Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Harrastettiin seksiä naisen ja kahden miehen kesken. Siiäö vaiheessa kun toinen mies oli jo naisen sisällä (nainen ratsasti päällä) ja aloin asetella itseäni "kakkospesälle", jouduin hieman epäergonomiseen asentoon ja eikös vaan pamahtanut selkä jumiin. Loppui osaltani hommat siihen ja tuli sairaalakeikka, jossa diagnosoitiin iskias!!
Vierailija kirjoitti:
Katkaisin käteni sirkkelillä, jotta saan sairaslomaa ryyppyreissua varten.
Kuinka nerokasta huomioiden sen, että olit jo aiemmin liuottanut aivosi olemattomiin ja kussut ne pönttöön.
Olin silittämässä vaatteitta kuumalla silitysraudalla. Toisessa kädessä oli kännykkä. Yhtäkkiä puhelin soi. Vastasin vahingossa silitysrautaan. Poskeni paloi ihan punaiseksi. Soitin hädissäni hätänumeroon. Ja soitin vahingossa taas silitysraudalla. Toinenkin poski paloi. :(
Harjasin hampaita kauheella kiireellä, ja hammasharja luiskahti sieraimeen.
Näin on käynyt kahdesti.
Sattuu.
Ajoin n 12 vuotiaana pyörällä kohti t-risteystä. En osannut päättää kumpaan suuntaan käännyn, joten jatkoin matkaa eteenpäin ojaan. Kuperkeikan heitin ja vaatteet kastui, muuten selvisin pienellä säryllä.
Laitoin vaihtelun vuoksi miehen sukat lenkille jalkaan. Vieraat sukat aiheuttivat massiiviset rakot päkiöihin, sattuu ihan kamalasti :/
Jätin korvan oven väliin. Sattui kovasti.
Kokeilin pääsenkö pihalaattojen yli hyppäämällä. Tein tämän kokeilun 17-vuotiaana kesäaamuna, kun oli aamukastetta. Ei liene yllätys että ruoho oli liukasta, mursin siis jalkapöydän. Olihan tuo aika älytöntä lähes täysi-ikäiseltä.
Mikkelin lähellä on erään sillan kupeessa taideteos, jossa hehkuvan pinkkejä pöytiä ja tuoleja pitkin kalliota, oikein nätti. Alas pääsee laskeutumalla ketjusta kiinni pitäen. Päätin mennä sen kallion alas, ajattelin että jos ei enää tänne päin enää tulla niin tämä on "once in lifetime"-tilaisuus. Minulla vain oli kireät farkut ja korkkarit jalassa , lisäksi polveni kipuilee sekä pettää alta eli en todellakaan ollut missään vuoristokiipeily varustuksessa/kunnossa!Mutta kun ihmisen pitää olla hullu..
Olin laskeutunut jonkin matkaa kun tunsin polvessani notkahduksen ja jalka katosi alta , iskin suuni siihen ketjuun ja länttäsin toisen käteni kallioon.. suoraan ampiaisen päälle. Sehän pisti. Suu veressä ja käsi kipeänä kapusin takaisin autolle, otin kyytabletin, siistin kasvoni kosteuspyyhkeellä ja jatkoin matkaa kunnon pusuhuulten kanssa. Enkä edes saanut siitä taideteoksesta kuin yhden huonon kuvan!
Laitoin jotenkin huolimattomasti ison lasisen oliiviöljypullon jääkaappiin ja sieltä se luiskahti lattialle, varpailleni. Sattui!!!
Menin lisäämään puusaunan kiukaaseen puita pelkät paita ja ohuet sukkikset ylläni. Kiukaan luukun edessä kyykkiessäni sukkahousut sulivat polviini kiinni. Poltti ja sattui kun piti ne irrottaa.
Apuaapuapau kirjoitti:
Olin silittämässä vaatteitta kuumalla silitysraudalla. Toisessa kädessä oli kännykkä. Yhtäkkiä puhelin soi. Vastasin vahingossa silitysrautaan. Poskeni paloi ihan punaiseksi. Soitin hädissäni hätänumeroon. Ja soitin vahingossa taas silitysraudalla. Toinenkin poski paloi. :(
Miksi näin paljon alapeukkuja? Täähän oli hauskaa luettavaa :D
Olin puhdistamassa atomipommia atollilla kun se piru räjähti käsiin.
Onneksi se oli vain lihashaava ja voin jälleen ratsastaa.
Kyllä nauratti.
Astuin liian rennosti alas rotvallilta (eli se katukiveys joka on kävelytien ja autotien välillä), pudotusta ehkä max 10cm, ja täräytin selkäni. Selkä meni ihan jumiin, ja sain tästä vaivan joka oireilee välillä vielä nykyäänkin vaikka tapahtuneesta on yli 10 vuotta.
Olin koko kesäpäivän ollut ulkona ja tehnyt puutarhatöitä. Illalla tulin sisälle aivan väsyneenä ja likaisena. En millään jaksanut lähteä suihkuun, vaan peseskelin itseäni vessassa. Nostin jalkaterät vuorotellen lavuaarin päälle, ja pesin ne saippualla vesihanan alla. Sain toisen koiven pestyä ja laskin sen lattialle pyyhkeen päälle. Lattia oli kuitenkin liukas, ja kun nostin toisen jalan altaan päälle, luisti pesty jalka eteenpäin lavuaarin alle ja romahdin täysillä taaksepäin. Lantio osui metalliseen vessapaperitelineeseen, ja pää seinään niin että niska vääntyi. Kyllä oli kauan kipeät paikat, ja mojova jättimustelma alaselässä.
Sen jälkeen olen muuttanut pesumetodia 😂
Toissapäivänä tulin sisään tuulikaapista ja potkaisin lenkkarillani oikean käden peukalonkynnen halki, siis kävellessä. En hahmota itsekään miten tuo liike on mahdollinen.
Aamulla tökkäsin ripsivärillä itseäni silmään, käsi vain nytkähti. Myös tupakalla telon itseäni usein naamaan, sillä palavalla päällä.
Ikkunalasiin lyön otsan kerta viikkoon kun katselen pihalle.
Onhan näitä.
Olin ollut uudessa työpaikassa sairaalassa pari viikkoa kun kahvitauolla onnistuin pudottamaan täyden kahvikupin huoneen laattalattialle. Kuppi hajosi, kuuma kahvi roiskui jaloille (jalassa vain ohuet sukat ja työsandaalit) ja kun astuin ottamaan paperia ja rikkalapiota siivotakseni jäljet, liukastuin kahviin ja kumautin kaatuessani pääni pöydän reunaan. Taju pois, kunnon haava takaraivossa ja vasen ranne murtui. Hävetti aivan tolkuttomasti kun taju palasi ja työkaverit kuskasivat alakertaan ensiapuun.
Olin vuosia sitten sairaslomalla stressin takia. Lääkäri oli kehottanut ulkoilemaan ja liikkumaan, käymään esim. kävelyllä. Lähdin kävelylle, koska lääkäri neuvoi, vaikka väsytti. Kompastuin kodin takapihalla melkein tasaisella maalla puunjuureen, selvin päin. Kaaduin eteenpäin ja kyynärpää murtui. Sairaalareissu.
Hellan levy oli tyhjänä ykkösellä. Ajattelin "Eihän tuo ykkösellä voi olla kuuma..." ja laitoin molemmat kämmenet sitä vasten. Onneksi olin pessyt kädet juuri ja kädet olivat märät, kivasti sihahti. Poltti kyllä siitä huolimatta.
Kumarruin Henkkamaukalla penkomaan vaatehyllyä ja jotain niksahti selässä. Ystäväni talutti minut voivottelevana läheiseen sairaalaan.
Menin naimisiin.