikka olisi missä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse nalkutan itselleni omassa päässäni vaimon äänellä. Se riittää. Samoin käyn parisuhderiidat omassa päässäni. Lopputulos on kuitenkin sama, eli mikään ei muutu. Elämä on sellaista vaimon suututtamisen välttämistä. Että miettikää naiset sitä tykönänne, kun ihmettelette miksi mies ei enää tuo kukkia ja yllätyslahjoja.
Minulla ei ole ollut miestä, joka edes suhteen alussa umpirakastuneena olisi tuonut kukkia tai yllätyslahjoja. Mutta ehkä USAssa toisin?
heh Samis täälläpäin. Olen saanut aikuisen poikani tekemään taloustöitä samalla metodilla; pälä pälä ...hän kotkottaa kuten minä ja tekee hymy suussa hommia siis päläpäläpälä ja hommat hoituu ja nykyään jopa keskustelee kanssani asioista
ISOT SYMPATIANI SINULLE