Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
661/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lämmitin itselleni keittoa joka kuumeni vähän liikaa ja menin syömään nojatuoliin, telkkarin eteen. Ajatuksissa kallistin lautasta ja tulikuuma keitto valui paljaille jaloille, tuli kiire suihkuun. 

- Työnsin silmälaseja ylemmäs ja tökkäsin pitkällä rakennekynnellä silmään, tuli haavautuma ja  kuljin jonkin aikaa merirosvona.

- Menin tupakalle kahvikupin kanssa  ja vastasin samalla tekstiviestiin, onnistuin tiputtamaan  tupakan löperön toppini kaula-aukosta sisään ja kun kiroten loikkasin pystyyn, kaadoin kahvit jaloilleni joita sortsit eivät paljon suojanneet.

Vierailija
662/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pikkulapsiäitiys + työelämäkiire -aivosumussa jättäny pääni auton oven väliin, kun yritin niin kiireesti lähteä autolla töihin jätettyäni lapset isovanhemmille hoitoon. Olin siis menossa autoon ja kiskaisin oven kiinni ennen kuin ehdin kokonaan sisälle autoon itse, siis pää mukaan lukien. Muuten nimittäin teki kipeää.

Tutut varmaan tunnistaakin, moro vaan kaikki tutut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokosin mehupuristinta, virtajohto pistorasiassa ja kone lähti käyntiin. Sormet alkoi rullautua kairojen väliin. Kaksi kynttä irtosi.

Päivystykseen ja viikko sairaslomaa.

Virtajohto ei ole enää pistotasiassa, kun kasaan tai puran kyseistä konetta.

Vierailija
664/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, kahvi/kalja/siideri ja puhelin eivät todellakaan ole hyvä yhdistelmä ! Kun kaikkia koettaa pitää kädessä, se tupakka tippuu helposti ja jos huonosti käy polttaa ihoa. Minulla on muistona yhdestä kapakkareissusta paha arpi toisessa käsivarressa, se palovamma  vielä tulehtui enkä tajunnut heti mennä lääkäriin vain siksi . että vähän kännissä kohelsin tupakan kanssa !

Vierailija
665/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokosin mehupuristinta, virtajohto pistorasiassa ja kone lähti käyntiin. Sormet alkoi rullautua kairojen väliin. Kaksi kynttä irtosi.

Päivystykseen ja viikko sairaslomaa.

Virtajohto ei ole enää pistotasiassa, kun kasaan tai puran kyseistä konetta.

Mä korjasin krapuloissani grilliä ja törkkäsin virrat seinään katsoakseni, että lämpiääkö vastus. No lämpenihän se ja otin siitä kiinni nostaakseni sen syrjään, mutta sinnehän tuli vielä täydet virrat.

Tuli kivat sätkyt.

Sinccis

Ei pitäis koheltaa rapuloissaan minkään vehkeiden kanssa.

Vierailija
666/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin slapstick-tyyliin suoraan päin avoinna olevaa kaapinovea. Keittiön yläkaappi kyseessä siis, ja lyhyt kun olen, oli oven kulma sopivasti silmän korkeudella.

En vieläkään tiedä kuinka tässä onnistuin, ts. kuinka en havainnoinut auki olevaa ovea. Pirusti se sattui ja vieressä olleella siskollani oli liiankin hauskaa. Tarjosi pakastehernepussia ensiavuksi, mutta eipä siitä suurta hyötyä ollut - lähes koko silmän ympärys kun mustui myöhemmin kauniisti.

Töissä oli kiva selittää, että ei, en ole pahoinpitelyn uhri, ihan oikeasti kävelin päin ovea... Voisiko klassisempaa tekosyytä olla?!

Vierailija
667/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman alkajaisiksi lähdin lasten kanssa pyöräilemään rannalle ja jäin jälkeen tarkoituksella ottaakseni heistä puhelimella kuvan kun olivat niin suloisia siinä vierekkäin mennessään... Puhelin lipesi otteestani ja puhelinkotelon taskuissa olleet kortit levisivät pitkin maata. Tietenkään en ollut pysähtynyt kuvaa ottaakseni ja paniikissa löin jarrun pohjaan tipahtaen tangolle, kovin oli tehokas etujarru pyörässä! Rannalle päästessäni tajusin ei-enää-niin-valkoisissa shortseissa kulkiessani, että nyt muuten oikeasti sattuikin vähän enemmän ja eikun päivystykseen tikkauttamaan häppäri. Priceless. Terkut hoitajalle ja lääkärille, jotka tietenkin asiallisesti ja ammatillisesti tilanteen hoisivat.

Vierailija
668/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin ovi tippui jalanpäälle. Hitsi teillä muilla on paljon hauskempia edesottamuksia :)

Vierailija
669/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottamassa uunista jotain. Nostin päätäni mutta epäonnekseni keittiön kaapin ovi oli jäänyt auki, ja löin otsani oven alakulmaan. Lääkärireissuhan siitä seurasi ja muutama tikki. Onneksi vakuutus korvasi, mutta yksityisen lääkärin ompelutaitoon en ollut tyytyväinen. Iho on vielä tänäkin päivänä toiselta puolelta hieman koholla.

Vierailija
670/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin alkoholin kanssa lääkkeitä. Herääminen teholta  :(

Vierailija
671/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin lattialla ja nojailin rennosti seinään. Söin omenan ja kun olin syönyt sen loppuun ajattelin heittää karan tyhjään pitsalaatikkoon parin metrin päähän. Heitossa olkapää meni sijoiltaan! Löin sen takaisin paikalleen, sattui aivan helvetisti. Kärsin veltosta heitosta varmaan kymmenen vuotta, kunnes kuntoutin olkavarren lihakset. 

Vierailija
672/1603 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppelehdin portaita alas ja hyppäsin viimeisen portaan yli, kuten minulla oli tapana tehdä. Laskeuduin hunosti ja ulkokehräs tai joku sen liitännäisistä murtui.

En tässä vaiheessa vielä tiennyt sitä vaan kävelin (nilkutin) kavereiden kanssa puistoon, myöhemmin vähän särki ja seuraavana päivänä mies kantoi minut repparissa lääkäriin.

Vierailija
673/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tulee mieleen.

Nilkkani ovat sellaiset että kun kerran nyrjähtää niin sitten nyrjähtää monta kertaa peräkkäin (eli kun jalka paranee, nyrjähtää uudestaan). Viimeksi nilkka alkoi olla kunnossa kun suuntasin kuntosalille tehdäkseni jotain kevyttä jalkaa varoen. Vaihdoin vaatteet, musat soimaan kännykästä ja menoks. Nousin kuntopyörälle, penkki liian korkealla. Laskeutuessani nilkka nyrjähti. Käännös takas pukukoppiin ja nilkuttaen kotiin...

Erään kerran kaverin luona kannoin pleikkaria alakertaan jonne olimme menossa pelaamaan. Liukastuin portaissa ja tulin alas oudosti takakenossa, polvet edellä. Polvet mustelmilla, hyvä tuuri kävi kun olisi voinut käydä pahemminkin ja minä mietin vain että onneksi pleikkarille ei käynyt mitään!

Vierailija
674/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut jättämään nännini laatikon väliin.

Meillä on vessassa sellainen matala allas ja sen alla laatikko. Suihkun jälkeen pesin hampaita ilman paitaa ja kun kumarruin hörppäämään hanasta vettä, sujahti tissi raollaanolevaan laatikkoon ja samalla työnsin laatikon kiinni. Sattui ihan järjettömästi.

Vierailija
675/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuin siitä Siskonpedin sketsistä " naisen väkivaltainen suhde-oveen"

- Eri kahviloissa ja ravintoloissa olen lyönyt pääni pöydän päällä roikkuvaan lamppuun

- Olen iskenyt itseltäni melkein tajun pois kylppärin peilikaapin ovella

- Olen lyönyt silmäni mustaksi imurin putkella, kaulimella ja Prinkless-purkilla

- Olen selvinpäin astunut portaikoissa, jossa vain 2 porrasta, ohi niin että nilkasta meni nivelsiteet

-  Olen jättänyt pääni ja sormeni auton oven väliin

- Olen vetänyt leipäveitsellä sormen lähes irti ja pysyvästi tunnottomaksi

-  Olen useita kertoja jotain suihkussa kyykkiessä lyönyt alaselän hanaan ja kerran jopa pään, silloin meni taju hetkeksi

- Olen ihan selvinpäin istunut ruotsinlaivalla penkistä ohi ja sormieni päälle, yksi sormi murtui

- Olen saanut kaverin koiralta huulen halki , pukkasi innoissaan päällään ja poistuessani vetänyt nurin jäisellä parkkipaikalla niin, että  häntäluu murtui 

- Olen huitassut kahvinkeitintä niin, että täynnä vastakeitettyä kahvia ollut pannu hyppäsi syliin ja farkuista huolimatta paloi toinen reisi

- Olen terassilla  yhden tuopin jälkeen tippunut jakkaralta selälleni , selvisin onneksi mustelmilla

- Olen polttanut, vahingossa ja vesiselvänä tupakalla arven poskeeni

Asun pikkukaupungissa ja olen päivystyksessä jo tuttu näky. Samoin baareissa totuttu meikäläisen toilailuun niin, että eivät heitä ulos vaikka vähän tuolit kaatuilee ja jalat vetää alta .

Okei, voittaja löytyi. Olen itse varsinkin naiseksi aivan uskomattoman kömpelö, mutta ihan vastaavaan en ole pystynyt.

Vierailija
676/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lämmitin itselleni keittoa joka kuumeni vähän liikaa ja menin syömään nojatuoliin, telkkarin eteen. Ajatuksissa kallistin lautasta ja tulikuuma keitto valui paljaille jaloille, tuli kiire suihkuun. 

- Työnsin silmälaseja ylemmäs ja tökkäsin pitkällä rakennekynnellä silmään, tuli haavautuma ja  kuljin jonkin aikaa merirosvona.

- Menin tupakalle kahvikupin kanssa  ja vastasin samalla tekstiviestiin, onnistuin tiputtamaan  tupakan löperön toppini kaula-aukosta sisään ja kun kiroten loikkasin pystyyn, kaadoin kahvit jaloilleni joita sortsit eivät paljon suojanneet.

Saitko ihan hoitoa vaativia palovammoja keitosta & kahvista?

Vierailija
677/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli menkkojen takia kova vatsakipu ja päätin keskellä yötä täyttää kuumavesipullon. Keitin vettä pimeässä keittiössä, koska en halunnut mieheni heräävän. Kaataessani vettä pulloon, kaadoinkin sen suoraan kädelleni. Mies heräsi valon sijasta kiljuntaani ja vatsakipu unohtui.

Vierailija
678/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin omaa sukkaani niin että putosin sohvalta.

*Huutonaurua* 

Vierailija
679/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko ihan hoitoa vaativia palovammoja keitosta & kahvista?

Keitosta en, teki vain voimakkaan punoituksen ja olo helpottui kylmässä suihkussa. Mutta kahvi nosti rakkuloita ja turvotusta, lääkäri määritteli toisen asteen palovammaksi. 

Vierailija
680/1603 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kännissä tulin niin nopeaa portaita alas, että nilkka murtui ja piti leikata...