Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei voinut vastata mitään viestiini?

Vierailija
19.08.2018 |

Tapasimme sattumalta töissä, mies kyseli perään kuulumisia ja vastasin jotain tavallista. Heti perään laittoi viestiä, että olin kaunis kun nähtiin. Minä lähetin jotain viestiä. että tykkään hänen seurasta ja minne hän katoilee..? Meillä ollut siis tilanne onja off kun hän hävinnyt kuvioista. Hän saanut pahasti siipeensä edellisessä suhteessaan. Niin hän ei ole vastannut MITÄÄN!!!! Voiko loukata enempää?? Harmittaa kun ei voida puhua asioista, kun taustalla asioita jotka painaa, mutta täytyy vaan uskoa, että hän on valintansa tehnyt.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo deletoin nyt tinderin jne, menee kyllä niin usko kaikkiin miehiin. Ja niin 40+ miehistä kyse.

Ap

Vierailija
42/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä menee kyllä usko miehiin kun näitä lukee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tutulta, olikohan meillä sama mies... Missä päin muilla ollut nämä upeat miesyksilöt?

Vierailija
44/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa 40+ mies.

45/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasiahan ne on - miehet.

Joopajoo

Vierailija
46/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo, jos miehellä on tunteita naista kohtaan, niin sen kyllä tietää, sitä ei tarvi arvailla. Mies joka "jojottaa", tekee katoamistemppuja, jättää vastaamatta jne., ei ole sinusta kiinnostunut. Ainakaan satunnaista peiton heiluttelua kummemmin. Haluaa pitää option auki tuollaisilla kehumisviesteillä, mutta ei missään tapauksessa ole kiinnostunut sinusta ihmisenä tai parisuhdemielessä. Säästää itsensä aikamoiselta päänsäryltä kun unohtaa kyseiset tyypit.

Vierailija
47/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tätä mieltä jojottaja-miehistä olen minäkin. Ihan idioottiin ja idiootin valheisiin erehdyin. !!!!!! Nyt vihdoin tajusin sen, että äkkiä deletoin kaikki viestit häneltä ja muutenkin laitan stopin deittailuun. Tarviin nyt aikaa vahvistua ja katsella arvoistani seuraa.<3

Ap

Vierailija
48/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin tapailin miestä joka itse välillä viestitteli tosi aktiivisesti kertoen kaiken elämästään ja kehuen minua ja antaen ymmärtää miten on ihastunut. No yhtäkkiä ei kuulunut enää mitään eikä vastannut minun lähettämiini viesteihi ja kun kysyin miksi, suorastaan antoi ymmärtää että viestini häiritsivät. eikä halua minusta mitään kuulla Sitten taas jonkun ajan päästä, kun olin hänet jo unohtanut, itse "rakastuneena" palasi taas asiaan ja halusi nähdä. Edestakas soutamista jossa meinasi mennä hermot. Joku mielenhäiriö varmaankin.

Vierailija
49/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin Espoo ja 40+. Voi kun näistä saisi jonkun listan, jotta osaisi pysyä niistä erossa. Tinder sulkeutui itselläkin, hermo paloi näihin sankareihin lopullisesti!

Vierailija
50/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInäkin tapailin miestä joka itse välillä viestitteli tosi aktiivisesti kertoen kaiken elämästään ja kehuen minua ja antaen ymmärtää miten on ihastunut. No yhtäkkiä ei kuulunut enää mitään eikä vastannut minun lähettämiini viesteihi ja kun kysyin miksi, suorastaan antoi ymmärtää että viestini häiritsivät. eikä halua minusta mitään kuulla Sitten taas jonkun ajan päästä, kun olin hänet jo unohtanut, itse "rakastuneena" palasi taas asiaan ja halusi nähdä. Edestakas soutamista jossa meinasi mennä hermot. Joku mielenhäiriö varmaankin.

Bipo tai epävakaa. Tosi yleistä, ja kun tuo käytös on toistuvaa, niin diagnoosikin on varma. Karkuun. Peli jatkuu hautaan saakkaa - pää pyörii kuin tuuliviiri, miehiksi noita ei voi kutsua.

Vierailija
51/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanteessa ei mt-ongelmaa. Syy vaan se, että en vaan ollut tarpeeksi kiinnostava. Nyt sekin juttu on kuopattu. Mies vaan testasi viehätysvoimaansa, että lähdenkö peliin mukaan. Mutta raukkamaista tuo toisen kyykyttäminen. Ja johdattelu olemattomilla lässytyksillä.

Ap niin surullisena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän