Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"

Vierailija
23.08.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss

Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?

Kommentit (440)

Vierailija
1/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin seksuaalinen ihminen ja joskus suostun seksiin, vaikka ei itseä yhtään kiinnostaisi. Miehelleni on kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että minullakin on kivaa.

Naisen/miehen ei tarvitse AINA suostua seksiin, jos itseään ei huvita tai on joku ihan oikea syy, mutta mielestäni ei ole reilua pihdatakaan viikkotolkulla, jos toinen osapuoli on seksuaalisempi kuin itse on.

Vierailija
2/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää aina jaksaa hoitaa kaikki vaikka väsyttäisi. Naisen väsymys ei ole mikään syy kieltäytyä seksistä, jättää koti siivoamatta tai ostaa eineksiä. Katsotaan vieläkö Marjaana jaksaa seuraavat 30 vuotta suostua joka kerta, kun miehellä tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo, mikä tollo.

Eniten ihmettelen, että kuka näitten vatipäitten kirjoittamia kirjoja lukee/ostaa? En ymmärrä.

Vierailija
4/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kukkua.

Toki joskus voi toisen mieliksi suostua, vaikkei niin olisikaan sillä tuulella (jos nyt ei inhota ajatus kuitenkaan), mutta lähtökohtaisesti seksin tulee olla kummankin halusta lähtevää.

Vierailija
5/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään. Marjaana saa toki tehdä omalla kehollaan mitä haluaa.

Meillä osaa molemmat runkatakin jos toista ei huvita, sillä on ihan hyvin pärjätty. Kummankaan ei tarvitse tehdä sellaista, mistä ei nauti, eikä kumpikaan halua sellaiseen toista painostaa. Meillä on tavoitteena pitää seksi sellaisena asiana, jonka on tarkoitus olla kivaa, ei stressaavaa pakkopullaa. Seksiä ei ole pakko harrastaa kolme kertaa viikossa, jotta oltaisiin joku cosmopolitanin parisuhdeoppaan keskiverto ja siksi onnellinen pariskunta-muottiin menevä. Harrastetaan kun molemmat haluaa ja jos ei niin sitten odotellaan.

Seksi on meille vain yksi osa parisuhdetta, ei suinkaan syy olla yhdessä ja ilmankin on pärjätty stressaavissa oloissa useampia kuukausiakin. Aina se tilanne siitä selviää ja molemmat ymmärtää toista. On hirveän vapauttavaa, ettei ole mitään pakkoa ja tiedämme molemmat, ettei suhteemme perustu siihen, miten usein saa toiseen itsensä tyydyttää. Molemmilla on kausia kun haluttaa enemmän ja kausia kun vähemmän ja se on molemmille ihan ok.

Vierailija
6/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys että mitä mies vastavuoroisesti tekee naisen eteen vaikka olisi kuinka väsynyt?

Vierailija
7/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että mitä mies vastavuoroisesti tekee naisen eteen vaikka olisi kuinka väsynyt?

Ei ne mitään tee.

Vierailija
8/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroi?

Vierailija
9/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksi anna eikä siitä saa kunnolla, jos ei haluta. Turhaa touhua. Masturboikaa, niin saatte ja harrastakaa seksiä silloin kun haluttaa.

Vierailija
10/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?

Tässä on se perustevanlaatuinen ero, että mies ei helposti kykene (emätin)seksiin jos ei halua itse ja syty.

Vierailija
11/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi aloitteet aina mun hotteille. Keväällä oli yli kuukauden tauko vaikka usein yritin, silloin päätin että ennemmin runkkaan kuin kerään ja en ole sen jälkeen tehnyt aloitetta. Nyt naiselle on tullut huoli ja epäilys pettämisestä ja on ottanut hirveät paineet omasta ulkonäöstä. Takkia en enää käännä, ennemmin eroan.

Vierailija
12/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitää jaksaa antaa, jos kyse on vain jaksamisesta. Miksi ap on palstanaisten tavan mukaan niin idiootti, että yleistää omasta kokemuksestaan? 

Vierailija
13/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin elämää se on jos pitää antaa velvollisuudesta? Ei ole olemassa mitään seksi velvollisuutta. 

Vierailija
14/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seksi anna eikä siitä saa kunnolla, jos ei haluta. Turhaa touhua. Masturboikaa, niin saatte ja harrastakaa seksiä silloin kun haluttaa.

masturbointikaan ei aina innosta jos toinen on paikalla, eikä se oo ihan sama asia jos haluaa sitä toista ja se on siinä vieressä. kaikkein turhauttavinta kun toinen ei halua ja oot ihan kipee halusta siinä vieressä ja nimenomaan siis haluisit sitä seksin tuomaa läheisyyttä ja toisen lämpöä yms. eikä vaan teknisesti orgasmia. mut toki jos pitää pakottaa tai toinen ei selkeesti tahdo niin yleensä itellä sillon se halu lopahtaa aika äkisti... masturbointi ok sillo kun on tylsää tai toinen ei oo lähettyvillä. Kerran masturboin kun toinen oli vieressä sängyssä kun hän ei halunnu vaikka oli luvannu aiemmin, ja olin koko päivän odottanu ja himoa itteeni keränny. oli niin kiihottunu ja sit turhautunu olo niin en saanu nukuttuu ilman; mut tuli tosi likainen olo tästä jälikäteen. Kerroin kyllä silloin fiiliksistä ja kysyin onko ok jos sit hoidan ite itteni että saan edes unta. Muminaa vastauksena :'D t. nainen

Vierailija
15/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse, eikä pidä antaa käyttää ruumistaan jos itse ei halua, oli syy sitten vaikka väsymys.

Vierailija
16/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se perustevanlaatuinen ero, että mies ei helposti kykene (emätin)seksiin jos ei halua itse ja syty.

Tässä on nyt perustavanlaatuinen kysymys: Luuletko, etä emätin on joku aina valmis tunnoton pussukka?

Vierailija
17/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa vaikka renkaat autoihin loskassa, harvemmin tuollainen ketään huvittaa. Parempipalkkaiset miehet tekevät monesti paljon työtä. "Pitäisikö mun oikeastaan lähtee edes töihin tienaamaan rahaa kun väsyttää?"

Jos laitetaan väsymykset ja työt puoliksi niin kai te naiset ratsastatte miestenne päällä ihan yhtä paljon kuin miehet panee teitä?

Vierailija
18/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. parempi masturboida enemmän, hyvällä mielellä ja omissa oloissa, kuin haluttoman vierellä? Ei siitä pitäisi huonoa oloa saada. Miksi annat toisen vaikuttaa niin paljon mielialoihisi? Seksi ei ole mitään lääkettä, vaan sitä joko saa tai ei saa, hyvä jos saa edes kerran elämässään kunnolla ja muuten kohtuullisesti.

Vierailija
19/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa tietäisit naisista edes vähän enemmän. Ei nainenkaan kuule pysty. Ei ole mikään helppo "jalat auki"-homma. Se on vähintäänkin epämukavaa ja usein kivuliasta. Usein aiheuttaa fyysisiä vaurioita. (Emotionaalisista vaikutuksista nyt puhumattakaan.)

Vierailija
20/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on se mies, joka vaatii, vaikka selkeästi näkee, että toinen ei halua/jaksa? Onko siinä enää edes kyse parisuhteesta vai ainoastaan hyötysuhteesta.

Toisaalta mitä kaikkea muuta meidän tulisi tehdä, vaikka emme jaksa. Miksi keskittyä vain seksiin, koska eikö samalla tavalla pitkät keskustelut tulevaisuudesta, yhteinen hiihtolenkki tai ulkokaton maalaus ole samalla tavalla tärkeitä asioita, eikö myös niihin pidä ryhtyä, vaikka mieluummin menisi nukkumaan. Seksi on vain osa elämää, ei se saisi olla erityisasemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi