Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss
Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?
Kommentit (440)
Miksi sivuutatte sen että jokainen kommentoija iltalehdessä sanoo, että naisen KUULUU tyydyttää mies. Siinä ei sanota että pariskunnan kuuluu harrastaa yhteistä seksiä, vaan että naisen kuuluu palvella miestä. Missä miehet tekevät mitään eteenne? Missä miehet puolustavat naisia? Miehet huorittelevat naisia naisten normaalista biologiasta, miehet alentavat seksikumppaneitaan ja te tohelot kehtaatte nuolla tuollaisia. Hävetkää.
Tajutkaa jo sekopääakat, että kenenkään ei tarvitse hyväksyä teidän valintojanne. Teidän takianne kaikkien naisten asema pysyy alhaalla:) Niin kauan kun teette julkisia valintoja ja lausuntoja, otatte vastuun siitä. Kenenkään ei tarvitse kunnioittaa nimeään vaihtavaa tai miehelleen itseään jakavaa naista, koska se on julkista. :) Julkinen valinta, julkinen vastuu.
Nimenvaihdos muuten muuttaa yhteystietosi, esimerkiksi sähköpostisi. Muut ihmiset näkevät vaivaa näiden alistumisenne takia. Maksakaa edes itse se nimenvaihtonne, sekopäät.
EIkö hävetä että yksi prosentti miehistä kykenee luopumaan nimestään naisen takia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sivuutatte sen että jokainen kommentoija iltalehdessä sanoo, että naisen KUULUU tyydyttää mies. Siinä ei sanota että pariskunnan kuuluu harrastaa yhteistä seksiä, vaan että naisen kuuluu palvella miestä. Missä miehet tekevät mitään eteenne? Missä miehet puolustavat naisia? Miehet huorittelevat naisia naisten normaalista biologiasta, miehet alentavat seksikumppaneitaan ja te tohelot kehtaatte nuolla tuollaisia. Hävetkää.
Tajutkaa jo sekopääakat, että kenenkään ei tarvitse hyväksyä teidän valintojanne. Teidän takianne kaikkien naisten asema pysyy alhaalla:) Niin kauan kun teette julkisia valintoja ja lausuntoja, otatte vastuun siitä. Kenenkään ei tarvitse kunnioittaa nimeään vaihtavaa tai miehelleen itseään jakavaa naista, koska se on julkista. :) Julkinen valinta, julkinen vastuu.
Nimenvaihdos muuten muuttaa yhteystietosi, esimerkiksi sähköpostisi. Muut ihmiset näkevät vaivaa näiden alistumisenne takia. Maksakaa edes itse se nimenvaihtonne, sekopäät.
EIkö hävetä että yksi prosentti miehistä kykenee luopumaan nimestään naisen takia?
Oletko ripittänyt fem inist ipuoluetta? Olisit hyvä sinä! Heistä ei ole mihinkään, sotkevat vain kaiken mitä aiemmat sukupolvet saivat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ripittänyt fem inist ipuoluetta? Olisit hyvä sinä! Heistä ei ole mihinkään, sotkevat vain kaiken mitä aiemmat sukupolvet saivat aikaan.
Niinhän he sotkevat. Kaikenmaailman naisen vihaajia sielläkin.
Ei ole seksi molemmille ei, vaan pelkästään miehelle. Naisessa mikään ei ole arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää kukkua.
Toki joskus voi toisen mieliksi suostua, vaikkei niin olisikaan sillä tuulella (jos nyt ei inhota ajatus kuitenkaan), mutta lähtökohtaisesti seksin tulee olla kummankin halusta lähtevää.
Naisethan yleisesti vaativat miestä olemaan aina halukas ja kykenevä seksirobotti tai sitten se on kuulemma ”oikeutettu” syy pettää.
Haluatteko selittää miksi miehen biologia on noin tärkeää? Miksi miehet eivät ymmärrä naisen biologiaa, vaan päinvastoin kääntävät kaiken naista vastaan? Miehet haukkuvat naisen itkemistä, tunteita, kuukautisia, hormonitoimintaa, kehon heikompia lihaksia. Ei miehiä käsketä ymmärtämään, heidän annetaan riehua naisia vastaan ihan silmittömästi.
Oletteko kuulleet tukholmasyndroomasta? Valtaosalla naisista on se, ja se on hyvin yleinen seksuaalisesti alistetuilla ja hyväksikäytetyillä.
Te vakuuttelette itsellenne että aikuisviihde on fantasiaa, mutta aikusiviihteen alistuminen jatkuu tosielämään. Miehet alistavat naisia seksissä, perheessä, avioliitossa ja työpaikoilla. Miehet eivät tule missään vastaan, miehet haluavat avoimesti pelkkää pahaa naisille. Ja mitään muuta ette saa aikaan kuin miesten PUOLUSTELUN? Mikä teitä VAIVAA?
Vähäinen seksin määrä parisuhteessa on aina naisen vika.
Turha yrittää selitellä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys että mitä mies vastavuoroisesti tekee naisen eteen vaikka olisi kuinka väsynyt?
Hyväksyy naisen tämän ylipainosta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko selittää miksi miehen biologia on noin tärkeää? Miksi miehet eivät ymmärrä naisen biologiaa, vaan päinvastoin kääntävät kaiken naista vastaan? Miehet haukkuvat naisen itkemistä, tunteita, kuukautisia, hormonitoimintaa, kehon heikompia lihaksia. Ei miehiä käsketä ymmärtämään, heidän annetaan riehua naisia vastaan ihan silmittömästi.
Oletteko kuulleet tukholmasyndroomasta? Valtaosalla naisista on se, ja se on hyvin yleinen seksuaalisesti alistetuilla ja hyväksikäytetyillä.
Te vakuuttelette itsellenne että aikuisviihde on fantasiaa, mutta aikusiviihteen alistuminen jatkuu tosielämään. Miehet alistavat naisia seksissä, perheessä, avioliitossa ja työpaikoilla. Miehet eivät tule missään vastaan, miehet haluavat avoimesti pelkkää pahaa naisille. Ja mitään muuta ette saa aikaan kuin miesten PUOLUSTELUN? Mikä teitä VAIVAA?
Mitä ihmettä sinä oikein selität??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä arpa ei voita kirjoitti:
Nainen joka olisi tuollainen, että aina sopii, olisi miehelle kuin taivaan lahja ja parasta mitä voi tapahtua. Harmi että en ole sellainen onnekas vaan tuolla se on frikidi kämppis taas valittaa jostain 😭👎
Miten sitä ei kiinnosta seksi sun kanssa? 😭
Ootko kuullut, että hyvin moni nainen on täysin haluton seksuaalisesti?
Ja oletko sä lukenut tästä ketjusta, että kummasti ne frigidin halut on löytyneet, kun kumppani on vaihtunut?
Useimmiten nainen on nymfomaani 2kk uuden miehen kanssa, mutta viidentenä vuotena kummasti ollaan lähes täyspäiväinen frigidi. Naisen nostaa tasoaan olemalla "miehelle panoon kelpaava".
Ei ole noin. Toki ei enää alun useampaa kertaa päivään mutta useasti viikossa kuitenkin.
Tosin noin puolet parisuhteessa olevista naisista ja miehistä haluaisi useammin, eli puolet miehistä pihtaa.
Puolet naisista odottaa että mies tekisi useammin aloitteen. Se ettei mies jaksa alentua vonkaamaan joka päivä on todella sääli.
tryrtyerye kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä oikein selität??
Hän on oikeassa, älä ole sokea.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos pillussa on jotain häikkää, niin antaisi edes persettä korvikkeeksi.
No mutta rehellisesti: mies saa seksiä lähes aina kun haluaa, eikä siihen naista tarvita. Vanha viisaus: mihin tervekätinen mies naista tarvitsee?
Antaa rouvan pihdata ja sitten kun on häntä sattuu huvittamaan kääntää kylkeä ilmoittaen että selkä on vähän kipeä treeneistä.
Väsyneenä, kipeänä, sairaana..? Meillä on neljä lasta.
Meillä on miehen kanssa niin, että jos toinen nukkuu tai valittaa, että väsyttää, niin annetaan olla rauhassa. Uni on varmasti silloin enemmän tarpeeseen. Silti meillä on seksiä 1-3 kertaa viikossa. Eihän aina voi väsyttää, tai sitten on jotain terveydessä tai muissa asioissa vialla. Ja MAINITTAKOON, että mieheni osallistuu hyvin ahkerasti kotitöihin, ja on pitänyt myös hoitovapaat. Kotitöistä me ei ikinä riidellä, koska niille on jako. Minä hoidan minun tonttini, mies omansa, ja listaa en jaksa tähän väsätä, mutta miehen vastuulla on mm. tiskit ja tiskikoneen tyhjennys.
Jos väsyttää on jokailtainen parku, niin kaadatko kaikki kodin hommat hänen niskaansa? Eikö kodin pitäisi olla yhteinen yritys eikä toisen orjatyömaa..? Ajatteletko vain omaa napaasi vai mitä teet puolisosi eteen, että hän tuntisi olevansa arvostettu? entä miten kohtelet häntä sängyssä? Pisto ja ravistus-tyypille harva nainen anteliaasti antaa...
Vierailija kirjoitti:
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?
Kuinka raskasta on käydä selälleen ja levittää reitensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?Kuinka raskasta on käydä selälleen ja levittää reitensä?
Harvempi mieskään parisuhteessa haluaa, että naisensa on aivan lahna ja ei jollakin tavoin näytä haluamistaan, rakastamistaan ja innostumistaan seksin aikana. Kyllä se vaan on rankkaa silloin, kun ei muuta tahtoisi kuin nukkua tai tarvitsisi rentoutumista työpäivän jäljiltä. Jos makaa vaan lahnana tai ie kostu, niin silloin saa pelätä, että toinen alkaa syytellä, loukkaantuu siitä ettei jaksakaan (vaikka itse olisikin valitellut väsymystä jo etukäteen) tai ottaa iskun itsetunnolleen. Jos halu ja fyysiset muutokset olisikin aina mahdollista vain jos fyysisellä tasolla! Itsellä seksi kuitenkin vaatii onnistuakseen, että on myös pään sisällä kiihottunut. Rättiväsyneenä ei vaan tee mieli ja hipellyksetä huolimatta harvemmin väsymys antaa tilaa kiihotukselle ja hyvälle fiilikselle. Toisena hetkenä ne ihan samat kosketukset voi saada syttymään hetkessä, mikäli on myös henkisesti kiihottunut.
Mä en oikeasti kestä näitä Anna aina vaikket halua-artikkeleita. Niissä on aina asetelma, että naisen pitää tyydyttää mies, mutta ei ikinä toisinpäin.
Minä annoin miehelleni vaikka mitä mielelläni, kunnes alkoi tuntua niin epäreilulta, etten enää halunnut sabotoida suhdettamme enempää sillä. Nimittäin mies ei suostu seksuaaliseen kanssakäymiseen minun kanssani, jos on kuukautisista pienintä viitettäkään. Voi mennä helposti 14 päivää kuukaudesta, että mies pelkää limaa, eikä suostu seksiin, vaikka minä olisin silloin halukkaimmillani. Jos tass siinä loppuaikana minä en ole jaksanut väsymyksen tai sairauden takia monta kertaa viikossa, niin mies on alkanut mököttää ja syyttää minua suhteen seksittömyydestä.
Ja minä suostuin seksiin jopa alavatsan ja emättimen leikkauksen jälkeen, kun minulla oli komplikaationa sisäinen verenvuoto ja siitä johtuva tulehdus! Olin niin korkeassa kuumeessa, että jotenkin vain suostuin. Ja muistan tavan, millä mies sitä kysyi, hän tiesi minun olevan pahasti sairas. Hän siis sanoi tietävänsä, että olen kipeä, mutta voisiko hän panna silti, koska häntä halutti niin kovasti.
Oikeasti. Nämä naisia esineellistävät ja alistavat asenteet saavat minut niin näkemään punaista, että ihan pureskelen hampaita täällä! Prkl...
Tällainen maailmanhistorian alistetuimman ryhmän, eli naisten käskyttäminen alistumaan on verrattavissa kansankiihotukseen. Marjukka saisi vastata tähän lain edessä, että aiheuttaa ajojahdin naisen oikeuksia vastaan. Toivottavasti kyseisen akan ura loppuu tähän.
Ketään ei käsketä alistumaan, se tehdään TÄYSIN yksityisesti. Naisen asema on huono maailmassa, ja te akat käytätte ääntänne tällaiseen?
Marjukka on ansainnut kaiken loan niskaansa tästä. Muistakaa se, että te perinteiset eukot ette ole mitään suojelukohteita, olette vastuussa sanomisistanne ihan kuten kaikki muutkin. Kenenkään ei tarvitse arvostaa valintojanne jotka johtavat naisen aseman huononemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin???? Suurempi seksin määrä on miehen vika. Miksi se on NAINEN joka joutuu luopumaan biologiastaan? Jokaikinen seksikerta on naiselle riski raskauteen, ja on ennen kaikkea järkevää kieltäytyä. Miehen tulee opetella olemaan ilman. Naisilla ei ole mitään velvotteita harrastaa seksiä. EI kerrassaan mitään. Koskaan, ei missään kuule miesten velvollisuuksista. Pelkkää naisen alistamista, parjaamista ja haukkumista. Hirveä noitajahti päällä. Olen iloinen että yhä useampi mies jää kiinni ja joutuu vastuuseen teoistaan.
Eipä ole YKSIKÄÄN MIES PUOLUSTAMASSA NAISTA. Menkääpä akkaset miesten palstoille, siellä ne ukot kattelee muita, pettää ja huorittelee akkojaan. Sellainen vastarakkaus siellä;) Miehet eivät tee MITÄÄN naisen eteen, paitsi riko naisen ihmisoikeuksia.
Naisen halut ovat oikeat, miehen halut ovat väärät. Enemmistö lastenottajista on miehiä, joten miehen vietti kuriin. Se on haitallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti kestä näitä Anna aina vaikket halua-artikkeleita. Niissä on aina asetelma, että naisen pitää tyydyttää mies, mutta ei ikinä toisinpäin.
Minä annoin miehelleni vaikka mitä mielelläni, kunnes alkoi tuntua niin epäreilulta, etten enää halunnut sabotoida suhdettamme enempää sillä. Nimittäin mies ei suostu seksuaaliseen kanssakäymiseen minun kanssani, jos on kuukautisista pienintä viitettäkään. Voi mennä helposti 14 päivää kuukaudesta, että mies pelkää limaa, eikä suostu seksiin, vaikka minä olisin silloin halukkaimmillani. Jos tass siinä loppuaikana minä en ole jaksanut väsymyksen tai sairauden takia monta kertaa viikossa, niin mies on alkanut mököttää ja syyttää minua suhteen seksittömyydestä.
Ja minä suostuin seksiin jopa alavatsan ja emättimen leikkauksen jälkeen, kun minulla oli komplikaationa sisäinen verenvuoto ja siitä johtuva tulehdus! Olin niin korkeassa kuumeessa, että jotenkin vain suostuin. Ja muistan tavan, millä mies sitä kysyi, hän tiesi minun olevan pahasti sairas. Hän siis sanoi tietävänsä, että olen kipeä, mutta voisiko hän panna silti, koska häntä halutti niin kovasti.
Oikeasti. Nämä naisia esineellistävät ja alistavat asenteet saavat minut niin näkemään punaista, että ihan pureskelen hampaita täällä! Prkl...
No juurihan sinä itsekin olet mukana naisen alistamisessa. Miehenne eivät välitä teistä :) Oma halu menee kaiken muun edelle, jopa lasten. Näitä te kutsutte perheen päiksi. Miten perheen pää voi olla se, joka pysyy perheessä vain seksillä? Eikö perheen pään pitäisi pitää lankoja käsissä?
Rauhoitu nyt jo, sekopää. Jos mies lähtee koska ei saa tarpeeksi seksiä, tai jostain muusta syystä, niin entä sitten. Emme me nykynaiset niitä miehiä mihinkään pakosti tarvitse. Monet suomalaiset naiset ovat halustaan ja tyytyväisinä sinkkuja. Meillä on rahaa, omaa valtaa ja saamme päättää niistä aborteistakin ihan itse. Parisuhteeseen jos mennään, niin sitten tyydytellään niitä toisenkin tarpeita. Vaikka sitten seksitarpeitakin. Ei ole vaikeata. Minä en ole kenenkään miehen patja vaan iloinen antaja.