Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss
Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?
Kommentit (440)
Meillä naidaan joka ilta klo 21 alkaen, on vaimo sitten kotona tai ei.
Tutkimukset todistaa, että mitä enemmän mies osallistuu kotitöihin, sitä vähemmän niissä perheissä harrastetaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset todistaa, että mitä enemmän mies osallistuu kotitöihin, sitä vähemmän niissä perheissä harrastetaan seksiä.
Jos laitetaan "tutkimukset" sivuun niin meinaatko noin maalaisjärjellä että jos nainen tekee suurimman osan tai kaikki kotityöt ja mies ei mitään niin hän on onnellinen? Varsinkin jos sen lisäksi tekee päivätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa.
Pohjoismaissa on tutkitusti juuri päinvastoin.
Mun mies ei suostu minkäänlaiseen seksiin lainkaan menkkojen aikaan, vaikka haluaisin. Tarkoittaako tämä siis sitä, että olen oikeutettu hakemaan seksin silloin muualta? Nimittäin jos kotoa ei saa, niin löytyy kyllä muita miehiä, jotka ajavat päin punaisiakin. Tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei suostu minkäänlaiseen seksiin lainkaan menkkojen aikaan, vaikka haluaisin. Tarkoittaako tämä siis sitä, että olen oikeutettu hakemaan seksin silloin muualta? Nimittäin jos kotoa ei saa, niin löytyy kyllä muita miehiä, jotka ajavat päin punaisiakin. Tasa-arvoa!
Tarkoitta. Mutta voit toki hillitä himojasi muutaman päivän. Tai tee niinkuin lystäät!
Täällä on ihan järkyttäviä naisia. Onneksi oma vaimona hoitaa aina homman ;)
M39
Vierailija kirjoitti:
No voisit ens kerralla ottaa suihin. Eikö sulla yhtään ole mielikuvitusta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet uhkailee pettämisellä jos toosaa ei tule juuri silloin, kun heitä haluttaa, kaikki naisen syyt on tekosyitä, miehiä toki saa väsyttää ja eihän miehellä edes kulli nouse kun väsyttää, muulla tavoin naista ei voi hyväillä ja pitää hyvänä. Kyllä suomalaisissa miehissä on valio yksilöitä nämä itsekkäät juntit.
En ole saanut seksiä tai suuseksiä 3 vuoteen. Olen kuitenkin antanut suuseksiä vaimolle 2-3 kertaa kuussa koko tämän ajan, mutta vaimoa ei kiinnosta tuottaa minulle hyvää oloa.
Halataan ja pussailaan päivittäin, mutta ei muuta. olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, mutta joko se menee lukkoon, tai sitten suuttuu.
Olenko itsekäs jos haen muualta?
Miksi et eroa? Helpompaa ja vapauttavampaa sinun kannaltasi mielestäni, kun naisesi on noin itsekäs. Eroamisen esteet ovat valitettavasti tekosyitä, olisit onnellisempi varmasti ilman vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Montako kuukautta sulla keskimäärin menkat kestää? Vai meneekö peräti vuosia/vuotojakso?
Vierailija kirjoitti:
M39
Eli vaimosi on tyhjennys patja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39Eli vaimosi on tyhjennys patja?
Voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta, voihan tuo vaimo itsekin haluta ja olla tyytyväinen tyydytettynä.
Yleensä ne tyydyttämättömät ajattelevat kuten Sinä. Dildo voisi auttaa?
*eri
Eli miehet, oletteko te valmiina tyydytämään väsyneenä vaimonne? Vai onko se vain miehien etuoikeus, varsinkin tuntuu kommenttina olevan "saan enemmän palkkaa" oikeuttavan vaimon avaamaan haaransa heti kun mies haluaa... Oletteko ostaneet vaimonne? Varmaan täälläkin kirjoittelevista miehestä osa poistaisi raiskaamisen avioliitossa rikoksista, sehän kuuluu parisuhteeseen saada aina kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun useammat naiset olisivat kuin Marjaana. Lihasrelaksantteja ja liukuvoidetta niin väsyneenäkin voi antaa reikää.
Juurikin näin. Ihana asenne, nainen ymmärtää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kuukautta sulla keskimäärin menkat kestää? Vai meneekö peräti vuosia/vuotojakso?
Vähintään viikon joka kuukausi, usein enemmän.
Silloin olen kaikkein halukkaimmillani ja silloin biologinen tarpeeni saada seksiä joltakulta mieheltä on lähes sietämätön.
Ehkäpä minä nyt sitten sallin itselleni ulkopuolisen tyydyttäjän, onhan minulla oikeus täyttää biologisia tarpeitani siinä missä miehilläkin.
Minä sitä paitsi teen enemmän kotitöitä ja ansaitsen enemmän kuin mieheni, joten sekin ilmeisesti tuottaa minulle oikeuden hankkia 'sitä' muualta.
Kiva kuulla tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta, voihan tuo vaimo itsekin haluta ja olla tyytyväinen tyydytettynä.
Yleensä ne tyydyttämättömät ajattelevat kuten Sinä. Dildo voisi auttaa?
*eri
Mitä dildolla kun on mieskin :D Mutta tyhmältä kuulostaa: Vaimo hoitaa hommansa= velvollisuutensa. Miksi seksi on joillakin velvollisuus? Ainakin oma mies kunnioittaa minua, että jos kerron olevani väsynyt, niin sitten nukutaan ja seuraavana iltana todennäköisemmin sitten varmasti petipuolella tapahtuu.
Taidat itse tietää dildoista enemmän, eli jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet, oletteko te valmiina tyydytämään väsyneenä vaimonne? Vai onko se vain miehien etuoikeus, varsinkin tuntuu kommenttina olevan "saan enemmän palkkaa" oikeuttavan vaimon avaamaan haaransa heti kun mies haluaa... Oletteko ostaneet vaimonne? Varmaan täälläkin kirjoittelevista miehestä osa poistaisi raiskaamisen avioliitossa rikoksista, sehän kuuluu parisuhteeseen saada aina kun haluaa.
Kyllä! Sehän on perus terveydenhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Osaa muutakin kuin maata hylkeenä sängyssä.
Onneksi osa teistä naisista osaa homman! :)
Ihan kuin osa täällä olisi hieman kateellisia miehensä tyydyttäville naisille.
M39
Miesten kotitöiden tekeminen lisääntyy koko ajan.
Tuossa hieman vanha juttu mutta:
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/miehet-lisanneet-ruoanlaitt…