Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.

Vierailija
11.08.2018 |

Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin viime viikolla lomalla ja helle tukala ja menossa koko ajan. Mies jaksaa harvemmilla ateriaväleillä, joten ei ottanut tosissaan nälkääni. Lopulta olin ihan poikki ja kiukkuinen ja huonovointinen ja se meni kuntoon vasta seuraavan päivän kunnon tankkauksella.

Kannattaa opetella elämään myös ilman ruokaa. Olet sellainen suursyömäri, jolla ei oo mitään muuta sisältöä elämässä kuin ruoka. Syöt varmaan paljon makeaa ja taitaapi näkyä kehossasi ruokailutottumukset. Ylipainoiset ihmiset yleensä ovat niitä, jotka ahmivat jatkuvasti ja jos ruokaa ei ole parin tunnin sisällä nenän edessä, niin nälkäkuolemahan yllättää.

Vierailija
62/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loukkaantuisin minäkin jos puolisoni yhtäkkiä 10v yhdessäolon jälkeen unohtaisi keliakiani. Eihän se ole edes mahdollista, kun vaikuttaa päivittäiseen elämään niin paljon. Pitäisin täytenä vittuiluna/radikaalina välinpitämättömyytenä ja lomamieli olisi pilalla. En kyllä mökötä, mutta tuo on iso asia eikä mikään "yksi lounas".

Luultavasti kukaan kuuloetäisyydellä oleva ei voi unohtaa keliakiaasi kun teet siitä hitonmoisen numeron joka paikassa

Aha, oletkin varmaan niitä jotka töllöttävät allergisten erityisannoksia silmät suurena, kun "toi sai eri ruuan, miksi miksi, nönnönnöö vähänkö epistä".

Eikun niitä joita ottaa tavattomasti päähän kun erikoisruokavaliolla olevat tekee siitä valiostaan kovaäänisen ja suuren numeron missä vaan. ”Saanko tähän tilalle vihanneksia, minulla on KELIAKIA???” Ei sitä diagnoosia tartte joka paikassa toitottaa ja varmistua että kaikki varmasti kuulee

Voi ei anteeksi, otankin jatkossa riskin ravintolassa että ruokaani päätyy jauhopölyä esim. ruaanlaittovälineistä ja joudun oksentamaan viikon kun jätän sairauteni mainitsematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti ulkoistanut itsensä perheen arjesta aika tehokkaasti muutenkin. Eihän tuolle muuta selitystä voi olla, että unohtaa jotain noin tärkeää ja jokapäiväisessä elämässä näkyvää asiaa. Eli vaimo on pyörittänyt kotia ja hoitanut ruokaostokset ja tehnyt ruuat ja varmaan muutkin kotityöt. Ei kannata hirveästi yllättyä ap, jos tämä tekosi nyt katkaisi kamelin selän. Positiivista on, että viikko viikko systeemillä saat jatkossa olla enemmän läsnä lastesi arjessa yh-isänä. Opit pikkuhiljaa huolehtimaan arjen asioista.

Vierailija
64/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loukkaantuisin minäkin jos puolisoni yhtäkkiä 10v yhdessäolon jälkeen unohtaisi keliakiani. Eihän se ole edes mahdollista, kun vaikuttaa päivittäiseen elämään niin paljon. Pitäisin täytenä vittuiluna/radikaalina välinpitämättömyytenä ja lomamieli olisi pilalla. En kyllä mökötä, mutta tuo on iso asia eikä mikään "yksi lounas".

Luultavasti kukaan kuuloetäisyydellä oleva ei voi unohtaa keliakiaasi kun teet siitä hitonmoisen numeron joka paikassa

Aha, oletkin varmaan niitä jotka töllöttävät allergisten erityisannoksia silmät suurena, kun "toi sai eri ruuan, miksi miksi, nönnönnöö vähänkö epistä".

Sen voi mainita hiljaa tarjoiiijalle, ei tartte kailottaa niin että kuuluu naapuripöytiinkin

Eikun niitä joita ottaa tavattomasti päähän kun erikoisruokavaliolla olevat tekee siitä valiostaan kovaäänisen ja suuren numeron missä vaan. ”Saanko tähän tilalle vihanneksia, minulla on KELIAKIA???” Ei sitä diagnoosia tartte joka paikassa toitottaa ja varmistua että kaikki varmasti kuulee

Voi ei anteeksi, otankin jatkossa riskin ravintolassa että ruokaani päätyy jauhopölyä esim. ruaanlaittovälineistä ja joudun oksentamaan viikon kun jätän sairauteni mainitsematta.

Vierailija
65/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää vaimo ottaa huomioon. Jos hän mököttää hotellihuoneessa, et voit lapsillekaan mitään iloa tuottaa. On kohtuullista, että teidän kaikkien loma on pilalla. Pyytelet anteeksi pari viikkoa, ryvet tuhkassa ja osoitat katumusta sekä ostelet lahjoja. Lisäksi korostat joka välissä huonommuuttasi jaa annat vaimon haukkua myös lapsuuden perheesi. Kyllä se siitä. Ihan tavallista naisen käytöstä, joka jatkuu, jos annat sen jatkua.

Vierailija
66/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä just. Sille on SYYNSÄ miksi keliaakikot mainitsevat sairautensa. Keliakia on siitä vaikea, että se pitää ottaa huomioon kaikessa ruuanlaitossa. Isoisäni joutui sairaalaan kun tuttava oli leikannut salaatin samalla veitsellä kuin tavalliset leivät, ja väitti gluteenittomaksi.

Vierailija
67/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitää pyytää gluteenitonta. Mutta oudot oireet sinulla on.

Vierailija
68/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti ulkoistanut itsensä perheen arjesta aika tehokkaasti muutenkin. Eihän tuolle muuta selitystä voi olla, että unohtaa jotain noin tärkeää ja jokapäiväisessä elämässä näkyvää asiaa. Eli vaimo on pyörittänyt kotia ja hoitanut ruokaostokset ja tehnyt ruuat ja varmaan muutkin kotityöt. Ei kannata hirveästi yllättyä ap, jos tämä tekosi nyt katkaisi kamelin selän. Positiivista on, että viikko viikko systeemillä saat jatkossa olla enemmän läsnä lastesi arjessa yh-isänä. Opit pikkuhiljaa huolehtimaan arjen asioista.

Minä olen se, joka siivoaa, tekee ruuat ja vaimo pesee pyykit ainoastaan. Hoidan lapset ja pihatyöt. Vaimo somettaa.

Vierailija
69/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka siivoaa, tekee ruuat ja vaimo pesee pyykit ainoastaan. Hoidan lapset ja pihatyöt. Vai

mo somettaa.

En usko hetkeäkään.

Jos tekisit oikeasti vaimon ruuat, et ikinä olisi unohtanut erikoisruokavaliota. Se ei ole mahdollista yksinkertaisesti.

Ehkä tilanteenne on vielä huunompi kuin oletin. Sen lisäksi, että vaimo oikeasti huolehtii arjen vastuista, sinä et edes arvosta sitä vaan kuvittelet olevasi itse se, joka tekee kaiken ja avoimesti vielä halveksut vaimoa väittämällä hänen vain somettavan.

Vierailija
70/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka siivoaa, tekee ruuat ja vaimo pesee pyykit ainoastaan. Hoidan lapset ja pihatyöt. Vaimo somettaa.

Oletko ap vai ohikulkija?

Vierailija
71/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lomamatka tuon ämmän kanssa taatusti! Naiset on lapsellisia!

Aivan varmasti tuo oli miehen viimeinen lomamatka, eihän miehet matkusta muutenkaan koskaan ikinä. Näinhän ne miehet palstalla muistuttavat vähän väliä.

Vierailija
72/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka siivoaa, tekee ruuat ja vaimo pesee pyykit ainoastaan. Hoidan lapset ja pihatyöt. Vai

mo somettaa.

En usko hetkeäkään.

Jos tekisit oikeasti vaimon ruuat, et ikinä olisi unohtanut erikoisruokavaliota. Se ei ole mahdollista yksinkertaisesti.

Ehkä tilanteenne on vielä huunompi kuin oletin. Sen lisäksi, että vaimo oikeasti huolehtii arjen vastuista, sinä et edes arvosta sitä vaan kuvittelet olevasi itse se, joka tekee kaiken ja avoimesti vielä halveksut vaimoa väittämällä hänen vain somettavan.

Ei se minua haittaa, mutta se on totuus. Vaimon ex- mies otti vaimosta eron juuri sen takia, että vaimo makasi kotona.

Vierailija
73/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekäs nainen. Jos hän olisi unohtanut tilata sinun ateriasi ja nyt täällä lukisi, että aikuinen mies murjottaa hotellihuoneessa, niin kaikki olisivat, että herranlettas mikä miesvauva. Miksei itse tilannut! Jne.

Törkeää pilata sinun ja lasten loma.

Älä anna hänen tehdä sitä.

Nainen vain ei olisi koskaan unohtanut aviomiehensä allergioita.

Jopas vitsin murjaisit.

Vierailija
74/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta kuka tilaa niitä lentokoneen ruokia? Ehkä lapsille ihan ok, onhan siinä ohjelmanumero. Omat eväät mukaan, jos tarvitsee jotain tiettyä ruokaa pitemmällä lennolla. 

Vierailija
75/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap on ollut aiemminkin vastuuton tai epäluotettava tai epähuomioiva ja tämä pääällidin puolin pikkujuttu on siksi iso asia, ns viimeinen pisara. Voi johtaa siinä mielessä vaikka eroon kotiintultua.

Ps. Minulla on gluteeniton ruokavalio ja ihmettelisin, jos mieheni ei muistaisi sitä. Sehän näkyy ihan kaikessa ruuassa joka ikinen päivä, sitä ei voi mitenkään unohtaa. Unohtaminen olisi merkki joko todella vakavasta välinpitämättömyydestä sekä minua että ihan koko suhdettamme kohtaan tai puhdasta vttuilua.

Aika itsekeskeisestipä ajattelet. Yksittäinen unohdus voi olla ihan vain unohdus, ei kaikki aina välttämättä liity suoraan sinuun.

Vierailija
76/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
77/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäjät ovat itsekkäitä, ei sitä omaa pahaa mieltä nyt kaikkien läsnäolijoiden päälle tarvitse kaataa. Tässäkin kohteena on myös ihan syyttömät lapset: äiti ei saanut lentokoneessa ruokaa, joten siitä syystä äiti luo ikävän ilmapiirin koko perheen lomalle. Voisi sanoa lyhyesti vaan, että kasva aikuiseksi ja opettele käsittelemään tunteesi ilman koko maailman huomiota!

Vierailija
78/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mille kaikelle vaimo on allerginen jos koneessa ei ollut MITÄÄN ostettavissa, jota hän voi syödä? Eikä tietenkään kentältä voinut ostaa eväitä?

Varmaan selvisi vasta koneessa, että ei ole ruokaa...

Vierailija
79/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi nyt varmaan sitten ollat mahdottoman loukkaantunut itselleni, kun olen ihan itse joskus unohtanut tilata itselleni erityisruokavalioni mukaiset ruuat lennolle. Vaikka olenkin nainen :-)

Vierailija
80/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et yhtä noin helppoa, mutta tärkeää asiaa osannut hoitaa? Ei se sinun vaimosi mökötä vaan miettii eroa ja käytännön asioita eroamiseen. Sinä sitten uhkaat jättää yksin jne. Et taida hänestä edes välittää, joten EROTKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi