Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1181/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tekemään töitä.

Vierailija
1182/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko tätä laskea kun olin niin pieni eikä ole omia muistikuvia.

Mutta siis olin n.1-2 vuotias kun tiputin tuolin päähäni ja sain siitä haavan joka vuoti paljon verta. Vietiin kiireesti tk:hon ja tikattiin. Vieläkin otsassa näkyy siitä arpi.

Syy miksi olin vetänyt tuolin päähän oli se, että minulla oli tapana lapsena kiivetä pöydille.

Ja koska vanhempien mielestä se ei ollut turvallista niin tuolit oli nostettu pöydän päälle. Ja minä olin sitten yrittänyt kurkotella pöydälle ja sillä seurauksella tuoli tuli otsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maalannut ikkunanpokia ja yksi ikkuna hajosi. Korjasin sirpaleet muovikassiin jonka jätin eteiseen. Muutaman tunnin päästä yksi iso lasinpalanen upposi pehmeästi reiteeni. Ei juurikaan sattunut mutta vertahan aikoi tulemaan. En tajua miten niin kävi, olin ihan selvin päin Mut unohtanu ne lasit ja jostain kumman syystä sekaannuin roskapussiin kun Olin jo ottanu housut pois. Oli Siis ilta.

Ei muuta kun pyyhkeitä kehiin ja autolla polille (asuin lähellä).

Koko juttu oli ihan ufo. Pieni arpi vielä. Miesystävä myöhemmin että Ai oot viillelly ittees. Just.

Vierailija
1184/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin sormenpään pois mandoliinilla. En menny ees lekurille, ihan itse hoidin. Biitti takaisin ja teippiä päälle kireesti. Ehkä viinaa sekaan.

Yllättävän siisti jälki. Vähän taisi pari päivää särkeä. Niinhän ne rikolliset tekee. Nyt pian 5 v tapahtumasta on ne kuviot taas sormessa ja tunto lähes normaali kun tässä näpyttelen.

Mut tyhmä tää oli siksi, etten tajunnu miten käyttää mandoliiniä. Ja se on ihan hemmetin terävä.

Vierailija
1185/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin metsässä, katselin tikkaa puussa, astuin matalaan kuoppaan, jalkaterä murtui. Istuin puunoksalla, herpaannuin taivaan kauneudesta ja tipuin päälleni, aivotärähdys. Leikkasin ruislimppua tylsällä veitsellä ja käsivarteen vekki, verine veitsi ja limppu mukaan ensiapuun ettei turhaan tarvinnu selitellä. Kävelin kaupassa koko seinän korkuiseen peiliin (jotenkin kuvittelin oviaukoksi vaikka näin itseni peilustäi) nenä murtui. Kävin suihkussa, kuivailin aikani, käännyin, jalka liukui alta lätäkön kohdalta, polvi meni. Kävelin unissani seinään, naama mustelmilla. Käänsin kylkeä sängyssä ja venäytin nilkkani, ei mitään hajua miten sen tein. Näitähän riittäisi.... Suurin osa kaikista tapaturmista johtuu vain ja ainoastaan siitä että ajatukseni liitelevät missä sattuu, kun pitäisi keskittyä.

Vierailija
1186/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan taukojumpassa pääni osui puisen tuolin kulmaan. Aluksi luulin, että vain kolahti hieman, kunnes yksi työkaveri sanoi että otsassani on kauhea kuhmu. Tuoli osui juuri johonkin suonen kohtaan, ja pää oli loppupäivän todella kipeä. Kun kuhmu tasaantui, valui mustelma lopulta silmän ympärille. Meillä oli juuri lapsen arviointikeskustelu koulussa, johon menin sitten silmä mustana😅 Opettaja kuunteli aika epäluuloisena, kun kerroin olleeni työpaikan taukojumpasta..

Vierailija
1187/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä asunnossa tosi pieni eteinen. Nousin keittiötuolille ottamaan työkalupakkia yläkaapista. Alastullessa kaapista kierähti lasten pallo suoraan tukijalan alle ja lensin selälleen työkaluineen lattialle. Kerkesin ajatella et eihän tähän ees mahdu kaatuun ja et nyt käy huonosti. Sain mustelman.

Vierailija
1188/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lenkkarit jalkaan ovensuussa, tarkoituksena astua sitten ulos terassille solmimaan nauhat. Seisoessani kynnyksellä vedin oven takanani kiinni, jättäen tietty kengännauhat oven väliin. Betoniterassi, molemmat polvet ja otsa auki. En heti edes tajunnut mitä tapahtui. Ei kyllä toistu tämä tempaus.

Vierailija
1189/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin yöllä WC:stä tullessani klassisesti puoliaukinaiseen oveen. Veri valui nenästä ja silmäkulmaan tuli iso mustelma, kyllä sattui!

Kiva oli selittää työkavereille ja muille ihmettelijöille, että ihan varmasti törmäsin oveen, enkä ole saanut turpaani.

Vierailija
1190/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, näitä lukiessa ei tunne oloaan enää ihan yhtä erikoisen tyhmäksi, kuin ennen näiden lukemista. Kiitos! XD

Oma tyhmin itseni satuttaminen on se, että humalassa aloin riiheämään jonkun täysin random jepen kanssa, ja rytäkässä murtui sormi. Luulin että meni vain jotenkin sijoiltaan, joten vedin ja väänsin sitä itse vielä aika hurjasti ja pahensin tilannetta. Kun menin lääkäriin ehkä parin päivän päästä, teki lääkintäihminen tyhmästi eikä laittanut siihen kunnon lastaa, vaan pehmeän tupon, jonka kanssa jatkoin itse tyhmäilyä ja en käyttänyt sitä suojaa, mutta kättä käytin vaikka mihin enkä antanut sen vain parantua rauhassa. Eli leikkauspöydällehän sitä sitten jouduin. Muistona on poikkeavan näköinen ja tavallista huonommin toimiva sormi. Mutta sainpahan ajatuksen jättää alkoholinkäyttö..

Vierailija
1191/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa terveyskeskuslääkärille kipeiden, erittäin jumissa olevien hartioiden vuoksi. Koko yläkroppa ei toiminut kunnolla, enkä saanut nukuttuakaan sen vuoksi.

No, oli talvi ja parkkipaikalla kävellessä liukastuin lähellä terveyskeskuksen ovea. Housut rikkinäisenä ja verisinä nilkutin lääkärin luo valittamaan niskojani.

Vierailija
1192/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että onhan tässä alfa uroksessa voimaa ja yhdenkäden leuka menee harjoittelematta.

Lopputuloksena että hauis repesi pystysuunnasta ja sivuittain. 2 vuotta oli vaikeuksia nostaa

mitään ja seuraavat 3 vuotta nukkua. Tuli sitten hankittua ikuinen golf käsi.

Vierailija
1193/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin tuolille tanssimaan kännissä, tuoli hajos ja kaaduin selälleen lattialle. Löin ranteen joka on ollut kipee puoli vuotta. Reiden takaosaan tuli iso mustelma ja lisäks löin pääni.

N40

Vierailija
1194/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelin klapeja puuvarastoon, otin kasasta alimmaisia, kun päällimmäiset oli märkiä , kasa romahti jalkateräni päälle

Tästä tuli vaurio varpaiden väliin ihoon, josta kehittyi jalkaan ruusu, olin sairaalassa 10 vrk, antibioottia söin yli 2 kk, ruusu uusikin kaksi kertaa

Vierailija
1195/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin omenapuuhun hakemaan koko puun ainoaa omenaa. Hyppäsin puusta omena taskussa noin metrin korkeudelta maahan. Ruohikossa oli nyrkinkokoinen kivi jolle laskeuduin - nilkka ympäri, nivelsiteet poikki ja vielä samana iltana minut leikattiin.

Vierailija
1196/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt armeijan josta muistona vekki leuassa:D

Oltiin ekaa kertaa ampumassa pimeällä , oli yö joten sysimustaa. Ampumaradalla valaisi vaan reunassa olevat muutaman metrin päässä toisistaan olevat valot , vähän sellaiset saman tyyppiset mitä lentokoneen lattian käytävää pitkin menee yölennolla. Plus maalitauluissa jonkin näköiset valot.

Mua jännitti suunnattomasti ja pelottikin eka yöampuminen. Käskyn käydessä mahalleen piti päästä sekunnissa ja heti luotia ulos vaan. Jotenkin jännitin ja keskityin niin paljon siihen tilanteeseen etten edes tuntenut että kolautin itse aseella itseäni leukaan kun maahan asti pääsin. En edes tuntenut iskua vaan radalta pois päästyä sain muilta mitä hittoo???- katseita ja leuka tuntui hieman kuumottavan kyllä.. muutama tikki vaadittiin.

Eli kyllä sain aseesta vamman mutta en ihan perinteisessä mielessä :D

Vierailija
1197/1603 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun top3: laskin kaverin kanssa pulkalla ja pidin silmät kiinni koska lumi pöllysi ja kaveri istui takana ohjaamassa. No, puun lähestyessä kaveri hyppäsi kyydistä, mä en tajunnut ja jouduin päivystykseen pään kuvaukseen ja tikattavaksi. Nuorena kesätyöläisenä olin hoitamassa lapsia ja yritin nousta keinulaudalle. Tukijalka vääntyi, polvilumpio meni sijoiltaan, kipu oli aivan hirveä. Hyvännäköiset ambulanssimiehet repivät multa housut jalasta, ihan kirjaimellisesti :D keppejä ja tukikehikkoa piti käyttää koko kesä. Hieman vanhempana mutta yhä nuorena tanssin lavatansseissa niin villisti että kaaduin päistikkaa selälleni tanssilavalle. Vieläkin hirvittää ja hävettää, onneksi aivovaurioita ei ilmeisesti tullut.

Vierailija
1198/1603 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin  ikkunoita tuolilla seisten ja musiikki taustalla soiden, kun tuli lempibiisini aloin tanssia ja astuin sivuun. Kauhea ryminä ja akka ja tuoli nurin! Olin kauan mustelmilla. Hyvä idea tanssia tuolilla, juu..

Vierailija
1199/1603 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme Tykkimäen huvipuistossa ja lapsi halusi naurutaloon, siinä naurutalon vieressä on asfaltissa koholla oleva kohta johon kompastuin, kämmenistä lähti nahat ja  polvesta alkoi vuotaa verta. Onnuin penkille istumaan  ja huuhtelin polvea vesipullon vedellä, lapsi meni yksin naurutaloon.

Katselin miten kymmenet ihmiset kävelivät samasta kohdasta jossa olin kaatunut eikä yksikään mennyt nurin! Ihmiset vain ylittivät sen epätasaisen  kohdan kuin vettä vain ja tunsin itseni todelliseksi idiootiksi.

Vierailija
1200/1603 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kännissä pompata vauhdilla sänkyyn ja kimposin siitä lattialle. Kylkiluut oli viikkoja kipeet.