Miksi mies ei voinut vastata mitään viestiini?
Tapasimme sattumalta töissä, mies kyseli perään kuulumisia ja vastasin jotain tavallista. Heti perään laittoi viestiä, että olin kaunis kun nähtiin. Minä lähetin jotain viestiä. että tykkään hänen seurasta ja minne hän katoilee..? Meillä ollut siis tilanne onja off kun hän hävinnyt kuvioista. Hän saanut pahasti siipeensä edellisessä suhteessaan. Niin hän ei ole vastannut MITÄÄN!!!! Voiko loukata enempää?? Harmittaa kun ei voida puhua asioista, kun taustalla asioita jotka painaa, mutta täytyy vaan uskoa, että hän on valintansa tehnyt.
Kommentit (51)
Mulle vastaili koko ajan ja sitten kuitenkin tyrmäsi minut sanomalla että "sinä niitä viestejä lähettelit". Olisi ollut reilua jo aiemmin kertoa ettei ole kiinnostunut eikä velvollisuudentunnosta tai kohteliaisuudesta vastailla kun vallan hyvin älysi että minä olen kiinnostunut.
Epäreilua viestittelyä on paljon.
Niin mun pitää uskoa se nyt ja etsiä mies muualta, hänellä ei ole tunteita minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle vastaili koko ajan ja sitten kuitenkin tyrmäsi minut sanomalla että "sinä niitä viestejä lähettelit". Olisi ollut reilua jo aiemmin kertoa ettei ole kiinnostunut eikä velvollisuudentunnosta tai kohteliaisuudesta vastailla kun vallan hyvin älysi että minä olen kiinnostunut.
Epäreilua viestittelyä on paljon.
Sairas kuvotus. Unohda.
Onko oinas? Ne vastaa silloin tällöin miltä sattuu niin ja näin.
Pelästyi jatkuvaa painostustasi ja katoamisen ihmettelyäsi. Ei takuulla halua riippakiveä, joka jatkuvastu vaatii tietää, missä oli, minne meni, mikset sä jo soita.. Mietipä itse.
Oikeasti niin ärsyttävää!!! Tietty jos sillä on tullut joku sairaskohtaus, on kuollut, on todella ylitsepääsemätön tilanne niin sitte ymmärtäisi että ei vastaa.
Pitää sua ehkä varalla. Laita sille viestiä jotenki näin: haluat sulkea nyt tämän suhteen alun ja alat katselemaan uutta ihmistä, tähän viestiin EI tarvitse vastata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos hänellä on perhe.
No fiksuhan sanoisi, että sori, on perhe.
Fiksu ihminen sanoisi joo, mut mies ei.
Oisko sillä kadonnut puhelin ja siinä samalla meni yhteystietosi sinusta. Nyt sitten ei löydä sua mitenkään. Voisko tällainen olla mahdollista?
Voi että missä ne reilut ihmiset ovat, ihan mennyt usko kokonaan löytää oikea vastavuoroinen rakkaus.
Ap
Niin tuttua. Ja tätä tekee kaiken ikäiset miehet, viimeksi 45 vuotias.
Oisko jotenkin vaan hyvin ajattelematon kokeilija??? Sä menit juttuun enemmän mukaan, mut hänelle se kaikki oli vaan kevyttä peliä ja sitten kehiin taas vaan seuraava kokeiltava. Ei välttis enää edes muista sua. Joku vaa.
Tuollaiset koulunpenkille takaisin harjoittelemaan hyviä käytöstapoja.
Oho, ei kai meillä ole sama mies? Mä en jaksa sen häviämistä enää. Enkä sitä että usein jättää vastaamatta viestiin. Lopetin yhteyden pidon.
Sä olet kiinnostunut. Hän ei ole.
Ei maksa vaivaa jatkaa viestittelyä, koska fiksu mies tajusi epäsuhdan ja haluaa viilennystä välillenne.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset koulunpenkille takaisin harjoittelemaan hyviä käytöstapoja.
Tai saunan taakse koivun kanssa.....
Ei kyllä hänellä on mun numero, oli tammikuulta tallessa vaikka minä olin deletoinut hänen numeron... ja oli nähny mua kun ajan autolla useasti vastaan, minä en häntä tunnistanut. Töissäkin silmistä näin sen katseen jolla tuijotti.
Ap
Itse juuri estin vastaavan miehen puhelinnumeron. Enää ei pääse viestittelemään ja jojottelemaan. Soutamista ja huopaamista kestänyt lähes vuosi. Aina muuttaa mielensä ja olen silti muka kiinnostava ja kaunis ja tahtoisi vielä jutella. Ensin tyrmää viestissä suhteen mahdottomuuden mutta tulee aina "toisiin ajatuksiin". Tuommoisille ei kannata tuhlata enää yhtään minuuttia. Itsepähän on päätöksensä tehnyt ja jos jää harmittamaan niin oma oli valintansa.
Tunnen tuollaisen yli viisikymppisen miehen. Ei auta kuin lyijynappihoito navetan takana - usko minua.
Hei haloo, miten se sit pystyy kirjoittamaan kaikkee liibalaabaa ja että hän on kaunis ja sitten ei enää mitään hohhoijjakkaa... ei sen vertaa että tilanne on anteeksi sellainen että yhteydenpitoon ei ole mahdollisuutta koska on varattu.