Miksi mies ei voinut vastata mitään viestiini?
Tapasimme sattumalta töissä, mies kyseli perään kuulumisia ja vastasin jotain tavallista. Heti perään laittoi viestiä, että olin kaunis kun nähtiin. Minä lähetin jotain viestiä. että tykkään hänen seurasta ja minne hän katoilee..? Meillä ollut siis tilanne onja off kun hän hävinnyt kuvioista. Hän saanut pahasti siipeensä edellisessä suhteessaan. Niin hän ei ole vastannut MITÄÄN!!!! Voiko loukata enempää?? Harmittaa kun ei voida puhua asioista, kun taustalla asioita jotka painaa, mutta täytyy vaan uskoa, että hän on valintansa tehnyt.
Kommentit (51)
Häntä ei kiinnosta, löysi jo toisen tai ei vaan halua seurustella.
Mutta todella ilkeetä lähetellä mitään olet kaunis viestejä. Olis pitäny vaan vastata että hyvää loppuelämää sillon.
Ap
Milloin tää siis tapahtui? Kuinka kauaksi aikaa katoilee ja selittääkö mitenkään poissaoloaan? Näettekö siis töissä säännöllisesti kuitenkin?
Ja en todella ole painostanut häntä, juossut karkuun aiemmin, että en vaan saisi siipeeni, koska itsekin olen saanut ihmissuhteissa siipeeni, nyt vähän kerroin tunteistani hänelle niin totaali hiljaisuus. En kyllä ikinä enää luota keneenkään. Että av ei kannata lannistaa lannistettua.
Eilen tapahtui. Viimeksi kesäkuussa on puhuttu näkemisestä, sitten hänestä.ei kuulunut. Tammikuussa tapailtiin. Ap
Oli mies tai nainen, mä en ymmärrä miten on niin vaikeaa vastata.
Mullekaan ei yks mies vastannut mitään. Ihan hirveän loukkaavaa.
Yksi kaverinikin on sellainen, että saattaa yhtäkkiä olla mitään vastaamatta.
En ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Miten voi olla niin vaikeaa vastata edes lyhyesti tai laittaa vaikka joku emoji, kun eletään vuotta 2018.
Juurihan kerroit, että hän katoilee.
Niin sitä minäkin ajattelen, että parempi että laittaa edes että ei kiinnosta kun että ei kuulu mitään. Tsempit sulle kohtalotoveri.
Ap
Kuulostaa tutulta.. Ettei olisi vaan sama mies kyseessä. Tosin näitä "ghostaajia" löytyy. Haluavat pyörittää montaa samaan aikaa mutta luultavasti päätyvät lopulta yksin koska kukaan itseään arvostava nainen ei tuollaista käytöstä katsele.
Vierailija kirjoitti:
jos hänellä on perhe.
No fiksuhan sanoisi, että sori, on perhe.
Tulkitsisin viestin seuraavasti: Olet miehen mielestä kaunis ja puoleensavetävä, mutta hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Siksi hiljaisuus.
Ei hänellä ole vaimoa. Minä olen juossut treffeillä mutta en vaan saa häntä mielestäni. Surullista, eikö totta!
Olisko kannustusta?