Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kotirauhaa häiritsevästä exästä tehdä rikosilmoitus?

Vierailija
23.08.2018 |

Häirintä toistuvaa ja aiheuttaa jo unettomuutta ja pian masennusta. Levittelee myös perättömiä valheita ja mustamaalaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun teet hänelle lapsia ja takaat 600 000e lainan.

Vierailija
2/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Ihminen, jolla puuttuu rajat elämässä, yleensä uskoo virkavaltaa. Vaikea ihminen saa tempuillaan liian monen ihmisen elämän vaikeaksi. Johonkin se pitää pysäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä. Jos pidät hänen häirinnästään ja muusta touhustaan, älä vaan tee mitään.

Jos ja kun haluat hänet vastuuseen teoistaan, tee se rikosilmoitus.

Vierailija
4/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lähestymiskielto ja vaihda puhelinnumerot salaisiksi (omat ja lasten, jos niitä on).

Vierailija
5/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit myös vaihtaa paikkakuntaa, itse ainakin näin tekisin jos tuollaista elämää joutuisi lapset näkemään, se lähestymiskielto on helppo rikkoa kun tietää missä toinen asuu, käy töissä yms...

Vierailija
6/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi ei käy ilmi miten hän sitä kotirauhaa rikkoon.

Vierailija
7/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, mutta kannattaa. Jos ei lähetä häiritseviä viestejä (tosin jo viestien runsas määrä voidaan laskea häiritsemiseksi, ellet itse niihin vastaa), niin nauhoita puhelut, ota kuvakaappauksia, kirjoita ylös kaikki mitä kuulet hänen levitelleen ja keneltä sen kuulit.

Vierailija
8/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tekemään. Itse olen tehnyt ja miehelle määrättiin myös lähestymiskielto, jota onneksi kunnioitti. Joskus eroaminen on joillekin ihmisille todella vaikeaa, ja rajat täytyy vetää selvästi ja viranomaisten voimin, että viesti menee perille.

Vierailija
9/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Käyt vaan vetämässä siltä turvan rullalle, ja jos ei opi kerrasta, niin parilla toistolla luulisi jo tyhmemmänkin oppivan paikkansa yhteiskunnassa.

Vierailija
10/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi. Käyt vaan vetämässä siltä turvan rullalle, ja jos ei opi kerrasta, niin parilla toistolla luulisi jo tyhmemmänkin oppivan paikkansa yhteiskunnassa.

t. ap

Vierailija
11/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto on kyllä sekopäälle pelkkä punainen vaate, ja siitä se vaan innostuu lisää. Fiksumpi ihminen uskoo jo ihan puhetta, eikä se edes tarvi lähestymiskieltoa. Sitten, kun se uhkailija on jo tappanut uhrinsa, niin sitten poliisi/syyttäjä reagoi asiaan syyttämällä hieman kovemmasta rikoksesta ko. hullua. Ja tämähän auttaakin tosi paljon sitä patologin pöydällä makaavaa uhria.

Vierailija
12/12 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Ei muuten ollut ap tuon kirjoittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi