Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Meillä oli uusi parketti lattia, laitettu 2011.
Pudotin keraamisen lampun lattialle ja tottakai laitoin jalan alle ettei tule kolhua pakettiin.
Putosi suoraan isovarpaan jänteen päälle, on vieläkin kipeä kun ojenna varvasta ylös tai alas.
Mutta pakettiin ei tullut vekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli uusi parketti lattia, laitettu 2011.
Pudotin keraamisen lampun lattialle ja tottakai laitoin jalan alle ettei tule kolhua pakettiin.
Putosi suoraan isovarpaan jänteen päälle, on vieläkin kipeä kun ojenna varvasta ylös tai alas.
Mutta pakettiin ei tullut vekkiä.
Ennakoiva muuttaa sanoja, siis ei pakettiin.
Hauska ketju!
Ajoin pyörää ja oli pakkanen. Vinkka pääsi oikean käden ranteeseen kintaan ja hihan välistä, joten korjasin hihaa vasemmalla kädelllä. Tanko lipsahti ja meikä lopsahti kenttään. Ei muistaakseni kuhmua kummempaa.
Kasvisten leikkurilla mandoloin kolmasosan pikkurillin päästä salaattiin. Palkeenkieli ei meinannut parantua millään.
Kuukausi sitten vedin savupeltiä auki niin reippaasti, että saunajakkara allani keikahti. Minä myös ja iskin vielä takaraivoni keinutuolin jalkaan. Viitisen minuuttia piti puhallella sikiöasennossa lattialla. Pitkä kuhmu päähän ja oikeassa kankussa komea mustelma.
Polvilumpiot ja nilkat muljahdelleet teini-ikäisenä mm uidessa, lasketellessa ja portaissa. Niistä ei myöhemmin ole ollut mitään vaivaa.
Ajoin fillarilla vesisateessa ja alamäessä rupesin pyyhkimään toisella kädellä vettä naamalta, toisella kädellä painoin etujarrua ja lensin vauhdikkaasti sarvien yli. Otin käsillä vastaan luonnollisesti ja molemmat ranteeni murtui. 🙊
Puskapissalla käynnit ovat pahimpia. Kerran metsässä nopeasti ja vauhdilla kyykistyin, niin pakaraan tökkäsi todella kipeästi, ihon rikkoen tappi (katkaistu pikkupihlaja tms). Aika lähellä oli ettei osunut pahempaan paikkaan!
Kerran juhlatuulella juoksin (en suosittele juoksua tuossa kunnossa:) pimeässä puskapissalle, kompastuin ja sain aivotärähdyksen.
Viime kesänä hirvikärpänen yllätti ja lensi "puskaan", nyt olen pitänyt taukoa harrastuksesta :D
Mä telon itseäni suihkulla! Mulla on tapana suihkuttaa suihkuverho puhtaaksi saippua- ja shampoojäämistä enkä laiskuuttani käänny itse kokonaan vaan oikeakätisenä suihkutan verhoa ensin vasemman olan yli ja sitten oikean. Tässä puolen vaihdon yhteydessä sitten kumautan suihkupäällä naamaani. Tällä viikolla jo kaksi kertaa. Ensin osui nenän varteen ja tänään kumahti otsaan. Teki sen verran kipeää, että pelkään otsaan tulevan mustelman. Kiva sitten jos se valuu alas silmään. ”Joo en, en saanut turpiin, ihan vaan suihkulla teloin itse”.
Istuin lattialle ja taskussa ollut puukko pisti lantion sivuun. Tikkejä tuli.
Imuroin kodissani. Halusin saada homman valmiiksi rivakasti, joten tekemisessä oli vauhtia. Takan vieressä oli nojatuoli, jonka alta aioin seuraavaksi imuroida. Olin laskeutumassa kyykkyyn koko painollani lysähtäen, kun tunsin terävän kivun takapuolessani. Lysähdin suoraan telineeseen, jossa koukuissa roikkui takanpuhdistus/huoltovälineet. Yksi paksuista koukuista upposi sentin takapuoleeni housujen läpi. Että osasikin sattua!
- Kumarruin nostamaan sormista lipsahtaneen shampoopullon ja iskin alaselkäni suihkun hanaan,koetin huutaa mutta en saanut ääntäkään ulos ja hyvä niin,naapurit olisivat varmaan soittaneet poliisit!
- Olimme mieheni kanssa lenkillä ja näimme pienen aution leikkipuiston,mieheni alkoi pelleillä ja juoksi keinuun huutaen äiti anna vauhtia! (Meillä ei tuossa vaiheessa vielä lapsia ollut),minä menin pelleilyyn mukaan ja päätin näyttää miten juostaan liukumäki alas! Hyvin meni siihen saakka kunnes en saanutkan itseäni pysähtymään vaan juoksin pensaan läpi ja tipuin ojaan.
- Atopian takia tiskaan hanskat käsissä. Kerran olin ostanut vähän liian pienet hanskat ja nehän eivät meinanneet irrota! Kiskaisin täysillä ja löin itseäni nenään
- Lapsi huusi äitiä kun olin menossa pyykkejä ottamaan koneessa,avasin kylpyhuoneen ovea ja lapsen äänen kuullessani pysähdyin muuten mutta käteni ei pysähtynyt vaan veti ovea auki.. suoraan varpaille!
- Meillä on makuuhuoneen ovi öisin aina auki,kerran mies meni ennen minua nukkumaan ja sulki oven jostain syystä. Kävelin pimeässä suoraan sitä päin,rillit meni vinoon ja naamaan sattui.
Suihkauttelin hajuvettä lasisesta pullosta mutta sieltä ei tullut mitään vaikka oli nestettä yli puolivälin. Hetkessä vaistomaisesti käänsin suuaukon silmiäni kohti katsoakseni mikä on vikana, ja tietenkin painoin uudelleen. Näin hidastettuna kuinka se uusi suihkaus jonka painoin lensi silmääni kohti mutten ehtinyt sulkea silmiäni. Hieman poltteli ja tunsin oloni tyhmäksi tuon jälkeen.
Jotain 10-vuotiaana kaverin kanssa ajeltiin polkupyörillä ja leikittiin ritareita. Meillä oli jotkut pitkät oksat muka miekkoina ja niillä huidottiin. Leikki loppui siihen kun löin jotain kiveä hiekkatiellä ja "miekka" kimposi eturenkaan pinnojen väliin ja lensin ojaustangon yli tielle. Muutama pinna poikki ja haavoja siellä täällä käsissä ja jaloissa ja hieman osumaa ottaneet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Otin hiirtä hännästä kiinni ja roikutin se puraisi.[/quote
Minä otin lapsena lepakon käteen ja se puraisi!
Vaihdoin palohälyttimen paristoa rahilla seisten. En ihan ylettynyt niin kurotin lisää ja alas ryminällä aivotärähdyksen kera. Oikea tuoli olisi ollut parin metrin päässä. Ja tämä selvinpäin. Kännitoilailuja en jaksa edes ajatella.
Liukastuin parvisängyn rappusissa ja putosin suoraan olkavarren päälle kahdesta metristä. Parvisängyn rappuset oli maalattu ja mulla oli liukkaat sukkahousut. Tämä kaikki siis selvinpäin.
Olkavarren luu meni poikki kahdesta kohtaa. Nippa nappa sain ulko-oven auki ja soitettua ambulanssin. Töölön käsikirurgi laittoi titaania ja nauloja ja unohti kiinnittää yhden lihaksen. Solisluun kohdalla on kuoppa. Käsi toimii ja siinä on hyvä liikerata.
Olin leikkaamassa leipää isolla ja terävällä veitsellä. Kesken leivänleikkuun alkoi nilkkaa kutittamaan ja siinä ajatuksissani aloin raapimaan nilkkaa. Veitsellä. Ja sehän leikkasi niin että veri lensi. Ei kun ensiapuun tikattamaan iso haava. En osaa edes kuvailla millainen ilme lääkärillä oli kun kerroin kuinka haava tuli.
Vierailija kirjoitti:
Liukastuin parvisängyn rappusissa ja putosin suoraan olkavarren päälle kahdesta metristä. Parvisängyn rappuset oli maalattu ja mulla oli liukkaat sukkahousut. Tämä kaikki siis selvinpäin.
Olkavarren luu meni poikki kahdesta kohtaa. Nippa nappa sain ulko-oven auki ja soitettua ambulanssin. Töölön käsikirurgi laittoi titaania ja nauloja ja unohti kiinnittää yhden lihaksen. Solisluun kohdalla on kuoppa. Käsi toimii ja siinä on hyvä liikerata.
Ai kamala, ajattele jos oisit tippunut niskoillesi. Ehkä onni onnettomuudessa.
Auts miten ootte teloneet :(
Itellä osuu välillä varpaat milloin mihinkin ja sattuu niin saakelisti.
Yksi kerta olin vienyt just pyykit taloyhtiön kellarikerrokseen pesutupaan.
Olin innoissani lähdössä kaverille, niin jotenkin en yhtään tajunnu kattoa eteeni.
Niin enkös sitten hienosti kompastunut siihen jalkaharjaan, joka on usein rappujen edessä kerrostaloissa x)
Lensin suoraan polvilleni asfalttiin. Sentään käsillä sain vähä otettua vastaan.
Ai saakeli sitä kipua..
Kivat vekit ja hienot mustelmat oli pitkään.
Onneksi ei polvet menny muuten rikki.
Jäi sitten menemättä kaverille, ku suututti oma tyhmyyteni niin paljon x)
Vappupäivän aamuna olin menossa töihin, kun rapussa liukastuin hajonneen roskapussin jämiin, klassisesti siinä oli myös banaaninkuoret.
Nilkka vääntyi tosi pahasti ja oli lähdettävä ensiapuun, arvata saattaa että vappupäivänä ensiavussa riitti ihmisiä. Mustuneessa ja turvonneessa nilkassa osittain revennyt nivelside ja kamala kipu tietenkin.
Kunnon kännisekoilu, jossa kaikilla oli omansa.
Neljä kundia yhden asunnolla viettämässä iltaa - kaljaa, viinaa, musaa jne.
Numeroin niin helpompi tajuta.
Kaverit (3) ja (4) väittelivät jostain keskenään. Minä (1) ja kaveri (2) keskusteltiin jotain ja minä pelleilin samalla taittoveitsellä.
2. halusi nähdä tämän ja annoin sen hänelle, temppuili sen kanssa aikansa.
4. kämpän omistaja, sammui sohvalle.
3. huomaa 2. pelleilevän mun veitsen kanssa ja saa kauheet kilarit
2. pitää veistä tällä hetkellä terästä kiinni.
3. käskee antamaan sen hänelle ettei tapahdu mitään.
3. ottaa veitsen kahvasta kiinni ja nappaa veitsen pois.
2. tuijottaa kättään hetken aikaa ja laittaa sen nyrkkiin.
3. ja 1. kestää hetki tajuta, kunnes huomaavat veren valuvan.
2. ryntää vessaan huuhtomaan kättään. 3 ja 1. perässä kattomaan vahinkoa.
2-3mm syvät viiltohaavat etusormesta nimettömään.
Kääritään käsi vessapaperiin, vaatteet päälle, ja taksilla sairaalaan aamuyöstä että saadaan 2. tikattavaksi.
Siinä meni kyllä kaikki pieleen. Nyt vaan nauretaan asialle.
Ihan hulvattomia juttuja, lisää näitä 😁