Mitä Suomessa saa tehdä? Elämä alkaa olla mahdotonta.
Kaikki halutaan kieltää ja kaikesta pitää maksaa aivan liikaa. Ei saisi näkyä eikä kuulua, ei saisi ulkoilla eikä olla kotonakaan. Ei ole paljon rahaa tehdä asioita eikä ketään kiinnosta olla mukana yhtään missään. Mikään ruoka ei maistu tai se on liian kallista.
Mitä Suomessa saa tehdä jos ketään edes kiinnostaa koko asia?
Kommentit (53)
Mä alan aidosti olla huolissaan tän maan tilasta. Tukahdutetaan kaikki hengiltä ja tuetaan vain monikansallisis jättejä.
Pitää olla ihan vit.. tyhmä jos ei keksi mitään tekemistä, muuta kun valittaminen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan aidosti olla huolissaan tän maan tilasta. Tukahdutetaan kaikki hengiltä ja tuetaan vain monikansallisis jättejä.
Sama juttu. Miten tässä nyt elämäniloakaan enään löytyisi.
Nyt kun luin että verottaja alkaa kytätä poliisin kanssa renkaanvaihtajia että maksaako ne veroja niin tuli sellainen olo että maan rahat on todella lopussa. Taitaa olla paras siirtää loputkin rahat ruotsalaisiin pankkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ihan vit.. tyhmä jos ei keksi mitään tekemistä, muuta kun valittaminen asioista.
Tulee hetkiä kun kaikki on synkkää. Itse eläisi kyllä täysillä. Masentava Suomi.
Ei äkkiseltään tule mitään sellaista asiaa, mitä haluaisin tehdä, mutten voi. Minä voin asua kuten haluan, tehdä työtä, jota halua, voin harrastaa, mitä haluan, olen voinut valita puolisoni ja kaverini.
Kysymys siis kuuluu, mitä minä en voi tehdä, mitä haluaisin?
Vierailija kirjoitti:
Saa olla valittamatta.
Täytyy sitten olla, hihnat kiristyvät jos erehtyy älähtämään jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei äkkiseltään tule mitään sellaista asiaa, mitä haluaisin tehdä, mutten voi. Minä voin asua kuten haluan, tehdä työtä, jota halua, voin harrastaa, mitä haluan, olen voinut valita puolisoni ja kaverini.
Valmistua aivokirurgiksi.
Tuli liian tiiviit kerrostalot ja asuinalueet. Ruuhkat. Luomuruoka (ei piik.) ja kunnon ruoka hyvä, jos jostain saa. Ei lisäainemössöä. Lenkkeily olisi helpointa väljällä alueella jossa luontoa vähän, mutta onko siellä apteekkia ja markettia. Vai tilaako osa lähemmäs, mutta tuoreruokia ei saa kuten torilta. Autoja tuli liikaa tiiviille alueille.
Mistä olet saanut käsityksen, että Suomessa ei saisi olla kotona eikä ulkoilla?
Mitä sellaista haluaisit tehdä, mikä on Suomessa kiellettyä? Itseäni kun mietin, olen aina saanut tehdä kaikkea mitä haluan. Niin saat sinäkin.
Kyllähän Suomessa laki sallii monenmoisen tekemisen ja harrastamisen, ja saa olla tekemättäkin jos ei huvita. Helikopterilentoihin minullakaan ei ole varaa, mutta uimahalleihin pääsee edullisesti. Kirjastot ovat ilmaisia. Leffaan voi mennä. Liikuntaa pystyy harrastamaan niin ettei tarvitse olla miljonääri. Valittaminen on ilmaista. ;D
Suomessa saa käydä palkkatöissä ansaisemansa oman elantonsa ja jos ei ole töitäniin sitten haetaan ja mennään töihin.
Eikö teitä varoitettu!???
Kuuntelitteko??? Ei kun kauheella hingulla piti saada se ihana hallitus joka lupasi hunajaa kaikille.
Teille sanottiin selvkein sanoin miten käy. Älkää iniskö. Sen saa mitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistua aivokirurgiksi.
En ole koskaan halunnut aivokirurgiksi. Jos olisin halunnut, kyllä se yhteiskunnan puolelta olisi mahdollista ollut. Oma vikani, kun en ollut kiinnostunut ja että olin koulussa laiska, enkä olisi ikinä päässyt lääkikseen.
Yhteiskuntaa vain on niin helppo syyttää omasta laiskuudesta, saamattomuudesta ja tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut käsityksen, että Suomessa ei saisi olla kotona eikä ulkoilla?
Mitä sellaista haluaisit tehdä, mikä on Suomessa kiellettyä? Itseäni kun mietin, olen aina saanut tehdä kaikkea mitä haluan. Niin saat sinäkin.
Minäkään en ymmärrä Ap:n kysymystä.
Ehkä sille on mies sanonut että ulos EI SAA mennä ja se uskoi?
Ap huhuu! Kyllä saa mennä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomi on käytännössä siirtomaa. Vai voiko joku kertoa, mitä hiton järkeä on maksaa terveydenhuollosta ja sähkönsiirrosta satoja ja satoja miljoonia tämän maan ulkopuolelle, kun sama raha voitaisiin pitää täällä?
Saa tehdä paljonkin jos on rikas, ostovoima taitaa kansalla olla maailman huonoin eikä töitäkään ole suurelle osalle kansaa.